16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    16 juli
    Jenn78 -1e kindje - 36 ♥jongen♥

17 juli
    Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥

18 juli
    Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥

19 juli

20 juli
    iez - 2e kindje - 33 ♥meisje♥
    Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥

21 juli
    Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥

22 juli
    Beeb87 - 1e kindje - 27 ♥meisje♥
    Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥
    Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥
    Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥
    MaBad - 1ekindje ♥jongen♥

23 juli
    Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥
    Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥

24 juli
    Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥
    4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥

25 juli

26 juli
    LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥
    Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥
    Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥

27 juli
    Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥
    Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥

28 juli
    Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥
    MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥
    Kimberly 33 - 4de kindje - 33 ♥jongen♥

29 juli

30 juli
    Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥

31 juli
    Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥

Afspraken

29 mei - 4dogs82 - afspraak VK
    01 jun - Mikjez - afspraak vk
    02 jun - MissRedDragon - Afspraak vk + uitslag bloedtest
    08 jun - Vlindertje90 - afspraak vk
    09 jun - LadyL - afspraak vk
    11 jun - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle
    15 jun - Mikjez - afspraak vk
    18 jun - LadyL - afspraak vk bevalplan
    22 jun - Hardlopertje - Controle gyn
    29 jun - Mikjez - afspraak vk
    13 jul - Mikjez afspraak vk

11 meisjes
    9 jongens
    5 verrassingen

★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
    ★ TicTac
    ★ ladys1987
    ★ Griselda
    ★ PH1
    ★ karlijntje

2. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Moest mijn leeftijd nog aanpassen, haha :D

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Jeetje meid dat is niet best.
    Gaat het wel?

4. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Mja ik hink een beetje, maar verder gaat het wel hoor. Ben allang blij dat ik niet op mijn buik gevallen ben.

5. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    He bah lady! Voorzichtig hoor!
    De muur is geverfd! Yeeeeh 😁. Heb zelfs het gevoel dat hij helemaal gedekt heeft dus morgen even checken en ik hoop dat ik niet nog een keer hoef! Ik zal een foto plaatsen als de kamer een beetje op orde is, want nu is het nog een chaos aan zakken kleren die uitgezocht moeten worden en het ledikant kan in elkaar gezet worden! Heerlijk gevoel zo'n mooie geschilderde muur 😆

6. Gember

Gember Niet meer actief

Mikjez, goed gedaan! Hoop voor je dat het klaar is zo!

LadyL, oei...kijk je wel uit? :$ Zelfs als je op je buik was gevallen, geen man overboord natuurlijk. Maar toch niet fijn.

Hardlopertje, fijn dat alles goed was!

De baby ligt vandaag echt onwijs hoog met voetjes of beentjes. Het voelt een beetje beurs bovenin m'n buik...

Vanmiddag opeens stressmoment: we hebben 3 voornamen uitgezocht (roepnaam, tweede naam eigen inspiratie en derde naam vernoeming familie). Nu twijfel ik toch een beetje over die tweede naam. Het is hier in NL een vrij zeldzame naam, maar in de VS behoorlijk populair. De betekenis is mooi en de klank sterk en het past goed bij de andere namen, alleen heb ik er in de loop der tijd een paar keer toch een twijfel-gevoel bij gehad. Hebben jullie dat ook gehad? En wat deed je toen? M'n man vind het een hele mooie naam en twijfelt totaal niet. Het is natuurlijk "maar" de tweede naam (hoe vaak gebruik je die), maar ik vind het toch best wel belangrijk. :) Ik ben in ieder geval blij dat ik niet twijfel aan de roepnaam...!

Nu heb ik vanavond weer m'n namenlijstje erbij gepakt en nog wat zitten googlen. Ik heb nu een andere tweede naam in m'n hoofd die al op m'n lijst stond: een die Nederlandser is, een sentimentele waarde heeft voor mij en die mooi past bij de andere namen. Eigenlijk zit deze naam al jarenlang in m'n hoofd, alleen vind ik het als roepnaam niet internationaal genoeg. Ik heb het aan m'n man voorgelegd en hij denkt erover na.

Hebben we alleen net deze week het geboortekaartje afgemaakt (de proef dan) met die andere naam erop..., dus dat zouden we in zo'n geval weer moeten laten aanpassen. :)

7. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Nou gister bij fysio geweest..ze heeft t gemasseerd maar heb nog steeds ontzettend pijn..kan moeilijk lopen.. en mag dus ook niet meer werken fysio zei dat ik echt rustiger aan moet doen. Maja heb ook geen andere keus nu..gister ma langzaam aan begonnen met babykleertjes wassen.

8. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Zo goed als ik me de afgelopen tijd voelde lichamelijk, lijkt het nu wel het tegenovergestelde.
    Last van mijn si gewricht en daardoor ook mijn rug. Postlopen was vanochtend dus vrij pijnlijk, maar goed het moet weg.
    Helaas heb ik een wijk met veel kleine trapjes en die zijn het ergst...

Bandenpijn, of uk schopt precies op die spier, vlak naast mijn navel, op mijn poets kantoor een stoel weg duwen is al pijnlijk in mijn buik zelfde als karretje heen en weer sjorren.
    Dus overdag maar een stuk minder doen zodat ik mijn werk nog kan blijven doen.

Dus nu lig ik op de bank neuzen op internet voor leuke maar goedkope muur stickers voor op de kamer van uk :)

9. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Jammer dat je niet meer mag werken Baby86.
    Maar wie weet gaat het door de rust wel snel wat beter.

Mikjez, is de kleur mooi gedekt op de muur?
    Ben benieuwd!

LadyL, hoe is het vandaag?
    Nog last van je enkel?

Gember, vervelend dat je begint te twijfelen.
    Enige wat ik kan zeggen is volg je gevoel.
    Als de andere naam beter voelt moet je daarvoor gaan.

Kimberly, wel uitkijken hoor met het post lopen.
    Wat niet gaat dat gaat niet.
    Nog leuke stickers gevonden?

10. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Het gaat eigenlijk best goed, gelukkig. Ik heb zojuist mijn presentatie gehouden en volgens mij werd het best goed ontvangen, maar we zullen het merken bij de borrel straks ;) Ik was wel heel blij dat ik had gevraagd om een barkruk, want 20 minuten staan was wel heftig geweest. Mijn enkel voelt al een stuk beter aan, maar ik heb wel mooi de lift genomen elke keer dat ik in de pauzes heen en weer moest tussen foyer en zaal.

11. Gember

Gember Niet meer actief

Lady, goed van je presentatie! :D Nu met een voldaan gevoel genieten van je weekend.

Baby86, kan me voorstellen dat je goed baalt... :( Hopelijk gaat het inderdaad gauw wat beter met voldoende rust.

Kimberly, wat naar dat je zoveel pijn hebt... :( Hoop dat het helpt om meer rust te nemen zodat je je werk kunt blijven doen, al is het ook niet echt leuk dat alles daar dan om draait eigenlijk.

Vandaag controle gehad en alles was goed. Baby lag nu in ieder geval al aardig ingedaald. Ben benieuwd of dat zo blijft. Verder voel ik de laatste dagen weer veel voetjes, knietjes, uitstulpingen.

Na de controle veel door de stad gefietst voor boodschapjes. Tussendoor vaak een harde buik en sinds ik thuis ben vrij regelmatig. Misschien iets teveel gedaan, want het zijn er tot nu toe vandaag al een stuk of 6... :$

Verder nog in m'n hoofd bezig met de "namenkwestie". Ik kan me daar echt zo druk om maken...sorry hoor. :) Ik baal omdat de tweede naam die we tot nu toe hadden voorgesteld was door m'n man, waardoor hij nu ietwat teleurgesteld is natuurlijk. Ik wil hem niet teleurstellen, maar ik dacht dat ik de naam meer eigen zou maken in de loop der tijd. Helaas niet dus. Het lijkt erop dat we gaan voor een tweede naam die ik al jarenlang in m'n hoofd heb, maar niet geschikt vond als voornaam.

Fijne avond iedereen. :)

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hello dames.. ik ben erg stil geweest de afgelopen tijd zie ik, zal weer wat meer mee proberen te kletsen! alles gaat hier prima. Vorige week bij de gynaecoloog geweest ivm te lage bloedplaatjes, bij het voelen van mijn buik vond ze mijn baarmoeder te groot dus aankomende maandag mag ik terug voor een groei echo.

Zal zo direct even antwoorden op de rest van de dames, ga even een beetje bij lezen.

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Lastig he die namen Gember :) Hier hebben we al een naam, maar toch neus ik ondertussen nog een beetje verder. We vonden het met ons zoontje al lastig om überhaupt 1 naam te vinden die we mooi vonden.. nu weer een knul dus NOG lastiger :p

baby86; lekker zo veel mogelijk je rust pakken nu! hopelijk gaat het dan wat beter.

Hier merk ik ook dat ik steeds minder energie heb en echt moe ben 's avonds. Probeer nog wel veel te bewegen om mijn gewicht wat onder controle te houden.

scheren kan ik net zo goed met ogen dicht doen want ik zie er toch niks van :D alles gaat dus op de gok! haha.

vinden jullie de zwangerschap ook zo snel gaan? ik vindt de tijd echt voorbij vliegen! voor we het weten hebben we allemaal onze kleine uk in onze armen.

14. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    16 juli
    Jenn78 -1e kindje - 36 ♥jongen♥

17 juli
    Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥

18 juli
    Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥

19 juli

20 juli
    iez - 2e kindje - 33 ♥meisje♥
    Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥

21 juli
    Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥

22 juli
    Beeb87 - 1e kindje - 27 ♥meisje♥
    Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥
    Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥
    Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥
    MaBad - 1ekindje ♥jongen♥

23 juli
    Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥
    Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥

24 juli
    Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥
    4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥

25 juli

26 juli
    LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥
    Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥
    Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥

27 juli
    Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥
    Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥

28 juli
    Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥
    MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥
    Kimberly 33 - 4de kindje - 33 ♥jongen♥

29 juli

30 juli
    Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥

31 juli
    Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥

Afspraken

29 mei - 4dogs82 - afspraak VK
    01 jun - Mikjez - afspraak vk
    01 jun - Mam1991 - groei echo gyn
    02 jun - MissRedDragon - Afspraak vk + uitslag bloedtest

08 jun - Vlindertje90 - afspraak vk
    09 jun - LadyL - afspraak vk
    11 jun - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle
    15 jun - Mikjez - afspraak vk
    18 jun - LadyL - afspraak vk bevalplan
    22 jun - Hardlopertje - Controle gyn
    29 jun - Mikjez - afspraak vk
    13 jul - Mikjez afspraak vk

11 meisjes
    9 jongens
    5 verrassingen

★ TicTac
    ★ ladys1987
    ★ Griselda
    ★ PH1
    ★ karlijntje

15. Gember

Gember Niet meer actief

Blegh, de hele avond harde buiken. Echt bijna de hele tijd. Sommige zijn erg onaangenaam en moet ik een beetje doorheen ademen. Hebben jullie dit ook soms? En bellen jullie dan wel of niet de vk? Zo lastig in te schatten vind ik...

16. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Voorweeën misschien? mochten te echt wat vaker komen zou ik ze timen en als je echt ongerust bent gewoon bellen hoor :) Daar zijn ze voor!

17. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Joehoe! Ik meld me ook weer eens. Heb wel al jullie verhalen meegelezen hoor maar weinig tijd om even snel te reageren.

Gember, als je het niet vertrouwt zou ik altijd bellen. Mijn verloskundigen drukken het keer op keer op m'n hart. Ook dat ik me niet bezwaart moet voelen als het weekend, avond of nacht is.

Naam zijn wij al een tijdje uit en kan al niet meer terug. Vl heeft namelijk handgrepen gemaakt voor de kast in de vorm van guppy's naam. Soms grap ik wel eens dat ik het geen leuke naam meer vind :D. Maar ben er eigenlijk wel 100% zeker van. Tweede, derde en vierde nam krijgt hij niet, hoeven we ons daar ook niet druk over te maken ;).

Verder gaat alles z'n gangetje hier. Met vlagen erg weinig energie maar dat zal er wel bij horen. Aftellen is begonnen...nog 9 dagen werken :)

18. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Dames kunnen jullie helpen, morgen weer eens sauna, nog 7 weken dan bevallen... Wat mag ik niet meer nu?? Ik ga vaker dus ben er aan gewend en vind t heerlijk maar voor bevalling is t een beetje anders wie weet t?? Thanks

19. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Seurebeure zou het niet weten of je nog naar sauna mag.

Gember hier ook last van harde buiken en sommige ook echt onaangenaam. Maar stopt uiteindelijk ook altijd nog. Tegen mij werd gezegd urine wegbrengen, (weet niet of je al gedaan hebt) en toch meer rust nemen.
    Zoals jenn zegt als je niet vertrouwd gewoon bellen.

Baby86 wat balen allemaal, hopelijk gaat het beter met meer rust.

Ladyl hoe gaat nu met je enkel?

Hier van de week ook controle gehad, alles weer mooi gegroeid!
    Buik al groter als bij oudste. :D

20. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Ja t mag zeker allen wel regels geloof ik :(

Deel Deze Pagina