16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Niet iedereen groeit even snel. Wat trouwens niks zegt over de groei van het kindje!
    Sommige meiden hebben heel laat in de zwangerschap pas een buik terwijl anderen dat al heel snel krijgen.

2. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zijn meestal darmen. Echt buikje begint pas na 12 weken. Dus no worries meis!

3. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Ik had al een beetje een buikje to begin with, haha. Bij mij zie je het een klein beetje maar alleen als je erop let. Heb nog geen positiespijkerbroek gekocht, wel hetzelfde model in één breedtemaat groter. Die zakt nu nog een beetje af maar dat duurt vast niet lang meer (en ook wel fijn voor na de bevalling verwacht ik). Heb nu aan het eind van de dag mijn spijkerbroek lekker open ;)

4. Vlindermama2014

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn vriend is opstap.. Hebben jullie ook dat je niet lekker kunt slapen als Vl. Of ml weg is???

5. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik slaap meestal wel maar wel minder vast.
    Dus geweldig slaap ik niet haha.
    Maar ach, dat gebeurd zelden.

6. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Mijn man zit regelmatig in een hotel voor zijn werk en ik slaap dan echt voor geen meter. Ik hoor alles wat er buiten of bij de buren gebeurd! Zo hoor ik bijvoorbeeld nooit een wasmachine, maar als hij er niet is bijna altijd!

7. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Heb het ook als die naar de kroeg gaat slaap dan heel licht.
    Vrouwen ding denk ik want als ik weg ben slaapt hij als een roos.

8. Loe

Loe Lid

12 nov 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als mijn man voor zijn werk een overnachting heeft, slaap ik heerlijk (lekker het bed voor mij alleen!) Maar als hij tot laat weg is en ik weet dat hij die nacht nog wel thuis komt, dan kan ik niet in slaap komen. dan lig ik onbewust toch op hem te wachten.

9. Gember

Gember Niet meer actief

Super van de goede echo's, meiden! Geniet ervan!

@karlijntjev: snap dat je je dan toch zorgen maakt, maar heb hoop! Wat de anderen zeggen, klopt. Soms valt er gewoon geen peil op te trekken. Het enige wat je kunt doen is afwachten helaas... Sterkte komende weken en ik duim voor je dat alles hartstikke goed zit!

Als m'n man laat thuis is ivm werk of kroeg slaap ik ook eigenlijk niet, tenzij ik heeeeeel erg moe ben. Meestal ga ik in bed een beetje tv kijken en proberen te slapen. Inderdaad een vrouwending, want hij heeft hier zelf nooit last van.

Via de H&M twee zwangerschapsjeans (een bootcut en een slim) gekocht en binnen gekregen. Zitten perfect en heerlijk! Bij de benen sluiten ze mooi aan en bovenin is genoeg ruimte om een beetje te groeien. Nu heb ik nog maat 36 genomen, maar waarschijnlijk moet ik ergens in het tweede trimester door naar 38 (die zit nu nog veel te ruim). Ik kan 2 van m'n gewone spijkerbroeken bijna niet dicht krijgen. Verder zitten ze prima, alleen die buik... Ik ben best slank, maar m'n buik is meer opgezet dan normaal. De weegschaal staat bij mij nu op +0,5 kg. Ik vergeet steeds te beginnen met buikfoto's nemen! Morgenochtend even doen...

Nog steed onwijs misselijk, maar ik merk dat het ook een soort "staat van zijn" wordt. Het is nu eenmaal zo en ik moet er maar aan wennen, zo'n gevoel.

Fijne zonnige zondag allemaal!

10. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik heb inmiddels 4 buikfoto's en zie iedere week weer verschil! Wat me ook echt opvalt is dat mijn borsten gigantisch gegroeid zijn!

11. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik zie ook duidelijk elke week weer verschil.
    En enorme borsten draag nu sport bh die lekker mee rekken.

12. Vlindermama2014

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames,

succes voor degene die een echo hebben vandaag!
    Hoe is het met iedereen?
    Goed weekend achter de rug?

xxx

13. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Ik ben dit hele weekend niet misselijk geweest, het is een wonder! ;) Op mijn laatste buikfoto heb ik ook ineens duidelijk meer buik, hoewel het nog wel bescheiden is allemaal. Ik pas nog maar twee beha's, haha.

Succes met de echos allemaal!

14. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Ik mag over 2 uurtjes de eerste echo. Kon mijn bed niet uitkomen was zo moe. En nou begin ik best zenuwachtig te worden. ik hoop dat het wel goed komt. Ben benieuw of mijn zoontje echt een grote broer wordt....

15. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Thanks almost on my way!! 10:15 en toch wel beetje nerveus hoor! Verder veel misselijk maar nog niet gespuugd gelukkig alleen is dat misselijk/flauwval gevoel ook niet heel prettig!!

Duimen jullie voor me???

16. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Spannend strijkertje en Seurebeure. Succes!

17. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden! Woensdag de echo! :D

18. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Spannnd meiden! Ik duim mee.

Hier goed weekend gehad, echt stuk minder misselijk dan vorige week! Nu mn best doen om me daar geen zorgen over te maken.... wat kan een mens zichzelf toch bezig houden he......

19. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Alles helemaal top! 8.3 hartje klopte als een malle en zoals je ziet lag de uk lekker te chillen en bewoog af en toe flink!! Heel fijn gevoel!!!

20. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Mooi zeg, die ligt daar inderdaad heel fijn zo te zien ;)

Strijkertje, hoe ging het bij jou?

Deel Deze Pagina