16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Super leuk Jenn!!

Mooie buik Mam1991!
    Toch vandaag ook maar rustig aan doen.

Flengeltje, je mag een elektrische kruik gebruiken bij een aerosleep.
    Toevallig heb ik het er ook over gehad met de kraamzorg en de kans is groot dat je tijdens de kraamtijd de aerosleep helemaal niet mag gebruiken omdat ze teveel warmte verliezen daardoor.
    Wij hebben dus voor de zekerheid 2 gewone kruiken erbij gekocht naast de elektrische kruik.

2. Gember

Gember Niet meer actief

Jenn, heel erg mooi die luiken! Ziet er heel professioneel uit. Mooie kleur ook.

Flengeltje, als je allergisch bent, zou ik inderdaad ook alles wassen. Goed idee. Ik heb wel veel astma in m'n familie en ben redelijk gevoelig voor stof, maar niet echt allergisch. En m'n man heeft niets van dat alles. Denk dat we de maxi cosi dus nog even niet wassen.

Mam1991, mooie buik! Rustig aan doen he...

Aerosleep, bij onze kraamzorgintake werd er niks over gezegd. Wel houd ik er rekening mee dat het er in e kraamtijd van af moet. Ter bscherming ook een normale molton om het matras en evt. een zeiltje voor onderaan.

Pff, voel me niet echt mezelf sinds die blaasontsteking. Heel erg moe en sinds gisteravond veel harde buiken. Ik voel de baby wel, maar minder duidelijk en minder vaak. Ik maak me dan toch een beetje zorgen. Maar weet niet of ik de vk dan kan bellen...

3. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Nou.. Hier zit het OGTT drankje erin en nu twee uur wachten.. Vond het gelukkig niet heel vies.

4. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Succes Mikjez

Hier moet ik gaan opschieten, eerst zo de post dan snel boodschappen op de terug weg, want tussen 12 en 14 komt de ontstoppingsdienst weer.
    gister tijdens het douchen WEER gezeur :(
    Leidingen maakte een herrie en weer de pot vol water.
    ben toe aan het weekend.

5. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mam1991 mooie buik!!:D

Beeb87 ik ga zeker even navragen of dat ook goed is! Welke kruik ga jij gebruiken? De Koozzzi?

Gember bij zorgen altijd bellen, daar zijn ze voor! De kleine is hier ook een stukje minder aanwezig de afgelopen 2 dagen, voel me ook niet top.. Misschien dat ik ook nog bel vandaag!

Heeel veel succes Mikjez!

Kimberley33 wat onwijs balen dat de ontstopdienst weer moet komen.. Gelukkig komen ze vandaag al!

Ik kan sinds een paar dagen m'n benen niet meer over elkaar leggen, ook m'n benen kunnen niet makkelijk tegen elkaar aan, dus ik zit veel wijdbeens..:) heeft iemand dit ook? Komt dit door de buik of het bekken?

6. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Altijd bellen! Daar zijn ze voor :)

7. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Gewoon bellen! Had ik laatst ook en ze zijn toen toch langs geweest om haar hartje te luisteren.
    De laatste dag is ze volgens mij erg gegroeid, het schoppen gaat ook steeds harder zo gezellig:)
    Merk wel dat ik minder kan als ik een stuk loop krijg ik pijn in mn buik en moet ik echt even gaan zitten.

Ik ga ook alles wassen was zelf als kind erg allergisch dus was ook alles met neutral voor de kleine.
    Ik ga beginnen als ik met verlof ben tijd zat dan, en vind het ook wel leuk al doe baby was.

8. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Wow, uitslag was al bekend! Super snel en was helemaal goed! Dat wordt suiker eten!!!! 😁

9. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Aah top Mikjez! !!

Hier nu maar even rustig aan doen en lunchen.
    Net wat stenen uit de voortuin gehaald, die gaan we ombouwen naar een wat gezelliger plekje :)

10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wat ontzettend fijn!!

11. Gember

Gember Niet meer actief

Goed zo Mikjez! :D Lekker van genieten!

Vk bleek vandaag dicht en voel me bezwaard om nou gelijk het 06-nummer te bellen. Lig al de hele dag op de bank en voel af en toe wel beweging. Alleen minder sterk dan eerst. Gisteravond was ze wel vrij duidelijk aanwezig, dus ik wacht het eventjes af.

Hebben jullie vaak snaaitrek? ;) Ben tot nu toe 6 kg aangekomen en eet redelijk gezond. Soms vind ik het nog wel lastig om avondeten te maken en ook een heel bord vol te eten. Zeker als ik dus 's middags al wat lekkers heb gehad in het kader van die eerder genoemde snaaitrek... :) Ontbijt, lunch en tussendoortjes gaan wel prima. Groenten en vlees dus wat minder.

12. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik snaai best wel wat weg , altijd al gedaan hoor niet nu opeens.

Verder wordt hier maandag de bende opengebroken :(
    Verstopping ligt waarschijnlijk aan de boom of een verzakking.
    probleem alleen is, ligt het aan ons, kunnen wij de bende betalen :$
    nou ik sta er maandag dus met mijn neus bovenop, laat me geen rekeningen door de neus boren.

Na 2 uur staan nu bekkenpijn, nu ben ik al bekken patient, maar dit is gewoon dom van mijzelf :( had die beste man zelf moeten laten werken, maar goed vind het zelf altijd zo interessant :D

Straks nog werken maar ben nu dus al kapot , en lekker lang een warme douche nemen gaat het hem dus niet worden zonder nieuwe verstopping ;)

13. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Ik ben ook een snaaierd. Ben nu 5 kilo aangekomen en vandaag zal er een kilo bijkomen 😂

Ik probeer wel vaak tegen mezelf te zeggen: niet te veel, kan zo een zak koekjes weg eten maar ik probeer het nu te beperken tot 1 of 2.

14. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

15. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Mikjez, fijn dat je uitslag goed was! Mooi ook dat je het zo snel al wist.

Gember, ik snap dat je je bezwaard voelt maar echt, zodra je het niet vertrouwt, bellen!!

Die luiken zijn gaaf zeg, wat een leuk idee! (Sorry, weet even niet meer van wie dat was, haha.)

Hier gaat t nog steeds maar matig. Was gisteren pas om 1 uur thuis na avond uit in Amsterdam, had vandaag dus vrij genomen maar voel me nog steeds net een natte krant... Moe, hangerig, branderige ogen, mijn hart gaat weer tekeer en mijn rug doet zo'n pijn, echt niet leuk meer gewoon. Hopen dat dat laatste in ieder geval beter wordt na die massage morgenochtend. Daarna door naar de verjaardag van mijn moeder, de hele middag high tea. Gelukkig wel zitten dus! Vanavond was het plan om de kinderwagen in elkaar te zetten, eens kijken of ik daar de energie voor kan opbrengen.

16. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Ik snaai niet echt veel maar ik merk dat ik flink meer eet bij reguliere maaltijden, vooral tijdens de lunch. En niet altijd even gezond... Teller staat bij mij nu op +7 kg.

17. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Krijg je een speciale zwangerschapsmassage? Ik zou dat ook wel willen, lijkt me echt heerlijk!

18. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Nee helaas, dat doet ze dan weer niet, dit wordt een gewone ontspanningsmassage van een uur. Ook heerlijk :D

19. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Is dat niet onhandig dan met je buik? Dan kan je niet lekker ontspannen omdat je niet op je buik kan liggen, lijkt me, maar misschien mis ik iets?

20. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord. Bij onze eerste ook de aerosleep gebruikt op t matras. Zij is van hartje winter en het vroor -10 buiten ten tijde van haar geboorte en gewoon de aerosleep gebruikt.
    Heb ook nog 2 kruiken liggen maar verwacht die weinig te gebruiken in de zomer. (Ervan uit gaande dat dit een mooie warme zomer wordt:))

Iedereen die gestemd heeft, thx! Weet t nog steeds niet, haha.

Snaaitrek heb ik ook :) tot nu toe +3 kg dus valt reuze mee!
    Zo nog eens wat kaas in blokjes snijden.

Deel Deze Pagina