MissRedDragon, fijn dat je weer naar huis mocht lijkt mij ook niks, in het zh moeten blijven slapen. Karlijntje, sterkte met de onzekerheid, niet fijn Gember, fijn dat je collega's zo positief reageerden! Iez, wat leuk van die muismat en fijn dat ze allemaal zo positief hebben gereageerd! Ik snap dat je man het moeilijk vindt, het roept veel herinneringen op, sterkte daar mee Termijnecho, ik heb de termijnecho als ik 9.5weken zwanger ben. Shia, fijn hoor! LadyL, ze slaan er geen 1 over hoor het is heel normaal om de eerste echo rond de 11/12 weken te hebben. Vaak krijg je alleen een vroege echo als je onder behandeling bent bij een fertiliteits-kliniek of als er onzekerheden zijn (bloedverlies/eerder al een miskraam gehad). "Normaal" is alleen een termijn echo rond de 11/12 weken en een 20weken echo. Je kan vaak wel zelf een extra echo aanvragen, kost meestal rond de 30/50 euro. Ik heb straks de intake bij de "gewone" verloskundige, ben benieuwd.
Karlijntje: Tjeetje wat heftig allemaal! Heel veel sterkte! Shia: wat mooi dan he als het hartje klopt Hier ook weer beroerd opgestaan, gelukkig nu weer bijna weg de misselijkheid. Ik heb maandag 1e echo bij de verloskundige, ik kan haast ook niet meer wachten tot het zover is. Mijn man begint nu al over dat ons zoontje naar de andere slaapkamer toe moet straks en was al gaan kijken voor een bed en een kast. Ik zeg al rustig aan hoor! Met in je hoofd dat het nog verkeerd kan gaan....
Ik heb vanmiddag de echo en volgens mij is het ook normaal om de eerste echo pas met 11/12 weken te hebben. Tenminste dat had ik bij onze dochter wel, maar daar stond ik eerst onder de verloskundige en later pas onder de gynaecoloog. Nu sta ik gelijk onder de gynaecoloog ( voor mijn astma) en nu krijg ik hem dus ook vroeger. Maar ben wel op de natuurlijke manier zwanger geraakt en heb geen miskramen of wat dan ook gehad.
Ik ging ervan uit dat het een termijnecho is, want ik ben er anders pas in week 12+xd terug van vakantie. En zou dan dus ws pas in week 13 een echo kunnen krijgen. Geen idee. Ik heb ze gemaild om het een en ander te vragen.
Hallo Dames, Wat heb ik toch heelijk geslapen vannacht. Lekker in mijn eigen bed, gisteren niet meer overgegeven en zelfs zelf ons avondeten klaargemaakt. Vandaag ga ik voor mijn lieve man zijn favoriete pizza klaar maken. Hij heeft mij zoveel geholpen de laatste tijd ga ik m vanavond ff lekker verwennen
Termijnecho is altijd tussen 9 en 12 weken, dus alles in die fase is termijnecho. "Het verschilt per praktijk wanneer de termijnecho uitgevoerd wordt. Over het algemeen vindt de termijnecho plaats tussen de 9 en 12 weken zwangerschap. In deze periode groeit elk vruchtje ongeveer gelijk, zodat je met grote nauwkeurigheid de zwangerschapsduur kunt vaststellen." Termijnecho - Zwanger zijn - week 4 | Ouders van Nu Wij hebben de termijnecho met 10w1d en dan nog met 12 weken voor de nekplooimeting (combinatietest). Sorry, nu druk, maar reageer straks op de rest!
Rustig dagje hier meisjes. Kom net terug van de verloskundige. Intake en echo. Gelukkig was nog steeds alles goed 25 juli uitgerekend voor nu. 29e terug voor termijnecho! Fijn weekend!!! Xxx
Wat fijn al die goede berichten!! Ik moest vandaag gewoon deze schoentjes kopen Het eerste wat ik heb gekocht!
hier een super snel berichtje! alles was goed! hartje klopte en keurig op termijn (7+3). De echoscopiste was superlief, ze benoemde meteen dat de vorige keer dat we elkaar zagen er slecht nieuws was en dat ze nu op goed nieuws hoopte. Dus dat haalde de spanning een beetje uit de lucht! voor de lijst8 jan termijnecho + intake
Net 3 uurtjes geslapen! Blijkbaar was ik het nodig! Morgen shoppen voor een kerstoutfit! Zie er toch een beetje tegenop hoe ik mijn buik dat moet verbergen en nu kwam mijn leidinggevende ook nog met het goede nieuws dat we van 22 december tot 1 januari in onze eigen kleding mogen werken! Leuk, maar ik loop nu alleen maar in grote truien omdat ik het de hele dag snikheet heb. Broeken zitten me niet goed meer en ik moet er dan wel netjes bijlopen..
Fijn dames al die goede echo's en kloppende hartjes lekker genieten @vlindermama ik had 2 en 3 november positieve ovulatie testen en 4 november negatief en heb vrijdag 14 november een eerste lichte test gehad dus iets van 10 dpo. Daarom heb ik nauwelijks hoop. Het enige wat mogelijk een beetje hoop geeft is dat de cb afgelopen zondag pas 3+ aangaf en niet eerder. Dus dat zou een beetje overeenkomen met de echo. Heb al eerder een ma gehad en daarbij waren de echo's ook nooit wat ze wezen moesten. Toen bij 11 + 2 gecurreteerd.
Vanmiddag heb ik de eerste echo gehad. Ik was precies 9 weken zoals mij eigen berekening ook aangaf. Alles was goed wat er nu al te zien was dan. Het hartje klopte mooi. Ik krijg met 12, 20, 32 en mss met 36 weken nog een echo.
Wat fijn om al die positieve verhalen over goede echo's te lezen. Gefeliciteerd allemaal! Ik moet nog even tot de 30e wachten.
Ik heb ook wel eens gehoord van 'slowstarters' dat het vruchtje later op gang komt zeg maar. En wat jij schrijft over de test kan dit zeker nog eens waar zijn. Ik zou de hoop nog niet opgeven. Maar ik snap je ohh zo goed!!! Was dit je eerste echo?? En waar heb je die laten maken?? In of uitwendig?? Sterkte. Ik ga een kaarsje voor je aansteken! Nu!! Liefs Xxx
Vanmiddag eerste positiespijkerbroek gekocht. Raar hoor. T voelt zo echt dan opeens. Begin ook echt een klein buikje te krijgen. Nu heb ik altijd wel een buikje, maar de vorm is aan het veranderen Nu het nog een week of twee stil weten te houden... spannend. Begint de misselijkheid al wat minder te worden bij jullie?
Ja ik wordt minder misselijk gelukkig 😊 ben er ba een dikke week ook wel blij mee dat het nu af zakt haha. Heerlijk he die positiebroeken! Ik miste ze echt na de zwangerschap van ons zoontje haha.
Hahaha, ik heb mijn broeken nu standaard de knoop open en riem erop.. Misschien ook eens tijd voor een positiebroekje. . Misselijkheid met vlagen maar heel goed te doen. Ik heb eigenlijk niks te klagen. Fijn weekend Xxx