16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Sinds dat ik zo extreem misselijk ben en vaak aan het braken ben maak ik mij ook zorgen. En mijn man ook. Als mijn man 's avonds thuis komt krijg ik eerste een dikke knuffel en kus en vraagt hij hoe het gegaan is met mij. En als ik vertel dat ik weer de hele dag misselijk ben en loop te braken wordt hij heel erg emotioneel. En ik dan ook. En ik denk dat het voor ons natuurlijk net als bij anderen heel erg moeilijk zal zijn als er iets mis is met de kleine gup.

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier lopen nog 3 grotere kiddies rond die van niks weten, dit omdat ze te makkelijk dingen door kletsen dus we wilde wachten tot we zeker weten dat het hartje klopt.

Dus ja ik moet heel normaal doen terwijl ik daar totaal geen zin in heb :(

3. Gember

Gember Niet meer actief

@mikjez: jeetje opgenomen, wat heftig! Ik hoop dag je gauw aansterkt! Fijn dat alles goed is met de kleine.

@kimberly 33: wat schrikken zeg! Ik hoop dat het inderdaad een vaatje was, zou heel goed kunnen.

@missreddragon: pittig allemaal! Hoop dat er gauw wat verbetering in komt voor je. Sterkte!

@beeb87: wat een geruststelling die echo! Fijn hoor!

@4dogs en justhappy: super van de echo's! Nu genieten!

M'n werkweek ben ik doorgekomen, joepie! Ik hoop dat ik het de komende 2 weken ook red zonder ziekmelden, maar als het niet gaat is het pech. Onwijs misselijk en regelmatig kokhalsneigingen, maar nog niet gespuugd. Hopelijk blijft dat zo. Al een week geen groente gehad. Wel veel fruit. Morgen misschien wat rauwkost proberen. Morgenochtend intake bij de vk! En dan aftellen tot de echo maandag!

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Jeetje Kimberley dat is schrikken zeg! hopelijk is het niks.

Mikjez hopelijk ben je snel weer thuis en knap je snel op.

Dames die echo hebben gehad; wat fijn dat jullie een goeie echo hebben gehad :D !!!

Vandaag ben ik wat beroerd.. heb het gevoel alsof mijn eten in mijn keel blijft hangen en niet verder wil zakken, zwaar irritant. Straks even een broodje met gebakken ei proberen te eten.

5. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dames lig hier met hoofdpijn maar wilde even de dames met goede echo zeggen dat het geweldig nieuws is dat alles goed is. Dames ziek en in zkh sterkte.

Oh ja, ook ik heb m'n werkdag overleefd. Nu lekker weekend houden.

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Kimberly wat is dat schrikken!
    Hopelijk is het inderdaad een adertje.
    Rustig aan, lekker op tijd naar bed (als dat kan) en als je het niet vertrouwd toch morgen de vk bellen hoor!

7. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Heeft de bij bij 7w+xd al voetjes en handen?

8. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Volgens mij worden ze die week ontwikkeld.

9. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Wat fijn te lezen dat er zo heel wat goede echo's zijn geweest!
    En wat schrikken voor degene waarbij t niet goed was. Lijkt me verschrikkelijk om mee te maken! Sterkte!

@kimberly: jij ook sterkte! Zou ook des doods zijn! Maar zou best een vaatje kunnen zijn door t persen, zeker in combinatie met ascal.
    Iemand zei naar HA post gaan. Die doen hier niks aan. Werk op de hap en komt wel eens voor dat vrouwen zich bij ons melden met bloedverlies en pril zwanger zijn. Tis echt afwachten. Is gewoon een onzekere situatie.

@mikjez: hopelijk knap je snel op. Meestal helpt opname wel goed. Sterkte!

Nou ik mag morgen eind vd middag voor de echo! Vind het zooooo spannend! Alle bedenkbare scenario's zijn mijn gedachten al gepasseerd. Hoop zo dat t goed is. Ben de laatste dagen flink moe en beroerd. Misselijk wil ik het niet noemen maar lusteloos, nergens trek in en dan ineens MOET ik een tosti of stroopwafel. Met nog een kleine meid rondlopen van bijna 3 jaar, is het nog zwaarder. Kan niet even gaan liggen met m'n ogen dicht ofzo. Maar goed, ga niet klagen want heb lang genoeg naar deze zwangerschap uitgekeken dus dan neem ik de negatieve kwaaltjes maar voor lief!

10. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Kimberly, wat schrikken :(
    Bah, ik hoop dat het niks is..
    Je hebt er gelukkig geen kramp bij.

Er was vandaag toch nog iemand met een echo?

En voor de dames morgen succes!!! Op naar de Beebs met kloppende hartjes :):)

XXX

Beterschap zieke dames!!!

11. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Heb nog steeds het gevoel dat het daar loopt, dat is niet zo,enige is zeg maar wat restjes? Als ik veeg.
    , licht kleurtje.

Optijd naar bed was wel de bedoeling, helaas heeft dochterlief wat verkeerd gedaan met haar suprise en nu kan ik dus opnieuw beginnen ;) morgen moet het af zijn heel fijn. ..

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Dankjewel! heb er na gekeken maar vind de prijzen behoorlijk aan de hoge kant helaas.

Zoals het nu lijkt gaan we over naar FBTO, heb mail contact met hun gehad tot tegenstelling van Energiek gaat FBTO bij mij wel alle bloedonderzoeken vergoeden, er is een grote kans dat mijn bloedplaatjes aan de hoge kant zijn ook deze keer dus dat scheelt mij sowieso al die 375 euro.

Omdat ik nooit wat heb en mijn man op zijn gebit na ook niet zijn wij voor het hele gezin daar maar €210,- kwijt en krijg ik alles omtrent de zwangerschap gewoon vergoed wat voor mij van belang is :) Mocht er toch wat wezen kan ik altijd een module aanzetten.

13. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Slaap lekker meiden!!!!!

14. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    #834 Kimberly 33, 5 dec 2014
    Laatst bewerkt: 5 dec 2014
    Net bij de wc geweest en geen bloed, hopelijk dus gewoon een vaatje en in combinatie met de ascal ( bloedverdunners ) zo veel bloed.

Edit : nu 8 uur te vroeg gejuigt weer bloed te zien...
    terug het bed in en doe wel niks vandaag, ja duimen dat er niks aan de hand is :(

15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    ik weet uit ervaring van mijn man dat je voor sommige modules soms eerst een X-aantal maanden moet wachten voordat je in aanmerking komt voor vergoeding. Dus handig om voor jezelf goed te kijken of de module die je evt. zou willen aanzetten wel meteen geldt. Fijn dat je eruit bent.

Trouwens bij bloedonderzoek geldt toch altijd eigen risico?

16. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Voor de dames onder ons die graag naar de Subway gaan om een broodje te eten, ik heb zojuist een telefoontje terug gekregen van de Subway hoe warm de toaster word. Deze word 400 graden. Dus kunt gewoon een Italian BMT of ander broodje met salami bestellen en gewoon mee laten toasten. Vind het trouwens ook heel erg netjes dat ze mij erover terug gebeld hebben.

@hier: Bouillon drinken gaat slecht. Komt alles er meteen weer uit. Zal mijn maag nog niet kunnen bolwerken denk ik. Maar de aardappeltjes van gisteravond zijn er in gegaan en er in gebleven. Ook de cola blijft er in. Dus toch nog een goede tip gekregen. Ook fruit zoals mandarijntjes blijven er in zitten dus hopelijk gaat het de goede kant op. Ook blijf ik regelmatig plassen dus heb nog geen uitdrogingsverschijnselen. Voor de rest voel ik mij nog steeds flink beroerd en heb nog niet echt het gevoel dat de zetpillen iets tegen de misselijkheid doen maar het braken is wel flink geminderd. Gisteren maar 1 keer hoeven braken ipv 6 keer. Dus al met al gaat het al wel een stukje beter. Zal vandaag eens even proberen wat wasjes te gaan draaien. De werkkleding van mijn man raakt op :( Dus moet wel weer eens wat gaan doen.

17. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Goedemorgen Dames,

Heel vervelend voor sommigen van jullie dat je je zo beroerd voelt!
    Zelfs in het ziekenhuis beland :$ gelukkig was je echo wel goed Mikjez!

Kimberly, ik hoop voor je dat het bloeden gauw stopt, erg eng! :(

Iez, ja die geschatte termijn is aan de hand van de IUI, dus ik moet op die dag de bevruchting hebben gehad volgens het ZH, maar dan zou deze termijn (6.4) dus niet kunnen kloppen.. afwachten maar, over 3 weken een nieuwe afspraak, daar ga ik zo voor bellen, want door de blijdschap van gister was ik vergeten direct een afspraak te maken :p ik wilde snel m'n moeder bellen :p:D
    Naar dat je steeds hoofdpijn hebt :( ik heb gelukkig sinds afgelopen vrijdag (toen ook heeel erg hoofdpijn) geen hoofdpijn meer gehad. Hoop dat je je vandaag beter voelt!
    Handjes en voetjes, nou wel armpjes en beentjes volgens mij, maar dat zie je volgens mij nog niet echt op de echo hoor.

justhappy, fijn dat je ook een goede echo hebt gehad! Heb je het hartje ook echt zien kloppen? Ik kon dat niet goed zien in de positie zoals ik lag en de afstand van het scherm. Ze hebben niet zo'n grote tv als wij thuis hebben :) wel zag ik vrijwel direct nadat ze naar binnen ging "de kamer", het vruchtje en het dooierzakje :D

PH, apart zulke jonge half zusjes :D ik zou niet weten hoe je het op een bijzondere manier kan brengen..? Ik heb het mijn familie gewoon verteld, dat was ook heel leuk ;)

CHLOOR, chloor mag je sowieso nooit in het toilet gebruiken! Als chloor in aanraking komt met urine veroorzaakt dat een giftig gas! Ook wordt het met chloor niet schoner dan dat je gewoon alles reiniger gebruikt.
    Ik werk in de thuiszorg en wij mogen geen Chloor en Ammoniak gebruiken.
    Ik zou inderdaad ook andere agressieve reinigingsmiddeltjes even laten voor wat ze zijn en even alleen allesreiniger gebruiken.

Beeb, super dat je ook een goede echo hebt gehad!!

Gember, ik heb ook steeds vaker dat ik echt kokhals, maar nog maar 1x echt gespuugd gelukkig.. ik vind het zooo'n rot gevoel :( ben blij dat ik ondanks de misselijkheid wel gewoon groente en aardappels weg krijg (wel minder dan normaal). Ik heb juist de laatste dagen geen zin meer in crackers en brood, 's morgens eet ik wel 2 boterhammen of 2 crackers, maar het gaat niet van harte :) 's middags vooral fruit, rauwe worteltjes en optimel of vifit drinkyogurt. Succes maandag ;)

mam1991, gebakken ei :$ ooooh, ik moet dit niet op dit tijdstip lezen :) meteen misselijker dan ik al was :D hahahaha

mamasmeisje, spannend! Ik was ook stik zenuwachtig gister :D gelukkig nergens voor nodig geweest ;)
    En ik vind dat je af en toe best mag klagen hoor, we hebben er lang op gewacht, we hebben het heeel lang gewild en zijn dol blij dat het nu eindelijk gelukt is, maar die kwaaltjes blijven gewoon vervelend :)

Fijn weekend dames, ik heb al lekker weekend, ik ga rustig aan doen vandaag, ben moe en flink misselijk.
    Nog even 1 van mijn echo foto's showen (is niet heel duidelijk, is foto van het printje ;))

18. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    MissRedDragon, fijn dat je minder hoeft over te geven! Succes met de was, mijn man heeft dat gister lekker gedaan :) dus ik hoef straks alleen nog maar te vouwen en op te ruimen ;)

19. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Hahahaha mijn man doet nooit meer de was. Hij heeft het nu 2 keer gewoon echt verkloot om maar zo te zeggen. (hij kijkt de kleding niet na en heeft al 2 x een stift meegewassen 1 rode en 1 blauwe stift. Dus de hele was roze of babyblauw.) Dus hij heeft gezegd dat hij het noooit meer gaat doen want het gaat bij hem altijd maar mis.

20. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    ja klopt inderdaad.. Je moet dan wachten tot eerste van de maand.
    Uhhmm het is bij mij waarschijnlijk een zwangerschaps gerelateerd probleem. Toen ik zwanger was van m'n zoontje zat ik bij cz direct, hun hebben op een 1 malig bezoekje bij de internist toen alles vergoed, ook al die bloed onderzoeken.

Deel Deze Pagina