Ik zie ook echt enorm verschil in mijn energieniveau. Vandaag lange dag gehad maar wel veel gedaan gekregen gelukkig. Morgenochtend naar Schiphol om mijn man op te halen, samen lunchen en dan lekker de middag vrij. Zo fijn! Moet alleen wel vroeg op
Vandaag was mijn energie vrij goed, begin nu wat in te kakken en wat last van bandenpijn, telkens links naast mijn navel, af en toe het gevoel dat de spier daar gewoon scheurt ofzo, zo'n brandende pijn, teken om het rustig aan te doen haha.
Mijn man was vanmorgen weer vroeg de deur uit en natuurlijk kan ik dan ook niet meer slapen en dan word het kleine draakje in mijn buik ook nog eens ff lekker wakker en begin weer lekker nonstop te trappelen in de buik. Als ik toch in het ziekenhuis moet bevallen doe ik dit in Zutphen. Aangezien deze het dichtst bij is en de ambulance met 10 bij ons thuis kan zijn in geval van nood. Straie heb ik nog geen last van op mijn buik, en smeer bijna niet tot nauwelijks. Alleen wanneer ik een droge huid krijg. Ik heb het idd ook op mijn heupen nadat ik 8 jaar geleden gestopt ben met roken ben ik ineens heel erg veel in korte tijd aangekomen en nu dus een en al straie op mijn heupen. Maar gelukkig zie je het bij mij nauwelijks want de littekens zijn wit bij mij en mijn huid is ook aardig wit. Alleen als ik mij verbrand zie je ze heel erg goed zitten. Nog ff een foto van mijn 32 weken buik. Draag nog steeds helemaal naar voren gisteren kwam er een lerares op school die al een tijdje in de ziektewet zat en mij een tijdje dus niet gezien had, zag mij van achteren aan het werk en zegt goeiendag dus draai mij om een ze schrikt zich helemaal kapot hahaha ze wist nog helemaal niet dat ik zwanger was jaar eerste reactie was sow wat een buik! En ik zei ja mooi hé? met een brede grijns op mijn gezicht
Mooi buikje MRD! die van mij is echt een landkaart,maar goed dat had ik al Hier na het opruimen beneden maar even verder op zolder, bezig met dubbelzijdig plakband van de kast te krijgen , wat dus niet lukt Maar ga niet teveel doen, post wordt vandaag geleverd en dat was zo'n 17 kilo voor morgen. Dat is zo goed als het 3 dubbele als normaal dus tja daar ben ik vanmiddag wel even mee bezig kwa sorteren. Hopelijk krijg ik er lichamelijk niet teveel last van... en anders maar wachten tot vl thuis is kan die mooi helpen
Mooie buik MRD! Ik heb gelukkig ook nog geen last van zwangerschapsstriae, hoewel ik al wel vervaagde striae op mijn heupen heb van de puberteit. Manlief inmiddels opgehaald van het vliegveld en de verhalen gehoord Wel jammer dat hij uit een hele andere deur kwam, stond ik daar voor niks een kwartier te wachten Dat klinkt als een hoop post, Kimberly! Vanwaar zoveel extra dan?
@kimberley Dat is idd best wel veel post, heb je zo'n grote wijk of zijn het allemaal belasting brieven @ladyl idd wel jammer dat hij uit een andere deur kwam Het is altijd leuk om iemand te zien die je op komt halen . Zooo hier al weer 2 wasjes gedraaid vanmorgen en met de hond een lekkere lange wandeling gemaakt en de was hangt al lekker te drogen in het zonnetje
Mooi hoor mrd ! Ladyl fijn dat die weer terug is Werk se vandaag kimberkey voor de meeste schiet het verlof ook op of niet? Beginnen jullie ook vocht vast te houden? Ik volgens mi in mn gezicht en armen soms zit er ook zo 2 kilo bij op de weegschaal gaat me iets te snel zo met de kilo's. Fijne zonnige dag vandaag!
Ja, hier valt het me ineens ook op dat ik dikkere armen/polsen/vingers heb. Heb gisteren mijn trouwring dus maar vast afgedaan, die hangt nu aan mijn kettinkje. Voelt echt raar om die niet meer om mijn vinger te hebben! Heb al een tijdje niet meer op de weegschaal gestaan, maar het zou me niks verbazen als er weer een paar kilo aan zit...
Belastingbrieven zijn er altijd al bij, schuif bij sommige gerust 5 stuks de brievenbus in, dan denk ik altijd hopelijk goed nieuws haha Geen idee waarom nu zoveel, zal zien wat het is. De laatste 2 maand kwam ik niet voorbij de 8 kilo. Vermoed vooral tijdschriften, die wegen meer. Komt wij jonge ouders niet 1 deze dagen weer ? Die zit er ook altijd bij haha Hier trouwens geen vocht vasthouden, let er wel op en telkens ring checken. ik droeg lang geleden vingers vol, daarna niks en nu alleen de verlovingsring. maar die gaat echt af als mijn vingers gaan opzetten
Ben benieuwd heb m vandaag niet op de mat gehad. Vandaag weer een baby wasjes gedraaid zijn toch meer wasjes als ik dacht. heb zoveel gekocht en gekregen Gelukkig wel in allerlei maten. straks maar is uitzoeken als alles schoon is.
Grrrrrr hier weer aanval galstenen gehad en onderweg naar dokter weer over! Ga nu zo naar dokter een plan maken want ik wil die meest gruwelijke pijn die ik ooit voelde echt nooit meer!! Poeh!!
Oh seure, wat balen. Hopelijk komt de dokter met een goed plan. Sterkte. Vocht vasthouden heb ik gelukkig nog geen last van. Striae trouwens ook niet. Belastingbrieven dan weer wel, die lag net in de brievenbus. Net bij vk geweest. Alles weer dik in orde. Bloeddruk weer lekker laag. Ze kon alleen met geen mogelijkheid voelen hoe hij nou lag. Waarschijnlijk is ie dus al diep ingedaald en kan ze daarom z'n hoofd niet meer voelen. Nou had ik van de week dat gevoel al... Heb 1 dag gehad dat ik om de haverklap naar de wc moest en daar dus knettergek van werd. Woensdag moet ik in ieder geval terug om te kijken hoe hij nou precies ligt.
Ohw wat bale seurebeure Hopelijk kan de dokter wat voor je doen! Balen dat je voor niks stond te wachten LadyL, maar wel fijn dat die weer thuis is! Mooie buik MRD! Ik heb ook nog geen strepen, alleen een paar kleine streepjes die ik vorige keer tijdens de bevalling heb gekregen. Voor de bevalling nog in de spiegel gekeken, ik blij dat ik geen streepjes had, maar na de bevalling toch opeens een paar streepjes. Mja je doet er niks aan, hoop dat het hierbij blijft Ik heb gisteren en vandaag ook babywasjes gedaan. Valt toch nog tegen zeg, heb er al 5 gedaan volgens mij en moet er nu nog 2 Wel schattig als alles buiten in de zon hangt. Ik heb de laatste dagen trouwens ook echt geen energie. Ben na t eten echt kapot en moet me dan echt naar boven sleuren om dochter te douchen enzo. Ik zal morge trouwens ook weer is wegen, hou wel wat vocht vast in me handen maar dat heb ik al een poosje.
Fijn trouwens dat alles goed was Jenn! Wel appart dat ze niet konden voelen hoe die lag, denken ze het woensdag wel te kunnen voelen of krijg je dan een echo ofzo?
hahahaha sorry hoor kijken jullie ook 'kerels met een kleintje'? die diva gaat gewoon even naar het ziekenhuis ja ik kom vandaag even om me in te laten leiden haha denkt ze nou echt dat je dat zo even kan besluiten...ik wil vandaag wel mijn kind, haalt u hem er even uit voor me? hahah sorry moest ik ff delen
ja haha erg he? stel je toch eens voor dat dat zou kunnen...dat wanneer je het er naar hebt je je zo maar in kunt laten leiden..dan zouden er een hoop baby's te vroeg geboren worden denk ik foei wat een doos zeg..met al haar fotoshoots en die naam dan ook VIP als tweede naam, verry important prince hahha En dan ook nog zeggen de veiligheid van de kleine gaat voor alles maar ik ga wel even flink tekeer met me jonge paard..
Geen idee of ze het dan wel kunnen voelen. Schijnt dat mijn buikspieren nogal stevig zijn en dat het daardoor een hele compacte baarmoeder heb en het daardoor lastig te voelen is. Van die stevige buikspieren heb ik overigens nooit wat gevoeld hoor voor m'n zwangerschap. Waarschijnlijk is ie gewoon al helemaal ingedaald. Twee weken geleden lag hij goed en was hij al bezig met indalen. Ik denk dat ze woensdag wel een echootje zullen maken. Ik merk het wel.
Kijk het elke week wat een naiefe mensen. Bevallings dress code haha ze zag er beter uit na de bevalling zonder zoveel make up.
Is het bij jullie allemaal ook zo warm... pfffff had vanmorgen beter niet kunnen douchen zeg... In de zon is het hier ruim 35 graden en staat maar een heel licht briesje wind Morgen is het gelukkig niet zo enorm warm. Maar toch warm genoeg om lekker te genieten van de bands die op FortaRock komen Hebben er zin in