Erg vervelend is het wel die angst Baby86 was er bij jou nog een "rede" waarom de eerste vroeger kwam? Enige wat mij opvalt sinds zaterdag zijn in rust de hartkloppingen, vandaag ook weer en had alleen de hond laten plassen, en daarna begonnen met het huishouden ( glazen van tafel ,dus niks zwaars) en het zakt ook niet snel af, dat werkt niet echt mee denk ik met het idee dat DE weken eraan zitten te komen. Heb 2 apps en die zeiden beide hetzelfde , zaterdag zat ik op 110 voor een tijd vandaag 130 helaas geen bloeddrukmeter, misschien toch slim om ergens op de kop te tikken om het iets in de gaten te houden. Vl zei al , anders vnv maar ff bellen, tja en ik heb dan weer zo iets van zal niks zijn hartkloppingen komen voor bij zwangere. of ben ik nu weer te nuchter
Welkom Humpie Er is inderdaad zoveel te koop dat je niet weet wat je moet kopen. Echt een thema in de kamer hebben we niet. Maar beertjes is wel erg leuk!
Ik heb er ook zo af en toe last van, maar is niks om zorgen over te maken zei de dokter en vk zolang je je nog redelijk goed voelt en het niet heel de dag voorkomt. Dus als ik het nu heb, zo 1 - 2 x per week, ben ik er vrij nuchter onder. Komt nou eenmaal voor..
Had het nooit, en zo opeens kwam het opzetten, hoelang mag het eigenlijk aanhouden? zaterdag had ik gedouched en had er ruim een uur later nog last van. Vandaag ook weer een uur denk ik, dat vind ik vrij lang
He bah, hartkloppingen lijkt me echt geen pretje! Hier was alles gelukkig weer prima in orde bij de controle Kindje lag inderdaad met hoofdje naar boven, dus dat verklaart de bewegingen in mijn onderbuik.
Ben beetje afwezig geweest, morge deadline, dus beetje druk. Heb wel geprobeerd nog mee te lezen, maar even wat minder gereageerd, maar vanaf morgen heb ik als het goed is een beetje rust! Morgen ook afspraak bij de vk en smiddags echo, ben benieuwd of me meisje nog dwars ligt, hoop dat alles goed is! Kimberly je kunt natuurlijk altijd even bellen, daar zijn ze voor toch al is dit altijd makkelijker tegen iemand anders te zeggen dat het zelf te doen hha Mooie foto's zag ik voorbij komen van kamertjes trouwens!
Dat vind ik ook wel heel lang! Ik heb het nog geen minuut als ik er last van heb.. Toch maar even bellen dan hoor!
Vervelend kimberley. . ik mag zo weer naar de vk hoop dat ze goed ligt.. Daarna dagje sauna met mn vriend lekker in alle warme baden.. helaas thuis geen bad v die mis ik soms wel..
Lekker Liesje, geniet ervan! Succes bij de vk, hopelijk alles goed Hier net terug van de vk, alles was gelukkig goed Beeb lag nu ook met de hoofdje naar beneden. Ze ligt wel helemaal uitgestrekt, vandaag dat ik ook veel last heb van maagzuur en me veters haast niet meer kan strikken hha. Helaas nog geen tekenen van indalen, nou is dat nu natuurlijk helemaal nog niet raar, maar na bevalling van L krijg ik pas een beetje vertrouwen in een natuurlijke bevalling als ze is ingedaald dus hopelijk gebeurd dat binnenkort Straks nog echo, ben benieuwd!
Ik mag vanmiddag voor laatste 3D echo ben benieuwd hoeveel hij is veranderd tov 6 weken geleden. Zal een fotootje plaatsen straks
Geniet ervan liesje! Fijn dat alles goed was Vlindertje90! En veel plezier bij de echo! Mikjez ook jij veel plezier met de 3d echo! Ik mag 2 juni weer naar de gyn om te spieken. Merk toch wel dat het zo opeens minder gaat lichamelijk, hoofd wil wel, maar vooral mijn benen, net met postlopen spaghetti benen en bekkenpijn, dus ga even helemaal niks meer doen, vnv nog poetsen. wil het werk toch wel zo lang mogelijk volhouden, post kan ik nog samen met vl gaan doen maar het poetsen niet haha
16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 ♥jongen♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ♥meisje♥ Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ 22 juli Beeb87 - 1e kindje - 27 ♥meisje♥ Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥ Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ MaBad - 1ekindje ♥jongen♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 26 ♥Verrassing♥ Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥ Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥ MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 33 ♥jongen♥ 29 juli 30 juli Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥ 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥ Afspraken 25 mei - LadyL - afspraak vk 26 mei - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 26 mei - Mikjez - 3D echo studie 26 mei - Vlindertje90 - Echo placenta ligging 28 mei - Hardlopertje - Echo 33 weken 28 mei - Hardlopertje - Controle gyn 29 mei - 4dogs82 - afspraak VK 01 jun - Mikjez - afspraak vk 02 jun - MissRedDragon - Afspraak vk + uitslag bloedtest 11 jun - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 15 jun - Mikjez - afspraak vk 18 jun - LadyL - afspraak vk bevalplan 29 jun - Mikjez - afspraak vk 13 jul - Mikjez afspraak vk 11 meisjes 9 jongens 5 verrassingen ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Na een lange tijd weer terug van weg geweest. Onze echo op mijn verjaardag was heel erg leuk. Ze nam er zelfs iets meer tijd voor dan normaal bij een 30 weken echo. En hebben een hele mooie foto van het gezichtje mee gekregen. Dus een mooi verjaardagscadeau. Ik hoefde die dagen niet te werken want had vrij gevraagd maar misschien had ik beter gewoon kunnen gaan werken, want heb sinds ik een aantal dagen weinig heb gedaan ontzettend veel last van benauwd zijn en maagzuur wat mij de hele dag lekker omhoog komt. Dus vandaag maar ff en mailtje naar de verloskundige gestuurd om te vragen wat ik er tegen kan doen. Vandaag gaan we gewoon weer aan het werk en ik zal vanavond wel zien hoe het is gegaan. Foto's van buik 31 weken en gezichtje van ons kindje
Mooi buikje MRD en mooie echo foto van de kleine Rennie werkt hier goed tegen brandendmaagzuur, benauwde doe je niks aan ben ik bang, behalve je rust nemen, doordat uk meer ruimte in beslag neemt word van binnen natuurlijk alles plat gedrukt, en daardoor is die benauwdheid. dat is teminste wat ik nog weet van toen
LadyL, heerlijk die poezendiva's toch? Die van ons is echt een prinses op de erwt, terwijl de kater alles wel best vindt. Fijn dat alles goed was bij de controle! Kimberly, snap helemaal in jouw geval dat je het spannend begint te vinden naarmate de weken voorbijgaan! Ik heb het ook meer en meer. Soms vliegt een week echt voorbij voordat je er erg in hebt he... Jenn, wat balen dat je zo gebroken bent na een avondje laat, maar ook heel normaal nu denk ik. Rustig aan! Vlindertje, fijn dat bij jou ook alles goed was bij de vk! Is het gelukt met je deadline? Nu lekker vrij? Liesje, hoop dat je een fijne dag hebt (gehad). Ga je dan ook echt in de sauna nu of alleen in de baden? Mikjez, hoe was het met de 3D-echo? Humpie, welkom! Ja, er is ontzettend veel te koop. De truc is om je niet al te veel te laten meevoeren in de hypes denk ik. Maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan. Vandaag gewerkt. Vind het wel steeds pittiger worden eerlijk gezegd... En ik zit de weken nu wel langzaam af te tellen. Verheug me zo op het verlof, heerlijk lijkt me dat even 5 maanden er tussenuit. Ik merk alleen wel dat ik het tegelijkertijd een moeilijk idee vind dat iemand anders mij vervangt straks. Voelt toch een beetje gek omdat ik bij veel projecten zo intensief betrokken ben. Deze week nog en dan nog 4 weekjes werken. Gelukkig gaan sommige weken best snel. Verder heb ik bijna alles al gewassen. Momenteel hangen er allemaal roze kleertjes aan het rek. Het geboortekaartje is nu ook af, supermooi geworden! Vrijdag ga ik de enveloppen halen, zodat ik die alvast kan schrijven. Gisteravond hadden we weer zwangerschapscursus samen. Veel pershoudingen geoefend en het persen zelf ook. Heel leerzaam en het komt wel dichtbij ineens...! Fijne avond allemaal!
O ja, en voor degenen die bang zijn om uit te scheuren...: meestal legt de vk een warme doek tegen je vagina aan wanneer de druk erg hoog wordt aan het eind. Dat schijnt te helpen. En gouden tip: bij een badbevalling scheurt bijna niemand uit, vanwege de warmte van het water. Nog iets om over na te denken. Hmm...
Fijn dat alles goed was met de controles, dames! Mooie foto's ook Badbevalling is hier inderdaad het plan, ook omdat ik weet dat ik straks rugweeën krijg en het warme water dan helpt bij de pijn. En mijn vriendin raadde me de Epi-No aan, da's een soort ballonnetje waarmee je vanaf week 37 oefent om vast aan het gevoel te wennen. Zo weet je ook beter hoeveel rekbaarder je vagina is dan je denkt. Hij is niet goedkoop, maar aangezien uitscheuren/knip al tijden mijn #1 angst is voor de bevalling... Hier vandaag ook gewerkt en had het wel even moeilijk zeg! Vannacht maar drie uur geslapen, opgestaan met groeipijnen in mijn onderbuik, oefenwee midden in het afmaken van mijn tweede deadline... Dus ik heb net even een uurtje geslapen op de bank en zo wordt het lekker fout met bord op schoot series kijken.
Ben heel weinig in sauna's geweest en dan echt max 5 in. In de kruidenbaden werd ik snel benauwd dus vooral buiten in het bubbelbad. Ben nu helemaal gesloopt. . Gelukkig lag ze met dr koppie naar beneden nog niet ingedaald maar dat was niet erg. ook heeft ze mn vriend laten voelen waar alles ligt. Hier mijn buik van zondag groeit lekker Door.