Ha meiden, Hoop dat je even mag spieken vandaag seurebeure! Hier voel ik me tamelijk goed. Wel beetje lage bloeddruk, dus ging helaas onderuit op mn werk afgelopen weekend. Daar weten ze het nog niet (alleen mn baas), dus t zal ze volgende week wel wat duidelijk worden. Dan ga ik het vertellen. morgen en overmorgen vertelken we het de familie. Spannend! Vanochtend voor t eerdt sinds anderhalve week weer gespuugd, ben t nog niet verleerd iig Begin ook echt een bolletje te krijgen. Hoewel ik nog vrij we l niets ben aangekomen (max paar honderd gram). Grappig he? Liefs!
Ha meiden, Hoop dat je even mag spieken vandaag seurebeure! Hier voel ik me tamelijk goed. Wel beetje lage bloeddruk, dus ging helaas onderuit op mn werk afgelopen weekend. Daar weten ze het nog niet (alleen mn baas), dus t zal ze volgende week wel wat duidelijk worden. Dan ga ik het vertellen. morgen en overmorgen vertelken we het de familie. Spannend! Vanochtend voor t eerdt sinds anderhalve week weer gespuugd, ben t nog niet verleerd iig Begin ook echt een bolletje te krijgen. Hoewel ik nog vrij we l niets ben aangekomen (max paar honderd gram). Grappig he? Liefs!
Helaas niet mogen spieken omdat ze 1 apparaat hadden en druk waren met andere afspraken, verder veel info en dingen waar we over na moeten denken zoals de combi test waarvan ik echt niet weet wat ik er mee moet.... Jullie al over nagedacht?
Misschien zeggen ze wel 8 kg om te voorkomen dat je te veel gaat aankomen. Bv ze zegt nu 8, stel t wordt 11, dan is dat nog te overzien. Maar stel ze heeft gezegd tot Max 15 kg en je richt je daarop en komt er dan wat kg boven, dan zit je al gauw richting de 20 kg. Hier overigens nog niks aangekomen. Wel al flinke buik maar dat is toch al sneller bij de tweede. Bij de eerste was ik ongeveer 8 a 9 kg aangekomen. Wil t nu weer onder de 10 houden.
Seurebeure hier toevallig net afspraak gemaakt voor combinatie test.. ben toch bijna 36 en wil graag weten of alles goed is en evt in aanmerking komen voor vervolgonderzoek. Hoop natuurlijk niet dat nodig is. Mogen waarschijnlijk gelijk meedoen aan een onderzoek om te kijken of het meerwaarde heeft zon vroege screening te doen. Kindje word dan al helemaal nagekeken. Jammer dat je niet even mocht spieken. Dames met mooie echo's gefeliciteerd! Karlijntje sterkte meid! Gember Hoe gaat het met jou? Voor iedereen alvast hele fijne kerstdagen!
Jammer Seurebeure, dat je niet mocht spieken! Combinatietest doen wij wel. Ik ben pas 29, maar we willen liefst zoveel mogelijk weten. We hebben op 12 januari de nekplooimeting; bloed wordt a.s. maandag afgenomen bij termijnecho. Hopelijk hebben we dan binnen 3-4 werkdagen na die 12 januari de uitslag. Je moet je vooral afvragen of je liefst zoveel mogelijk wilt weten. Wij weten bovendien nog echt niet wat we zouden doen als uit vervolgonderzoek blijkt dat er iets is. Dat gaf bij ons de doorslag om wel te testen. Hier bericht gehad dat het geen toxoplasmose is, yes! Pfeifer en CMV waren al uitgesloten. Dus alle mogelijke oorzaken die schadelijk zijn voor de baby zijn nu uitgesloten. Zo'n opluchting! Nu lekker Kerst vieren en hopelijk gauw weer helemaal de oude. Fijne dagen allemaal en liefs!
Jammer dat je niet mocht kijken Seurebeure! Wij hebben wel gekozen voor de combi test. We willen gewoon weten waar we aan toe zijn. Ik weet dat het maar een kansberekening is maar toch, voor ons eigen gevoel Heb gisteren bloed geprikt en 13 januari is de nekplooimeting. Gember, fijn dat je wat duidelijkheid hebt! Geniet van deze mooie dagen!
De uitslag krijg je gelijk bij de nekplooimeting. Daarom eerst t bloedonderzoek. De uitslag komt bij de vk binnen, dan doen ze de nekplooimeting en berekenen ze gelijk de kans. Zo ging dat bij onze eerste. Denk dat t overal wel op dezelfde manier gedaan wordt.
Ik vind t lastig of ik die stress wel wil terwijl het niets zeker zegt heb nog er over te denken maar vind t echt moeilijk
Ik en mijn man doen geen combinatietest, bij mijn vorige zwangerschap ook niet gedaan. Ook al mocht er iets zijn uiteindelijk zorgen we er evengoed voor. Maar ik begrijp wel als in de familie iets zit of erfelijk is dan zou ik wel zo'n test doen. Iedereen een hele fijne kerstavond! Vanavond vast janken bij het kijken van All you need is love, die tranen komen nu wel heel snel, hihihi
Hey! Hier weer een 3D echo gehad, wat een spartelend kind hebben we echt leuk! Wij hebben besloten om de test niet te doen. Kost veel geld en dan heb je een kansberekening, plus ik ben nog vrij jong en geen familie die bv down hebben. Fijne dagen!
Leuk zeg!!!! Nee ik ga t ook niet doen, hoef ook niet zo nodig alles te weten.... De natuur doet z'n werk! Vind t ook echt een beetje van de nu tijd horen dat je alles maar moet weten.. En wat als je kansen iets groter zijn, hoop stress om een kansberekening die later nog anders uit kan pakken en waar ik het al. Niet meer over mijn hart kan krijgen t weg te halen... En bij ons komt niets voor bij vriend ook niet en ben nog geen 36, had er even stress van vandaag maar wist ook wel dat ik t diep in mijn hart niet wilde.. Bij de 20 weken echo mogen ze alles goed checken... Nu nog ff wachten op termijn echo 5 jan... Duurt dat weer lang!!! Fijne kerst mama's 2 beeee
Iedereen fijne kerstdagen gewenst. Zijn er meer die het met kerst aan de families gaan vertellen? Vanavond zijn mijn ouders & zussen aan de beurt, morgen de familie van mijn man. spannend!! Wij hebben trouwens besloten geen combibatietest te doen. Zou voor ons ook geen reden zijn om zwangerschap af te breken en juist wel een reden om de resterende 6 maanden te stressen.
Wij vertellen het aan ooms en tantes de rest weet het al. We hebben 2 moooe echo's gehad dus is geen geheim meer met oud en nieiw zetten we het op Facebook ook omdat het echt zichtbaar is. Gister vroeg iemand of ik soms zwanger ben
Wij vertellen het vanmiddag ouders en schoonmoeder met vriend. Later vandaag zwager en schoonzus en morgen mijn broertje en oma
Hier ook geen combinatie test.. Het is maar een kans berekening en wij zijn nog jong en er komt niks voor in de familie. We vertellen het morgrn middag de zus van mijn man, die weet het nog niet 😃 Iedereen hele fijne feestdagen gewenst! Ik ben hartstikke verkouden en proef niks, beetje jammer!
Fijne Kerst allemaal!! Wij gaan het morgen bij het kerstdiner aan mijn schoonfamilie vertellen, mijn (directe) familie weet het al. Denk dat mijn schoonmoeder al wel een vermoeden heeft. Jammer dat je niet mocht spieken, Seurebeure! Nog even iets langer wachten dan... Mooie echo Mikjez! Leuk om te zien dat het al echt een mensje wordt Wij hebben lang getwijfeld over de combinatietest, maar we gaan het toch niet doen. We zijn allebei nog jong (26/31), er zit geen Down in de familie en omdat het een kansberekening is, zouden we ons toch maar de hele zwangerschap zorgen gaan maken. Natuurlijk hoop je op een gezond kind, maar als er "iets mee is", dan is dat nu ook al zo. Daar doe je niks aan en we willen het allebei niet weg laten halen. Het was al moeilijk zat om zwanger te worden... Maar het is een lastig dilemma, absoluut.