16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heel fijn dat alles goed zat! Spannend he!
    Lijkt me inderdaad pittig, van zoveel dingen last hebben! Hormoontjes Hormoontjes!
    Dat janken heb ik ook wel last van hoor! mijn vriend zei gister nog maaar wat is er toch met je aan de hand, je huilt om alles..;)..

Maar de rest van de symptomen, ik was misselijk, moe, slecht slapen is als sneeuw voor de zon verdwenen sinds zondag.
    Dat maakt me weer onzeker!
    Hebben hier meer meiden last van????

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Waarom mogen alle andere zieken wel ziek zijn en moet jij je opofferen. Ik kan daar niet zo goed tegen. Sterkte meid. Ik hoop dat het gaat.

3. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ik mag het niet zeggen maar de meesten die op dit moment ziek zijn zijn allemaal van buitenlandse afkomst en spreken bijna geen woord nederlands zei mijn voorwerker. Hij zei al ik vind het heel erg vervelend maar hij zei wel jullie hebben de panden altijd zo goed schoon dat je ook wel een paar dagen rustig aan kan doen. Dus ik geef het vanavond ook even door aan het pand waar ik werk.

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Vervelend missreddragon! Hopelijk knap je snel weer wat op.
    Gewoon rustig aan doen, zeker ook op je werk!

5. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Wat naar dat je je zo naar voelt. Hopelijk voel je je gauw iets beter!

Missreddragon ook erg vervelend voor jou dat je zo ziek bent, als het echt niet gaat, gaat het niet, hoe vervelend ook is voor je werkgever.
    Denk aan jezelf! Beterschap.

Vlindermama ga zeker voor je duimen. Wat spannend!

Seurebeure shia en mabad met krampen al een beetje opgeknapt?

Iez ook wel fijn na zo'n nacht geen externe afspraken te hebben.

Griselda heb je alle dagen zo'n last?

Voel me tot nu toe eigenlijk heel goed, wat meer moe en lig vroeger op bed, maar (nog) niet misselijk ofzo. Grotere zere borsten, verder valt nog wel mee. Maakt me ook weer onzeker, ondanks dat bij m'n dochter ook weinig klachten had.

6. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Dank jullie wel, bij mij is het vervelende ook gewoon, ik loop al jaren lang van de ene werkgever naar de andere. Ik heb in totaal maar 1,5 jaar in mijn daadwerkelijke beroepsgroep gewerkt (ik ben namelijk allround Ictér) maar aangezien er hier geen werk is voor de vrouw in deze beroepen ben ik maar naar andere dingen gaan kijken en heb zo'n beetje van alles en nog wat gedaan. En uiteindelijk ben ik maar een simpele schoonmaakster omdat ik nergens anders nog werk kan vinden. Nu heb ik een vaste baan (gelukkig 2 maanden geleden vast contract gekregen) maar vast heet vaak ook nog niet vast. Dus ben ik heel erg bang om mijn baan te verliezen en helemaal thuis te komen zitten zonder inkomen.

7. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    @MissRedDragon: Rustig aan doen, hoor. Goed naar je lichaam luisteren, erg belangrijk! Hoop dat je een beetje kan relaxen..

@Mam1991: MVM komt vanmiddag langs bij mij, duurde echt enorm lang voordat ik ze te pakken kreeg, degeen uit mijn buurt was erg druk denk ik :p

@Griselda: Ik heb absoluut geen last dat ik het huis niet uit durf. Wat een vervelend gevoel lijkt me zeg! Hoe gaat het nu?

@MammaB: Welkom hier :) Super spannend! Mijn zoontje is nu 21 maanden, leuk he :)

@Gember: Ik heb bij de eerste een hoop op marktplaats gekocht; gewoon langs gaan bij mensen, kijken in wat voor staat het is en gekocht. Heb een hele mooie dure tweedehands babykamer gekocht. Voor maar 300 euro, echt super blij! Gewoon veel kijken op marktplaats, komen vanzelf goedkope goede spullen voorbij die niet duur zijn. heb bv ook een box gekocht die nog bijna in nieuwstaat was voor 40 euro. Heb ook een kinderwagen gekocht, Stokke, 3 jaar oud, voor 250 euro. Heb wel 4 maanden lang gezocht tot ik eindelijk deze deal tegenkwam. Alle Stokke wagens staan voor veel meer op marktplaats. Zijn echt superwagens! Succes :)

8. Gember

Gember Niet meer actief

Jeetje wat ben ik mooooeeee! Ik zou de hele middag kunnen slapen...zzzz...

9. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Gewerkt tot 1 en daarna meteen boodschappen gedaan! Denk dat ik straks in bad ge liggen en niks meer ga doen verder!

Ook ik ben moe..

10. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Hier ook enorm moe! Vandaag lekker m'n zwangerschapsbroek aangedaan! Heerlijk! Nu lig ik nog even voor pampus op de bank, en dan de kleine halen bij de oppas. MVM komt ook langs straks..

Succes iedereen met ogen open houden ;)

Ik zou ook in bad willen PH1, lijkt me heerlijk!

11. justhappy

justhappy Lid

25 nov 2014
    16
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik kom ook gezellig meekletsen
    Ik ben 29 jaar en moeder van een zoontje, nu anderhalf.
    Hij was in 1x raak en ook deze keer was het in 1x raak!
    We kunnen het nog bijna niet bevatten maar zijn onwijs gelukkig!
    Ik ben (zelf berekend) 23 juli uitgerekend.
    4 dec heb ik de 1e echo bij de gyn.
    Oh wat is het weer spannend!!!

12. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Het is echt genieten! Na een zomer buiten douchen ivm verbouwen geniet ik ondertussen alweer bijna 2 maanden twee keer per week van mijn bad.

Op dit moment helpt het me heel goed om even te ontspannen en ook tegen de kramp en rugpijn..

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Welkom 😃😃 leuk dat je ook gezellig mee komt kletsen!

14. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik heb zo'n last van opruimdrang! Het liefst zet ik het hele huis op zijn kop! Ik heb zoveel troep en alles wil ik gaan verkopen!

Er is een kleintje op komst, dus tijd om oude dingen achter me te laten en me compleet op de kleine te focussen!

15. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo dames, hebben jullie de dag ook weer overleefd? Ik lig nu echt uitgeput op de bank! Echt geen puf meer om te sporten, helaas.
    Ik hoorde vandaag de zus van een collega een miskraam had, ze was 8 week. Brrr maakt me bang. Ik wil zo graag die 12 weken voor bij zijn. Kan niet wachten tot eerste echo, hoop dan wat geruster te zijn. Durf te wedden dat ik mega zenuwachtig ben dan!
    Qua klachten vandaag weinig buikpijn, gelukkig. Heb soms het idee dat het voelt alsof m'n buik 'voller' wordt.
    Ik moest trouwens m'n echo verzetten naar 12 december! Dag langer wachten dus ;)

16. Gember

Gember Niet meer actief

@vlindermama: spannend joh, vrijdag je eerste echo. Ik duim voor een prachtig ieniemienie babytje! Ik heb sommige dagen ook meer symptomen dan andere dagen. Dat maakt wel onzeker, maar het hoort erbij denk ik. Je hebt er geen invloed op, dus ik probeer me niet te druk te maken.
    @chantalhoo: klinkt inderdaad pittig... Het kan supervermoeiend zijn zo'n zwangerschap. Sterkte meid!
    @missreddragon: heb je je werk overleefd? En hoezo is er eigenlijk geen werk als vrouwelijke ict'er te vinden bij jou in de buurt (nieuwsgierig)?
    @ph1: die opruimdrang hebben meer hier. Ik ben al vrij opruimerig, dus veel troep is er niet. Maar in het nieuwe jaar gaan we onze berging uitmesten en oude boeken verkopen e.d. Lekker badderen, zou ik ook wel willen! Geniet!
    @mikjez: ooh zo fijn zo'n broek lijkt me. Eind van de dag moet ik echt een knoop los doen, want dan zit m'n broek te strak... Marktplaats klinkt goed! Voor kinderwagen, kinderstoel en box lijkt het me wel handig. Babykamer heb ik bij ikea op het oog. Maar ik wacht echt nog even met dingen kopen tot na de 12 weken. Daarna op koopjesjacht op marktplaats en in winkels. Bovendien krijgen we misschien nog wat cadeau met Kerst. Ik voorzie nu al dat onze ouders een groter aanschaf cadeau willen doen. Heel fijn! :D
    @justhappy: welkom en gefeliciteerd!

Poe poe ik ben gesloopt. Heel moe, maar niet de rust om nu al te gaan slapen. :( Verder licht misselijk en weer krampen. M'n baarmoeder is flink bezig. ;) M'n buik is dus ook opgezet, voel me nu al een zeekoe. :$ Ik vind het wel lastig om me op moeilijke dingen te concentreren. Voor m'n werk moet ik me vaak in allerlei stukken verdiepen en dat gaat nu niet zo makkelijk. Praktische zaken vind ik nu daarentegen een prima afleiding. Ik tel af tot de Kerstvakantie... Sorry dat het lui klinkt, maar ik kan echt niet wachten om twee weken lang niets te hoeven. En dat terwijl ik al maar 3 dagen per week werk. Hoe doen al die fulltime werkende zwangeren dat allemaal?

17. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Hier gelukkig beter met krampen hoor! Ook opruimdrang en ooooh mijn arme vriend moet t bezuren de arme man soms is ie echt gek van me aan t worden en voel me zoooo schuldig dan!! Pffff en slaap nog steeds slecht maar ben zooooo moe!!

18. MammaB

MammaB Nieuw lid

17 nov 2014
    3
    0
    0
    Goedenavond!

Haha zo dat is hard gegaan, sinds gisteravond 3 pagina's erbij! Dat kan ik niet bijhouden hoor ;)

Vandaag best buikpijn en kramp gehad, is toch weer spannend, maar blijf positief! Ik weet dat het erbij hoort dus probeer me niet druk te maken. Mijn zus is toevallig ook zwanger en heerlijk om met haar erover te teuten, vorige keer ook tegelijk, dus het moet wel blijven zitten, alleen al daarom!

@PH1: Heel herkenbaar! Hetzelfde gevoel als een dag voor mijn menstruatie, dan moet alles ook spic en span zijn! Lekker gebruik van maken!
    @justhappy: Super dat het allemaal zo goed gaat! Genieten!!!
    @Mikjez: Super, zo doen wij het ook! Je kan het maar 1 x uitgeven en voor je het weet zijn ze eruit gegroeid. Zo komen al die mooie luxe spulletjes toch binnen handbereik! Anders is het toch ook niet te doen allemaal? Als je ziet wat mensen er soms opzetten, ziet er nog prachtig uit!!!

Tsja hier beginnen de boobs ook eindelijk weer lekker vol te worden, erg blij mee zeg na die theezakjes na de borstvoeding... Nog niet echt misselijk maar bepaalde dingen staan wel tegen, zoals slagroom en vla, terwijl ik dat normaal echt lekker vindt!

Nou dit was het even voor nu! Fijen avond :)

19. MammaB

MammaB Nieuw lid

17 nov 2014
    3
    0
    0
    Haha justhappy, ik zie dat je 4 dec echo hebt, wij ook! Leuk he!!!

20. Gember

Gember Niet meer actief

Oh mafkees die ik ben: ik heb al jaren geen bevalling gezien, dus ik dacht 'laat ik eens op youtube kijken naar oude filmpjes van het programma De bevalling'. Oh mijn god wat heftig soms!!! :$

Deel Deze Pagina