16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Bah wat een naar bericht van Iez!! Ik wil haar langs deze weg heel veel sterkte wensen.

2. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Wat verschrikkelijk voor Iez:( Weet niet wat ik moet zeggen, zo oneerlijk. Heel veel sterkte voor Iez en der man!

3. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    16 juli
    Jenn78 -1e kindje - 36 ♥jongen♥

17 juli
    Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥

18 juli
    Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥

19 juli

20 juli
    iez - 2e kindje - 33 ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥meisje♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆
    Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥

21 juli
    Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥

22 juli
    Beeb87 - 1e kindje - 27 ♥meisje♥
    Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥
    Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥
    Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥
    MaBad - 1ekindje ♥jongen♥

23 juli
    Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥
    Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥

24 juli
    Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥
    4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥

25 juli

26 juli
    LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥
    Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥
    Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥

27 juli
    Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥
    Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥

28 juli
    Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥
    MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥
    Kimberly 33 - 4de kindje - 34♥jongen♥

29 juli

30 juli
    Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥

31 juli
    Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥

11 meisjes
    9 jongens
    5 verrassingen

Afspraken

15 jun - Mikjez - afspraak vk
    16 jun - Kimberly33 afspraak gyn/bevalplan
    18 jun - LadyL - afspraak vk bevalplan
    22 jun - Hardlopertje - Controle gyn
    26 jun - 4dogs82 - afspraak vk
    29 jun - Mikjez - afspraak vk
    13 jul - Mikjez afspraak vk

Bevallen

4 juni, Iez - week 33.3 - ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ dochter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆

★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
    ★ TicTac
    ★ ladys1987
    ★ Griselda
    ★ PH1
    ★ karlijntje

4. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Net terug van de VK, alles weer goed gekeurd :) ze hadden een half uur uitloop, lekker lang in een benauwde wachtkamer moeten zitten ;)

Daarna naar de Etos en Hema geweest, zoogkompressen gekocht en bij de Etos een grote doos billendoekjes (aanbieding) ;)

Vanavond komt manlief gelukkig weer thuis van een week werken in het buitenland. Morgen krijgen we een huisbezoek van een universiteit, die doen onderzoek naar aanstaande ouders en wij doen mee (op de 9maandenbeurs voor gestrikt :) ).

Fijn weekend dames! En succes vandaag in de hitte :cool:

5. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Fijn dat alles goed was 4dogs82! Wel vervelend dat het zo uitliep :( De lijst met afspraken wordt steeds korter, grappig :) Komt steeds dichterbij nu hè?

Ik moest vanochtend op en neer naar Den Haag voor een bespreking, toen ik terugkwam waren mijn voeten helemaal opgezwollen... Vanmiddag lekker vrij, dus nu in onze schaduwrijke tuin met mijn pootjes in een geïmproviseerd voetenbad, een grote kan koud water en een boek :D Succes allemaal in de hitte!

6. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier een zalige zonnige tuin, maar goed dat mag ik nu niet in :(
    Heb wel eventjes liggen zonnen, benen buik armen, hoofd buiten de zon gehouden.
    Fijn dat alles goed was 4dogs82 idd vervelend dat het zo uitliep.

Hier zo nog even poetsen en dan echt weekend , ben er wel aan toe.

7. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Wat een vreselijk bericht van Iez, ik wens hun heel erg veel sterkte met hun verlies. Had echt gehoopt op een wondertje.

8. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    16 juli
    Jenn78 -1e kindje - 36 ♥jongen♥

17 juli
    Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥

18 juli
    Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥

19 juli

20 juli
    iez - 2e kindje - 33 ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥meisje♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆
    Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥

21 juli
    Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥

22 juli
    Beeb87 - 1e kindje - 27 ♥meisje♥
    Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥
    Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥
    Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥
    MaBad - 1ekindje ♥jongen♥

23 juli
    Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥
    Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥

24 juli
    Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥
    4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥

25 juli

26 juli
    LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥
    Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥
    Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥

27 juli
    Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥
    Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥

28 juli
    Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥
    MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥
    Kimberly 33 - 4de kindje - 34♥jongen♥

29 juli

30 juli
    Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥

31 juli
    Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥

11 meisjes
    9 jongens
    5 verrassingen

Afspraken

15 jun - Mikjez - afspraak vk
    16 jun - Kimberly33 afspraak gyn/bevalplan
    17 jun - MissRedDragon afspraak vk
    18 jun - LadyL - afspraak vk bevalplan
    22 jun - Hardlopertje - Controle gyn
    26 jun - 4dogs82 - afspraak vk
    29 jun - Mikjez - afspraak vk
    13 jul - Mikjez afspraak vk

Bevallen

4 juni, Iez - week 33.3 - ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ dochter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆

★ TicTac
    ★ ladys1987
    ★ Griselda
    ★ PH1
    ★ karlijntje

9. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier wordt het weer fijn slapen ( not)
    Last van het bekken waardoor ik ook onzettende rusteloze benen heb, echt word er helemaal gek van.
    Dat is echt iets wat ik niet ga missen na de zwangerschap , wat een rotgevoel is het toch

10. Gember

Gember Niet meer actief

4dogs, fijn dat alles goed was bij de vk!
    LadyL, wat irritant van ht vocht! Ik heb er ook ineens veel meer last van en ben ook wat zwaarder (nu totaal +9,5 kg). Voetjes omhoog!
    Kimberly, moeilijk slapen ook met dat warme weer... Heb je uiteindelijk wel wat uurtjes kunnen meepikken?

Gisteren in die warmte yoga gedaan. Was veel zwaarder dan anders daardoor. :$ Daarna met een vriendin afgesproken waarvoor ik de halve stad moest doorkruisen op de fiets. Dat doe ik niet meer hoor... Zo druk, zeker met mooi weer! Ik vind het wat eng worden dan op de fiets. Hebben jullie dat ook?

Verder wat laatste spulletjes aan het wassen, enveloppen gehaald en heel erg aan het aftellen tot over 2 weken. :D Bij de yoga waren er een paar meiden even ver als ik en net met verlof. Die waren helemaal zen, heerlijk lijkt me dat. Donderdag na het werk stortte ik namelijk weer helemaal in (net als dinsdag). Moest gewoon huilen van vermoeidheid. Komende weken is het gelukkig wat rustiger. Hoe trekken jullie het, voor degenen die nog werken? En wat zijn jullie van plan in je verlof? Ik wil vooral veel lezen en series kijken, zwemmen, nog meer schoonmaken (nesteldrang) en veel slapen. :D

11. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Hey meiden!

Hier weer wat energie gelukkig :) de kast staat in elkaar op de babykamer, ik heb de gordijnen gemaakt met m'n moeder, van de week nog bijpassende lakentjes maken en eenmalig schoonmaakster laten komen van de week en heel het huis op z'n kop gehaald en schoongemaakt! Wat is dat toch lekker zeg:) oja en babywasjes gedaan, laatste moet ik nog inruimen in de commode. Lekker uitgeslapen vandaag want zoontje is uit logeren, heerlijk :)

Gember: ik ben met verlof en omdat ik rust heb kan ik ook weer meer doen, echt zo fijn! Tip voor serie kijken: once upon a time!

Kimberly: ik hoop dat je toch nog een goede nacht hebt gehad!

MRD: fijn dat alles weer goedgekeurd is :)

12. Gember

Gember Niet meer actief

Klinkt heerlijk allemaal Mikjez! Alles fijn voorbereiden en schoon hebben. :) Goed dat je ook meer energie hebt doordat je niet werkt nu.

Vandaag echt zo moe en log. M'n benen en voeten voelen megazwaar. Hoop dat het tijdelijk is en niet de rest van de zwangerschap aanhoudt...

O ja, nog over ondergoed: ik heb die grote onderbroeken gekocht omdat ik nu nog strings en hipsters (die laag vallen) draag. Zolang je een slip hebt die ruimte genoeg biedt voor een dik laagje "daar onder" is het prima lijkt me. :p Voedingsbeha's heb ik gister van H&M binnen gekregen, zo'n set van 2. Heb maat 85E genomen. Nu pas ik nog net in 80D, maar lees overal dat aangeraden wordt om voedingsbeha's 1-2 maten ruimer te nemen. En de 80E zat te strak in omvang bij deze. Wel prima beha's trouwens, aanrader! Zien er ook niet onaardig uit. ;)

Voor na de bevalling pak ik een loszittende viscose broek en een zwangerschapsshirt in. Iets waarmee ik lekker lig in bed. :p

13. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Hier ook het plan om lekker veel series te kijken, te zwemmen en op te ruimen. Ik moet nog wassen en de adressenlijst updaten, dus genoeg te doen :)

Grappig, ik heb precies diezelfde voedingsbehas Gember! Ook in zo'n twopack. Ik vind het alleen echt rotdingen... Heb normaal 75E en had ze ook op de groei gekocht (85E) maar ze zijn mij ook op de strakste stand veel te wijd. En omdat er geen beugel in zit, geven ze totaal geen steun en krijg ik er voor mijn gevoel enorme hangtieten door. Ze liggen bij mij achterin de kast, voor als ik echt niks anders meer heb om aan te trekken...

Ik ben vandaag ook moe zeg! Gelukkig is het een rustig weekend. Echt tot half twaalf liggen niksen in bed met een boek en een kat op mijn benen, heel lekker eigenlijk. Er komt zo een vriendin langs en morgen gaan we naar een optreden/picknick in een park. Heel leuk, alleen hebben ze daar blijkbaar geen toiletvoorzieningen geregeld :( Dat wordt dus op en neer naar het dichtstbijzijnde café en de barman lief aankijken...

14. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Ik heb ook verlof!! Wat een heerlijkheid. Ben ook van plan veel series te kijken en lekker veel te lezen.

Heb toevallig vandaag voedingsbeha's gekocht. Ben naar het borstvoedingscentrum geweest en heb me daar laten adviseren. En dat was maar goed ook. Ik dacht namelijk dat ze op de strakste stand goed moesten zitten maar dat is dus niet zo. Ze moeten namelijk nu op de grootste stand goed zitten. Na je bevalling wordt je namelijk weer smaller en moet je ze strakker kunnen doen. Ben blij dat ik daar ben geweest. Heeft wel een smak geld gekost mar so be it.

15. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Toch wel raar want bij mij is de omtrek onderbuste niet veranderd. Alleen mijn cup maat is van een grote a kleine b naar een volle d cup gegaan.

16. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Mijn borsten zijn vooral voller en wat zwaarder geworden, maar volgens mij niet een hele cupmaat groter. Qua omvang zit ik nu op een 80 geloof ik.

17. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Fijn dat de meeste nu verlof hebben!

Ik ga binnenkort ook maar opzoek naar voedings bh!s , idd van h&m leuke prijs.

Hebben jullie ook soms van die huilbuien? Moet momenteel zo snel huilen. .

18. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier van een 70D naar een 80F gegaan.. Ik zit nu tegen de 80G aan, maar die bestel ik nog wel.. Niet bij h&m te krijgen als voedingsbh :(
    Hier ook 20(!!) kg aangekomen, maar gelukkig krijg ik soms echt lieve reacties dat het lijkt dat ik niet zoveel ben aangekomen..
    Ik ben elke dag aan het zwemmen in m'n eigen lichaam, zoveel vocht hou ik vast! Vooral met mooi weer en meer lopen!

Ik moet nog voor de grote onderbroeken shoppen.. Vraag me af hoe dat gaat verlopen.. Ik trek bikinibroekjes al uit irritatie stuk als ze te veel over m'n billen vallen.. Dus dat wordt doorbijten..

Ik heb mijn vaste joggingsbroek en een paar fijne shirts liggen voor na de bevalling. Die zullen natuurlijk in mijn tas meegaan! :D

19. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Oma onderbroeken en voedingsbhs moet ik ook nog halen.

Verder zeer chagrijnig wakker geworden.
    Heb nog nooit zo slecht geslapen, denk wel 5 keer naar de wc vanacht, last van bekken en rusteloze benen. Laatste 2 nu nog steeds last van.
    Val ik sochtens ergens eindelijk weer in slaap hoor ik bonus kind gillen van plezier, jeej weer wakker :x
    was samen met vl gek aan het doen, ik lig verdorie op zolder. Ja de tussendeur beneden stond open, pffff.
    gister werd die kwaad omdat de oudste teveel herrie maakte terwijl uk moest slapen dus die moest naar beneden, maar zelf boeit het hem geen donder wie er wakker worden sochtens door bonuskind, en daar kan ik zo chagrijnig van worden , ben al geen ochtendmens maar net had ik echt bij vl en wurg wurg gevoel

20. Gember

Gember Niet meer actief

He bah Kimberly, wat irritant dat je niet even hebt kunnen doorslapen. Lijkt me ook erg vervelend!

Hier ook slecht geslapen. Moest tussen 23:00 en 3:00 ieder uur wel plassen, daarna iets minder, en tegelijkertijd heel erg dorst. Net lekker gebrunched met man, zo even stofzuigen en dan weer rustig aan op de bank hangen.

LadyL, veel plezier vandaag! Hoop dat je het redt met de wc-situatie...! ;)

Liesje, dat huilen heb ik ook! ;) Vooral bij bevallingsfilmpjes of huilfilms. Daar ben ik normaal al gevoelig voor, maar nu huil ik echt tranen met tuiten als ik er naar kijk. :p

Flengeltje, vervelend van de kilo's, maar als je zoveel vocht vasthoudt, gaat het vast binnen no-time er weer af na de bevalling. Geen zorgen, komt goed! :)

Lastig he met die voedingsbeha's. Ik had een paar verschillende maten van de H&M besteld en heb toch ook 1 maat kleiner uit het pakket gevist, voordat het retour ging. Nu heb ik dus een set van 85E en 80E. Die 80E zit nu eigenlijk al ok op de grootste stand (klein beetje ruimte in de cups), maar ik lees overal dat je borsten NOG groter worden na de bevalling, dus dan is een maat groter ook wel handig. En 85E is feitelijk hetzelfde als 80F. Ongelooflijk hoe hard die dingen groeien! :$ Ik begon met 75C! Mijn maat is nu 80D, want m'n ribbenkast is wel iets breder merk ik, logisch. Maar goed, voorlopig wel genoeg beha's in huis dus. :p Na de bevalling kijk ik wel welke maat het echt is geworden en haal ik nog 1 of 2 beha's bij in die maat.

Deel Deze Pagina