16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Toen ik de 2 zwarte vlekken zag dacht ik al van "nee zal toch niet" maar ja het is toch wel. Een 2 eiige 2ling. De ene was 9 me en de ander was zoals ie lag 7 mm dus hopelijk lag die gewoon raar en dat je daardoor het hartje niet goed kon zien. Maar we zijn er erg blij mee, mijn man en ik hebben beide een traantje weg moeten vegen. Hopelijk worden ze beide geboren.

2. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    @vlindermama2014 wat fijn dat het toch nog goed is afgelopen :)

3. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    MRD: Dubbel gefeliciteerd! Hopelijk is het met beide goed :)

Voor de anderen ook zo fijn dat er een goede echo is!

Ik mag morgen voor m'n 3D echo! Vind het best wel spannend en bijzonder of je dus al wel überhaupt iets kan zien...

4. Gember

Gember Niet meer actief

Goed zo Jennifer en Natalie! :)

Had net even een huilbui... :( Ben zo misselijk en zo moe. Doorslapen 's nachts gaat moeilijk, mede door de misselijkheid. Geprobeerd wat rauwe groenten te eten, maar had vrijwel meteen daarna diarree (sorry voor de details). Word een beetje somber van dat beroerde gevoel steeds. Ben echt heel gelukkig dat ik zwanger ben en met de echo gisteren. Maar het is zo zwaar deze weken. Niks lijkt echt te helpen. Kleine beetjes eten, maar half uur later weer heel misselijk. Wel werken, dan voel ik me nog beroerder door de energie die het kost en de spanning. Niet werken, dan voel ik me somber en niet loyaal op m'n werk. Wil gewoon genieten van m'n zwangerschap, maar het is nu echt overleven.

Sorry voor het lange verhaal... :)

5. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Wat een goed nieuws allemaal, dames!! Gefeliciteerd :D

En wauw, MRD, een tweeling! Hopen dat er op de volgende echo gewoon mooi twee hartjes kloppen.

Hier best een goeie dag gehad maar nu echt een heel vol gevoel, alsof ik mijn thee er zo weer uit zou kunnen gooien... Straks lekker een warm bad met heeeel veel schuim :D

6. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Wat vervelend Gember, ik herken het gevoel :(
    Ik hoop dat je je deze zware weken kunt concentreren op het moment dat het klaar is met de misselijkheid en dat je met volle energie overal heen gaat en je beter dan ooit voelt (in mijn geval met de vorige zwangerschap). Ik hoop dat het snel over is en dat je je snel weer goed voelt!

7. Gember

Gember Niet meer actief

Dankjewel Mikjez, dat is lief. :) Ik kijk heel erg uit naar de Kerstvakantie omdat ik dan zorgeloos kan toegeven aan de misselijkheid. Nu twijfel ik iedere dag of ik het wel/niet trek om te werken en dat is heel vermoeiend. Wie van jullie zit er nu ziek thuis? En weten jullie leidinggevenden de echte reden? Mijn baas weet officieel nog niks, maar ik denk dat hij iets doorheeft.

8. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik ben heel beroerd geweest in week 4 en 5 maae toch gewerkt.
    Mijn baas weet dat ik zwanger ben maar ik vind het lastig om me ziek te melden en loop eigenlijk door terwijl ik in mn bed thuis hoor

9. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0

10. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Klopt, dit is voor een studie waarbij er gekeken wordt met 7,9 en 11 weken en dan speciaal naar de ontwikkeling in vroege stadia van het hart. Ik zou hier zelf nooit zo vroeg zo veel geld voor betalen om te kijken hoor :p Maar t is voor een goed doel haha. Moet ook vragenlijsten invullen, word bloed afgenomen en metingen van ons lichaam gedaan (man en ik). Dus we zien het morgen wel. Krijg ook plaatjes mee als het goed is dus die post ik dan wel :)

11. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Wat fijn zeg, al die mooie echo berichten! Gefeliciteerd allemaal dames!

Fijn dat de titel is aangepast! Ik ergerde me nogal aan JulY :) (kunnen de hormonen zijn :p)

Ik wil in het ziekenhuis bevallen, weet nog niet welk ziekenhuis, we hebben ineens besloten om toch zsm te willen verhuizen :p zaten al langer aan een koophuis te denken, maar gaan het nu echt doorzetten, drukke tijden, nieuwe stad ed.
    Huis wat we nu hebben is op zich ook prima hoor, (sociale huurwoning) 1 gezinswoning 4sl.kamers, dus ruim genoeg, maar hoge huur en ik vind het gewoon zonde van het geld, bouw liever iets op, plus dat ik deze stad/dit dorp niet zo gezellig vind.

Ik zou dolgraag borstvoeding gaan geven (hoop 6mnd), maar ik weet niet hoe het is als het eenmaal echt zover is of als het moeilijk gaat enzo, of ik er dan veel moeite in wil gaan steken? Ligt denk ik ook helemaal het type bevalling wat je gaat krijgen...?

Ik ga gauw weer onderuit zakken en wens de rest ook sterkte met de beroerdheid/misselijkheid/moeheid, enzzz.. Fijne avond!

12. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Ik werk bij mijn vader dus ja die weet het, ook mijn directe collega van de boekhouding weet het. We hebben een leuke band samen dus is alleen maar handig. Ik ben afgelopen week door ziekenhuisopname dus niet gewerkt maar hoop donderdag wel naar werk te kunnen.

13. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Hahahaha ik ook !

14. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0

Oke vandaar, wel erg leuk dan en heel apart natuurlijk.
    In ieder geval heel veel plezier en hopelijk een super mooie echo!!

15. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ben erg benieuwd naar de echo foto's 😃 mooi dat je die kans krijgt.

16. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Gember als je het niet trekt hoef je je echt niet schuldig te voelen. Jij kan toch niets aan doen dat je zo heftig op hcg reageert? En je bent niet voor niets moe, gewoon rust pakken. Als slapen echt niet gaat kun je bij je vk/gyn magnesiumtabletten vragen. Ik denk dat een goede nachtrust (voor zover mogelijk) echt zal helpen. Nog 1,5 week en dan heb je vakantie. Sterkte

17. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ikke snel m'n benen scheren en daar beneden fatsoeneren. Want het was een beetje een bos. In de winter scheer ik niet zoveel ben gewoon lui en heb toch alleen maar kleren aan die m'n benen bedekken. Of wordt ik nu te persoonlijk

18. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Hahaha, ik had mn moeder vandaag gevraagd om even langs te komen om met mij te douchen, ben nogal bang dat ik het niet trek en mn man is druk met de kleine, dus ze zei gelijk: nou, die oksels mogen ook wel weer he :p haha. Benen doe ik niet meer aan, en zolang ik me niet lekker voel hoeft het van onder ook niet echt elke week :p

19. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hahahaha oefff gelukkig, ik ben niet de enige die het niet helemaal goed onderhoud 😊

M'n oksels lopen ook achter, maar die scheer ik volgende week vlak voordat ik op vakantie ga.

20. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Hè, hier vandaag toch wel een slechte dag helaas, vanmiddag en dus net weer overgegeven. Komt zo opeens uit de lucht en na t spugen is het ook gelijk weer klaar.. zo raar. Had het gevoel dat de zetpillen niet meer zo goed werden opgenomen omdat ik met het naar de wc gaan steeds meer residu zag komen. Best raar. Nu van de apotheek dus orale pillen gekregen, geluk bij een ongeluk want manlief had het voor me gehaald. Ben daar dus nu best blij mee en hoop dus dat het weer goed gaat werken vanaf morgen :)

Deel Deze Pagina