16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Het is niet anders ladyL zonder rijbewijs moet ik wel op de fiets, bus rijd daar niet (moet je een stuk lopen en dan zijn we veel te laat.

Vanavond brengt vl me naar het kantoor waar ik schoonmaak, dat scheelt fietsen, want ja dat begint echt lastig te worden de laatste tijd.

Wanneer zijn jullie eigenlijk van plan om met verlof te gaan? 4 of 6 weken van te voren.
    ik hoop tot de 4 weken te kunnen doorwerken.

2. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ik werk zelf ook in de schoonmaak. Ik werk overdag 8,5 uur in de week op een basisschool en dan 's avonds 12 uur in de week op kantoor. En ik probeer door te gaan tot 4 weken voor de bevallingsdatum. Dus 1 juli stop ik met werken. En mijn man heeft nog gezegd als het echt de laatste week niet meer goed lukt wil hij nog meehelpen 's avonds. Maar tot nu toe gaat het nog wel goed. Voel idd wel dat fietsen wat lastiger word nu hij/zij een deel is ingedaald maar over het algemeen gaat alles nog wel redelijk goed. Alleen de temperatuur op kantoor mag van mij wel wat minder. De laatste tijd dat ik er kom is het daar ruim 25 graden binnen en dat is wel wat aan de warme kant voor mij op dit moment.

Net de kraamzorg op bezoek gehad. Aardige vrouw, we gaan voor de 24 uur kraamzorg omdat mijn man toch die 2 weken in huis is. En mocht de bevalling zijn tegengevallen dan kunnen we het alsnog verlengen tot de 49 uur maar moeten dan die 4,15 p u extra bijbetalen. En ons werd aangeraden omdat we borstvoeding gaan geven om een wiegje op de slaapkamer te plaatsen dus daar gaan we nog even over nadenken. Het was ook makkelijker om te verlengen van de uren dan het in te korten vooral omdat we midden in de zomer zitten met de kraamzorg.

En morgen dan de 30 weken echo, ben echt heel erg benieuwd hoe onze kleine gup gegroeid is. En ook mijn borsten zijn nu verder gegroeid, heb op dit moment een kleine D en denk niet dat de komende maanden mijn borsten nog flink zullen gaan groeien dus ik denk zelf dat het bij een D cup zal blijven. Dus denk dat ik binnenkort ook maar eens ga kijken naar borstvoeding bh's. En de colostrum stroomt ook nog steeds bij mij, want bijna iedere ochtend zit er een korstje opgedroogde colostrum op mijn tepels. Volgens de borstvoedingsdeskundige word het alleen maar meer aangemaakt wanneer je veel huid op huid contact met je partner hebt en wanneer je bijvoorbeeld een hond of kat hebt die je vaak aait. Nou ik heb allebeide... want slapen doen we nog steeds naakt en onze hond houd van knuffelen :D

Nog 1 middag en avondje werken en dan heb ik lekker een lang weekend. Heb mijn verjaardag morgen vrij genomen en dan ook maar meteen de dag er na, dus een lekker lang weekend voor de boeg. Gaan een paar leuke dingen doen o.a. de echo maar ook ff lekker shoppen voor de baby, de box in elkaar zetten en ff wat ontspannen.

3. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik heb dat ook gedroogd korstje.
    ik ben het hele weekend alleen dus ga maar even de tuintjes doenVoor voedings bh's en kijken of ik nog een leuk jurkje kan vinden voor de fotoshoot volgende week.
    Volgende week shoot, sauna en dan een weekend weg zo komen we de tijd wel door..

4. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Bij mij geen opgedroogd korstje, heb ook geen lekkages meer gehad sinds die ene keer.

Verlof: ik heb gepland om door te blijven werken tot 4 weken van tevoren, maar mocht het qua opdrachten eerder rustig worden, dan is dat alleen maar fijn. Ik werk al geen hele dagen meer, dat is wel erg lang in één houding (achter mijn bureau).

5. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Ik ga 6wk van te voren stoppen, 18 juni is mijn laatste werkdag maar ik heb nogal een zware baan.. werk in een winkel waar ik de hele dag moet staan, lopen en zwaar tillen.. ben er eigenlijk nu al wel klaar mee ;) maar goed ik probeer t nog wel even vol te houden, morgen nog een dagje en dan nog 4 weken moet lukken hoop ik.

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Vanmiddag tijdje aan de ctg gelegen.
    Ze was wel erg rustig vandaag.
    Heb der over de hele dag nog niet zoveel gevoeld als dat ze normaal in 2 uurtjes zou doen.
    Gelukkig geen gekke dingen gezien. Waarschijnlijk gewoon lui dagje ofzo.
    Nog even een echo gehad erna en daarop zag je der ook bewegen alleen heel zachtjes en rustig.

Moet morgen terug komen voor een 2e ctg en als die ook goed is dan laten ze het voor nu.

Moest het vandaag wel extra in de gaten houden en als ik alsnog ergens over twijfel mag ik gewoon bellen zei ze.

7. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Gelukkig maar, Beeb87! Kan me goed voorstellen dat je even schrikt. Fijn dat je meteen terecht kon en dat de echo goed was.

Hier is mijn ukkie duidelijk gedraaid, krijg vandaag ineens trappen in mijn zij en ribben in plaats van in mijn onderbuik :p Vanochtend voelde ik ook iets van een voetje uitsteken, vlak onder mijn maag. Zo schattig!

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja gelukkig wel!
    Ze nemen het ook erg serieus.
    Had alleen de tweede ctg niet verwacht.

Nou dan ligt de kleine dus nu in hoofdligging!
    Hopelijk blijft dat zo.
    Leuk he zo'n klein voetje dat uitsteekt ineens :D

9. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Ons ventje lijkt op z'n ouder en is dus echt geen ochtendmens. Als ik 's morgens wakker word dan voel ik m wel wat bewegen maar als ik opsta dan valt hij waarschijnlijk in diepe slaap. Zo rond de middag begint meneer wat wakkerder te worden en voel ik m weer meer en tegen de avond is hij op z'n drukst. Vraag me nu alleen af of hij al uit z'n stuit is gedraaid. Van de week dacht ik van wel, maar nu weer van niet. Morgen zal ik het wel horen van de vk.

10. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Zo eerste deel vandaag overleeft, in die zin bek wel kapot, rug bekken en erg moe, nu zo nog naar het werk , geheid dat ze het daar niet netjes hebben gehouden ( stelletje zwijnen daar :) ) kleuterklas is er niks bij.

Vanavond ga ik languit op de bank liggen en helemaal niks doen.

11. Gember

Gember Niet meer actief

4dogs, wow lekker creatief bezig! :D Goed hoor! Klinkt heel mooi dat lila met mintgroen. Bij ons is het kamertje af, maar er hangt nu een wasrek met babykleertjes. :) Ik weet ook niet zeker of ik foto's van het kamertje hier ga posten. Ben toch een beetje bang dat iemand die ik ken het ziet en daarmee "m'n identiteit" verklap haha. :p Een zekere anonimiteit is wel fijn.

LadyL, wat balen van je harde buik... :( Goed van je man dat hij het plan voor de avond dan even heeft uitgesteld ter bescherming van jou. :) Die bewegingen herken ik! Ze stuitert soms echt van de ene zij naar de andere of ze steekt een voetje onder m'n ribben bijna. :D

MRD, veel plezier morgen met de echo!

Jenn, ben ook benieuwd of hij uit de stuitligging is, duim duim! :)

Beeb87, dat is wel even schrikken, gelukkig was alles goed.

Hier rustig aan gedaan vandaag. Ik ben echt zo moe en obsessief tegelijkertijd. Waarschijnlijk moe van mezelf hihi. :) Ik kan me echt blindstaren op details, niet normaal. Nu bijvoorbeeld op het ontwerp van het geboortekaartje. Jezus, wat kan ik me daarin verliezen...echt erg. :$ Maar goed, morgen weer aan het werk, al kan ik me daar ook totaal niet goed concentreren. Ik doe wat ik moet doen, maar meer dan dat komt er niet echt uit m'n handen. Weinig nieuwe ideeën of zo. Ik stop 4 weken van tevoren, dus over zo'n 5 weken.

12. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verlof: ik ga naar school tot ik 36 weken ben, hierna toevallig vakantie! :D

Ik heb al heel wat weekjes een heel klein korstje op m'n tepels 's ochtends, maar heb er nooit wat uit zien lopen..

Zooo leuk dat meerdere van jullie een 30 weken echo hebben, heb echt super leuke foto's voorbij zien komen :D

Beeb87 wat onwijs schrikken zeg, wel fijn dat ze alles zo goed in de gaten houden gelijk!

4dogs wauw lekker creatief bezig inderdaad! Wat onwijs gaaf dat je jezelf kan voorzien zeg!

Hier een voorheen indalende baby, zeiden ze, nu was meneer helemaal gedraaid bij de controle afgelopen maandag. De verloskundige liet het mij ook voelen en toen ik het vriendlief daarna wilde laten voelen draaide meneer met zijn hoofdje op zij.
    Gelukkig maakt het nog niet uit hoe hij ligt, hij maakt gelukkig gebruik van zijn ruimte!
    Mijn bekkenklachten zijn trouwens heel veel heftiger als zijn kopje naar beneden ligt!
    Ik kan nu al een paar dagen bijna pijnloos alles doen.. Je hoort mij niet klagen :D

LadyL inderdaad lekker rustig aan doen met een harde buik hoor! Heel verstandig!

Gember ik herken de slechte concentratie! Zo veel bezig met alle andere dingetjes!

Hier kregen we laatst een nieuw huis voorgeschoteld met meer slaapkamers en minder kosten.. Morgen beslissen we officieel of we het gaan doen.. Nog tijd zat haha! Doordat we stiekem hier een beetje op hoopte is de kinderkamer nog lang noet af.. Spulletjes wel binnen.. Onwijs spannende en drukke tijd dus!

13. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Hey meiden!

Hier terug van een weekje Turkije, was echt zo heerlijk!! Ben echt goed uitgerust, maar zoals ik had verwacht ben ik helaas weer gelijk in de stress gegooid. Wat ik al las van de andere meiden hier heb ik ook: moe maar ik wil ontzettend veel en die combi maakt me nog meer moe :x

Hier moet nog een hoop gebeuren :S Maar we hebben een einddatum gezet dat alles af moet zijn (de babykamer) op 31 mei. Dan vier ik mn verjaardag en kan ik pronken met de nieuwe kamer :D De kleertjes ga ik wassen tijdens mn verlof, die 9 juni ingaat. Minder dan 3 weken, jeetje wat gaat de tijd snel, maar heb er heel veel zin in om lekker te luieren en niks te doen :)

Geboortekaartje heeft al enig vorm gekregen, maar moet nog uitgewerkt worden.

Slaap lekker iedereen!

14. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Welkom thuis Mikjez!

Hier weer een erg rare droom, mijn litteken van mijn vorige keizersnede was gescheurd en kind was er uit gekomen, niet helemaal , dus met spoed naar het ziekenhuis ,met half kind uit mijn lichaam, artsen die zonder spoed wat deden, en ik dat zat met half kind in mijn handen (de rest zat nog in mijn buik) en daarna stond ik zonder kind weer buiten (wel weer dicht gehecht)
    Weet nu nog niet waar kind is gebleven.
    Eerste wat ik nadat ik wakker werd op heb zitten wachten was of uk schopte, en erg fijn dat deed hij ook,maar wat een vaag iets, en de beelden waren nog al echt.

Was bekaf en ben het nu nog steeds, zeer slecht geslapen hierdoor want daarna kwam ik niet meer in slaap ;)

15. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Toestanden ik droom ook de meest rare dingen ook over sex met exen enzo! Hier ook bijna hele nacht wakker gelegen bah!!!

16. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat heerlijk, een weekje Turkije!
    Wat fijn dat je genoten hebt Mikjez!:D

Kimberley, wT een nare droom!:(
    Ik snap dat dit je nachtrust niet veel goeds deed.

Ik heb wel het idee dat ik raar en meer droom, maar ik vergeet het meestal weer als ik wakker word.. :)

17. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Nou ik vergeet het ook liever,domme was ik bleef heel rustig in het hele verhaal, bedoel als je dit in het echt gebeurd ben je compleet in paniek.

Vandaag schoolreisje van mijn dochters, zou niet gaan zwaaien , maar fiets er zo toch maar eventjes heen met de hond , als ik optijd ben uiteraard, 9 uur vertrekken ze, oudste gaat 8.50 de deur uit.
    dus ga de gok nemen

18. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Even snel een ego berichtje.
    Heb me beetje verslapen :D

Over 3 kwartier weer richting ziekenhuis voor de 2e ctg.
    Ze is nog steeds erg rustig.
    Hoop dat het allemaal goed is.

Mikjez, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!
    Wel jammer dat je gelijk weer vol in de stress zit.

Kimberly, wat een afschuwelijke droom zeg :(
    Zou daar serieus de hele dag van slag van zijn denk ik.

19. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ben weer thuis.
    De ctg was goed gelukkig :)

20. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Wat fijn beeb87! Weer een geruststelling!

Hier vd week precies zo'n droom de benen van de baby hingen aan de voorkant uit mijn buik ging er mee naar de huisarts en die drukte de beentjes wel even weer terug in mijn buik en toen hoorde je zo aauuww uit mijn buik klinken...noujaa doe normaal denk ik dan als ik wakker word, zo raaarr!!

Deel Deze Pagina