Hallo dames ben er weer. Tot na het weekend ging het prima met mij. Ik was wel misselijk maar kon weer voedsel binnen houden. Tot gistermiddag. Gistermiddag had ik ineens weer last van dat ik extreem misselijk werd en sinds 4 uur 's middags niets meer binnen kunnen houden. Mijn boterham van vanmiddag zit er nog in, maar weet niet voor hoe lang nog. Mijn buik en keel doen gewoon zeer van het braken. En ik wil niet meer het ziekenhuis in :'( Nu hebben ze mij gezegd ik zou eens acupunctuur proberen. Iemand hier ooit acupunctuur ergens voor gehad? En heeft het geholpen?
Dag allemaal, tijd niet geweest , heb niet alles meegelezen want na een miskraam stond mijn hoofd er niet helemaal naar. Toch wil ik mijn verhaal hier doen Daar zat ik dan in het ziekenhuis, op het schermpje stond 25 min uitloop,ach ja ik weet waar ik voor kom het is een afgesloten "zaak" in mijn hoofd, wil antwoorden op mijn waarom ben ik zo zwakjes en wil weten of ik schoon ben. om je heen zwangere dames die nog langer zaten te wachten, stom om daar dan zo te zitten met niks in je. Eindelijk is het tijd, de gyn roept mijn naam, mooi eindelijk. Hij begon met dossier gelezen, en ik deed mijn verhaal, donderdag bloeden paar keer gebeld , zaterdag avond na hond uitlaten de miskraam zelf , wat ik zag een vliesje met aderen erin, ook voor de gyn was het duidelijk, nou laten we maar even kijken, inwendig anders kan ik het niet zo goed zien. Prima dus omkleden en op de stoel, benen omhoog en doe maar dacht ik Tja en toen stond bij mij de tijd even stil... op het beeld zag ik 2 kamertjes waarvan 1 leeg en ander zat een vlekje in de gyn zoomt in en zegt Ooh kijk wat ik daar zie , wijst naar het scherm en zegt je kan het ook horen, en door het kamertje hoorde we een sterk hartslagje kloppen. Wij maar ook zeker de gyn had dit niet verwacht na mijn verhaal, maar blijkbaar was ik zwanger van 2 en ben ik er 1 verloren. .. Nu zit ik thuis ,en moet opnieuw beginnen met we zijn zwanger, want tja had het hoofdstuk afgesloten, gestopt met de ascal en met foliumzuur, lekker sushi gegeten. Over 3 weken weer terug, maar voor nu opnieuw wennen dat er nog steeds wat in mij groeit... En zeg ik daar ben ik weer
Wauw wat ontzettend gaaf!! Heel rot dat je er 1 moet missen maar kan me voorstellen dat je helemaal hotel de botel bent van die hele sterke uk!! Hoe ver ben je nu?? Enne welkom terug!!!
Ooit voor stoppen met roken en nooit meer gerookt! Zou het gewoon proberen het kan zeker geen kwaad en mocht het dan wel helpen is t mooi meegenomen toch?? Bij mijn moeder helpt t ook bij pijn in haar heup!!
Wow wat heftig! Gefeliciteerd klinkt nu wel een beetje dubbel! Ik hoop dat alles nu goed gaat verlopen!
Even kort; heel bijzonder en fijn Kimberly! Mijn moeder heeft dit ook gehad toen ze zwanger was van mijn broertje Welkom terug en gefeliciteerd! Wel een heel apart en dubbel gevoel lijkt me.. Andere dames, fijn die goeie echo's!! Hier gaat het redelijk; misselijk! en af en toe ook overgeven
Dat is zeker dubbel Kimberly! Maar sterk kindje dat hij/zij is blijven zitten. Hopelijk blijft alles goed gaan voor je en kan je er toch ook beetje van gaan genieten.
Kimberly, wauw dat is dan een hele verassing en totaal niet verwacht dus!!! Heel erg pijnlijk een vruchtje verloren bent. Hopelijk groeit deze uk mooi door naar een prachtig beebje!!!!
Nou bij de eerste echo zei ik nog geen 2ling toch? Maar met 5.3 weken konden ze nog niks zien of nou ja geen 2 blijkbaar. Het missen van 1 doe ik niet , klink niet zo heel fijn, maar mijn vorige 2ling zwangerschap liep nou niet echt van een leien dakje dus we hadden alvorens besloten als het er 2 zouden zijn het risico op herhaling van de vorige keer niet af te wachten en hadden we de zwangerschap afgebroken. De natuur heeft ons hierin geholpen om er 1tje te laten zitten. Vind het nog steeds eng, want bloed nog steeds, ik was net aan het idee gewend dat er niks meer was, lekker sushi gegeten en andere dingen die niet mogen , nu weer terug schakelen. Maar ben blij dat ik het heb hartje heb gehoord, daardoor maakt het het wel een stuk meer geloofwaardiger dat er nog 1tje zit die is blijven zitten na de vloedgolf aan bloed. MissRedDragon wat zie ik ? Een 2ling? Gefeliciteerd! Dat had ik nog niet meegekregen
Jeetje Kimberly wat een verhaal!!! Hopelijk blijft dit kleintje lekker plakken!! Bij deze: van harte gefeliciteerd!!!!
Ik lees net op de site van mijn verloskundige dat een lege blaas voor de echo gewenst is! Ik heb de afspraak pas om half 4.. Mag ik dan de hele dag niks drinken!? Sorry voor als die een domme vraag is!
Kimberly wat een verhaal zeg! Maar wat mooi dat er nog een ukkepuk in je buik zat. Lijkt me wel dubbel gevoel. In ieder geval gefeliciteerd en welcome back!
Gewenst, geen verplichting, maar ze zullen wel beter kunnen zien als die leeg is. Gewoon drinken hoor, en goed uit plassen zal toch ook wel goed zijn , ik heb me er nog nooit aan gehouden en ze konden alles prima zien.
Nee hoor, gewoon drinken, ik had trouwens een volle blaas gisteren. Volgens mij kan het allebei hoor alleen is het prettiger als je ligt dat je blaas leeg is voordat je een afspraak hebt.
Het verwarrende vind ik dat je met een uitwendige juist een volle blaas gewenst is! Ik weet niet wat voor soort echo ze gaan doen...
Het is nog niet helemaal zeker of beide het gaan halen, net als bij jou. Ze hebben van 1 het hartje kunnen zien en de ander lag blijkbaar gedraaid. Donderdag krijgen we nog een echo en dan hopelijk 2 kloppende hartjes. Maar dat verklaard wel waarom ik zo ontzettend misselijk ben en zo vaak moet braken. Hopelijk zijn de volgende 4 weken snel voorbij en kan ik daarna eindelijk genieten van mijn zwangerschap. Dat heb ik tot op heden nog niet kunnen doen. Moeders voor moeders is ook gisteren geweest en probeer zo lang mogelijk mee te doen.
PH1, voor de 10e week is het meestal inwendig. Lege blaas betekent niet dat je niet mag drinken, je moet dan gewoon vlak voor de echo even gaan plassen
Nou ik heb 1 keer met een volle blaas een echo moeten maken, nou nooit meer, wat een drama was dat. Niet zo zeer het maken maar zat zo vol dat ik bijna ontplofte. Neehoor gewoon drinken je kan toch niet de hele dag niks drinken