Vandaag verast met een babyshower hoop gehad! Nu bekaf op de bank. Hier ook af en toe oefen weeën en harde buiken. Lees morgen de rest even bij! Fijne avond
Mooie foto's Mikjez! En Jenn ook een hele mooie foto! Vandaag worden de kraamspullen bezorgd. Man wilt vanavond gelijk bed omhoog zetten. Word ineens wel heel erg spannend haha. We gaan van de week ook de box neer zetten. Lijkt me echt een leuk gezicht Hier nog niks op bed. Denk dat ik dat volgende week ga doen. Lijkt me niet zo lekker liggen haha. Weet niet of jullie daar wel is bij nagedacht hebben.... Maar ben als de dood dat de vliezen breken als ik in de supermarkt loop ofzo. Of als we op visite zijn. En ik denk dat ik ook maar zo'n "puppy matje" in de auto ga leggen
Ik maak me daar niet zo druk om, persoonlijk. Maar een matje en wat extra kleren in de auto standaard leggen is wel een goed idee, gewoon voor de zekerheid. Ik ga hier ergens volgende week wat onder t bed leggen. Heb niet het gevoel dat de baby laat komt, maar wel dat hij iets eerder komt mag wel. Werd dit weekend al op 2970 geschat dus ik hoop dat, mocht het kloppen, hij wel iets eerder komt. Zoonlief was met 38.5 2800 gram 😳. Wel een verschilletje..
Omdat jullie inmiddels het maximale aantal van 5.000 berichten hebben bereikt doen we dit topic dicht. Maken jullie een nieuw deel aan? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl