Liesje: wat leuk dat je zoveel gekregen hebt! Veel plezier bij de rondleiding. Fijn dat alles goed was bij de vk. Beeb87: vervelend dat jullie er niet uit komen met de naam! Even een brainstormavondje plannen en alle voors en tegens op een rij zetten? Klinkt alsof de vk een goede beslissing neemt. Maar met 5-5,5 pond komt het inderdaad vast helemaal goed, valt reuze mee lijkt me. En inderdaad ieder kindje is anders. Hardlopertje: misschien inderdaad lage bloedsuiker? Zoute drop? Kan me voorstellen dat je het eng vindt in je eentje met een kind in huis. LadyL: mooie buik, nog heel bescheiden! Leuk van de cursus, maar wat suf van de fysio... Ik weet van mijn fysio dat ze veel administratieve rompslomp hebben, wat ze zelf ook heel irritant vinden. Daar kan het mee te maken hebben. Maar dat ze vervolgens van die voordehandliggende tips geeft...stom hoor. MRD: succes met de babykamer! Mooie buik! Onze uk is lekker bezig de afgelopen dagen, zo hé! Het lijkt wel of ze minder ruimte krijgt en nu meer loopt te kronkelen. Niet meer van die schopjes in het water, maar echte duwtjes, kronkelingen. Soms voel ik een voetje (denk ik) echt zo langs m'n buik kroelen. Die beweging zit redelijk hoog, als ik zit onder m'n ribben, dus ze zal vast nog niet zijn ingedaald. Verder krijg ik nog steeds geen genoeg van het shoppen voor kleertjes... Ik heb nu al 4 setjes maat 50, 7 maat 56 en 2 maat 50/56. En ik wil er eigenlijk nog wat...misschien 2 in 50 en 1 in 56. Het is zo leuk en ik ben bang dat ik tekort kom of zo. Ik wil niet voortdurend wassen. Jullie nog aan het shoppen?
Ooh hier ook al een overvolle kast had natuurlijk nog heel veel van me dochter maar ook nog weer veel nieuws bijgekocht..ik kan die schattige kleine kleertjes gewoon niet laten hangen haha
MRD: wat vervelend! Ik had het met mijn vorige zwamgerschap, zat toen bij czdirect en heb de complete eigen bijdrage kunnen betalen. Hun hebben niks vergoed en moest 200 betalen ongeveer. Erg vervelend. Mooie buikjes dames!
Hi ladies, van mij ook even een egoberichtje... Werd vanochtend wakker na een onrustige nacht en zolang ik bleef liggen was er niks aan de hand. Heerlijk ontbijtje op bed gehad, superlief. Toen ik uiteindelijk opstond om te gaan douchen had ik meteen een harde buik Warme waterstraal eroverheen zou moeten helpen, maar de zeurende pijn in mijn onderbuik en onderrug werd maar niet minder. Uiteindelijk zat ik wiegend in kleermakerszit op de vloer terwijl mijn man een paracetamol en dubbelzoute drop voor me ging pakken (voelde me ineens ook een beetje flauw). De pijn is nu (na een kwartier of zo) iets minder, maar nog steeds niet weg, vooral in mijn onderrug... We zouden vandaag samen de wieg in elkaar gaan zetten, dat wordt voor mij dus alleen toekijken en instructies geven
Ik denk inderdaad dat de vk wel een goede beslissing maakt. Blijf het alleen wel jammer vinden van het bevallen in het ziekenhuis. Maar wil het beste voor ons meisje dus ik leg me er gewoon bij neer. Ik vond 5-5,5 pond helemaal niet verkeerd klinken. Ik was zelf maar 4 pond. Ergens lijkt het me wel fijn om ingeleid te worden. Dan heb je echt een datum en hoef je niet af te wachten wanneer het eindelijk gaat beginnen. Daarbij hoef je met een inleiding niet met weeën in de auto te zitten haha. Hoe is het LadyL? Als je echt pijnlijke harde buiken hebt moet je de vk bellen hoor.
Mja het gaat nu wel weer, dank je Ik mag van mijn man niet al te veel doen vandaag, dus ik ga maar een beetje rommelen in huis. Het wiegje staat inmiddels en we hebben ook de muursticker opgeplakt, zal kijken of ik zo een foto kan plaatsen!
Ah wat leuk Gelukkig gaat het weer wat beter. Groot gelijk van je man Het zonnetje schijnt dus lekker de tuin in en een rustig dagje van maken.
Volgens mij heb ik gister teveel gedaan, voelde gister kramp rechts bij mijn navel en nu nog last van Spier verrekt denk ik, maar pijnlijk is het wel. zal vandaag braaf niks doen, ik ben echt erg, als ik iets in mijn hoofd heb moet het gebeuren, vergeet alleen dat het niet meer kan Ben niet zo van dingen uit handen geven Gelukkig is uk nog lekker druk dus met hem niks aan de hand
Ik vind het ook best snel voorbij gaan, nog maar 10 weekjes! Mam, heb je moeten bloedprikken dat ze wisten dat de trombocyten (ik heb geen idee wat dat is trouwens ) te laag zijn? hardlopertje, hier gelukkig geen last van flauwval gevoel, wel gehad toen ik 20jr was ongeveer, dat kwam doordat ik verkeerd (te hoog = in de borst) ademde. LadyL, wat een grote groep 11, wij waren maandag met 3, maar 1tje kon niet, dus normaal zijn we met 4 meiden Balen van je bekken fysio! Mooi buikje! Ik kan mn teennagels ook nog lakken Wat naar dat je je zo beroerd hebt gevoeld! Gelukkig gaat het nu wat beter! Ziet er mooi uit die sticker en dat wiegje, is dat zo'n schommelwieg? MRD, ik heb toch mijn verzekering maar even gemaild, want op de website staat "100% vergoeding, ook de eigen risico hoef ik niet te betalen", maar er stond als ik inlogde met digID wel iets over eigen bijdrage. Dus ik ben toch benieuwd, want als ik tot 24uur geen eigen bijdrage hoef te betalen maar daarna wel iets meer dan 4 per uur, wil ik dat ze lekker naar huis gaat na 24uur mijn man is dan ook 2 a 3 weken vrij dus wij redden ons wel Mijn schoonmoeder wil ook nog een paar dagen komen helpen + logeren, maar of ik daar zin in heb dan, dat betwijfel ik nog ten zeerste Hier heeft de intake dame van de kraamzorg helemaal niet gevraagd hoe ver we met de babykamer waren, ze ging alleen een checklist af om te vragen of we alles in huis hadden. Mooie en indd flinke buik! Beeb, bijzonder hoor, ik vind toch op je foto's dat je een flinke buik hebt... maak je VK ook een echo of voelt ze alleen? Jammer dat je niet thuis mag bevallen, ik zelf zou dat niet durven maar als je het liever wel zou willen is het wel balen, maar het is dan inderdaad niet anders .. Mooie buikfoto Gember, ik krijg ook regelmatig trappen tegen mijn ribben, maar haar hoofdje ligt iedere keer helemaal onderin. Shoppen voor de baby is zooo leuk, ik heb gister de laatst gekochte kleertjes ook weer gewassen, zo lief en klein alles Baby, ook al een flinke buik Kimberly, vervelend van de pijn, inderdaad maar even rustiger aan doen! Ik snap je wel hoor, ik was vandaag ook niet zo lekker, veel last van maagzuur, dus ik mocht niks doen van mijn vader die kwam weer klussen vandaag en ik wilde eigenlijk mee helpen, maar dat mocht dus niet Hierbij mijn buik van vandaag en die in m'n ondergoed incl.de beginnende striae is van eergister :
4dogs, dank je wel De buik loopt ook precies op termijn. De vk zei ook dat het aan mijn buik niet te zien is dat het maar een klein meisje is. Ze heeft gevoeld, gemeten en een echo gemaakt. Ik wacht gewoon af wat de meting van a.s. dinsdag doet. Dan kan ik hem weer vergelijken met de meting van 8 mei. Ben benieuwd wat de gyn ervan vind. Denk trouwens wel dat het de laatste keer word dat ze een meting kunnen doen. Ze zit al zo laag dat het hoofdje amper te meten is. Jij ook een mooie buik hoor! Wel jammer van de striae.
Wat fijn om met jullie mee te kunnen lezen Dat iedereen "gelukkig" overal een beetje last van heeft enzo... Soms denk ik pfffff waaaaarom.. en dan is het fijn hier even rond te kijken. Niet voor de dames opzich natuurlijk, maar om weer even te zien dat ik niet de enige ben. Al weet ik dat heeeel erg goed natuurlijk hihi. Hopelijk voor jullie allemaal een fijne nacht! Owjah, wil iemand mij misschien aan het lijstje toevoegen 22 juli eerste kindje.. een jongetje Slaap lekker dames
16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 ♥jongen♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ♥meisje♥ Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ 22 juli Beeb87 - 1e kindje - 27 ♥meisje♥ Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥ Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ MaBad - 1ekindje ♥jongen♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 26 ♥Verrassing♥ Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥ Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥ MissRedDragon - 1e kindje - 31 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 33 ♥jongen♥ 29 juli 30 juli Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥ 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥ Afspraken 18 mei - Mikjez - afspraak vk 19 mei - MissRedDragon - afspraak vk 19 mei - Beeb87 - groeimeting gyn 19 mei - 4dogs82 - 30 weken groei echo 20 mei - Hardlopertje - intake kraamzorg 20 Mei - MissRedDragon - intake kraamzorg 21 mei - MissRedDragon - 30 weken groei echo 26 mei - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 26 mei - Mikjez - 3D echo studie 26 mei - Vlindertje90 - Echo placenta ligging 28 mei - Hardlopertje - Echo 33 weken 28 mei - Hardlopertje - Controle gyn 29 mei - 4dogs82 - afspraak VK 01 jun - Mikjez - afspraak vk 11 jun - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 15 jun - Mikjez - afspraak vk 29 jun - Mikjez - afspraak vk 13 jul - Mikjez afspraak vk 11 meisjes 9 jongens 5 verrassingen ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Welkom MaBaD! Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe? 4dogs82, dit is inderdaad een schommelwieg, je kunt 'm eventueel ook vastzetten met een houten pin. Zit al heel lang in de familie, mijn man heeft er zelf ook nog in geslapen
Hebben jullie ook last van kuit krampen? ik word er gek van , altijd in de avond of ochtend, loop nu met spierpijn.. Verder vanacht eindelijk eens doorgeslapen, zit er een kat op zolder die met een hoop gemauw begint te kotsen, dus nog vroeg vroeg wakker. Ooh en hier mijn buikje weeg nu 71.0 dus zo'n 9/10 kilo aangekomen
Oh da's balen Kimberly! Onze katten waren ook flink aan het "zingen" vanochtend, zo irritant... Zeker na een korte nacht (middernacht thuis, zes uur wakker)! Heb hier ook een tijdje last van gehad van kramp, vooral bij het uitrekken. Als je het echt vaak hebt, zou het kunnen duiden op een magnesiumtekort. Even in de gaten houden!