♥ 16 - 31 juli mama's ♥ 16 juli Lies79 - 1e kindje - 35 Loesje26 - 3e kindje - 31 17 juli Chantalhoo - 2e kindje -28 Hardlopertje - 2e kindje - 25 18 juli Jenn78 - 1e kindje - 36 Vlindertje 90 - 2e kindje - 24 19 juli miss84 - 3e kindje - 30? 20 juli 21 juli Liesje12345 - 1e kindje - 24 Monique7 - 2e kindje - 35 beeb87 - 1e kindje - 27 22 juli Mikjez - 2e kindje - 25 23 juli Seurebeure - 1e kindje - 33 LadyL - 1e kindje - 26 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 4dogs82 - 1e kindje - 32 iez - 2e kindje - 33 justhappy - 2e kindje - 29 25 juli Loe - 1e kindje - 27 26 juli Gember - 1e kindje - 29 Judith01 - 1e kindje - ? Dolfijn1986 - 1e kindje - 28 MammaB - 2e kindje - ? Lindsey89 - 2e kindje - 25 xxJenniferxx - 1e kindje - ? 27 juli Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 Strijkertje - 2e kindje - 30 28 juli karlijntjev - 2e kindje - 29 MissRedDragon - 1e kindje - 31 MWW - 1e kindje - 29 Natalie1 - 1e kindje - 25 29 juli MaBaD - 1e kindje - 25 Shia - 1e kindje - 29 felix24 - 2e kindje - 28 30 juli Joste - 2e kindje - 30 31 juli knor1981 - 1e kindje - 33 Nog geen datum: Mam1991 - 2e kindje - 23 Afspraken 18 dec - miss84 - eerste afspraak vk en echo 19 dec - iez - tweede echo bij gyn 21 dec - LadyL - eerste afspraak vk 22 dec - Dolfijn1986 - eerste afspraak vk 22 dec - Jenn78 - eerste echo 22 dec - Hardlopertje - eerste afspraak gyn 22 dec - Liesje12345 - eerste echo 22 dec - Mam1991 - eerste afspraak vk en echo 22 dec - felix24 - eerste afspraak vk en echo 22 dec - Beeb87 - termijnecho 23 dec - 4dogs82 - laatste (termijn)echo ziekenhuis 23 dec - justhappy - termijnecho 24 dec - Joste - eerste echo 29 dec - LadyL - eerste echo 29 dec - Gember - termijnecho 29 dec - Vlindertje90 - termijnecho 30 dec - Mamasmeisje - termijnecho 30 dec - Loe - eerste echo 30 dec - monique7 - (termijn?)echo 2 jan - 4dogs82 - termijnecho vk 6 jan - Kimberly33 - termijn echo 7 jan - Strijkertje - termijnecho 11 weken 12 jan - Gember - afspraak vk 12 jan - Gember - combinatietest 16 jan - Loe - eerste afspraak vk ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Ik heb sterretjes toegevoegd, maar misschien ben ik er wat vergeten? Ik heb ongeveer de eerste 45blz. snel doorgenomen. Ik wist ook niet goed wat ik moet invullen voor MRD en Kimberly.... willen jullie dat er dan bijv. komt te staan "★ 1 van een 2ling MissRedDragon" ? Andere wijzigingen/afspraken mogen jullie zelf toevoegen, ik ben te moe om alles te wijzigen, sorry
♥ 16 - 31 juli mama's ♥ 16 juli Lies79 - 1e kindje - 35 Loesje26 - 3e kindje - 31 17 juli Chantalhoo - 2e kindje -28 Hardlopertje - 2e kindje - 25 18 juli Jenn78 - 1e kindje - 36 Vlindertje 90 - 2e kindje - 24 19 juli miss84 - 3e kindje - 30? 20 juli iez - 2e kindje - 33 21 juli Liesje12345 - 1e kindje - 24 Monique7 - 2e kindje - 35 beeb87 - 1e kindje - 27 22 juli Mikjez - 2e kindje - 25 23 juli Seurebeure - 1e kindje - 33 LadyL - 1e kindje - 26 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 4dogs82 - 1e kindje - 32 justhappy - 2e kindje - 29 25 juli Loe - 1e kindje - 27 26 juli Gember - 1e kindje - 29 Judith01 - 1e kindje - ? Dolfijn1986 - 1e kindje - 28 MammaB - 2e kindje - ? Lindsey89 - 2e kindje - 25 xxJenniferxx - 1e kindje - ? 27 juli Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 Strijkertje - 2e kindje - 30 28 juli karlijntjev - 2e kindje - 29 MissRedDragon - 1e kindje - 31 MWW - 1e kindje - 29 Natalie1 - 1e kindje - 25 29 juli MaBaD - 1e kindje - 25 Shia - 1e kindje - 29 felix24 - 2e kindje - 28 30 juli Joste - 2e kindje - 30 31 juli knor1981 - 1e kindje - 33 Nog geen datum: Mam1991 - 2e kindje - 23 Afspraken 18 dec - miss84 - eerste afspraak vk en echo 21 dec - LadyL - eerste afspraak vk 22 dec - Dolfijn1986 - eerste afspraak vk 22 dec - Jenn78 - eerste echo 22 dec - Hardlopertje - eerste afspraak gyn 22 dec - Liesje12345 - eerste echo 22 dec - Mam1991 - eerste afspraak vk en echo 22 dec - felix24 - eerste afspraak vk en echo 22 dec - Beeb87 - termijnecho 23 dec - 4dogs82 - laatste (termijn)echo ziekenhuis 23 dec - justhappy - termijnecho 24 dec - Joste - eerste echo 29 dec - LadyL - eerste echo 29 dec - Gember - termijnecho 29 dec - Vlindertje90 - termijnecho 30 dec - Mamasmeisje - termijnecho 30 dec - Loe - eerste echo 30 dec - monique7 - (termijn?)echo 2 jan - 4dogs82 - termijnecho vk 6 jan - Kimberly33 - termijn echo 7 jan - Strijkertje - termijnecho 11 weken 9 jan - iez - derde echo bij gyn 12 jan - Gember - afspraak vk 12 jan - Gember - combinatietest 16 jan - Loe - eerste afspraak vk ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Idd Gember, heel fijn vind ik dat . Mijn man en ik zijn blij dat we ons gevoel hebben gevolgd en geen gemeenschap meer hebben gehad sinds mn positieve test. Vandaag bleek dat de perinatoloog aangaf dat in mijn geval, met mijn geschiedenis van vroeggeboorte we beter de hele zwangerschap geen gemeenschap kunnen hebben. Want alles wat tegen de baarmoedermond komt kan ervoor zorgen dat de baarmoedermond voortijdig open gaat. En sperma al helemaal niet want daar is de baarmoedermond extra gevoelig voor. En samentrekking van de baarmoeder (door klaarkomen bijv.) moet ik zo min mogelijk voorkomen, daarom krijg ik juist medicatie om samentrekking van de baarmoeder tegen te gaan. Dus tijd om creatief te worden
Oef, dat is wel heftig Iez! Maar ja, alles voor een goede zwangerschap! Hier wacht ik sowieso tot week 13/14 denk ik en dan nog wil ik het voorzichtig aan doen
Ik wil juist wel weer graag, maar goed door de miskraam durf ik niet meer , wacht in iedergeval tot het bloeden gestopt is, verder nu telkens man lief lekker verwennen hihi tja omdat ik niet kan betekent niet dat ik hem niks gun
Hoi meiden, Gisteravond merkte ik ineens dat de lymfeklieren in m'n hals flink opgezet zijn (grootte van pingpongballen). Ik zie er nu uit alsof ik 10/20 kg zwaarder ben als je m'n hoofd alleen ziet. Ik heb geen griep of verkoudheid, maar ben door de zwangerschap wel al een maand erg moe en misselijk. Ik hoef niet over te geven. Verder heb ik katten, maar maakt m'n man de kattenbak schoon. Volledig contact met ze kan ik natuurlijk, en wil ik niet, vermijden, dus ongetwijfeld krijg ik altijd wel wat bacteriën binnen. Een van de katten heeft soms diarree en moest ik 2-3x de afgelopen maand even wat schoonmaken bij z'n achterwerk (sorry voor de details!). Daarna wel grondig m'n handen gewassen en ik ben sowieso een heel net typje, maar voel me toch schuldig van "wat als het taxoplasmose is?" Vanochtend om 4:30 huisartsenpost gebeld en moest meteen komen. Geen keelontsteking, maar andere infecties kunnen ze sowieso pas maandag testen. Lab is dicht en bloedtest heeft pas na paar dagen zin. Voel me flink beroerd hierdoor. Nog meer misselijk, steeds bijna overgeven, wat verhoging, pijn in m'n nek, kauwen en slikken gaan moeilijk. Als iemand tips of ervaring heeft, dan hoor ik het graag.
Wij hebben 1 keet sec gehad na de test, heb er gewoonniet zo'n zin in.. Voel me deze week wel beter minder misselijk en moe heerlijk M'n borsten blijven wel pijnlijk en groeien vraag me af hoe groot ze gaan worden nu al van b naar cup d
Gember, wat vervelend!! Veel rusten. Hoop dat je niet veel zieker gaat worden. Misschien al beginnen met paracetamol. Ik merk dat ik minder zin heb, maar we doen het wel nog geregeld. Lekker genieten en ontspannen. Als de dokter zegt beter van niet, zou ik het ook niet doen hoor. Alles voor ons beebje.
Gember zo dat is even schrikken en vervelend zeg. Hopelijk voel je jezelf snel beter. PH1 ik weet niet of je nog mee leest maar heel veel sterkte meid. MRD wat een dubbel nieuws zeg... Hoe voel je jezelf er nu bij. Geniet in ieder geval lekker van je wondertje dat het goed doet. Kimberly voor jou ook een aparte situatie zeg maar ook fijn dat er toch een wondertje is blijven zitte. Hoe gaat het met je nu? Iez fijn dat je een goede echo had! De rest even zwaai zwaai. Met mij gaat het met ups en downs. Het ene moment veel afleiding en dan is het wel ok maar als de afleiding weg is dan begint het... Voel me de hele tijd gewoon heel verdrietig en boos. Ik weet dat ik het nog niet 100% mag afschrijven maar mijn goede gevoel is zo weg en heb het idee dat ik nu zonder nut "zwanger" rond hobbel. Ben ook in mijn hoofd al aan het plannen wanneer ik me zou kunnen laten curetteren enzo. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook 5 weken in onzekerheid gezeten en mezelf toen iedere keer opgelapt en positief gebleven. En dat is toen ook negatief afgelopen. Nu kan ik het gewoon echt niet. Ben blij als het dinsdag is en ik de definitieve duidelijkheid heb dan kan ik weer verder..
Wat vervelend gember , idd paracetamol en veel rusten. Misschien toch gewoon de griep? Katten heb ik vorige 2 zwangerschappen gewoon gedaan ( partner weigerde het te doen ) En denk zolang je gewoon goed je handen wast er weinig aan de hand is hoor Karlijntjev wat naar al die onzekerheid, ken het wel, en hier was het op een rare manier positief nieuws. gaat nu wel goed al bloed ik nog steeds minimaal, verder blijft de onzekerheid nog wel eventjes ook al hebben we een hartje gehoord , de miskraam is wel een feit geweest en wie zegt dat de ander niet ook gaat. Dus het is leven naar de echo's en hopen dat de 12 weken snel voorbij zijn. Hoop dat je echo straks goed nieuws is
De verloskundige zei dat ik de kattebelletje gewoon kan verschonen als je maar goed je handen wast. ( toch laat ik het m'n vriend lekker doen vieze klus )
Zou inderdaad starten met PCM. Max 6 tabl per dag. Probeer regelmatig koude dranken te drinken, liefst met ijsblokjes want dat verzacht je keel. Waterijsjes is ook goed. Verder gewoon aan je moeheid toegeven en rustig aan doen. Zou niet direct van t ergste uitgaan. T kan een virus zijn wat op je keel is geslagen. Vaak is AB niet nodig want dat helpt niet bij virussen. Als je je mond niet meer normaal kan openen of als je gaat kwijlen dat je HA bellen. Beterschap! (Werk op de hap)
Dank voor jullie reacties. Inderdaad al 2 paracetamol genomen sinds 6:00 vanochtend. Nu weer een nemen. HA zei max 4 per dag, maar mag 6 ook? Heb er wel behoefte aan namelijk. Ik ga nu niet meer per se van het ergste uit. HA dacht wel meteen aan Pfeifer. Heb ik wel al gehad toen ik klein was, maar zou dan nog evt kunnen. Voel me zo beroerd. Tegen koorts aan, heel erg misselijk, m'n hele hoofd doet pijn van die bulten. Straalt uit naar kaak en oren. Zie er echt niet uit. Alsof ik een fat suit aan heb bij m'n hoofd, zo opgezwollen. Sorry dat ik even niet op anderen reageer. Heftig iez van niet mogen vrijen. Maar alles voor een gezonde baby natuurlijk. Wij doen het gemiddeld 1x per week of 10 dagen sinds de positieve test en geen problemen ervaren. Wel veel minder zin. Nu natuurlijk al helemaal niet.
Heb overigens geen keelpijn. Alleen een beurs gevoel met slikken en kauwen door die opgezette klieren.
@de lijst. Zou iemand mij afspraak erbij willen zetten? 8 jan intake + termijnecho gyn Op de een of andere manier lukt het me niet....