♥ 15 - 31 juli mama's ♥ 15 juli 16 juli Lies79 - 1e kindje - 35 Loesje26 - 3e kindje - 31 17 juli Chantalhoo - 2e kindje -28 Hardlopertje - 2e kindje - 25 18 juli Jenn78 - 1e kindje - 36 Vlindertje 90 - 2e kindje - 24 Griselda - 1e kindje - 22 19 juli miss84 - 3e kindje - 30? 20 juli 21 juli Liesje12345 - 1e kindje - 24 Monique7 - 2e kindje - 35 beeb87 - 1e kindje - 27 22 juli Mikjez - 2e kindje - 25 23 juli Seurebeure - 1e kindje - 33 LadyL - 1e kindje - ? 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 4dogs82 - 1e kindje - 32 iez - 2e kindje - 33 justhappy - 2e kindje - 29 25 juli Loe - 1e kindje - 27 26 juli Gember - 1e kindje - 29 Judith01 - 1e kindje - ? PH1 - 1e kindje - 25 Dolfijn1986 - 1e kindje - 28 MammaB - 2e kindje - ? Lindsey89 - 2e kindje - 25 xxJenniferxx - 1e kindje - ? 27 juli Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 Strijkertje - 2e kindje - ? 28 juli karlijntjev - 2e kindje - 29 MissRedDragon - 1e kindje - 31 MWW - 1e kindje - 29 29 juli MaBaD - 1e kindje - 25 Shia - 1e kindje - 29 felix24 - 2e kindje - 28 30 juli Joste - 2e kindje - 30 31 juli Nog geen datum: Mam1991 - 2e kindje - 23 Afspraken 8 dec - Vlindertje90 - eerste echo 8 dec - Gember - eerste echo 8 dec - Beeb87 - echo en eerste afspraak vk 8 dec - Mamasmeisje - echo 9 dec - Vlindertje90 - eerste afspraak vk 9 dec - Vlindermama2014 - controle 9 dec - xxJenniferxx - eerste echo 10 dec - Iez - eerste echo gyn 11 dec - Karlijntjev - eerste echo en afspraak vk 11 dec - Dolfijn1986 - eerste echo 11 dec - MWW - eerste echo 11 dec - MaBaD - eerste echo 11 dec - shia - eerste echo 12 dec - Hardlopertje - eerste echo 12 dec - 4dogs82 - eerste afspraak vk 15 dec - Seurebeure - eerste echo 16 dec - Loesje26 - eerste echo 16 dec - xxJenniferxx - eerste afspraak vk 16 dec - Strijkertje - eerste echo 16 dec - Mamasmeisje - eerste afspraak vk 17 dec - PH1 - eerste afspraak vk en echo 17 dec - MissRedDragon - eerste afspraak vk 17 dec - Mamasmeisje - eerste afspraak vk 17 dec - monique7 - eerste afspraak vk 18 dec - miss84 - eerste afspraak vk en echo 22 dec - Dolfijn1986 - eerste afspraak vk 22 dec - Jenn78 - eerste echo 22 dec - Hardlopertje - eerste afspraak gyn 22 dec - Liesje12345 - eerste echo 22 dec - Mam1991 - eerste afspraak vk en echo 22 dec - felix24 - eerste afspraak vk en echo 23 dec - 4dogs82 - termijnecho 23 dec - justhappy - termijnecho 24 dec - Joste - eerste echo 29 dec - LadyL - eerste echo 30 dec - Loe - eerste echo 30 dec - monique7 - (termijn?)echo 12 jan - Gember - afspraak vk 16 jan - Loe - eerste afspraak vk
Welkom. Het was niet gelukt. Je moet de "quote" stukjes aan begin en eind van de post verwijderen. Anders kan de volgende de lijst niet quoten en bewerken. Je staat er nu op. Ik neem aan de je datum 19 juli is en dat je een jaar of 30 bent, afgaande op je naam?
Heel kl*te dat je je zo beroerd voelt... Waarom voel je je niet meer zwanger? De misselijkheid en het overgeven zijn bij uitstek zwangerschapssymptomen. Hoop voor je dat het bij dat beetje bruinverlies blijft. Als je je onzeke voelt, zou ik gewoon de vk bellen. Misschien kunnen ze dan ook een vroege echo bij je doen. Sterkte.
Iez, ja, dit zijn inderdaad de momenten om juist weer bij te komen en goed te eten. Dat laatste lukt alleen niet echt. Het blijft bij hetzelfde soort eten. Wel veel fruit en gisteren een avocado op brood. Denk dat het vanavond weer een tosti of pasta met wat kaas wordt... Even zien hoe ik de week doorkom. Ik werk op zich maar 3 dagen, maar die zijn best vol gepland en daardoor soms pittig. Als het niet gaat, blijf ik een dagje thuis...ach ja. Later leg ik het nog wel uit. Gelukkig zijn ze erg begripvol op m'n werk. LadyL, he wat naar he die misselijkheid! Zo herkenbaar wat je zegt!
Zijn er al meiden die hun normale broeken moeilijk dicht krijgen? Ik ben niet echt aangekomen (hooguit een halve kilo), maar m'n broeken gaan moeilijk dicht... Heb nu een elastiekje doorhet knoopsgat en om de knoop, maar dat kan ik niet echt naar m'n werk dragen. Wie draagt er (of gaat er binnenkort dragen) zwangerschapsbroeken? Lijkt me heerlijk zitten, alleen moet ik die buikband bovenkant dan goed bedekken... Hmm.
Ik moet morgen zowieso bellen hoe het met mij gaat, en dan zal ik ook wel zeggen dat het niet veel beter word. De meeste vriendinnen van mij zeggen nu al dat het aan mij te zien is dat ik gewoon slecht in orde ben. Ik ben magerder in mijn gezicht geworden en zie er gewoon slecht uit. Het niet meer zwanger voelen komt gewoon omdat het misselijk en braken op dit moment alles overneemt. Ik kan gewoon niet meer genieten nu van de dingen. Ik ga ook morgen gewoon doorgeven dat ik gewoon heel erg ongerust ben en hoop dat ik toch een onderzoek krijg waarom ik zo extreem misselijk ben en zo vaak moet braken. Ik heb momenteel 2 zetpillen per dag en dat helpt niet meer. En wil zo snel mogelijk weer aan het werk maar zoals het er nu uit ziet zal dat nog niet zo snel gebeuren...
Missreddragon, ik snap heel goed wat je bedoelt. Je moet nu goed voor jezelf zorgen. Daarmee zorg je ook goed voor de baby. Gisteren had ik een droevig moment omdat ik me realiseerde dat ik nog niet onbezorgd heb genoten van de zwangerschap. Ik voel me zo beroerd dat daar gewoon geen ruimte voor is. Het is nu even overleven. Dus probeer los te laten dat je nu "moet" genieten, want dat is misschien nu even niet zo. Dat komt vast wel weer. Ik zou echt vragen om een echo morgen en om meer zorg bij je misselijkheid en braken. Het klinkt niet echt gezond zo... Wie weet zijn het er 2 en is dat wel de reden. Kan ook nog... Veel sterkte vanavond en vannacht. Hoop dat je een beetje kunt slapen.
Lief dat je her vraagt Het gaat eigenlijk heel goed, ik heb geen bloedverlies of niks.. Ook geen erge pijn meer gehad. Dus ik heb eigenlijk nog best goede hoop voor dinsdag. Ook al zegt bloedverlies ook niks hoor. Want bij mijn MA had ik dat ook niet en volop symptomen terwijl het al een week dood in mijn buik zat. Hoest met jou?? Morgen weer een echo toch, leuk!!!
Oh mijn ouders waren helemaal ontroerd!! Beiden tranen in de ogen, zo lief!!! Ook onze broertjes weten het nu, zijn ook heel blij voor ons... Volg weekend de vrienden vertellen en daarna op t werk... Pffff nog een week mijn buik verbergen, wordt heel lastig.... Iemand nog tips???
Wat leuk justhappy!! Ik probeer veel wijde dingen te dragen. In combinatie met een poging doen tot buik beetje inhouden gaat het aardig om het te verbergen haha.
Hey meiden, Zo hier ben ik weer thuis! Heel blij maar t is toch wel heel erg wennen en het eten staat me allemaal weer niet aan, doordouwen! Enige wat Ik kan doen op dit moment, want anders is het zo weer mis. Heb nu 3 zetpillen op een dag. Ik hoop dat dat voldoende is :S ben nog niet echt misselijk maar wel ontzettend honger en nergens trek in.. Fijne combi zo..... @MissRedDragon: ga naar de huisarts en laat je urine op ketonen controleren. Echt gelijk morgenochtend langsgaan!! Wat jij nu beschrijft is precies hoe ik me voelde en het ging echt niet goed met me. Maar je moet er wel zelf achteraan! Echt doen hoor!!!!
@justhappy: wat leuk, die reacties! En tja... dikke truien dragen? Gelukkig wordt het koud deze week! Mijn ouders en zusje waren ook helemaal ontroerd en superblij voor ons. Mijn vader had voor de lunch eieren met gerookte zalm gepland, maar dat ging 'm voor mij dus niet worden, haha. Daarna nog even bij mijn andere zus en kersverse nichtje langs geweest, wat een dotje zeg! Echt nog heel klein, nog maar één dag oud <3
Ik krijg trouwens mijn broeken nog wel dicht, maar ik merk dat mijn strakste broeken niet meer helemaal goed tot aan het kruis aansluiten, dus dat mijn bovenbenen langs elkaar gaan schuren zeg maar (net als in de zomer met jurkjes). Heel vervelend! Gelukkig heb ik ook broeken met iets meer stretch erin Ik ben zzp'er dus hoef mijn buik gelukkig niet in te houden voor collega's!
Hallo allemaal! Mag ik ook met jullie meekletsen? Vandaag een echo gehad, ongeveer 6w5d zwanger! Dus uitgerekend op 28 juli 2015... Het is ons eerste kindje!
Hier ook niet echt misselijk, veel honger en nergens zin in. Overdag gaat het nog wel. Brood gaat er bij mij eigenlijk altijd wel in. Avond eten is wel drama. Hoop dat dat snel beter gaat. Gaat ook al wel beter nu ik gewoon eet zonder erbij na te denken wat ik ga eten. Ontbijt is eigenlijk altijd standaard en tussen de middag pak ik gewoon brood en gooi er gewoon op wat ik tegen kom haha. Dat gaat best goed.