@Kinderwagen: wij hebben dezelfde als LadyL op het oog. De Koelstra Binque Daily. We gaan begin volgende maand naar Babypark om 'm uit te proberen (en anderen ook natuurlijk). Grijs en rood vind ik erg mooi en kan voor beide geslachten. Bugaboo vinden we echt te duur... Voor meiden met 2e op komst, kun je de oudste niet op zo'n meerijdplankje zetten? @Draagdoek: wij willen er ook een! Lijkt me heerlijk knus. Wij hebben geen auto en onze ouders wonen ca. 1-1,5u met trein bij ons vandaan. Dan is zo'n doek ook handig om de kleine in te dragen in de trein. @Geslacht: we wachten toch maar tot de 20-wekenecho. Voorgevoel is nu iedere dag anders. We hebben voor beide geslachten een naam, maar stiekem vind ik die van de jongen mooier dan die van het meisje. Iets poëtischer of zo, maar daar kunnen we nog over nadenken. @Dogs: wat gaaf dat ze al met 75% zeker een meisje kon zien! Leuk joh! En fijn dat de meting bij jou wel gelukt is. @Beeb: leuk joh, die beurs, veel plezier! Ik word altijd veels te hebberig en hyper op die beurzen, dus ik ga niet... @LadyL: wat fijn al die reacties op FB! Lekker genieten! Wij gaan het deze week langzaamaan ook aan onze hele vriendenkring vertellen. @Vlindermama: leuke namen. Joas vind ik mooi. Goed om te weten van echo's! Denk dat we toch maar de 20 weken afwachten. Is op zich vroeg zat. Vandaag bij de vk geweest en het hartje voor het eerst gehoord! Wat een prachtig geluid! Het klonk heel goed zei de vk. Verder was alles ook prima in orde! Sinds een dag of vier ben ik alleen wel weer meer misselijk. Geen idee waarom. Misschien vind ik die combinatietest toch spannender dan ik denk. De echoscopist heeft gisteren natuurlijk ook flink zitten duwen met dat echoding en wel drie kwartier lang, dus misschien maakt dat het ook erger... Zijn jullie al toe aan een nieuwe beha trouwens? Ik ga deze week op zoek, want ze floepen er echt bijna uit hier...
♥ 16 - 31 juli mama's ♥ 16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 17 juli Chantalhoo - 2e kindje -28 Hardlopertje - 2e kindje - 25 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 19 juli miss84 - 3e kindje - 30 20 juli iez - 2e kindje - 33 Ti87 - 2e kindje - 27 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 22 juli Mikjez - 2e kindje - 25 Beeb87 - 1e kindje - 27 Liesje12345 - 1e kindje - 24 Loe - 1e kindje - 27 Seurebeure - 1e kindje - 33 23 juli Gember - 1e kindje - 29 Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 justhappy - 2e kindje - 29 4dogs82 - 1e kindje - 32 Dolfijn1986 - 1e kindje - 28 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 26 shia - 1e kindje - 29 Yvetje1982 - 3e kindje - 32 27 juli 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 MissRedDragon - 1e kindje - 31 Natalie1 - 1e kindje - 25 Kimberly 33 - 4de kindje - 33 29 juli MWW - 1e kindje - 29 30 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 Strijkertje - 2e kindje - 30 31 juli Afspraken 12 jan - Hardlopertje - 12 weken echo 12 jan - Hardlopertje - afspraak gyneacoloog 12 jan - MissRedDragon - combinatietest 12 jan - Vlindertje90 - afspraak vk 13 jan- vlindermama- echo 13 jan - Beeb87 - combinatietest 14 jan - Dolfijn1986 - combinatietest 15 jan - mamasmeisje - combinatietest 15 jan - Ti87 - intake gynaecoloog 16 jan - Gember - combinatietest (poging 2) 16 jan - Strijkertje - afspraak gynaecoloog 16 jan - Loe - eerste afspraak vk 22 jan - Dolfijn1986 - afspraak vk 23 jan - monique7 - afspraak vk 24 jan - Seurebeure - afspraak vk 26 jan - LadyL - afspraak vk (14 weken) 28 jan - Ti87 - geslachtsbepaling 29 jan - mam1991 - intake 29 jan - 4dogs82 - afspraak vk 05 feb - Kimberly33 - afspraak 05 feb - MWW - afspraak gyn 06 feb - iez - afspraak gyn (4e echo) 09 feb - Gember - afspraak vk 26 feb - monique7 - 20 weken echo 12 mrt - Strijkertje 20 weken echo ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntjev ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Ik wil ook wel graag een draagdoek, lijkt me heerlijk zo met je kleintje op je buik... Bovendien vond ik mannen die hun kindje in een draagdoek dragen altijd al onweerstaanbaar sexy, haha!! Gember, ik pas hier nog maar in één BH dus ik moet ook binnenkort echt eens gaan shoppen. Heb het geluk dat ze ondanks de grote cupmaat niet echt hangen, dus als ik thuis ben en nergens heen hoef, draag ik ook wel eens gewoon geen BH Wij gaan denk ik ergens begin februari kinderwagens testen. Bugaboo en Stokke vinden we echt te duur inderdaad. Bovendien, die Koelstra kreeg maar 0,1 minder dan de Bugaboo uit de test en hij was half zo duur. Dan is de keuze snel gemaakt! Jammer dat hij er niet in het groen lijkt te zijn, dan gaan we waarschijnlijk voor grijs of donkerblauw. Negenmaandenbeurs twijfel ik nog over, dat soort massabeurzen zijn vaak van die superdrukke graaifestijnen
Wij willen nog wel met 16w een echo zodat we t zeker weten. Het is handig voor de kleurtjes in t kamertje en wbt de kleertjes. BH, ik heb normaal B75, die begonnen echt te knellen, vorige week zwangerschapskleding van mijn zusje gehad, zaten 2 BH's bij D75, dus ik lachen "die pas ik echt niet"..... nou toch gepast..... ze zitten als gegoten toch heb ik bij de Hema 2 sport bh's maat L gekocht, die zitten ook fijn! Gember, ja mooi hè, het geluid van t hartje!
Een draagdoek lijkt mij ook wel wat... Gezellig dat kleintje zo bij je. Qua kinderwagen vinden wij joolz en bugaboo het mooist en het lekkerste rijden. Maar ja... Die zijn natuurlijk ook weer het duurste. Via via kan ik wel een bugaboo krijgen met een flinke korting. Nadeel van de bugaboo t.o.v. de Joolz vind ik dat de wieg zo laag is en wij beide vrij lang zijn. Ach, gelukkig hebben we nog even om erover na te denken en ons kennende zal het uiteindelijk vast een hele andere worden . Nieuwe Bh's heb ik een paar weken geleden ook aangeschaft. Die dingen groeien de pan uit. Ooit in een slank verleden had ik 75B maar de laatste tijd droeg ik 80C. Toen ik laatst nieuwe ging kopen mezelf in een 80D wurmde dat ik... Die dingen zijn echt groot geworden. Maar de verkoopster adviseerde me toch om nog een maatje groter te nemen dus nu zit ik op 85E . Zouden ze ooit nog stoppen met groeien??
Joh, ik begon met 75E en toen ik me laatst in de Prenatal in een 85F wurmde zat de omvang wel goed (je moet ze nu blijkbaar passen op de strakste stand zodat je nog in de omvang ruimte hebt om te groeien) maar barstte ik aan alle kanten uit de cups...
Haha grappig om te lezen dat het lichaam al bij iedereen veranderd! hier merk ik nog niks aan mijn borsten qua grootte, met de eerste kwam dat ook pas veel later. Ben toen van een Btje naar een dubbel D gegaan en zit nu gewoon een Dtje, ben er wel blij mee hoe ze nu zijn
Goede avond meiden! Lang niks van me laten horen maar was te ziek en te misselijk. Kon zelfs niet voor dl zorgen. Gelukkig veel hulp gehad van vrienden en familie. Ik voel me nu weer een paar dagen helemaal goed. Ben ik zo blij om, nu kan ik echt echt genieten. Heb wel wat meegelezen hier hoor dus ben ongeveer nog op de hoogte. Qua kinderwagen hebben wij de Joolz day earth elephant. Heb deze vorig jaar gekocht en onze oude wagen (een musty) verkocht. Ik vind de Joolz echt een topwagen, wil niks anders meer. Is idd wel een dure maar kwalitatief het geld ook waard. Verder wil ik ook gaan dragen. Een vriendin van mij is draagconsulent en van haar kan ik alles leren en verschillende doeken uitproberen voordat ik zelf een doek koop. Hebben jullie ook al een zo'n flinke buik? Sinds ik de 12 weken voorbij ben en mezelf beter voel, is die buik echt enorm gegroeid. Gaat sneller als bij dochter destijds. Borsten zijn ook iets groter maar had al D cup en nu een vollere D cup. Heb gelukkig nog allerlei meegroei en voedings BH's liggen dus komt wel goed. Las ook al een aantal meiden die de combi test al hebben gedaan en dat t er prima uit zag! Super zeg! Ik zag toevallig vandaag dat mijn verzekering dit vergoed dus dat scheelt weer een hoop. Ik mag donderdag voor de nekplooi. Toch weer spannend! Dan las ik nog iets over geslacht en vermoedens. Ik denk een meisje, is een gevoel wat ik niet kan omschrijven maar wel herken van de zw van mn dochter, dus wie weet. Op 2-2 geslachtsbepaling. Nou heel verhaal weer! Morgen wordt mn dochter 3 jaar dus ga de woonkamer eens versieren
♥ 16 - 31 juli mama's ♥ 16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 17 juli Chantalhoo - 2e kindje -28 Hardlopertje - 2e kindje - 25 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 19 juli miss84 - 3e kindje - 30 20 juli iez - 2e kindje - 33 Ti87 - 2e kindje - 27 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 22 juli Mikjez - 2e kindje - 25 Beeb87 - 1e kindje - 27 Liesje12345 - 1e kindje - 24 Loe - 1e kindje - 27 Seurebeure - 1e kindje - 33 23 juli Gember - 1e kindje - 29 Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 justhappy - 2e kindje - 29 4dogs82 - 1e kindje - 32 Dolfijn1986 - 1e kindje - 28 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 26 shia - 1e kindje - 29 Yvetje1982 - 3e kindje - 32 27 juli 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 MissRedDragon - 1e kindje - 31 Natalie1 - 1e kindje - 25 Kimberly 33 - 4de kindje - 33 29 juli MWW - 1e kindje - 29 30 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 Strijkertje - 2e kindje - 30 31 juli Afspraken 12 jan - Hardlopertje - 12 weken echo 12 jan - Hardlopertje - afspraak gyneacoloog 12 jan - MissRedDragon - combinatietest 12 jan - Vlindertje90 - afspraak vk 13 jan- vlindermama- echo 13 jan - Beeb87 - combinatietest 14 jan - Dolfijn1986 - combinatietest 15 jan - Mamasmeisje - combinatietest 15 jan - Ti87 - intake gynaecoloog 16 jan - Gember - combinatietest (poging 2) 16 jan - Strijkertje - afspraak gynaecoloog 16 jan - Loe - eerste afspraak vk 22 jan - Dolfijn1986 - afspraak vk 23 jan - monique7 - afspraak vk 24 jan - Seurebeure - afspraak vk 26 jan - LadyL - afspraak vk (14 weken) 26 jan - Mamasmeisje - controle bij vk 28 jan - Ti87 - geslachtsbepaling 29 jan - mam1991 - intake 29 jan - 4dogs82 - afspraak vk 02 feb - Mamasmeisje- geslachtsbepaling 05 feb - Kimberly33 - afspraak 05 feb - MWW - afspraak gyn 06 feb - iez - afspraak gyn (4e echo) 09 feb - Gember - afspraak vk 26 feb - monique7 - 20 weken echo 12 mrt - Strijkertje 20 weken echo ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntjev ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Gefeliciteerd met je dochter, Mamasmeisje! Succes vandaag, Beeb! Grappig dat die borsten bij iedereen zo hard groeien. Vinden jullie mannen dat ook zo leuk? Die van mij verbaast zich er steeds over dat ze maar blijven doorgroeien. Ik zat de afgelopen paar jaar in een 75C, daarvoor in 75B toen ik 5 kg lichter was. Nu ga ik waarschijnlijk naar 75D, want 80D vond ik toch te ruim in omvang. Even die beha omruilen bij de Hema. Sinds donderdagochtend heb ik weer last van de misselijkheid. Daarvoor 2 weken maar heel weinig. Het begon weer heel geleidelijk en vannacht lag ik een paar uur wakker erdoor. Voel me nu brak en beroerd. Ook veel hoofdpijn. Hoop echt dat dit het staartje is van de misselijkheid en dan klaar. Voelde me net weer eindelijk een beetje normaal! Hebben meer last gehad van een terugval?
Gefeliciteerd met je dochter, mamasmeisje! Gember, ik was toevallig gisteren en vooral gisteravond ook weer misselijk. Gaat al best lang goed, maar de walnoten die ik bij mijn ontbijt at, kwamen er meteen weer uit en toen ik 's avonds in bed lag, leek het wel alsof ik tijgerbalsem op mijn buik had gesmeerd in plaats van body crème... Mijn man vindt het inderdaad ontzettend interessant dat mijn borsten zo groeien, haha. Hij is vooral blij dat ze niet meer off limits zijn (waren heel pijnlijk in het begin van mijn zwangerschap)
Wij hebben gisteren de 12 weken echo gehad. Nou ja eigenlijk de 13 weken echo hahaha. Alles was goed. Het buikje was al mooi dicht, in het hoofd konden ze een mooie vlinder zien en in het gezicht waar de ogen neus en mond zitten een mooie driehoek. De kans is dus heel klein dat het kindje een afwijking heeft in het hoofd of bijv een hazenlip zeiden ze tegen ons. Ze hadden op een gegeven moment een mooie echo van de zijkant van het kindje daar was de nub duidelijk op zichtbaar maar daar heeft ze geen foto van gemaakt jammer genoeg. Ik weet dus niet meer zeker of hij iets naar boven wees. Wij willen het eigenlijk niet weten, maar merk toch als ik zoiets zie dat ik ga twijfelen. Bij de gyneacoloog was ook alles goed. Mijn bloeddruk weer laag maar nog normaal 105/65 Over 4 weken weer terug komen.
♥ 16 - 31 juli mama's ♥ 16 juli Jenn78 -1e kindje - 36 17 juli Chantalhoo - 2e kindje -28 Hardlopertje - 2e kindje - 25 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 19 juli miss84 - 3e kindje - 30 20 juli iez - 2e kindje - 33 Ti87 - 2e kindje - 27 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 22 juli Mikjez - 2e kindje - 25 Beeb87 - 1e kindje - 27 Liesje12345 - 1e kindje - 24 Loe - 1e kindje - 27 Seurebeure - 1e kindje - 33 23 juli Gember - 1e kindje - 29 Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 justhappy - 2e kindje - 29 4dogs82 - 1e kindje - 32 Dolfijn1986 - 1e kindje - 28 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 26 shia - 1e kindje - 29 Yvetje1982 - 3e kindje - 32 27 juli 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 MissRedDragon - 1e kindje - 31 Natalie1 - 1e kindje - 25 Kimberly 33 - 4de kindje - 33 29 juli MWW - 1e kindje - 29 30 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 Strijkertje - 2e kindje - 30 31 juli Afspraken 12 jan - MissRedDragon - combinatietest 12 jan - Vlindertje90 - afspraak vk 13 jan- vlindermama- echo 13 jan - Beeb87 - combinatietest 14 jan - Dolfijn1986 - combinatietest 15 jan - Mamasmeisje - combinatietest 15 jan - Ti87 - intake gynaecoloog 16 jan - Gember - combinatietest (poging 2) 16 jan - Strijkertje - afspraak gynaecoloog 16 jan - Loe - eerste afspraak vk 22 jan - Dolfijn1986 - afspraak vk 23 jan - monique7 - afspraak vk 24 jan - Seurebeure - afspraak vk 26 jan - LadyL - afspraak vk (14 weken) 26 jan - Mamasmeisje - controle bij vk 28 jan - Ti87 - geslachtsbepaling 29 jan - mam1991 - intake 29 jan - 4dogs82 - afspraak vk 02 feb - Mamasmeisje- geslachtsbepaling 05 feb - Kimberly33 - afspraak 05 feb - MWW - afspraak gyn 06 feb - iez - afspraak gyn (4e echo) 09 feb - Gember - afspraak vk 11 feb - Hardlopertje - afspraak gyn 26 feb - monique7 - 20 weken echo 12 mrt - Strijkertje 20 weken echo ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntjev ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Succes beeb87 ! Hier straks ook maar even een andere bh halen, nu zit alles te strak , pas geleden alle te grote weg gegooid...beetje dom achteraf haha. Hier is morgen de oudste jarig, maar tiener was vanochtend boos dat het pas zondag wordt gevierd, hij wil een nieuwe telefoon en nu moet die nog langer wachten dus dat wordt maandag gelijk naar de stad samen om er 1 uit te zoeken ben ik bang Verder gaat het hier zijn gangetje, energie komt terug , maar doe ik teveel is die energie ook weer in 1 klap weg. straks maar eens beginnen met wat yoga oefeningen eens kijken of het wat voor me is
Fijn dat alles goed was hardlopertje! Zijn er hier meer mensen die niet getrouwd zijn? Wij gaan nu voor een geregistreerd partnerschap omdat we dus alleen maar op papier samenwonen en verder niks geregeld hebben. Mag van vl niet in een trouwjurk met een dikke buik dus dat doen we over een paar jaar haha.
Gefeliciteerd mamameisje met je dochter!! Hardlopertje, fijn dat alles goed was Beeb87, succes vandaag! Ik ben ook al flink aan het groeien. Buik, borsten, heupen, benen, alles hahaha. Vanmiddag weer een echo, en weer reuze zenuwachtig. Hoop echt dat die spanning snel weg is en ik meer kan gaan genieten.
Gisteren voor de nekplooimeting geweest maar mama is eigenwijs en de kleine is ook eigenwijs. Mama heeft de baarmoeder helemaal naar achteren liggen en de kleine was enorm bewegelijk en wou absoluut niet stil liggen. Na een paar keer proberen heeft ze het opgegeven en moet ik nu volgende week woensdag weer terug komen. Heb nog wel een inwendige echo er bij gehad (hadden nog tijd over) en hier heeft ze 1 keer de nekplooi kunnen meten maar was niet nauwkeurig. Deze was maar 1 mm en dus moesten we ons al daarvoor niet al te veel zorgen te maken dat deze de volgende keer erg veel meer zou zijn. Maar wel weer een leuke foto meegekregen @bh-maat ik heb echt op dit moment geen flauw idee wat voor een maat ik heb. Ondanks mijn postuur had ik maar een kleine cup b. Ik had voorheen maat 85 b. Nu op dit moment draag ik alleen maar sport topjes omdat deze mij gewoon ontzettend fijn zitten. Maar denk nog niet dat ik aan een grote C of kleine D cup kom. Ze lijken af en toe wel te ontploffen maar dan moet ik ze echt een keertje opmeten om te kijken wat voor een maat ik nou daadwerkelijk heb. @trouwen: Mijn man heeft mij op een hele mooie manier gevraagd. Heeft hij heel erg goed over nagedacht. Ik wou altijd al een spiegelreflexcamera hebben omdat ik graag wat meer met fotografie wil gaan doen. Mijn man had de camera gekocht, had er foto's mee gemaakt waarom stond (foto1) Schatje? (foto 2) Wil je met mij trouwen? En deze kreeg ik tijdens onze 7,5 jarig samenzijn 24 dec 2013. Ik barste echt in tranen uit en het antwoord was natuurlijk ja 15 augustus dit jaar zijn we getrouwd, op het mooiste plekje hier lekker in de buitenlucht. En ben niet getrouwd in het wit, maar in het groen.
Haha MRD. Heerlijk nu al zo eigenwijs Wat een leuke manier om gevraagd te worden!! Hou wel van aparte dingen haha.