16 t/m 31 juli 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantalhoo, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh wat fijn!! Ik mag op vakantie in december :). Ik heb net gebeld met zkh om te vragen of ik 3 weken op vakantie in dec-jan. Dat kon gelukkig. En ik ben er ook achter gekomen dat ze meestal willen dat je na 1e echo 3,5 later nog een keer komt. Dat wordt dan 4 weken later ivm vakantie. Echt fijn om te weten dat ik nog een echo krijg tusssen 8 en 20 weken.

2. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Iez wat spannend allemaal.
    Gember en mikjez hier ook testverslaafd .ga nog voor de 3+... Hihi

Hier ook een vroege echo, omdat via mmm zwanger ben geraakt en allereerste zwangerschap een ma heb gehad, had toen eerste echo met 10,2 wk en bleek al poosje niet meer te leven.

Mamasmeisje hier beetje zelfde gevoel nu ook het idee meer te weten als eerst

3. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Hoi dames, de uitslag van het bloed was heel positief, ik krijg 4dec de eerste echo! :D
    ClearBlue stuurt 1 test naar mij en 1 naar de winkel waar ik er zaterdag 1 had gekocht, daar ben ik vanmorgen dus vast een nieuwe gaan halen, want de levering duurt een week. Ik heb hem direct gedaan en hij deed het! Ik deed niks anders dan de vorige keren, gewoon 20sec in een glas plas, nu deed hij het wel ;) Zwanger 2-3 :D

Iez, ik snap dat je het een marteling vind, ik zou het niet zolang voor me kunnen houden hoor! :)
    Fijn dat ze je zwangerschap nu goed met die injecties gaan helpen, en fijn dat je een extra echo krijgt, het komt deze keer vast goed! Ik hoop het iig heeeel hard voor je, want zoiets heftigs/traumatisch hoop je nooit (weer) mee te maken :(

Mikjez, ik heb die gedeeltes wel eens gelezen, maar ik zou dat nu ook niet meer doen.. je weet dat er nog veel mis kan gaan, maar je moet jezelf niet bang maken :)
    Ik werd gister wel boos op m'n man, die zegt bij bijna alles "als het goed blijft gaan", tuurlijk, je mag dat best in je achterhoofd houden, maar ik werd ff boos dat hij dat bij alles begint te zeggen :x mannen! Ik kreeg meteen terug "sorry, hormoontje" :cool: :x :D

Mamasmeisje, ja indd, duur zat, ik ben normaal helemaal niet van het teruggaan als iets stuk gaat of niet klopt, maar bij dit soort dingen vind ik het ook gewoon belangrijk dat zo'n bedrijf weet dat die testen, ondanks dat je alles volgens het boekje doet, toch een fout melding kan geven.

Gember, ik ga nog niet stoppen met testen, volgende week krijg ik nog een ClearBlue opgestuurd, dus dan ga ik nog voor de 3+ :D
    Ik heb ondertussen al een heeele verzameling van allemaal verschillende merken, echt erg, maar 't is na 2,5jaar proberen ook zo enorm onwerkelijk :)

MissRedDragon, ik ben ook interieurverzorgster :p hahaha, poetsmiep :D
    Ik werk bij 2 adressen voor de thuiszorg (6u totaal) en bij 1 adres particulier schoonmaken (7u), bij 2 adressen heb ik een goede band met de cliënt/klant, dus die gaan er vragen over stellen en dan kan ik toch niet liegen :D
    Ik heb trouwens een 0 uren contract. Dus als mijn cliënt zou zeggen "ik wil een ander, zij doet niet zoveel meer met dr dikke buik" zouden ze me wel die uren af kunnen nemen voor ik met verlof ga, maar ik maak me daar niet druk om. Via dat particuliere schoonmaak bedrijf krijg ik geen betaald verlof. Krijg daar bruto uitbetaald..
    Ik werk vooral om er even uit te zijn, financieel hebben we het niet echt nodig :) we zijn niet heel rijk hoor, maar kunnen makkelijk leven van alleen mijn man zijn loon. Daarom word ik thuisblijfmoeder :) ik heb straks heerlijk 4jaar (onbetaald)verlof ;)

Monique, jij gaat dus ook nog voor de 3+ :D

Echo's.. Ik wil eigenlijk met 12weken ook nog een echo, is dat niet standaard? 'k ga dat de 4e dec. even vragen :)
    Ik wil graag de NUB theorie erop loslaten :p heb dat al 5x bij mensen hun echo's bekeken en alle 5x had ik het goed :)

4. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Dat is super nieuws 4dogs82!

5. Gember

Gember Niet meer actief

@dogs: supergoed nieuws, wat fijn! En dan een mooi kloppend hartje als Sinterklaascadeau, zou mooi zijn. :) Grappig die nub-theorie, had er nog nooit van gehoord. Volgens mij krijg je tussen 9 en 12 weken standaard de termijnecho, want bij die vroege echo kunnen ze nog geen termijn bepalen. Wat heerlijk om straks thuisblijfmoeder te zijn! Ik werk nu al 3 dagen en m'n man fulltime, dus dan heb ik straks een beetje van beide werelden.

@mikjez, dogs en monique7: haha verslavend zijn die cb testen he! Ik stop er nu echt mee, want ik ben bang dat er straks niet snel genoeg 3+ staat en ik in paniek raak. Als het niet goed gaat, merk ik dat vanzelf. Voor nu geniet ik gewoon van het feit dat ik zwanger ben. Dat is inmiddels wel bevestigd door al die testen. ;)

@missreddragon: leuk dat bordje! Goed dat je het je collega vertelt. Het is ook fysiek zwaar werk, dus dan is het wel zo handig.

@iez: wat fijn van je echo's! Heel spannend allemaal. Ik hoop dat we allemaal gezonde kindjes krijgen. :)

Net ambitieus allemaal gezond eten in huis gehaald, maar nu echt geen zin in door de misselijkheid. Wil alleen saai en simpel eten: crackers, cruesli, liga, beetje fruit. Anderen ook last van? :(

6. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    @missreddragon: vergeet niet die T achter ik wordt weg te halen voor je mooie bordje hahaha

@gember: hier al heel erg de drang om gevarieerd gezond te eten dus allemaal recepten opgezocht voor lekkere recepten die kindlief en manlief ook lekker vinden

Ik ga waarschijnlijk meedoen aan de predict studie van het EMC. Dan krijg ik met 7, 9 en 11 weken een 3D echo en dan ook nog met 22,26 en 32 weken. Is een grote studie om de groei van baby's te volgen met eventuele afwijking die dan al vroeg te zien zijn. Lijkt me erg leuk om iig een 3D echo te krijgen, vorige zwangerschap niet gedaan..

7. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Hallo allemaal, kreeg een tip om me na het nod forum hier aan te sluiten! 23 juli is mijn datum! Ik heb 15 dec eerste echo en kijk er echt naar uit!! Vandaag digitale test gedaan! Erg leuk om te zien!! Verder ben ik met vlagen misselijk huilerig en enorm moe!! Nu lekker in bed voor 4 nachtdiensten!!

8. Seurebeure

Oh en ik wil heeeel graag op de lijst

Saar 33 1 e kindje 23 juli

9. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Gember, nee ik eet alles wat los en vast zit :p
    Ik zal waarschijnlijk wel vaker fruit en yogurt eten :)
    Misselijk ben ik nog niet (af en toe een heeel klein beetje), ik heb eens gelezen dat als je erg misselijk bent je een glaasje cola kan drinken, dat is niet echt gezond, maar schijnt wel te helpen tegen de misselijkheid :)

Mikjez, gaaf zo'n onderzoek, zo krijg je lekker vaak een gratis echo en zij zijn er ook mee geholpen ;)

Seurebeure, welkom en nogmaals gefeliciteerd ;) leuk dat je het topic ook gevonden hebt!
    Nachtdienst! Oei, sterkte! Ik zou dat echt niet kunnen, ik vind laat opblijven vaak al moeilijk :) slapen is echt een hobby van me :)

10. Seurebeure

Dank je!!! :) jij ook gefeliciteerd :) en ja nachten moet je eerlijk zeggen normaal geen moeite mee werk alleen maar onregelmatig maar vandaag Zie ik er mega tegen op ben al de hele dag enorm onrustig! En afgelopen nacht 13 uur geslapen dus op t moment mijn hobby ook!! Ben er gewoon Chag van!! Kan nu ook niet eens slapen!! Grrrre #badmood

11. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    #131 Mikjez, 17 nov 2014
    Laatst bewerkt: 17 nov 2014
    ♥ 15 - 31 juli mama's ♥

15 juli

16 juli
    Lies79 - 1e kindje - 35
    Loesje26 - 3e kindje - 31

17 juli
    Chantalhoo - 2e kindje -28
    Hardlopertje - 2e kindje - 25

18 juli
    Jenn78 - 1e kindje - 36
    Vlindertje 90 - 2e kindje - 24

19 juli

20 juli

21juli
    Liesje12345 - 1e kindje -24
    Monique7 - 2e kindje - 35

22 juli

23 juli
    Seurebeure - 1e kindje - 33

24 juli
    Mamasmeisje - 2e kindje - 31
    4dogs82 - 1e kindje - 32
    iez - 2e kindje - 33

25 juli
    Loe - 1e kindje- 27

26 juli
    Gember - 1e kindje - 29

Judith01 -
    PH1 - 1e kindje

27 juli
    Mikjez - 2e kindje - 25
    Vlindermama2014 - 1e kindje

28 juli
    karlijntjev - 2e kindje - 29

MissRedDragon - 1e kindje - 31

29 juli

30 juli

31 juli

Afspraken

20 nov - Chantalhoo - eerste echo
    1 dec - Mikjez - eerste echo
    4 dec - 4dogs82 - eerste echo
    5 dec - Lies79 - eerste afspraak vk
    5 dec - Mamasmeisje - echo gyn
    5 dec - Monique 7 - eerste echo
    5 dec - Gember - eerste afspraak vk
    8 dec - Vlindertje90 - eerste echo
    8 dec - Gember - eerste echo
    9 dec - Vlindertje90 - eerste afspraak vk
    11 dec - Iez - eerste echo gyn
    12 dec - Hardlopertje - eerste echo
    15 dec - Seurebeure - eerste echo
    17 dec - PH1 - eerste afspraak vk
    17 dec - Mamasmeisje - eerste afspraak vk
    22 dec - Jenn78 - eerste echo
    22 dec - Hardlopertje - eerste afspraak gyn
    22 dec - Liesje12345 - eerste echo

12. Seurebeure

13. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Welkom welkom! :D Jij al familie/vrienden verteld dat je zwanger bent?

14. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Mikjez, kan je hem nog bewerken? Ik heb 4dec. 1e echo ;)

15. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Dank je :D

16. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Gedaan! :)

Zo.. iemand nog tips wat ik kan doen vanavond? Kind ligt te slapen, man is de deur uit.. Verveel me een beetje haha. Heb vanmiddag een dutje gedaan dus ben nu redelijk fit ;)

17. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Geen tips, ik ben TV aan het kijken, The BigBang Theory :) maar daar moet je van houden :p
    Mijn man is ook weg, moet tot vannacht 12uur werken, dus die zie ik ook niet meer vandaag, ik slaap meestal al rond half 11/11 uur :)

18. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    BigBang Theory is niks voor mij :p Ik ben meer van de series House, Grey's Anatomy, Gossip Girl, Homeland..

Ga maar een beetje zappen ofzo :p

19. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Hihi, ja dat is een ander genre :D House vond ik ook heel cool trouwens ;) maar is er nu nooit meer op toch?
    Ik houd ook van Bones, Criminal Minds en NCIS, maar ik volg niks echt, zo boeiend vind ik het dan ook weer niet :D

20. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat fijn, lijkt me heel leuk. Is het alleen bij jouw zkh?

Deel Deze Pagina