Oh ja, ik heb vanmorgen bloed geprikt, vanmiddag bellen ze, als het heel duidelijk is krijg ik meteen een echo afspraak, als het HCG nog aan de lage kant is, moet ik volgende week weer bloedprikken. Ik heb ClearBlue trouwens gebeld, dat ik 2x een foutmelding kreeg en ze sturen 2 nieuwe testen op netjes van ze! Hopelijk gaat het dan wél goed
♥ 15 - 31 juli mama's ♥ 15 juli 16 juli Lies79 - 1e kindje - 35 Loesje26 - 3e kindje - 31 17 juli Chantalhoo - 2e kindje -28 Hardlopertje - 2e kindje - 25 18 juli Jenn78 - 1e kindje - 36 Vlindertje 90 - 2e kindje - 24 19 juli 20 juli 21juli Liesje12345 - 1e kindje -24 Monique7 - 2e kindje - 35 22 juli 23 juli 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 4dogs82 - 1e kindje - 32 iez - 2e kindje - 33 25 juli Loe - 1e kindje- 27 26 juli Gember - 1e kindje - 29 Judith01 - PH1 - 1e kindje 27 juli Mikjez - 2e kindje - 25 Vlindermama2014 - 1e kindje 28 juli karlijntjev - 2e kindje - 29 MissRedDragon - 1e kindje - 31 29 juli 30 juli 31 juli Afspraken 20 nov - Chantalhoo - eerste echo 1 dec - Ladys1987 - eerste echo 1 dec - Mikjez - eerste echo 5 dec - Lies79 - eerste afspraak vk 5 dec - Mamasmeisje - echo gyn 5 dec - Monique 7 - eerste echo 5 dec - Gember - eerste afspraak vk 8 dec - Vlindertje90 - eerste echo 8 dec - Gember - eerste echo 9 dec - Vlindertje90 - eerste afspraak vk 11 dec - Iez - eerste echo gyn 12 dec - Hardlopertje - eerste echo 17 dec - PH1 - eerste afspraak vk 17 dec - Mamasmeisje - eerste afspraak vk 22 dec - Jenn78 - eerste echo 22 dec - Hardlopertje - eerste afspraak gyn 22 dec - Liesje12345 - eerste echo
Joepie, met Sinterklaas de eerste afspraak bij de VK! En de maandag erna al een echo! Hoop zo dat alles goed is! Nu even 3 weken braaf wachten...
@4dogs82: wat goed van Clearblue! En wat lief van je ouders. Lekker genieten! Fijn dat je kwaaltjes nog meevallen. Spannend van het bloedprikken. Wanneer krijg je de uitslag? @iez: leuk die poll, ik ga kijken! En die mailinglijst ook, ga ik me volgende week voor opgeven. @PH1: wat gek zo'n uitslag. Waar zit het? Ik heb namelijk na m'n miskraam opeens uitslag op m'n rug. Hele kleine bultjes...
Gember, vanmiddag bellen ze fijn dat je al een afspraak hebt! Iez, ik heb je poll ingevuld en er niks onder geschreven hoor
Hahahahahahaha, idd veel mensen schrijven toch, ach ja, ik heb het opgegeven . Maar bedankt voor het invullen. Wat lief van je ouders om jullie mee te nemen uiteten. Ik vind het een marteling zoveel weken te moeten wachten. Maar ja het is overleven bij de dag. Want ik ga niet iets doen waar ML niet achter staat. En wat goed van CB, goede service. De gyn zei destijds dat ik de prik bij de huisarts moest krijgen ipv zkh. PH1: ik hoop dat je uitslag gauw weer over gaat. Gember: wat fijn dat je zo snel echo hebt. Al met 7 weken toch? Wat me trouwens wel opvalt is dat er enorm veel verschil is wanneer iedereen een 1e echo krijgt. Sommigen mogen snel en anderen moeten lang wachten bijv. Liesje en Hardlopertje. Hanteert iedereen andere termijnen of zo?
Hey meiden, Hier weer flink gedroomd vanacht, gister een beetje zitten bladeren bij de vlindertjes pagina. Kwam vanacht ter uiting in m'n droom :S laten we dat maar niet meer doen! Gister ook een clear blue test gedaan, 2-3 heb m 10 sec in een bekertje gehouden, misschien dat je m te lang erin had gehouden 4dogs82? Ik heb de poll ingevuld hoor Iez!
Het gekke is dat mijn rechterkant meer uitslag heeft dan mijn linkerkant, maar wel op precies dezelfde plekken en dat het alleen op mijn bovenlichaam zit. - Mijn onderarmen - gezicht - hals - en mijn ruggegraat van boven tot aan beneden!
@iez: heb 'm ook ingevuld! De termijn waarop je een echo krijgt, varieert inderdaad enorm. Geen idee waarom... Ik heb aangegeven dat ik deze keer een vroege echo wilde (inderdaad 7 weken) (los van de termijnecho etc.) ivm de miskraam vorige keer. Het voelt dan toch weer als een stapje dichterbij, ook al kan er nog van alles misgaan. Wat fijn dat je je injecties bij de HA kunt halen toch? Voelt iets vertrouwder lijkt me en misschien ook dichterbij? @dogs: suf van mij, had er overheen gelezen. Spannend, keep us posted. @mikjez: niet in de vlinderhoek kijken nee, dat geeft nu waarschijnlijk alleen maar negatieve vibes... Wat goed van je 2-3 test! Ik had zaterdag 1-2 en wil de tweede test in het pakje misschien woensdag doen. Ik hoop dan ook op 2-3.
Zooo net even e-mail contact gehad met de verloskundige praktijk hier. Morgen ga ik ze bellen voor een afspraak. Ik hoop niet dat ik mij vandaag verspreek tegen mijn collega. we babbelen nogal veel tijdens het schoonmaken we hebben besloten het dit weekend dus te vertellen aan de ouders en na het weekend gaan we het pas ook bekend maken aan onze collega's omdat we ze dagelijks zien is het moeilijk om het voor ons te houden. Hopelijk verspreekt mijn man zich deze week ook niet
Jij ook bedankt. Voor mij maakt het opzich niet uit. Ik werk 2 min op de fiets van het zkh, dus had ook daar gemogen. Ook bij de huisartsenpraktijk zou ik telkens een andere assistente krijgen denk ik. Ach we zullen het meemaken.
Mijn vorige zwangerschap is in een vroeggeboorte geëindigd met 24,5 weken. Bij de evaluatie met de gyn over de reden en hoe dit te voorkomen heeft hij als behandelplan voorgesteld dat als ik weer zwanger zou worden ik preventief progesteron injecties zou krijgen om te voorkomen dat het weer een vroeggeboorte zou worden. Dus vandaar.
@4dogs82: ben benieuwd naar de uitslag van t bloedprikken. Hopelijk een mooie waarde! En wat goed dat cb je nieuwe testen gaat opsturen! Goede service maar dat mag ook wel voor dat geld. @iez: heb hem ook ingevuld. Wat een spannende tijd gaat dit weer worden voor jullie zeg! Zeker als je weer richting die 24 wkn gaat. Wanneer begin je met de injecties? En moet dat de gehele zwangerschap? @vroege echo: ik krijg hem ook met 7 wkn al. Had liever willen wachten tot na de 8 wkn. Maar t was of 5 dec of 19 dec, is nogal een verschil he. Gyn zegt dat er met 7 wkn al hartactie is dus daar gaan we maar van uit. Vorige zwangerschap was ik een heel stuk nuchterder als nu. Doordat we een stuk langer op dit kindje hebben moeten wachten, is de angst ook groter dat t mis zou gaan ofzo. Spannend allemaal!
@iez: wat spannend allemaal. Goed dat ze een duidelijk behandelplan hebben. @mamasmeisje: jij ook een vroege echo dus! Die twee weken is inderdaad een enorm verschil in wachten. Het is altijd spannend in het begin (maar eigenlijk ook daarna). Ik probeer niet teveel na te denken over dat het mis kan gaan, want dat maakt me wat somber. Ik probeer vooral rustig te blijven en goed op mezelf te letten. Meer kun je niet doen he... @missreddragon: wat voor werk doe je? Heb je een vast contract? Ik zou zelf voorzichtig zijn met het vertellen aan collega's als je een tijdelijk contract hebt. Werkgevers halen soms rare fratsen uit. Spannend he komend weekend vertellen! Ben benieuwd naar de reacties op jullie hondje, superleuk! Hier net (met middagurine dus) de 2e CB-test in het pakje gedaan. En er stond nu prachtig 2-3! Zaterdag was het nog 1-2, dus het gaat de goede kant op in ieder geval. M'n laatste kruidvat testjes zijn ook steeds donkerder. Nu stop ik met testen!
Ja heel spannend, want ik hoop zo dat dit kindje voldragen wordt en blijft leven. Dat weet ik niet precies wanneer ik moet beginnen, de gyn zei destijds week 10 t/m week 34. Maar ik weet niet of de gyn die mij nu gaat behandelen anders gaat beslissen. Voor degenen die vroeg wakker worden: Slapeloosheid tijdens zwangerschap - Zwanger zijn - week 12 | Ouders van Nu
Hahaha Gember, heel herkenbaar, die drang om zoveel te testen. Ik had zelf net een hele hoop dipsticks gekocht. Probeer me een beetje in te houden, zeker nu ik weer dat ze donkerder worden
Ik ben interieurverzorgster, of op z'n boers gezegd schoonmaakster. Ik heb nu 2,5 maand een vast contract. Zelf wil ik het gewoon eerlijk vertellen aan mijn collega omdat we dagelijk met elkaar opgescheept zitten En gelukkig wil ze mijn niet kwijt als collega. Ze is veel te bang weer iemand te krijgen waar ze helemaal niet mee op kan schieten. M'n werkgever vertel ik het pas na de eerste echo. Ben al druk bezig met het bordje. Komt op te staan: ♥ Ik wordt een grote zus ♥ Uitgerekende datum is 28 juli 2015. en daaronder 2 baby voetjes.