Kimberly wat rot zeg!! Heel verdrietig zeg maar dat nuchtere heb ik ook wel een beetje! Dat neemt niet weg dat je erg verdrietig bent en t heel rot is!! Knuffel en sterkte!
7 weken en 4 dagen zwanger ben ik nu en dan zit je in de 8e week zo bedoelde ik dat maar heb het verkeerd neergezet
Ik snap het ook niet meer.Volgens hier ben ik 6 weken en 6 dagen en volgens de verloskundige bijna een week verder.
Wel je kunt nooit genoeg mooie berichten krijgen toch? Twee zulke mooie zaken achter elkaar. Het weekend van je ouders kan niet meer stuk. Geniet ervan, ik denk echt niet dat jullie hun moment overnemen. Jullie delen met z'n allen gewoon een dubbel geluk. Succes!
Goedemorgen dames, Kimberly wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws. Heel veel sterkte. @ zonnebank, niet doen. Pigmentvlekken tijdens zwangerschap en de hitte is niet goed.
Bedankt dames, tja wat kan ik erover zeggen, flink pech hebben dit. Ik ga jullie dus verlaten en hoop dat ik later maar dan bij een ander clubje weer kan aansluiten. Meiden succes met jullie zwangerschap! Als ik er weer zin in heb lees ik hier vast wel eens mee. Maar op dit moment voel ik me niet al te best om vrolijke verhaaltjes te lezen.
Niet zo mooi om te horen Kimberley @hier vandaag wat bruinverlies gehad en kan overdag weer niks binnenhouden. Wanneer ik wakker wordt eet ik een cracker en vandaag na het wandelen met de hond (eerste keer weer deze week) nog een cracker gegeten en het kwam er een paar minuten later weer uit Ik voel mijzelf nog steeds zo ontzettend beroerd en heb weinig zin in eten op dit moment en voel mij helemaal niet meer zwanger zo