Poehhhhh na wederom een kappersdag 2 is het na nog een dag uren verven en gedoe eindelijk goed gekomen... T meisje wat me hielp zei al ik heb het nog nooit zooo slecht meegemaakt! Heb ook allemaal spullen mee gekregen voor verzorging en t is uiteindelijk gewoon geworden wat ik wilde zonder horizontale strepen!! Gister bij verlos geweest en mijn buik en ik zelf groeien zo hard dat ik morgen op suiker ga testen hoop niet dat ik dat heb Verder vandaag lamp binnen en gordijnen besteld hoop dat ze snel klaar zijn dan is beeb kamer af!!
Hier neem ik af en toe ook tabletjes tegen maagzuur en het helpt heel goed heb het nu gelukkig al een tijdje niet gehad, maar heb ze standaard naast bed en in mn tas zitten. Hier ook het advies gekregen om het juist wel te nemen als ik er last van heb. Gek dat dat zo kan verschillen he.. Vandaag een spontane tuin-dag gehad, 7 vuilniszakken vol de deur uit heerlijk. Zondag ga ik mn verjaardag vieren en hoop dat het beetje droog blijft... Vandaag weer aan het geboortekaartje gezeten met een vriendin en ben echt heel blij met het resultaat, nog paar kleine dingetjes denk ik veranderen, maar eerst even dit laten bezinken Ik hoop dat ik morgen de energie heb om te gaan verven, wil namelijk zondag de kamer zo goed als af hebben... Dan alleen nog de accessoires en beetje aankleding wat nog gedaan moet worden. Dat wordt nog ff wat tijd erin steken denk ik
Fijn dat het is opgelost Seurebeure! Kan je trots zijn op je kapsel Wel balen dat je moet testen op suiker. Zijn er best een hoop op het moment. Succes! Hopelijk heb je goede uitslag. Jij hebt energie voor 2 Mikjez Stuur is een beetje deze kant op haha.
Is goed, als jij me nou een stuk motivatie terugstuurt ik ben helemaal klaar voor het afplakken, maar heb echt geen zin 😩. Energie heb ik wel, kind was super vrolijk vanochtend en heb ik heerlijk zien dansen toen ik weg fietste van het KVD. Kan ik echt helemaal blij van worden . Maarja, Nu gaan verven.. Helaas kan je niet gelijk gaan verven, alles is al wel gevuld, geschuurd, afgenomen gelukkig maar nu nog afplakken... Dan kan ik wel gelijk beginnen! Ok tot zover zelfmotivatie die niet echt werkt.. 😆 Eerst maar eens lekker ontbijten, misschien dat dat helpt. Fijne dag iedereen!
Is verzonden! Snap dat je geen motivatie hebt. Dat afplakken is zo'n rot klusje! Maar succes vandaag! Hopelijk word het resultaat zoals je hoopt
Fijn dat het goed gekomen is met je haar, Seurebeure! Vlindertje, mooi ook dat alles goed was op de echo. Kun je mij ook een beetje energie sturen, Mikjez? Succes met verven vandaag, deel je een foto van het resultaat? (Ik vind afplakken en verven eigenlijk wel leuk, haha.) Motivatie heb ik genoeg, ik wil van alles maar mijn lijf werkt niet mee! Ik moet echt ƩƩn ding op een dag plannen en verder rustig aan doen. Dus niet Ʃn boodschappen doen Ʃn de was wegwerken, maar echt of-of. Met de bekkenklachten verschilt het echt per dag, gisteren ging het goed, maar vanochtend werd ik weer wakker met pijn Gelukkig heb ik vannacht wel wat beter geslapen, hoewel ukkie tegen een uur of vier de hik kreeg die maar niet wegging en ook nog eens op een plek in mijn buik lag waar blijkbaar iets anders geplet werd... Au! Vandaag een zakelijke presentatie voor morgen voorbereiden, vind ik toch altijd weer lastig! Ik ben niet bepaald op mijn mondje gevallen, maar zet me voor een zaal met 300 man en het zweet breekt me uit. Gelukkig hoeft het maar 20 minuten te zijn!
Afplakken is gedaan! Dank voor de motivatie 😁, hierbij een beetje energie: 💨 Ik ga vanmiddag verven, wil het goed doen dus niet overhaasten.. Foto zal zeker komen van het resultaat! Ik ga straks naar de waxing lady om weer alles bij te houden, maar moet zeggen, mijn haargroei is echt 30x minder hard groeiende dan voor de zwangerschap, echt bizar! Hebben jullie dat ook?
LadyL, spannend je presentatie morgen, gaaf hoor! Succes met de voorbereiding. Dat lijkt me best pittig als je je energie zo moet doseren... Tot wanneer ga jij door met werken? Je werkt nu halve dagen toch? Gek he om te bedenken dat we straks niet meer zwanger zijn. Ik verlang stiekem wel een beetje terug naar m'n oude, vertrouwde lijf. Als ik nu in de spiegel kijk zonder kleding aan herken ik dat lichaam helemaal niet meer. Zo moederlijk! Wel mooi hoor op een bepaalde manier, maar ik voelde me hiervoor wel lekker fit en sportief. Nu dus wat minder. Vlindertje, fijn dat de echo goed was! Seurebeure, goed van de kapper! Balen van het vermoeden van suiker... Hoop het niet voor je. Mikjez, succes met verven vandaag! Ik vind het ook verschrikkelijk... Laatst heb ik nog een deur geschilderd en daarna nam ik me voor dat ik nooit meer wil schilderen... Als we gaan verhuizen, huren we wel een schilder in, dan maar wat meer geld uitgeven. Mijn tijd is ook geld toch? Haargroei heb ik juist meer. Ik moet m'n oksels en bikinilijn eigenlijk iedere dag een beetje bijwerken met scheren. Beenhaar groeit gelukkig minder hard. Hoofdhaar groeit ook erg hard en is dikker dan ooit, er valt echt bijna geen haar meer uit. Vrees alleen dat ik na de zwangerschap opeens wel heel veel haar verlies.
Heerlijk mikez die energie.. Hier de ene dag heel veel en dan weer niks. Net de fotoshoot gehad erg benieuwd naar het resultaat tussen de buien door inkjet bos haha
Dat is ook moeilijk LadyL. Maar je zult wel merken dat als je alles gedoseerd doet dat je er uiteindelijk profijt van hebt. Probeer wel beweging en rust af te wisselen. Teveel stil zitten is ook niet goed. Als je wat uitgebreidere info wilt over het indelen van een dag enzo mag je pbtje sturen. Ik ben er al een aantal jaar mee bezig omdat ik ook weinig keus heb. Goed bezig Mikjez! Haargroei is hier gelukkig ook een stuk minder. Vorige keer op de gok down under geschoren haha. Wil het toch beetje bijhouden. Was nog aardig goed gelukt Gember, ik heb het nu ook wel beetje dat ik m'n oude figuurtje terug wil. Vind het prachtig om zwanger te zijn en gelukkig draag ik ook mooi maar zou toch wel blij zijn als ik weer een van mijn oude spijkerbroeken aan kan. En de veters van m'n schoenen weer kan strikken Leuk Liesje. Ben benieuwd naar je foto's!
Heerlijk mikez die energie.. Hier de ene dag heel veel en dan weer niks. Net de fotoshoot gehad erg benieuwd naar het resultaat tussen de buien door in het bos haha
Oh leuk Liesje, hoop dat ze mooi geworden zijn! Ik heb van mijn man een buikshoot voor mijn verjaardag gekregen, die gaan we over drie weken doen Ik werk inderdaad halve dagen nu, dat is wel veel fijner. Als ZZP'er kan ik sowieso wat meer bepalen hoeveel ik doe. De datum van mijn verlof staat officieel op 36 weken, maar wie weet wordt het eerder. Ik maak nu nog af wat er aan projecten staat en neem niets nieuws meer aan. Dat betekent dat ik op sommige dagen (zoals vandaag) eigenlijk voor het grootste gedeelte 'vrij' ben en dat is een heel rustgevend gevoel Ben ook wel benieuwd naar morgen, dat is een congres van een hele dag, dus zal wel een hoop energie vreten! Gelukkig is het vooral zitten en kan ik vandaag vast een beetje opladen. Haargroei: ik merk dat het haar op mijn onderbenen bijna niet groeit. Met zo'n dikke buik is dat eigenlijk heel handig, haha. Oksels en bikinilijn is niet zo heel anders dan eerst, hoewel dat laatste bij mij inmiddels ook op de gok moet. Hoe doen jullie dat straks? Mijn VK zei dat je beter niet geschoren kunt bevallen ivm groter infectiegevaar, maar ik vind dat toch een beetje een onverzorgd idee...
Hier vandaag geen energie, heel slecht geslapen en ben daarom terug gedoken in bed waar ik 3 keer in slaap ben gevallen en nu denk ik net een uurtje wakker ben. en nog geen energie. heb in iedergeval geen hart kloppingen meer gehad dus hopelijk blijft dat zo. Ik heb me gister met veel moeite geschoren, en nu alleen de zijkantjes bij houden, helemaal bloot daar beneden doe ik niet denk ik. Ik hier veel mooier haar, ben er erg blij mee en hoop dat het na de zwangerschap nog zo is
Blegh, hier ook 0,0 energie! Vannacht om 3:00 wakker geworden door muggen en kon daarna de slaap niet meer vatten. Om 5:00 er maar uit gegaan en sindsdien dus op. Vandaag ben ik thuis aan het werk, maar door die gebroken nacht komt er tot nu toe weinig van...voel me dan meteen zo schuldig. Om 11:00 kon ik m'n ogen niet openhouden, dus ik dacht "heel even liggen dan" en vervolgens word ik pas 2 uur later weer wakker...oeps. Ik voel me nu wel iets beter, maar nog steeds kapot. Nu nog proberen wat te doen.
Ik scheer ook op de gok haha en soms als we samen douchen laat ik het mn vriend voorzichtig doen. Mn benen groeien minder hard de rest gewoon het zelfde.
Hier groeit het haar ook allemaal minder hard, maar mijn haar op mijn hoofd groeit weer veel harder. Zojuist bij de gyneacoloog geweest en een echo gehad. Alles was weer goed met onze kleine. Het hoofdje en buikje mooi gemiddeld de beentjes iets groter dan gemiddeld. De babykamer is zo goed als af. Over 2 A 3 weken ga ik alles wassen en dat kan het komen. Heerlijk idee.
16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 ♥jongen♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ♥meisje♥ Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ 22 juli Beeb87 - 1e kindje - 27 ♥meisje♥ Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥ Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ MaBad - 1ekindje ♥jongen♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 26 ♥Verrassing♥ Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥ Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥ MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 33 ♥jongen♥ 29 juli 30 juli Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥ 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥ Afspraken 29 mei - 4dogs82 - afspraak VK 01 jun - Mikjez - afspraak vk 02 jun - MissRedDragon - Afspraak vk + uitslag bloedtest 11 jun - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 15 jun - Mikjez - afspraak vk 18 jun - LadyL - afspraak vk bevalplan 22 jun - Hardlopertje - Controle gyn 29 jun - Mikjez - afspraak vk 13 jul - Mikjez afspraak vk 11 meisjes 9 jongens 5 verrassingen ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 ♥jongen♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ♥meisje♥ Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ 22 juli Beeb87 - 1e kindje - 27 ♥meisje♥ Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥ Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ MaBad - 1ekindje ♥jongen♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 26 ♥Verrassing♥ Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥ Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥ MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 33 ♥jongen♥ 29 juli 30 juli Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥ 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥ Afspraken 29 mei - 4dogs82 - afspraak VK 01 jun - Mikjez - afspraak vk 02 jun - MissRedDragon - Afspraak vk + uitslag bloedtest 08 jun - Vlindertje90 - afspraak vk 11 jun - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 15 jun - Mikjez - afspraak vk 18 jun - LadyL - afspraak vk bevalplan 22 jun - Hardlopertje - Controle gyn 29 jun - Mikjez - afspraak vk 13 jul - Mikjez afspraak vk 11 meisjes 9 jongens 5 verrassingen ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Leuk Liesje, hopelijk zijn de foto's mooi geworden! Fijn dat alles goed was hardlopertje! Ik heb gisteren de gordijnen ingekort en opgehangen. Nu moet ik alleen nog alles wassen en het kamertje helemaal schoonmaken en aankleden, tis nu nog een zooi, maar kan niet echt tijd vinden. Helemaal omdat ik de laatste dagen ook helemaal geen energie meer heb. Ging eigenlijk prima, maar de afgelopen 3 dagen helemaal kapot, elke middag een uur geslapen Mja als we daar allemaal last van hebben zal t der wel bijhoren he Ik heb trouwens nog niks opgemerkt aan me haargroei, scheren is indd wel een gedoe kan t met geen mogelijkheid meer zien hha
Ik dacht dat ik vanmiddag wel even een korte wandeling kon maken (naar de winkel en terug) maar ik was de straat nog niet uit of ik verzwikte mijn enkel zodanig dat ik struikelde en op straat viel... Gelukkig op handen en knieƫn en er kwam geen verkeer aan, maar echt fijn was het niet! Tot zover mijn poging tot actief zijn vandaag. Nu dus maar weer op de bank met mijn voet omhoog