Tot ik in slaap viel last gehad van de harde buiken. Gelukkig wel goed geslapen en nu wel een gespannen buik, maar niet echt hard. Hoop dat het gewoon kwam door teveel doen gisteren. Jenn, wat heerlijk he nog maar eventjes en dan verlof!! Bij mij is het aftellen ook een soort van begonnen: nog 4 weekjes werken, ofwel 12 dagen in totaal. Fijn dat de naam bij jullie letterlijk "vastligt"! 1 naam ipv 3 namen scheelt inderdaad een hoop, maar ik wilde heel graag meer dan 1 geven mede omdat ik er zelf 2 heb. Met 2 voornamen werden de initialen voor de baby een beetje raar, dus werden het er 3. De voornaam bestaat geen enkele twijfel over en vanochtend hebben we de klap op de volgnamen gegeven. De derde naam zit in de familie (stond al vast) en de tweede naam is nu die naam geworden die voor mij een sentimentele waarde heeft. Blij dat ik het toch heb aangekaart! Mam1991, goed dat je een groeiecho laat doen. Kan het ook zijn dat je bm groter is bij een tweede kind? Seurebeure, geen idee...zou het toch even vragen aan de vk als je er niet zeker van bent. Vandaag rustige dag. Even koffiedrinken met een vriendin en wat boodschapjes doen, verder niks. Heerlijk! Fijne dag!
Monique, urine heb ik vorige week zondag laten checken en niks aan de hand (ook niet bij de kweek), dus zal wel geen blaasontsteking zijn lijkt me. Inderdaad meer rust nemen!
Lees wel wat do's en dont's op website van de Veluwse bron. Afgeraden word sauna met hoge temp. Langer dan 10 minuten blijven zitten Laatste 6 weken warme kruikenbaden. Infraroodsauna Openbare kruidenbaden. Zonnebanksessie Staat alleen bij dat afgeraden word, niet dat niet meer kan of mag
Ik heb ook nog war gevonden mbt sauna's; Ja, Je mag naar de sauna als je zwanger bent! | Van Zwangerschap Tot Opvoeding Fijn dat jullie uit de namen zijn gember!
Hier ook een stille meelezer! Zo enorm druk met ons nieuwe huisje en mijn opleiding. Wat fijn dat jullie de namen weten Gember! Wij gaan deze week de definitieve beslissing maken, ik vind het zoo spannend! Ook hier voorweeën gister.. toch wel spannend zeg! Dit deed al flink pijn, straks komt het echte werk pas! Ik zou de verloskundige altijd bij twijfel bellen, liever een belletje te veel dan te weinig! Seurebeure, dit vond ik op Oudersvannu: Ook de laatste weken van de zwangerschap wordt het afgeraden om de sauna te bezoeken. De laatste vier tot zes weken voor de uitgerekende datum kun je al een beetje ontsluiting hebben. Als je dan in een bubbelbad of kruidenbad gaat, heb je in theorie meer kans op een infectie. Je kunt wel gewoon zwemmen. Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Heerlijk en sauna zou zo heen gaan, maar kom er zo weinig dat ik daar geheid out ga Haha. Heb met vl afgesproken om na de bevalling lekker saampjes te gaan Vl is nu met zijn hobby bezig, vorig jaar ben ik ook die kant op gegaan, maar door zijn familie ga ik niet en zit ik hier stom te zitten en te vervelen. Want in huis kan ik weinig doen zonder last te krijgen van rug of bekken
Hallo! Hier drukte van jewelste! De verf heeft goed gepakt in 1 laag dus dat was een fijne bijkomstigheid. Kindlief is flink ziek, hoesten, koorts, spugen, arme schat, dus nu al 2 slechte nachten gehad 😰😩. Gister 3D echo, kind wordt nu op 2260 gram geschat. Wat een flink manneke al. Balletjes waren al goed ingedaald, kon je heel mooi zien. Vandaag huis opgeruimd en schoongemaakt, want morgen komt er visite over de vloer ivm m'n verjaardag gister 😊. Nu de lijst aanpassen 😣😜. Straks verder met de babykamer, ben naar ikea geweest en allemaal leuke accessoires gekocht en handige dingetjes enzo 😊
Zo stoute schoenen aangetrokken en mijn schoonmoeder geblockt op fb,heb geen zin meer in telkens een confrontatie daar. Verder heel weinig gedaan vandaag , nu lekker naar bed en morgen uitslapen Is het nog gelukt met de babykamer Mikjez?
De muur is goed gelukt, morgen nog wat dingen doen en dan hoop ik dat hij foto waardig al is 😂. Goed dat je d'r hebt geblokt, Kimberly! Die confrontatie wil je zo min mogelijk hebben. Blijft uiteraard lastig 😞
Fijn dat je d'r geblokt hebt Kimberley, hopelijk heb je nu een stuk meer rust voor jezelf 😊 Gember goed dat jullie het eens zijn over de namen! En wbt m'n groeiecho.. De gyn zei inderdaad dat de baarmoeder groter kan zijn bij de 2e maar niet zo uit proporties 😅 maak me verder niet druk. Ons zoontje was ook groot in de buik volgens hun en 8 pond bij de geboorte. Hoe zien jullie buikjes er nu uit? 😃
Mikjez, wat fijn al die goede berichten en nog gefeliciteerd! Kimberley, wat goed dat je haar geblokt hebt! Mam1991, wat een mooie buik! Hier ook een foto van de mijne!
Mooie buikjes dames zal straks die van mij ook plaatsen. En dat blokken, vl weet van niks die ziet het straks wel, heb er een melding van gemaakt op fb , uiteraard geen namen genoemd Maar ik zit nog steeds met 1 probleem wat als mijn kinderen erom vragen, zal ik eerlijk zijn? Of er omheen draaien bedoel als uk er is, is het erg vreemd dat de vader en moeder enzo niet langs komen. Lastig vind ik dat, wil de kinderen er liever buiten houden
Hoi Dames, ik was een beetje druk de laatste dagen wel mee gelezen hoor (op mijn mobiel en dan vind ik antwoorden niet prettig). Vrijdag bij de VK geweest, alles was prima in orde ik vond het wel een vreemde verloskundige ik heb nu 3 verschillende bij deze nieuwe verloskundige praktijk gehad en ik vond eigenlijk alleen de eerste een leuke dame terwijl ik ze in mijn vorige woonplaats allemaal (3 of 4 verschillende gezien) allemaal leuke meiden vond ach ja, niks aan te doen Gember, fijn dat jullie er uit zijn gekomen en dat je toch de naam hebt gekozen die je al zo lang in je hoofd had. Onze baby krijgt 2 namen, ik wilde graag mijn moeder vernoemen en als we ooit ook nog een jongen krijgen zal hij ook 2 namen krijgen, vernoeming naar de broer van mijn man. Naar van je harde buiken, ik heb er van de week ook veel last van gehad, terwijl ik vrij weinig deed (dus niet van te druk doen kwam). Mam1991, ja ik vind het ook super snel gaan! Mooie grote buik heb je Sauna's heb ik geen verstand van, ik heb 1x in een CenterParcs huisje gezeten met een sauna (kregen we er gratis bij, andere huisjes waren vol), ik heb er 1x in gezeten, ik vond het vreselijk! Mikjez, gefeliciteerd met je verjaardag Fijn dat de verf in 1x heeft gedekt, hier werd ik gek van 1 muur waar we eerst glasvezelbehang op hadden gedaan en daarna gewit, ik blijf maar banen zien, terwijl er toch echt 3 of 4 lagen goede witte muurverf op zit, maar je ziet het alleen van 1 kant bij een bepaalde licht inval, dus ik doe het er maar mee Is je kindje al weer wat opgeknapt? Beterschap! Ben benieuwd naar jullie babykamer! Kimberly, ik zou haar niet blokkeren, krijg je alleen maar weer gezeur door, aangezien je man nog steeds met ze praat... ik zou haar gewoon verwijderen als ze in je vriendenlijst zat en als er dán wat van gezegd wordt kan je gewoon zeggen dat je alleen echte vrienden in je lijst wil. Wel altijd je berichten "alleen zichtbaar voor vrienden" plaatsen, dan ziet ze ook niks. Wat betreft je kids, ik zou ze gewoon eerlijk zeggen dat opa en oma niet aardig doen tegen je. Flengeltje, mooie en flinke buik! Baby ook mooi! en ook groot Kom ik aan .... 32weken voor mijn nieuwe mooie grijs geverfde trap ♥ en nog even een foto van 1 van mijn hondjes die ook trots is op het eind resultaat vd babykamer :
Zeker fijn om uit de namen te zijn! Alleen het geboortekaartje nu laten aanpassen. Hoop dat het niet al teveel hoeft te worden veranderd, maar deze naam is iets langer dan de vorige vandaar. Mooie buiken allemaal dames! Leuk al die verschillen te zien. Die van mij is nog steeds redelijk "bescheiden" of "netjes" zegt iedereen. Dat vind ik altijd wat raar klinken. Alsof een hele grote buik "ONbescheiden" of "niet netjes" is. Op de foto van deze week zie je duidelijk verschil met eerdere weken: de baby is echt ingedaald. In plaats van zo'n "plankje" bovenop de buik, loopt het nu wat meer af. Ik zal straks wel een foto plaatsen. 4dogs, wat een mooie kamer! Ik zag ook nog foto's bij het babykamer-topic. Echt heel mooi. Schattig hoe je hond erbij zit. Irritant dat je niet een klik hebt met de meeste vk's in je nieuwe woonplaats. Bij onze praktijk zijn er een stuk of 5 en ik heb ze nog niet eens allemaal gezien/gesproken. Vrijdag na de laatste controle heb ik op hun verzoek afspraken tot het eind doorgepland en wissel ik de vk's een beetje af. Zijn er nog meer bij jouw praktijk? Dan kun je dat ook proberen. Kimberly, he bah wat vervelend allemaal... Ik weet het ook niet zo goed met Facebook. Zelf zou ik haar gewoon verwijderen, zoals 4dogs zegt. Duidelijk signaal. Met de kinderen vind ik het lastig in te schatten. Ik zou wel proberen open met ze te zijn, maar tegelijkertijd wil je ze ook niet onthouden van contact met haar neem ik aan. Sterkte ermee. Flengeltje, spannend he die voorweeën. Hoe gaat het bij jou nu? Ik heb vooral pijn door het indalen. M'n buik hangt wat meer aan de banden en ik voel de druk op m'n bekken nog meer dan eerst. Mikjez, gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een fijne dag hebt. Fijn dat de verf in een keer is gelukt en dat het kamertje zo goed vordert! Hoe gaat het nu met je zieke kindje? Goed van de echo!
Vriend was ze al niet meer hoor Weer door een miscomunicatie alleen dan van schoonzus En blokken heb ik gedaan omdat de vriendenkring vrijwel hetzelfde is, ik heb niet zoveel zin meer om haar berichten daar tegen te komen. Stiefnichtje zit in de klas van mijn dochters, dat maakt het wel lastig, schoonouders komen haar vaak halen. en ja ik heb wel zoiets moet er wel eerlijk over zijn, schoonmoeder heeft mijn kinderen trouwens ook van fb gehaald , dit is alleen nog niet opgevallen bij ze Ach ja enige wat ik hoop is dat vl meegaat met mijn keuze ze niet bij uk te laten, en het liefst niet eens IETS over zeggen hoe het gaat. Anders gaat het nog wel eens ruzie worden ben ik bang. dat zoiets zoveel gezeur in een relatie kan brengen, van nooit ruzie naar tig meningsverschillen elke keer weer
Mooie buikjes! Ik ben vorige week naar de sauna geweest. Lekker in de warmr bad en, goéd naar mm lichaam geluisterd. vandaag 2 nachtjes weg samen hope dat het zonnetje nog door komt. Begint het schoppen bij jullie ook soms pijn te doen ?
Het schoppen hier doet nog geen pijn, alleen af en toe wat iritant als hij bij mijn ribben schopt , vind het nog grappig hoe mijn buik zo tekeer gaat haha
Mooie buiken dames 😃 Nee schoppen doet niet zeer, die van mij draait erg veel en ligt veel in stuit/dwarsligging dus ook nog weinig last van zere ribben ☺️ Hoop wel dat hij snel de goeie positie inneemt. Ik heb veel pijn met draaien in bed, meer dames die het herkennen? Voelt als flinke steken down under