16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Gaaaf motorrijden!
    Hier is vriendlief een motor gek.
    Hij heeft een motor waar niemand achterop kan dus hij gaat altijd alleen of met vrienden op pad wat die helemaal niet erg vind ik vind het al snel te hard gaan:)
    In mei gaat hij een lang weekend weg met de motor maar ben altijd weer bkij als hij heel huids thuis is.

Ik heb soms als ik loop ineens steken in mn buik, als ik even ga zitten zakt het weer weg weten jullie wat dat is?

2. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Dit is mijn motortje ♡

Had mijn haar geblondeerd. Eigen kleur is dus rood ;) en gezicht weggeblurred ivm herkenning ;)

3. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klinkt naar mijn idee als bandenpijn! Rond je lies en onderbuik? Daar heb ik de steken (van bandenpijn) namelijk ook vaak.

4. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gaaf zeg!!:D

5. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Gave motor! Vriend vind ze ook geweldig , ik dood eng haha.

Hier ook steken/krampen, voor mij heel duidelijk teveel gedaan gister :(
    Vandaag alleen beetje huishouden en de boodschappen gedaan, straks nog wel werken helaas, hopelijk hebben ze het netjes gehouden op kantoor, maar ben er bang voor. ..

6. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Hier fijn dagje vandaag controleverloskundige wel 3 kilo aangekomen 8 nu totaal!! Begin ook echt een dikkie te worden ( was ik al wel) dikke buik!! Verder lekker met mams en hondje wezen wandelen ennnn eindelijk een nieuwe afwasmachine in laten bouwen!! 1 jaar zonder gezeten werd er gek van luxeprobleem :) hij draait nu overuren :)
    Morgen vroeg weer een dagje aan het werk kijken hoe het gaat na de galstenen/astma gebeuren! Volgende week bedrijfsarts ga vragen of ik 2 dagen mag werken ! Ennnn woensdag 3 d echo ben toch wel nieuwsgierig hoor!!!

7. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Ik ben met m'n beste vriendin een weekendje weg geweest. Vrijdag lekker in de zo'n gezeten, zaterdag gewinkeld totdat we er bij neervielen en zondag weer naar huis. Was erg leuk. Verder niet heel veel meegemaakt en gaat alles z'n gangetje. M'n schoonmoeder heeft de bekleding voor het wiegje gemaak.... Zo leuk!!

8. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Mooi geworden Jenn78!

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ahhhh dat wiegje!!! echt SUPER schattig :D

Motor; hier ook al de verslaving van mijn man. Op dit moment heeft hij een racer, maar het liefst zou hij hem verkopen en dan een naked ofzo kopen.. toch iets relaxter zitten :)

Hier gaat alles goed.. merk dat ik weer wat voller wordt :( ben dus erg benieuwd wat de weegschaal morgen zegt bij de VK.
    Vandaag intake gehad van de kraamhulp, zijn we helemaal uit gekomen. We hopen dat we de zelfde kraamhulp krijgen als die we met ons zoontje hadden, was zo'n leuk vrouwtje!

Verder weer druk geweest op zoontje zijn kamer, morgen de laatste kozijnen nog even verven en dan kan mijn man laminaat gaan leggen. Het schiet echt mooi op! als het goed is gaat ons zoontje volgende week vrijdag over

10. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Hebben jullie nu al de intake bij kraamhulp? Ik dacht dat dat later was.. Tussen week 32 en 36..

Ik heb woensdag suikertest... Baaahhh.. Mooi heen en weer geklep met me dochter.. Moest toen ik zwanger was van me dochter zelfs 2 x testen.. Omdat ze groot was voor het aantal weken zwangerschap..(uiteindelijk met 35wk bevallen van een gezonde meid 3478) maar goed dan moet ik dus om 8.00 nuchter aanwezig zijn bloedprikken een flinke fles suikerdrankje op drinken (echt heel ranzig) dan om 9.00 weer prikken en om 10.00 weer.. Ben ik dus letterlijk en figuurlijk wel even 'zoet' mee.. En altijd die tijd nuchter blijven en me dochter mee slepen drie keer daar heen..

Sorry moest even klagen 😝

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ow verschrikkelijk die suikertest! heb hem ook moeten doen bij de zwangerschap van onze zoon destijds.. mocht niet eens lopen dus moest mij voort bewegen door middel van een rolstoel. Gelukkig was mijn zusje mee dus hebben we ons wel redelijk vermaakt.

12. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0

Ooh en om nog ff harder te klagen heb zoveel gewerkt, morgen dag 6 van 6 dus woensdag eindelijk een dag vrij en dan kan ik dus s'ochtends nog niet even lekker chillen met me dochter in pyama 😝😝 neee om 8.00 al aanwezig zijn... Bleeehh

Zo nu ben ik klaar met klagen 😉😉

13. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Vandaag echo gehad en baby bleek helemaal niet meer dan 2 weken voor te lopen.. Echt zo raar. Nu moet ik dus toch suikertest doen... Ik moet vrijdag baby86.. Ben benieuwd.. Ik las al het een en ander dat t echt ranzig is dus ik heb er niet heel veel zin in :p mijn moeder gaat mee dus dat is wel enigszins nog gezellig.

Slaap lekker allemaal

14. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Succes vandaag! T is geen pretje nee die test op de vroege morgen bah!
    Mm buik gaat steeds meer in de weg zitten, aankleden schoenen aan doen..
    Vandaag druk dagje werken, vind steeds zwaarder worden gelukkig nog maar 4 weken omdat mm conrract niet verlengd wordt, hopen op een mooie zomer met verlof:)

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Mooi wiegje Jenn!
    Heel erg lief.

Wij hebben gisteren de intake gehad van de kraamzorg.
    Hier wilde ze het doen voor de 32e week.
    Vind ik ook wel fijn, is het tenminste gebeurd haha.
    22 juni worden de spullen bezorgd.

Laatste week van het 2e trimester is ingegaan!!

16. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier onverwachts en avondje vrij,kantoor heeft een personeelsuitje , straks alleen even de post weg brengen , maar dat is zo klaar.

Gister bij prenatal even de autostoelhoes opgehaald + 3 pakjes, daar heb ik nu wel genoeg van, 2 setjes maat 50 en de rest maat 56 en 1tje 62.
    ik heb volgens mij alleen nog wat flesjes nodig , extra lakensetje hemeltje en de boxkleden ( ja en het box speelgoed muziekmobiel enzo, maar goed dat kan altijd nog als kraamkado ipv kleding :p
    voor mijzelf nog een kolf, zelf borstvoeding geven wil ik niet, kolven wordt het dus de eerste 2 maanden en daarna zie ik het wel.

kwa flessen moet ik maar even kijken welke ik ga nemen, heb 1 avent flesje , maar die wilde ik eigenlijk niet standaard gebruiken, mij te prijzig.
    ben al te lang uit de flessen dus jullie ervaring met flessen? Liefst eigen merk kruidvat Hema? Of een andere?

17. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Wij gebruiken avent nutral flessen echt ideaal. Wij vonden durfal echt 3 keer niks. Ik denk echt dat dat voor iedereen anders is wat je makkelijk vind.

Pf vandaag een beetje een baal dag. Ontzettende hoofdpijn en pijn in mijn buik/darmen.
    Voor de rest gaat het allemaal goed. Volgende week komt de kamer voor onze dochter en die week daarop komen de kozijnen in de babykamer. En dan kunnen we echt met de babykamer beginnen.

18. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Bij ons is vandaag de kinderwagen bezorgd, superfijn! Was eerst nog wat gedoe met Babypark omdat de wagen die wij hadden gekocht (Koelstra Binque Daily) ineens niet meer geleverd kon worden omdat dat model eruit gaat bij de fabrikant. Alleen waren wij daarvan niet op de hoogte gebracht en we hadden wel al alles betaald... Dus boos aan de lijn gehangen met Babypark (eerst al een kwartier in de wacht gezet!) en uiteindelijk direct bij Koelstra besteld. Kregen we nog extra korting ook én de volgende werkdag dus in huis!

Kraamzorg komt hier pas 11 mei op intake, dus dat duurt nog even... Morgen weer controle bij de vk dus eens kijken hoe het nu staat. Verder doe ik vandaag wat rustiger aan, ik merk dat mijn lijf echt begint te protesteren dus zo lekker het zonnetje in met mijn boek. Heb voor zaterdag bij de salon om de hoek een massage van een uur ingepland, zo lekker... :D

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Gister weer controle gehad, alles was goed 😊 kleine lag helemaal achterin. Nu 5 kg aangekomen dus gaat erg netjes.

Straks lekker lopend naar de winkel, is ongeveer een uurtje lopen. Vanmiddag even naar de kinderboerderij met zoontje 😊

20. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Fijn dat alles goed is mam1991 :)

Hier een verstopping in huis, wc was overgelopen :( dus net gelijk bij de winkel geweest en ontstoppings zooi gehaald, telkens gebeurd het weer hier, gek word ik er van, vl belt de ontstoppingsdienst maar ik ga niet wachten tot die langs komen,
    elke kraam die je open zet zorgt ervoor dat de wc overstroomd...

Deel Deze Pagina