16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gember

Gember Niet meer actief

Dogs, ik zit ook bij Zilveren Kruis, dus ook de speelgoedbox. Met olifantje, wel schattig. :) Ik heb 'm wel even opengemaakt om inderdaad die thermometer eruit te vissen en toen snel weer dichtgedaan. :p :D Je moet inderdaad 1 thermometer voor jezelf en 1 voor de baby hebben. Die van het pakket is bij mij voor de baby, want voor mezelf had ik al een in gebruik. Maar vond jij het aanzicht van al dat verband en ander medisch spul niet ietwat eng dan?? ;)

2. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Dank dames morgen maar eens proberen!

Kraampakket nog niet binnen hier! Geloof ook niet dat ik me er ernstig druk om maak, kindje lief moet er uit en dat zal niet zonder slag of stoot gaan, en ook met een hoop geweld voor je onderkant maar er is nog nooit een beeb blijven zitten dus zal t bij mij ook goed komen!! :) enne ik kan niet wachten haar te zien dus heb ik wel een beetje oerkracht voor over 😂

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dat indalen is wel vroeg ja.
    Meestal begint het rond de 30e week.
    Het zegt overigens niks over de bevalling. Kan maar zo zijn dat ze gewoon blijft zitten tot de 40e week.

Kraam pakket heb ik ook nog niet binnen.
    Weet wel dag de spullen van de kraamzorg 22 juni worden bezorgd.

Mijn vriend kende AliExpress al haha.
    En er is een app van voor op je telefoon!
    Is weer niet best haha.

4. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Hier kraampakket ook binnen. Man zei: je hebt een cadeau gekregen, ik helemaal blij, ik dacht, omdat hij nu een week weg is, krijg ik allemaal verwen dingen enzo, toen zag ik de afzender.. Balen 😝

5. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Haha Mikjez :) :D

Gember, nee vind ik niet eng :) wat Seurebeure zegt; ze moet er toch uit, verheug me er op :) maar ik kijk ook vol interesse naar gedetailleerde youtube filmpjes van bevallingen enzo :)
    Zwaar en pijnlijk wordt het zeker, maar het komt goed ;)

6. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Oh dames ik ben wel zo'n emotionele muts als het om me dochter gaat..ben vandaag dus dagje vrij en nou had ik met me vriend afgesproken dat ik me dochter wel gewoon na kdv zou brengen, omdat dit straks in me verlof ook gewoon moet, kan haar moeilijk al die tijd thuis houden en ze gaat ook ma 1x in de week en heeft het er altijd ontzettend naar haar zin..en ik heb haar net dus ook gewoon netjes weggebracht maar het voelt zo slecht!! Hoe kan ik haar nou wegbrengen terwijl dat niet nodig is?? Pfff..😢 ik ga ma gewoon flink wat doen in huis zodat ik iig me tijd nuttig besteed...ma mis haar nu al...

7. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Ik snap je reactie wel hoor! Maar precies wat je zegt: ik ben altijd zeer productief als ik m naar het KVD breng. En als ik een keer rust dan rust ik ook met volle teugen zodat ik weer genoeg energie heb als hij thuiskomt.

8. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier geen kraampakket, maar hoef hem ook niet.

moet toch naar het ziekenhuis ivm de eerdere keizersnede, dus haal een paar dingetjes zoals kraamverband die celstof onderleggers, hier nog zeil liggen dus daar is de matrasbeschermer. Had al 2 thermometers en heb een extra navelklemmetje voor als de ander los gaat.
    volgens mij was er verder volgens de kraamzorg niks nodig.

Verder zag ik een hele leuke sticker voorbij komen :)

voor degene waar het wat minder mee gaat sterkte!

Hier op dit moment last van mijn bekken, maar heb teveel gedaan dus eigen schuld.

9. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0

Nou al ff een flink potje gejankt net...erg ben ik he...een echte emotionele doos met de hormonen op hol.. 😉

10. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hebben jullie soms ook een drukkend gevoel inje buik?
    Alsof alles geplet wordt door de baby.

11. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ik heb sinds vanmorgen een heel erg benauwd gevoel net alsof ik ineens minder long capaciteit heb.

12. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Kraampakket heb ik al een aantal weken thuis liggen.

13. Gember

Gember Niet meer actief

Herkenbaar! Ik kon vannacht maar moeilijk in slaap vallen omdat ik het zo benauwd had door het drukkende gevoel. Geen enkele houding voelde goed.

14. Gember

Gember Niet meer actief

Jaaa, weet ik ook wel "ze moet eruit" :p, maar het idee van rupturen e.d. maakt me soms ietwat bang. :) Ik merk dat de zwangerschapsyoga heel erg helpt bij het voorbereiden op de bevalling. Dat je in een soort trance kunt komen met je ademhaling en oefeningen, waardoor je de pijn (hopelijk) minder voelt.

15. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Gelukkig alles was goed :) ze was upper actief en weegt 1032 gram wat precies goed is helemaal blij!

16. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Gember, :D :D :D
    Van die ontspannings-yoga leek mij ook heel fijn, helaas was de groep hier al begonnen voor ik hier woonde :( dus ik ga nu gewone zwangerschapsgym doen.. beter iets dan niets :)
    Er zijn ook speciale handelingen om uitscheuren te voorkomen, beetje bizar iets, maar ik las er over in een zwangerschaps-app, ben het toen gaan googlen (had er nog nooit van gehoord) en zag zowaar een uitleg filmpje :)
    Google maar op "perineal massage" :)

Fijn dat alles goed was Liesje! ;)

Ik heb gelukkig nog geen last van verdrukkings-gevoel of benauwdheid, alleen dat maagzuur.. ;)

Hier vandaag weer druk met de baby kamer geweest, het inrichten kan bijna beginnen, nog wat kleine dingetjes moeten gedaan worden (nieuwe witte stopcontacten en gewone deur (heeft alleen nog maar een grondverf laag = nieuw) + kozijn schilderen).

17. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Vanmorgen maar eens een filmpje gemaakt wat mijn kleine uk doet wanneer papa naar het werk gaat. Helaas niet de flinke trappen in de ribben kunnen opnemen maar hier lag ie weer wat lager en ging het trappen niet meer zo hard. Geupload naar mijn YouTube https://youtu.be/AxEXDAMZLVc

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Fijn dat alles goed was Liesje!
    Mooi gewicht ook.

Gave kleuren 4Dogz!
    En mooie hond :p

Leuk filmpje MRD!
    Zal is kijken of ik ook een filmpje op youtube krijg haha.

19. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

20. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek

Deel Deze Pagina