16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Zalig mam 1991!
    Behalve dan de olijven haha

2. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    @shia: nou na de laatste keer braken vandaag om half 5 is mijn schatje eten gaan halen. Ik weet niet waar ik last van had maar ondanks dat ik een half uur voor het eten heb lopen braken is de schnitzel met champignonsaus en een paar patatjes er nog steeds in gebleven. Ook lijkt het kauwen op een kauwgom een klein beetje te helpen. Maar ik juich niet meer te vroeg na deze week dus zit nog rustig op de bank en geniet samen met mijn man van een filmpje

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Die salade ziet er heerlijk uit!!

Hier vanmiddag lekker geluncht bij Subway.
    En net is er lekker gekookt voor me!
    Straks nog een oliebol :D

Merk bij mezelf dat het heel goed gaat als ik regelmatig kleine beetjes eet. Zit er te lang tussen het eten dan word ik misselijk.

4. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Shia, wat naar met dat flauwvallen. Geen idee of dat erbij hoort. Heb je het al gemeld/gevraagd bij de vk? Sinds gistermiddag hoofdpijnvrij gelukkig. Gisteren wel ontzettend moe. Vandaag ook moe maar niet zo heftig ala gisteren. Fijn dat je geen migraine hebt gehad. Bij m'n vorige zwangerschap had ik ook geen enkele migraine aanval meer gehad. Misselijkheid viel vandaag gelukkig ook mee. Zo is echt leven bij de dag en met wisselende symptomen en ook de mate waarin ze optreden is wisselend. Oh wat verlang ik dat het woensdag is en daarna dat het de 17e is (vakantie). Dan hoef ik tussen al die symptomen door even 4 weken niet te werken.

5. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Salade is heerlijk. Ik had idd ook geen olijven erin gedaan, maar ieder heeft zo haar smaak 😊. In ieder geval heel voedzaam. Ik ben er mee getopt omdat er zoveel calorieeen zit in de kaas en ik vanwege m'n hoge bmi (26,6) moet oppassen hoeveel ik aankom tijdens de zwangerschap.

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ohhh oliebol 😃😃 stuur er even een paar deze kant op!!

Ja de kaas maakt het wel wat vet, maar dat geeft niet.. Na 3 dagen te hebben geleefd op wit brood met palingworst en thee doet het wel even goed

7. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Duimpjes hier op,ondanks het rondlopen koken en net staand 2 mannen als piet omgetoverd te hebben geen bloed !!! Zelfs geen roze afscheiding voor nu denk al wel bijna 5 uur :D

Rust zal goed doen of is het de paracetamol die ik heb geslikt ivm oorpijn, maakt niks uit het is weg en laat ik hopen dat het weg blijft, tja en hopen dat het van binnen nog goed is natuurlijk, want tja dat weet ik niet eerder dan de 16de ;)

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Oh wat een fijn nieuws!! Ik duim heeeeel hard mee dat het bloeden weg blijft

9. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    #909 Kimberly 33, 6 dec 2014
    Laatst bewerkt: 6 dec 2014
    Ja bloeding is dan wel weg en hopelijk blijvend, maar zal nog 10 dagen in de zenuwen zitten voor de echo
    zit er nog iets? En het belangrijkste leeft het nog.

Edit: laat maar bloed stroomt weer helder rood :(
    En verlies net iets , en dat iets zou geheid zijn waar ik zo bang voor was te gaan verliezen :(

10. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd en 8e week? Ik 23 juli en in 7 e week ik snap m niet meer hihi

11. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Shit zeker dat t fout is?? Knuffel!!

12. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Jup, het was geen stolsel wat ik zag eerder een zakje waar adertjes doorheen liepen.

Zit nu in me uppie op de bank, vriendlief is zwarte piet spelen en komt straks met een vriend thuis, die vriend wist zoiezo van niks dus hopelijk dat de tranen straks weg zijn.

13. Gember

Gember Niet meer actief

@kimberly: oh nee, wat naar! :( Heeft het vannacht verder doorgezet? En hoe ging het met thuiskomen van je vriend? Heel veel sterkte en dikke knuffel.

@shia: vervelend van dat flauwvallen. Het is wel zo dat je misschien een lagere bloeddruk kunt hebben en dat het daardoor komt. Rustig bewegen en genoeg eten en drinken. Zonnebank, geen idee! Lijkt me niet zo goed vanwege de hitte.

@iez: gek he, hoe het zo kan wisselen met symptomen. Ik leef met je mee wat betreft aftellen! Hier is 18 dec m'n laatste werkdag en dan 2 weken vrij. Hopelijk hoef ik het daarna nog maar 1 of 2 weken te verbergen. Overigens denk ik dat m'n baas het eigenlijk al doorheeft met af en toe dubbelzinninge opmerkingen. ;) Sterkte komende dagen en dan nog een weekje!

@mam1991: goed hoor van de salade! Moet er zelf nog niet aan denken. Ik kreeg er gisteravond met moeite wat tortelloni in. Veel te machtig.

@missreddragon: is het avondeten blijven zitten? Sterkte!

@nieuwe dames: welkom allemaal! :)

Af en aan flink misselijk. Met rust gaat het wat beter. Gisteren en vrijdag even gedut. Tijdens werkdagen duw ik mezelf voort en dat maakt de misselijkheid eigenlijk alleen maar erger. Gisteren zowaar een broodje avocado gehad. Heel lang over gedaan, maar het ging goed. Verder veel hoofdpijn ondanks veel water drinken. Op een niet misselijk moment maak ik me gelijk zorgen dat het niet goed zit. Suf he. Het is ook nooit goed met wel of niet misselijk. Morgenmiddag echo! Kan niet wachten...ben zo nerveus. :$

14. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Dank je, ben er kapot van, :( gelukkig heb ik een vriend die, ook al vind die het heel erg, nuchter is ingesteld, met dit kindje was iets niet goed en kon daarom niet geboren worden, hoe crue het ook klinkt hou me er wel aan vast.

Ben zelf daarna minder gaan bloeden, vanacht niks en net op de wc weer een klein beetje, maar het zal verder nog wel komen, bel straks de gyn even met de vraag wanneer ik na zo iets langs moet komen en dan laat ik vandaag maar over me heen komen, ga wel wat kilometers lopen met de hond voor afleiding ofzo

15. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    @Kimberly33 Oh nee, wat erg!! Dikke knuffel en veel sterkte!

Over de verwarring met 7 of 8 weken: ik ben ook op 23/7 uitgerekend en volgens mijn app ben ik nu 7 weken en een paar dagen zwanger. Ik zit nu dus in mijn achtste zwangerschapsweek. Het is net als dat je kindje al een eerste levensjaar achter de rug heeft als hij/zij straks 1 wordt. Maar als iemand vraagt hoe oud hij/zij dan is, zeg je "1 jaar", dus ik zeg nu ook "7 weken" :)

16. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Kimberley: wat ontzettend verdrietig meid. Sterkte. Gewoon triest.

Gember: ja zo apart het wisselende, maar eigenlijk ben ik er wel blij mee, want stel je voor dat alle symptomen tegelijkertijd even heftig komen dat is dan echt niet te doen. Nu kan ik tenminste van het ene bijkomen. Ik merk ook dat de weekeinden beter gaan, omdat je rust kunt pakken door niets te doen of te slapen en van alles bij de hand hebt om te kunnen eten om te lijken wat goed valt. Ik ben juist blij om even geen misselijkheid te hebben. En dat moment pakken om
    Zoveel mogelijk gezonde dingen naar binnen te werken zodat de baby vitamientjes binnen krijgt.

Spannend morgen meid. Dat velen ondertussen echo's hebben helpt me om deze dagen door te komen tot ik zelf aan de beurt ben. Vanaf morgen weer veel echo's dus super leuk. Ik wil mooie berichten zien. Ik vind het zo verdrietig als het niet goed gaat.

17. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    @gember en misselijke dames: mijn lijf weet gewoon niet wat het wil! Vaak heb ik eventjes enorme honger en als ik dan de koelkast opentrek, komt er zo'n golf van misselijkheid over me heen. Sommige dagen leef ik echt op ontbijtkoek en water. Probeer 's ochtends wel altijd een glaasje sinaasappelsap bij mijn vitamines te nemen.

Straks lunchen bij mijn ouders en dan vertellen dat we zwanger zijn, hopen dat ik uberhaupt een paar happen door mijn keel krijg!

18. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh wat leuk!!!!!! Laat ons weten hoe jullie dat gedaan hebben en hoe de reacties waren. Ik verheug me er al op 😊

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nee Kimberley wat ontzettend sneu 😔

20. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht

Ja zal ik doen! We hadden het dus al sinds we het wisten zo gepland, maar mijn zus is net gisteren bevallen (ruim twee weken te vroeg) dus ik vind het ook wel een beetje lullig, het voelt een beetje alsof we haar "moment" overnemen. Maar goed, zij en haar vriend zijn er niet bij en ze weten het toch al. Het probleem is dat we het wel vandaag moeten vertellen, want we zien mijn ouders waarschijnlijk niet meer voor het Kerstdiner en straks gaan ze carpaccio en biefstuk maken ofzo...

Deel Deze Pagina