16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Lijkt me heerlijk Jenn, uitwaaien op Texel :) succes donderdag ;)

Hier vandaag het wiegje dat bij ons op de kamer staat even opgemaakt, voor een foto :) ik had eindelijk mijn zelf gehaakte dekentje af :)

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat leuk Jenn!!
    Mooi ook dat zelf gemaakte dekentje!

Ben super trots op ons meisje!
    Ze lag er heel mooi bij vandaag voor de echo :)
    Onwijs veel foto's op een usb stick en de gehele echo weer op dvd en ook nog 14 uitgeprinte foto's.

Ze is heel goed gegroeid!
    Ze is 36cm en 1175gr.!!

Bijgevoegde bestanden:

3. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Wat lief 4dogs
    Mooie foto beeb.

Vandaag geshopt en ben ik helemaal gesloopt alles gaat veel meer energie kosten.
    Ook sinds gister last van steken in m'n vagina, en een soort beurs gevoel daar benieuwd of het door indalen komt..
    Nog 2x werken en dan is het klaar vind t heel dubbel aan de ene mant heerlijk maar gang ook wel missen daar.
    Alles wassen straks en rustig aan dien heerlijk!

4. Gember

Gember Niet meer actief

Dogs, dat wiegje hebben wij ook! Leuk is ie he. ;) Mooi deken, wat knap zelf gehaakt! :)

5. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Leuk dekentje 4dogs. Gaaf ook dat je dat zelf hebt gehaakt.

Ik merk ook dat m'n energielevel met de dag daalt. Zie ook vreselijk op tegen die laatste weken werken. Maar even aankijken hoe het gaat. Dit is gelukkig een korte week en volgende week ook. Maar daarna....😝😝

6. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Morgen alwer 29 weken.
    Hoe is het met jullie buikjes?

7. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Wat leuk met dat zelfgemaakte dekentje! Zo crea/handig ben ik helaas niet, haha. Wij hebben de box vanavond in elkaar gezet, staat ineens wel heel 'echt' zo, pontificaal in de woonkamer :D

Mooie buik hoor Liesje! Mijn buik groeit ook flink, we maken nog steeds elke week foto's :) Dus zelfs zonder buikshoot heb ik straks nog wel een aandenken. Mijn telefoon werkt even niet mee, zal straks kijken of ik de meest recente foto via de PC kan delen.

8. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Erg mooi 4dogs, vind je deken ook erg mooi!

Buikje begint hier ook mooi te groeien:D mooie buik liesje

Hier begint energielevel ook behoorlijk te dalen, dacht al dat aan mij lag:p
    Nog 5 weken werken en hoop ook dat ik dat vol ga houden.

Mooie foto beeb. Leuk zo'n echo

9. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    #4329 Mikjez, 6 mei 2015
    Laatst bewerkt: 6 mei 2015
    Mooie foto Beeb 😊

Ik zag vanochtend mijn zwangerschapsstreep ineens! Wie heeft er ook al een streep? Hij gaat bij mij door tot onder m'n borst.

De kleine lag vanochtend bij ons te chillen en schoof mijn navel een stukje omhoog, echt een helse steek 😣. Bel zo de vk even.. Maar kon pas vanaf 8.30..

Edit: moet het even aankijken, gevoelige navel schijnt normaal te zijn. Gister lag de kleine er ook flink tegenaan te beuken. Mocht ik harde buiken/bloedverlies etc krijgen moet ik het laten weten. Rustig aandoen dus vandaag.

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Bedankt meiden!

Mooie buik Liesje!
    Groeit heel mooi.

Mikjez, mijn navel voelt ook niet heel erg lekker meer.
    Al een paar weken soms heel pijnlijk.
    Zit ook niet meer zoals het gewoonlijk zat haha.
    Nog even en hij gaat uitsteken denk ik.

11. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Ik heb van meerdere een berichtje gehad hoe het is,
    Als eerste dankjewel daarvoor!!! Heel erg lief van jullie!
    Onze update over ons hummeltje is gelukkig positief!
    De nieren zijn inderdaad groot maar functioneren, anders zou ik geen vruchtwater hebben.
    Wel moet ik iedere 2 weken voor een echo, het kan zijn dat ons ukje een slokdarmafwijking heeft ( het vele vruchtwater en vaker minder gevulde maagje) maar dit weten we pas na de geboorte.
    Wij zijn iig gerustgesteld, na het nieuws van vorige week dinsdag waren wij gewoon heel bang dat ze met 20 weken echo van alles gemist zouden hebben en dat er misschien wel een chromosoomafwijking zou zijn waardoor hij niet zou overleven.
    Er gaat van alles door je hoofd en je gaat googelen.
    Omdat we ook erg weinig info kregen.
    In Maastricht gelukkig heel veel en heel duidelijk, dat is zo fijn.
    Wij kunnen nu ook weer echt genieten.
    Ik ga weer lekker actief meedoen en lezen hier dames!!!!!
    Mooie 3D echo, wat een knappe hoor!!!

Fijne dag!!

P.s. Ook nog erg leuk nieuws, wij gaan nog verhuizen, haha. Gelukkig, eindelijk een huisje na 1,5 jaar zoeken.
    De beste tijd om te verhuizen, zitten en commanderen:D;)

Dus dan ook oas babykamer maken, last minute maar dat kont wel goed! Spullen, kamer e.d. Hebben we allemaal!

12. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Wat fijn dat alles goed is wat een opluchting voor jullie!
    En leuk een nieuw huisje wanneer ga je over?

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat fijn Vlindermama!

En inderdaad een super tijd om te verhuizen :p
    Gefeliciteerd!

Lekker klussen straks en gaan inrichten.

14. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Wat fijn dat alles toch goed is, Vlindermama! Dat zal echt zo'n opluchting zijn voor jullie!! En leuk dat jullie een huisje gevonden hebben, wanneer gaan jullie verhuizen?

Ik heb geen 'normale' streep op mijn buik, wel tussen navel en schaamhaar flink donkerder haar :( Dus dat epileer of scheer ik dan maar, vind het niet zo prettig staan. Mijn navel voelt ook al weken vreemd en staat soort van half naar buiten, dus het duurt vast niet heel lang meer voordat ie echt naar buiten springt.

15. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik heb ook een zwangerschaps streep.
    Mn navel is voor de helft eruit geplopt.
    Gister veel gelopen en nu pijn in mn bekken hopelijk trekt t weg na een rustig dagje.

16. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Vlindermama wat fijb dat alles goed is en dat je gaat verhuizen. Mijn neefje had bij 20 weken echo 1 vergrote nier veel zorgen en veel echos maar ondertussen een gezonde jongen van 9. Hoop dat bij jullie ook zo is.

Hebbende jullie ook van jullie werk een gesprek gehad over hoe je veilig kan werken enzo tijdens zwangerschap? Las hierover op Internet, maar heb hier met 11 wkn doorgegeven en nieuwe leidinggevende gekregen en die wist met 24 wk nog niks. . Zei ze maar doe lichamelijk ook nogal fysiek werk ( werk bij dat bedrijf wat week of 2 geleden nog in nieuws was door loonmatigingen en ontslagen enz)
    Merk nu dat me toch teveel begint te worden maar niemand vertelt wat wel kan of niet. Moest verklaring opsturen en dat is enigste. .

17. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Oh Vlindermam wat fijn dat alles in orde lijkt. En wat leuk dat jullie gaan verhuizen. Inderdaad een goede tijd ;).

Ik heb geen gesprek gehad over veilig werken. Zou dat wel krijgen maar tis er niet meer van gekomen. Is ook niet heel belangrijk, ik doe kantoorwerk en dat is lichamelijk niet heel zwaar. Ik vind het autorijden alleen wel steeds zwaarder worden. Rij elke dag 75 km heen en 75 km terug dus das minimaal een uur.

Zwangerschapsstreep is bij mij al een tijdje aanwezig. Loopt ook wel tot aardig hoog door. In ieder geval tot ver na mijn navel. Die navel is trouwens bij mij ook al een paar weken gevoelig. Weet niet of ie ooit naar buiten zal floepen, ben benieuwd.

18. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Vlindermama, fijn dat alles er toch goed uit ziet!
    En succes alvast met verhuizen, het is toch altijd meer werk dan je denkt.. wij krijgen nu (na bijna 2 maand) eindelijk het einde in zicht :D

Beeb, gaaf dat je zo'n goede echo hebt gehad!

Thanks ladys, ik ga nu een lila dekentje voor het ledikantje haken, dat wordt een iets grotere klus :)
    Als jullie het interessant vinden; ik heb net wat foto's in mijn profiel gezet, van het kamertje tot nu toe en van wat spulletjes :)

Mooie en flinke buik Liesje!

Ik heb ook een week flink last van mijn navel gehad, hij zit nog wel naar binnen, maar niet zo diep als normaal.
    Een streep heb ik niet, maar de striae begint nu te komen, vanmorgen zag ik al flink wat strepen langs de onderrand van mn buik, ik zie het wel alleen in de spiegel (zie de onderkant van mijn buik niet meer :p )

Succes en sterkte voor de meiden die nog werken!

19. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Dit is mijn buikje van ruim een week terug, met 27 weken :)

20. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Fijn dat alles er goed uitzag vlindermama, wat een opluchting! Leuk dat jullie gaan verhuizen, wanneer staat het op de planning?

Mooie buikjes zag ik trouwens weer langskomen!

Schattig wiegje 4dogs! Leuk dekentje heb je gemaakt, ik wil hier ook nogsteeds beginnen aan een dekentje, maar een beetje tijd tekort hha. Misschien straks als ik verlof heb!

Mooie foto's beeb87, lief!

Hier dit keer nog bijna geen streep. Wel appart, want bij L had ik het al heel erg vroeg heel erg. Mja wat niet is kan nog komen;)

Als het goed is gaat vriend vanavond een kastje ophalen voor de babykamer en dan alleen nog de gordijnen. Ga van de week wel even de dozen met babykleertjes tevoorschijn halen (misschien wel vanavond:D) en dan kijken wat er nog allemaal goed is en of ik nog wat mag kopen van mezelf hha

Deel Deze Pagina