Hier trouwens nog een fotootje, rechts kun je nog een lege kamer zien. Hier zo maar weer wat eten, begon weer honger te krijgen, en dat heb ik zo goed als elke 2 uur.
perzik vind ik wel erggggg lekker!! En op brood nu pindakaas. Groente is ineens niet meer echt favoriet maar probeer het wel iedere dag te eten. Vet eten en snoep vind ik ook fantastisch! Erg he Ohjaa en fruit gelukkig ook
Kimberly, vind het echt fijn dat je weer gezellig mee kunt kletsen! En dan heeft de natuur jullie idd een handje geholpen!
Hier net mijn verslaving weer gegeten, krentenbol met smeerkaas haha. en nu maar even aan de bak in huis, dochters vanavond kerst diner en ze wilde Brownies meenemen
Voornamelijk zin in eenvoudig eten, anders word ik alleen maar meer misselijk. Dus: - brood - pindakaas en kaas als beleg - beschuit - digestive koekjes - bagels met cream cheese - tosti's met ketchup - augurken - cruesli en muesli met yoghurt en walnoten - naturel crackers van LU - zoute sticks - fruit - sinaasappelsap - melk - drinkyoghurt Soms pizza, patat of chips, maar eigenlijk zijn die nu te vet voor m'n maag. Pasta is ok. Al drie weken geen groenten en vlees/vis/ei gehad... En thee maakt de misselijkheid ook erger.
Op dit moment maakt het bij mij niet uit wat ik eet, alles maakt mij misselijk. Vanaf maandag middag is het allemaal weer begonnen met braken en gisteravond arts op visite gehad om mij te controleren. Schijnt dat ik weer last heb van ketonen in mijn urine en krijg nu ipv Emesafene nu Primperan. Gisteravond ook een zetpil Primeran gehad en deze werkte binnen een half uur en heb ik gisternacht niet meer hoeven braken. Ook alles in ijsvorm doet het nu goed bij mij, ivm ik zo veel last heb gekregen van mijn keel van al dat braken. Dus zuig momenteel veel op ijsblokjes en heeft mijn man net wat raketjes voor mij meegenomen. En zo krijg ik ook weer wat vocht binnen. Voor de rest alles wat zuur of zout is komt er meteen weer uit dus zo veel mogelijk neutraal eten en drinken is wat ik nu doe.
Ik bolonaise chips en dan niet die van lays maaaaar croky probeer t zo min mogelijk te eten maar! HEERLIJK!! Verder ook ver misselijk elke keer gelukkig nog niet hoeven over geven maar dat misselijk Zijn is ook echt niet lekker pffff
MissRedDragon hoop echt dat je je snel beter gaat voelen, dit schiet niet op zo. Enige probleem hier is me iets beroerd voelen, maar dat valt allemaal wel mee, en tja het bloed verlies blijf ik eng vinden. Het ukje die er nog zit heeft natuurlijk een hele plons overleefd, maar ondanks het hartje die ik hoorde gister blijf ik wel angstig. Zal blij zijn als het bloeden gestopt is, dan kan ik pas echt genieten
Wauw Kimberley wat bijzonder! Hopen dat het bloeden snel stopt! Missreddragon wat vervelend dat je steeds zo misselijk bent nog. Ph1 wat spannend! Mocht ook pas om 16.00 uur.. Duurt veel te lang de hele dag wachten! Heel veel plezier en op naar een kloppend hartje! Hier gek op appel en vers brood met kaas. Eet liever brood als aardappels. Net intake gehad bij de verloskundige. Heel veel vragen weer, maar was ook weer even leuk.
Zo Kimberly fijn hoor dat er nog een kindje zit!! Hoop voor je dat het bloeden inderdaad snel stopt!! Ik zie dat jullie bijna allemaal al een echo gehad hebben? Bij mij pas met 10 weken. Jammer dat het nog anderhalve week duurt. Ik heb ook nog niet echt cravings want bij alles wat ik al ruik word ik misselijk. Dus drink de hele dag maar een beetje slappe aanmaak om toch iets van suiker binnen te krijgen. Echt leuk zo'n topic!
Volgens de verloskundige moet het de komende weken wel afnemen het misselijk zijn. Het ergste zou zijn tussen week 6 en week 9. Maarja aangezien ik dubbel zoveel Hcg aanmaak ivm die 2 kleine ukkies (hopelijk morgen beide levensvatbaar) was het wel redelijk normaal om veel meer misselijk te zijn dan andere zwangere vrouwen maar wat ik heb is dat ik echt extreem misselijk ben, en hopelijk word het binnenkort minder. Dus hopelijk morgen op de echo 2 kleine ukkies te zien met 2 kloppende hartjes.
Ook hier draaien de duimpjes voor je MissRedDragon! , en dat meer misselijk ken ik niet, zowel deze keer als bij de vorige 2ling zwangerschap, jij bent er helaas wat gevoeliger voor. Maar succes morgen!