16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 ♥jongen♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ♥meisje♥ Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ 22 juli Beeb87 - 1e kindje - 27 ♥meisje♥ Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥ Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ MaBad - 1ekindje ♥jongen♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥ Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥ MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 33 ♥jongen♥ 29 juli 30 juli Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥ 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥ Afspraken 01 jun - Mikjez - afspraak vk 01 jun - Mam1991 - groei echo gyn 02 jun - MissRedDragon - Afspraak vk + uitslag bloedtest 08 jun - Vlindertje90 - afspraak vk 09 jun - LadyL - afspraak vk 11 jun - Mam1991 - Centering Pregnancy + controle 12 jun - 4dogs82 - afspraak vk 15 jun - Mikjez - afspraak vk 18 jun - LadyL - afspraak vk bevalplan 22 jun - Hardlopertje - Controle gyn 26 jun - 4dogs82 - afspraak vk 29 jun - Mikjez - afspraak vk 13 jul - Mikjez afspraak vk 11 meisjes 9 jongens 5 verrassingen ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Dank je! Wel grappig dat die nu pas opkomt, had al niet meer verwacht dat ie zou ontstaan. Mijn navel is ook nog niet geplopt, bij jullie wel?
Mijn buik streep aanwezig maar niet zo goed te zien denk ik. Mijn navel is geen deukje meer haha En nu gauw naar het werk, eens kijken hoe het kantoor er vandaag bij ligt.
Ik had die streep ook niet meer verwacht inderdaad Mijn navel is nog niet naar buiten geplopt maar is niet meer diep. Ook heb ik al veel striae, vooral links, daar ligt dr rug meestal
Mooie buiken dames! Mam1991, wat schattig van dat sabbelen bij de echo en fijn dat alles goed was! Baby86, dank voor de tip. Etos had laatst dezelfde actie, dus toen heb ik alvast wat gekocht. LadyL, goed dat je even aan de bel hebt getrokken. Hoe was de massage? Ik ben ook steeds meer op de bevalling en daarna gericht. Vanavond ook weer cursus. Ik lees ook alvast wat opvoedkundige boeken ter voorbereiding op de ontwikkeling. Mikjez, leuk van de envelopjes voor je shoot, altijd fijn! Hoe was de auto? Vanochtend nog 2 uur op de bank liggen slapen...zo intens moe! Daarna beetje wakker geworden en toch het huishouden gedaan. Nu weer een lekker schone vloer. Niet zo'n zin in cursus, want wil liever op tijd naar bed, maar het is de laatste keer dus ja. Hoop dat ik komende nacht beter slaap. Fijne avond.
Balen van je striae 4dogs Goed blijven smeren hè! Massage was heerlijk Kan ik echt iedereen aanraden, jammer dat het maar een half uur was. Ook zo fijn om weer op mijn buik te kunnen liggen! Ik had vanavond ook cursus, deel 3 van 6. Gelukkig nu wel wat eerder dan de vorige keren, dat scheelt zo! Hiervoor waren wel pas om kwart voor tien klaar, nu om half negen. Onderweg naar huis nog even snel langs de supermarkt voordat die dicht ging, want morgen moet ik stofzuigen en allebei op een dag doe ik tegenwoordig niet meer, haha.
Wat naar zeg Seurebeur, hopelijk krijg je niet nog is een aanval Masage lijkt mij ook heerlijk LadyL, lekker dat je hebt kunnen relaxen! Ik ben ook wel steeds meer bezig met de bevalling, begin toch een beetje bang te worden als ik eraan denk hha. Vorige bevalling heeft toch wel indruk gemaakt, ben der eigenlijk niet zo mee bezig geweest achteraf maar nu het dichterbij komt ben ik wel een beetje bang voor herhaling. Vk gaf ook al aan dat als deze baby niet indaald ik dan moet aangeven dat ik het niet natuurlijk wil proberen zodat het niet weer op hetzelfde uitloopt, maar ben benieuwd hoe de gyn erover denkt over een paar weken. Bevallen duurt maar een dag en een baby heb je voor de rest van je leven toch Hier komt der nu trouwens ook een lichte streep, wel veel minder als de vorige keer. Wel grappig want bij de ks verspringt me streep, dus ben denk ik een beetje scheef aan elkaar gemaakt hha
Hier wel een geplopte navel, terwijl ik een diepe navel had. Vandaag een dagje geshopt ,met heel veel pauzes tussendoor dat lange lopen lukt echt niet meer zonder pijn.
striae is van de 2ling zwangerschap , helaas kan smeren wat ik wil weg gaat het niet meer haha. Wat gaan jullie trouwens doen? Fles of borstvoeding, (of heb ik of een ander dat al eens gevraagd ) Ik heb net de knoop doorgehakt en begin als het gaat lukken met borstvoeding, heb al wel een pot voeding staan, voor de zekerheid , ben benieuwd of het dit keer wel gaat lukken, denk dat mijn dochters misschien een maandje hebben gekregen, de eerste 3 maand met kolven erbij, want het spoot eruit , waardoor hij stikte of krampen kreeg Zie net dat mijn afspraak er niet opstaat, nou ja morgen om 17.55 aan de beurt bij mijn "eigen" gyn. Die is zoveel relaxer duidelijk naar ons en ook gewoon op een leuke manier. die vorige is mij te zakelijk, en vind dat je dat niet moet zijn in dit beroep. Echt bloeddruk hoofd buik been meten hup klaar kijk groeicurve nog top doei over 3 weken nieuwe afspraak 5 min werk. Andere gyn maakt er teminste werk van , en deelt zelfs zonder vragen 3d foto's uit, als hij een shot ziet dan doet die dat gewoon, daaruit kan ik wel merken dat hij het ook gewoon leuk vind om te doen. daar voel ik me gewoon beter bij. Ga maar hopen dat ik niet de zakelijke krijg met de bevalling , vl exvriendin had hem man het was eerder een drill instructeur en daar kan ik echt niet tegen oké vl zei wel dat het een goeie was ( bevalling liep niet al te best ) dus hoe hij een "normale" bevalling doet weet ik niet...
Oh dames heb al weer krampen in me buik en had net met het plassen wat dunne sliertjes/draadjes in de wc liggen.. 1 tot 2 cm ongeveer, wat kan dat nu weer zijn? Toch niet t begin vd slijmprop.. . Maak me alweer zorgen..
De auto is fantastisch! Wat rijdt hij heerlijk zeg☺️. Even nachtje over slapen en wss morgen de knoop doorhakken. Baby86: het zou slijmprop kunnen zijn maar dat betekent niet dat je nu gaat bevallen. Je lichaam kan weer een nieuwe aanmaken heb ik gelezen, maar als jij je er niet zeker over voelt, bellen naar de vk!!! Daar zijn ze voor 😁 Kimberly: ik ga voor borstvoeding! Bij onze grote man lukte het niet en na 4 dagen gestopt en wil er nu echt volop voor gaan. Daarom ook besloten om na de bevalling naar geboortecentrum te gaan voor de kraamzorg die je 24u/dag hebt zodat ik bij wijze van elke voeding hulp kan krijgen 😊 Hier is m'n navel soms geplopt en soms normaal, ligt heel erg aan hoe die kleine ligt. En ik heb ook een lichte streep, was bij de eerste ook op dit termijn al veeeel donkerder. Ik wil ook een massage! Ga morgen gelijk eens op zoek naar een salon 😁
Goedemorgen allemaal, Heb een rotnacht gehad: sliep pas om 01:00 en heel veel wakker geworden tussendoor. En toen vond de kat het nodig om om 5:30 te gaan zeuren om aandacht. Ben echt gebroken, want ik was gisteravond al moe voordat ik naar cursus ging. Vandaag gewone werkdag, maar trek het eigenlijk heel slecht. Ook hoofdpijn en een hele beurse plek bovenin m'n buik, alsof er een blauwe plek zit zonder het blauw zeg maar. M'n baas zei laatst wel dat als ik thuis moet blijven of thuis wil werken, dat gewoon moet doen, want hij snapt dat dat rustiger en ontspannen is. Alleen werk ik al maar 3 dagen en dan voelt het alsof ik er zo weinig ben. Volgende week moet ik er sowieso 2 dagen zijn ivm inwerken vervanger. Sorry voor m'n geklaag hoor, maar wil zo graag onder de dekens kruipen en de hele dag slapen. Het liefst doe ik dat de afgelopen week iedere dag... Baby86, geen idee wat het is, zou de slijmprop inderdaad kunnen zijn, maar ik zou je vk bellen. Heb je dat gisteren nog gedaan? Hoe gaat het nu? Kimberly, fijn dat je de knoop hebt doorgehakt over voeding. Ik ga ook voor bv, lijkt me zo bijzonder. Mikjez, goed van de auto! Succes met beslissen!
Gember wat vervelend! Ook hier pas laat gaan slapen, vl is gister bedreigd op de werkvloer, dus tot laat bezig, nu ben ik alleen vrij boos, ipv vandaag de rest regelen ivm wat er gister is gebeurd gaat die gewoon naar het werk , hij regelt het onderweg wel. Pfff Had ik net zo goed optijd naar bed kunnen gaan , want zo belangrijk is het niet , ei dat het er is. Hierdoor ben ik dus ook gebroken, ik moet er altijd 2 keer uit per nacht om te plassen, maar als je er al laat in gaat blijven er niet veel uurtjes meer over om te slape. bekken voelt niet goed en benen weer als spaghetti, en dan kijk ik naar buiten, regen veel wind en daar kan ik straks weer doorheen om post rond te brengen. pfff
@gember dat heb ik hier helaas ook iedere nacht sinds dat de buik is gaan groeien. Slecht slapen en wanneer ik mij om wil draaien ben ik wakker en moet ik weer in slaap zien te vallen. Ben soms om de 1 a 2 uur wakker. En probeer dan 's ochtends wat langer te blijven liggen maar dat lukt ook niet echt. Of de hond gaat zeuren of mijn lichaam zegt dan vaak ik heb honger en dan moet ik er wel uit voordat die kleine weer begint te schoppen in mijn buik. Want dat doet ie ook iedere keer wanneer mijn maag begint te knorren.
Hier vanacht ook niet heel lekker geslapen, maar wel beter dat de meeste hier volgens mij Ben vanacht wel 4-5x naar de wc geweest en dan ook niet een beetje plassen, maar voor mijn gevoel echt liters afgestaan vanacht Gister had ik wel het gevoel dat mn benen een beetje opgezwollen waren door het vocht. Misschien door de lange rit (4,5 uur totaal in de auto gezeten gister). Hoop dat ik dat er allemaal weer vanacht heb uitgeplast Gember: Je kan beter af en toe een dagje thuis blijven/thuis werken dan helemaal gebroken daar zitten en dat er niks van werk uberhaupt terecht komt, of niet goed gefocusd en dat er dingen niet goed gaan. Zeker als je baas het duidelijk heeft aangegeven zou ik daar wel gebruik van maken als je je zo rot voelt! Kimberly: wat een k*tweer is het he.. pfff baal er ook erg van. Vandaag gelukkig lekker wat dingen binnen doen en aan de babykamer verder Baby86: hoe gaat het nu? Al gebeld naar vk? Vraagje: hoe kleden/decoreren jullie de babykamer? Ik heb maar weinig inspiratie behalve een knuffeltje ergens neerzetten Ik heb niet zo'n gevoel voor aankleding in huis, maar wil graag de babykamer leuk aankleden. Ik heb dus een grijze muur met witte meubels en een grijze stoel met wit tafeltje en felgroene tinten in de accessoires zoals manden en wil daar dus ook nog lakentje van halen en natuurlijk het aankleedhoes. Maar wat kan ik nog meer doen ik de kamer? Heb ook al een muursticker, mooie boom met allerlei dierenfiguurtjes. Misschien is het ook wel genoeg als ik het helemaal af zie.. Maar ben toch benieuwd naar jullie tips
Toch maar thuis gebleven. Trok het echt niet om te gaan. Nu op de bank onder de dekens en zo nog wat slapen. M'n man heeft vanochtend boodschappen gedaan, dus hoef er niet uit. Mikjez, wat betreft aankleding: ik denk dat een muursticker en evt nog wat kleine lijstjes aan de muur al heel veel doen. Bij ons maakte de muursticker het in ieder geval echt af, samen met een paar prenten van Jip en Janneke. Dat in combinatie met een opgemaakt bedje en aankleedkussen maakt het al heel warm denk ik. Je zou wat mooie familiefoto's of foto's van jullie huisdieren in kunnen lijsten en neerzetten/ophangen. Oude schoentjes van jullie kunnen neerzetten of misschien heb je nog wat mooie oude kleertjes van jullie die je kunt inlijsten of ophangen aan een hangertje. Dat soort persoonlijke dingen vind ik altijd heel leuk en als je kindje groter wordt, is het voor hem ook best fascinerend denk ik. Verder een mooi kussen en plaid hangen over de stoel, als je die hebt in de babykamer. En inderdaad een mandje hier en daar staan gezellig en zijn handig. Bedenk ook dat je een kamer ook heel erg kunt opwarmen met mooie verlichting, dus misschien een sfeervolle lamp. En tot slot natuurlijk mooie gordijnen. Met deze dingen hebben wij het kamertje in ieder geval heel gezellig gemaakt, zonder dat het rommelig is, het is echt een geheel. Succes ermee!
Boekenplankjes zijn ook gezellig. Bijv de kruidenrekjes van Ikea (kun je ook schilderen als je wilt): Repurposing spice racks into children's bookshelves - IKEA Hackers - IKEA Hackers
Wat een mooie buiken allemaal weer! Baby86 hoe gaat het nu? Gember Hier ook minimaal 3 tot 5 x naar wc snachts dus slaap hier ook erg slecht en begin m'n heupen te voelen als lig. en ook moe.. Kimberley dat is schrikken zeg. Mikjez qua decoratie loop ik tegen dingetjes aan wat ik leuk vind en moet zeggen dat tot nu toe nog goed heeft uitgepakt.. Vind ik zelf dan Hier ook druk weekend achter rug. Babyshower vriendin gehad. Supergezellig. Vandaag alweer 33 wk. Gaat hard!