De ene dag heb ik heel Veel energie en wil ik alles opruimen en schoonmaken. Vandaag ben ik niet voorruit te branden.. Net bij de vk geweest en m'n baarmoeder loopt 3 weken voor in groei. Nu donderdag vond een groei echo om te kijken of ze erg groot is. Bn benieuwd.. Wordt overal zo onzeker en gestrest van de laatste tijd..
Nou dat herken ik heel erg Liesje, ik heb ook echt steeds van zulke berichten vette stress.. Hopen dat het niks is en dat ze verkeerd hebben gemeten 😁 Hier de kamer geverfd en straks even kijken of er een tweede laag op moet.. Ik hoop t eigenlijk niet, maar mijn gevoel zegt van wel.. Zaterdag al mensen gecharterd om de vloer te leggen zo leuk!! Dan kan onze grote vent over naar een groot bed! Spannend hoor! Meiden hier ervaring mee met kids die naar groot bed zijn gegaan? Hoe is dat gegaan, komen ze veel uit bed dan?
Bij mijn dochter ging de overgang naar het grote bed prima, maar zal per kind verschillend zijn. Hebben de eerste 2 weken het ledikant gewoon laten staan in haar kamer en haar iedere avond de keus gegeven waar ze wilde slapen. Ik geloof dat ze 1 x in het ledikant nog heeft geslapen, verder prima gegaan. Alleen sinds ze op haar nieuwe kamertje ligt een maand nu ongeveer sluipt ze s'avonds heel af en toe stiekem naar onze kamer en dan gaat ze in ons bed liggen slapen, dan komen wij boven als we naar bed willen gaan en ligt zij daar ineens prinsheerlijk te slapen, nouja maken we geen drama van, ze slaapt toch daar gaat het om en we kunnen haar dan prima overleggen in haar eigen bed slaapt gewoon verder 😉
Haha, wat schattig Baby86 Hoe gaat het nu Flengeltje? Liesje, 3 weken?!! Apart, hopelijk is het niks en hebben ze het niet goed gemeten. Hier vooral snel moe, maar wel nesteldrang. Vanmorgen de franse balkondeuren voor de 2e x gewit. Nu nog 1 muur die nog 1x gewit moet worden (gaat mn man morgen doen), daarna kan het inrichten beginnen Zo lief, mijn vader helpt ongeveer 2 dagen per week mee met klussen en hij zei vd week tegen mijn man "Je moet wel meer helpen met de babykamer afkrijgen ipv andere dingen doen (hij had nieuwe gordijnen in de woonkamer opgehangen), anders krijgt ze stress
Hahaha, goed dat je vader meedenkt, 4dogs82! Ik heb net het laatste project afgerond en naar de klant gestuurd, dus ik kan morgen heerlijk rustig aan doen voordat we donderdag op vakantie gaan. Wasjes draaien, koffer inpakken en nog wat rommelen. Zo blij mee!! Qua energie is het hier heel wisselend. Ik merk dat ik op sommige dagen inderdaad heel veel kan en op andere dagen lig ik het liefst alleen maar op de bank. Nesteldrang valt hier nog wel mee, maar dat komt ook omdat we al heel veel af hebben Ik ben niet zo goed met stress, dus ik plan altijd alles ruim zodat ik niet hoef te stressen.
Aaaah t was nog al een gedoe maar t is me gelukt en ik ben trots!! Verder ook nesteldrang en vreselijke hormonale buien! Bah
Wat een gave echofoto beeb!! Nesteldrang hier ook zeker aanwezig, moet ineens alle laatste dingetjes kopen! Haha! Hoop dat er niks aan de hand is Liesje! Wauw wT gaaf Seurebeure! Hier lekker een dagje thuis! sinds een uur of 11 veel minder buikpijn.. Tot ik net na een middagdutje uit bed stap en de hele ellende weer begint Vandaag gelukkig wel genoeg gegeten al. Ik heb nog niet het idee dat ik de vk moet bellen, omdat ik denk dat ik geen last heb van m'n baarmoeder. Misschien dat ik morgen bel als ik me zorgen ga maken!
Flengeltje, ik had gister ook erge buikpijn, later bleek dat indd door mn darmen te komen hoop bij jou ook en dat je er snel af bent Gaaf Seurebeure!! Echt heeel mooie muursticker!
@seurebeure hele leuke Muursticker!! Wij hebben hem ook 😉 haha alleen dan op de nieuwe kamer van onze dochter 😉
Hey wat grappig!! Zelfde!! Ik heb m uit China koste echt geen drol vergeleken met hier in nl! En zit erg mooi!! Prachtige buik!! Vandaag kleertjes gehaald via Mp heerlijk al die amper gedragen dingen voor weinig scoren! Lekker aan t wassen geslagen en wat ik niet leuk vind weer op Mp gezet!! Merk steeds meer pijn in rug! En opstaan gaat wat lastiger! En vreselijk maagzuur pffff
Vlindertje, wat vervelend met je werk. Irritant als je iets af wilt krijgen en het zit tegen door andere factoren. Zelf zit ik ook te wachten op anderen om een aantal dingen af te ronden. Soms gaat het zooo traag... Wanneer ga je met verlof? Van wanneer tot wanneer gaan jullie allemaal eigenlijk met verlof? Ik stop 4 weken van tevoren en ga weer aan het werk als de baby 4,5 maand oud is. Mooie muurstickers! Flengelje, ik hoop dat je je snel beter voelt! Beterschap! Liesje, wow dat is veel 3 weken. Ben benieuwd of het echt klopt. Niet stressen, komt vast goed. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik. Dogs, wat grappig van je vader. Lief! En wat een mooie buik! LadyL, geniet van de voorpret en veel plezier morgen op vakantie! Hier merk ik de afgelopen week dat m'n buik meer in de weg gaat zitten. Moeilijker om een fijne slaaphouding te vinden, heel snel vol en dan wat benauwd. Aan het eind van m'n werkdag voel ik me echt log, zwaar en stijfjes met pijn in m'n benen en rug. Ik ga nu over op een andere fiets denk ik, want die ik altijd gebruikte daar zit je iets te ver voorover gebogen. Gelukkig heb ik m'n oude fiets nog bewaard, is niks mis mee. Dus dat wordt sowieso m'n mamafiets.
Ik moet ivm gslstenen en ziekte wet 6 weken van te voren daarna 10 weken +4 weken vakantie begin geloof ik begin november weer!
Ik ga vier weken van tevoren met verlof en weer aan het werk als de baby 3 maanden is. Meningen zijn verdeeld over of werken als zelfstandige (kantoor aan huis) nou wel of juist niet fijn/handig is, maar dat zullen we zien. Het plan is dat mijn man 4x9 gaat werken en ik drie volle dagen en twee dagdelen (bijvoorbeeld 's ochtends en 's avonds elk twee uurtjes). Even kijken hoe dat gaat. Ik begin ook steeds meer last te krijgen van mijn rug, vooral met lang stilstaan (15 min of meer). Kunnen jullie nog op je rug liggen? Ik gelukkig wel, hoewel ik het niet vaak of lang meer doe. Kan ik straks aan de zee in ieder geval nog lekker op een strandstoel liggen met een boek, heerlijk!
Mooie muurstickers!! Wij twijfelen nog over een houten boom voor aan de muur. Ben bang dat het te druk word maar aan de andere kant vind ik het wel gezellig staan haha. Ik ben sinds vandaag 100% in de ziektewet. Ik ging na het werk steeds minder doen omdat het gewoon niet ging. Maandag heb ik na 3 uurtjes werk de rest van de dag op de bank gelegen. Ik zou eigenlijk 6 weken van te voren stoppen. Vind het wel jammer want ik had leuke cliënten maar aan de andere kant valt er echt een last van m'n schouders af. Nu kan ik het werk hier verdelen over de hele week, een keer met de hond naar het bos (wat al zeker 6 weken geleden is) en weer wat meer voor mezelf doen. Flengeltje, hoe gaat het nou? LadyL, alvast een heel fijne vakantie!! Geniet ervan en breng wat mooi weer mee terug haha. 4Dogz, mooie foto!
Tja of je nou 6 Of 4 weken van te voren stopt die 2 weken verschil achteraf is vrij klein en ik heb een vermoeden dat als je net een baby hebt het allemaal zo snel gaat dat je toch niet heel Veel zin hebt te gaan werken weer! En dus al Het verlof te kort is!! 😂
Ik ga over 3 weken met verlof en stop dan ook. Nog geen idee wat ik daarna wil dus neem de tijd omdat uit te zoeken. Ja ben benieuwd morgen ik hoefde me geen zorgen te maken maar ben wel benieuwd Of de baby nou groot is of mn buik, vruchtwater veel is.
Mooie muurstickers! Waar hebben jullie die besteld? Wij willen ook voor beide kamers een muursticker maar ik vind Nederlandse stickers echt veel te duur! Dus alle tips zijn welkom Ik ga 6 weken van tevoren met zsv. Ik ben bij de eerste 4 weken van tevoren gestopt en die kwam nog eens 1,5 eerder dus helemaal niet van kunnen genieten om niks te doen! Nu dus 2 weken eerder. Ik ga nog wel dingen vanuit huis doen en die uren schrijf ik op en samen met bijna een heel jaar vakantiedagen (werk 32 uur) ga ik alles opnemen na de bevalling. Ik kan nog op m'n rug liggen, maar doe het liever niet, beetje achterover leunen in een stoel wel, maar echt plat liggen vind ik niet meer fijn, ik slaap op m'n zij met zwangerschapskussen, aanrader! Vandaag 2e laag verven en heb in m'n hoofd gehaald dat ik toch ook de kozijnen wil doen 😝
Heel lang niet meegelezen en geschreven.. Sorry. Even een flinke dip in mijn zwangerschap.. 2 weken geleden erachter gekomen dat ik fors vruchtwater heb, heel mooi zou je denken.. Niet zo dus. Gister controle echo en vruchtwater was nog steeds fors en maagje was gering gevuld... Nu krijg ik morgen een suiktertest, over 2 weken weer een echo en anders een GUO 2. Het kan een afwijking zijn bij de baby. Maak me zo n zorgen.. De 20 weken echo was alles goed. Verder groet hij wel goed en heeft hij heel wat ingehaald.. Bah, wanneer kan ik echt gaan genieten. Sorry voor mijn ego bericht. Ik hoop dat bij jullie alles goed is allemaal. Nog iets van Ie vernomen?? Daar brand ook iedere avond een kaarsje voor.