Begin juli 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mlovey, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mlovey

mlovey Lid

16 mrt 2015
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Volgens mij is er geen actieve begin juli groep meer, ik las ergens dat deze naar fb verhuist is. Maar ben bnenieuwd of er nog meer dames zijn die het toch ook fijn vinden om hier te praten!

2. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Hier 7 juli uitgerekend ;) ivm nu nog druk leven niet zo heel erg actief op forums als deze..

3. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    hier 1 juli uit gerekend :D viel mij idd ook al op dat er geen begin juli was:cool:

4. Martina79

Martina79 Lid

30 okt 2014
    57
    0
    0
    Prov. Groningen
    We zijn idd overgestapt naar Facebook. Voordeel daarvan is dat je per onderwerp kunt reageren. De groep is overigens wel afgesloten voor meelezers, dus alleen de leden kunnen lezen en erop schrijven.

5. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Ik wil wel meeschrijven! Ik zat op een fb-groep van juli mama's (niet van dit forum), maar werd knettergek van de bitchfights! :) Misschien nog meer mama's die gezellig mee willen schrijven?

6. mlovey

mlovey Lid

16 mrt 2015
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Zelf ben ik 6 juli uitgerekend. Merk dat ik er nu wel steeds meer mee bezig ben. Enerzijds zie ik uit naar ons ukkie anderzijds hoop ik dat het nog lekker even blijft zitten. Hebben jullie al zwangerschapsverlof?

Groetjes :)

7. mlovey

mlovey Lid

16 mrt 2015
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    PS: Martina, waar kan ik die groep vinden op fb?

8. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Ik moet nog 1 weekje werken dan verlof. Kan niet wachten !! Eerlijk gezegd ben ik de laatste tijd meer aan het aftellen tot verlof dan tot bevalling ;) nadeel van Facebook vind ik dat andere vrienden van mij ook berichten kunnen lezen, die zitten vast niet te wachten op mijn zwangerschapsverhaal ha ha ben wel actiever op Facebook dan op forum.

9. mlovey

mlovey Lid

16 mrt 2015
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha...ja dat vind ik ook het probleem van facebook :)

Ja kan me voorstellen dat je uitziet naar je verlof! Hier aardig wat last van voorwerk, verder wat verhoogde bloeddruk, dus urine en bloedonderzoek gehad. Maar gelukkig lijkt alles goed te zijn.

Merk wel dat ik het lastig vind om in te schatten wanneer ik mn rust moet nemen en wanneer ik mn nesteldrang de vrije loop kan geven...

Richten jullie je echt op de 40 weken? Ik merk namelijk dat het me wat onzeker maakt dat ik niet weet of ukkepuk zich over 2 weken al aandient of nog lekker bijna 7 weken blijft zitten.....

10. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Wat vervelend dat je hoge bloeddruk hebt.. Maar goed in de gaten houden.

Ik richt mij wel op 40 weken, het is onze tweede en bij de eerste dacht ik ook dat het eerder zou komen. Nou echt niet dus ha ha netjes 40+1.

Mijn rust pak ik wanneer onze dochter in de middag haar slaap doet, dan kan ik mijn ogen ook niet openhouden ! Heb in de ochtend wel enorme opstart problemen, onze dochter is vaak rond half 8 echt niet meer te houden... Dan moet ik er wel af.

Nu zit ik alleen beneden, een drukke dag gehad en geen tijd gehad om even te liggen vanmiddag. Vanavond wel lekker tv gekeken toen dochter op bed lag. Helaas nu last van hete voeten harde buiken pff nog een paar weken....

11. mlovey

mlovey Lid

16 mrt 2015
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Rara, als het goed is je laatste werkweekje, werk je vooral avonddiensten/onregelmatig? Inderdaad goed om zoveel mogelijk je rust te pakken ook al is dat soms lastig. Als het goed is heb je volgende week verlof. Moet je nog veel doen qua voorbereidingen voor de baby of valt dat wel mee?
    Ik richt me ook maar op de 40 weken maar merk dat ik door al dat voorwerk soms wel wat onzeker wordt. Probeer nu toch nog maar even te genieten en relax te blijven. Want opschieten gaat het zeker wel.. :D Nog max. 6 weken......zie er enorm naar uit maar kan het me soms ook nog amper voorstellen.

Voelen jullie de kleine ook zoveel? Hier 1 en al beweging..:D

12. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Eindelijk verlof, afgelopen vrijdag mijn werkauto naar de zaak gebracht en werkoverdracht gedaan. Nu stress wil graag nog veel gedaan hebben voor de baby zich aanmeld.
    Ik heb nog niks voorbereid eerlijk gezegd.. Moet kamertje nog klaar maken en de kleertjes nog opzoeken van zolder. Dit kan met een dag klaar zijn dus heb daar geen stress over. Wat ik allemaal nog wel wil doen en waar wel stress over is heeft eigenlijk niks met de kleine te maken. Extra kast bij ons in de slaapkamer ons terras en tuin netjes etc.

Vandaag mijn kraambed thuis gekregen, ik wil graag thuis bevallen net als bij de eerste. Omdat ik niet op ons eigen bed wil bevallen hebben we een kraambed. Nu wordt het wel 'echt' !

Hier ook allemaal beweging en vooral in de avond uren al wat voorwerk, veel harde buiken en menstruatiekrampen. Erg herkenbaar van de vorige x !

Hoe voelen jullie je ??

13. mlovey

mlovey Lid

16 mrt 2015
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier de babyspullen klaar maar verder in huis wil ik ook nog van alles doen en afhebben...het is nog even wachten op wat spullen die geleverd moeten worden dus ik hoop dat alles op tijd is.

Fijn joh dat je nu verlof hebt! En inderdaad een kraambed maakt het wel echt. Wij hebben net het bed op klossen gezet en een zeiltje over het matras dan krijg ik ook echt de kriebels.....

Hier verspreid over de dag harde buiken (soms pijnlijk, soms alleen wat vervelend) en inderdaad ook wat menstruatiekrampen en steken down onder.

14. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Oei spannend dat nog niet alles is geleverd...

Wij hebben natuurlijk alles al, vandaag de kleertjes gewassen. Liefst zou ik nog even met mijn dochter naar een winkel zodat ze een 'eerste pakje' kan uitzoeken voor de baby. Nu weet ik dat ze toch naar roze trekt al weten we niet wat het word ha ha

En de steken down under komen mij ook erg bekend voor, soms kan ik mijzelf niet inhouden en slaak ik toch een kreetje auw !!

Wanneer ben jij uitgerekend mlovey ??

15. Martina79

Martina79 Lid

30 okt 2014
    57
    0
    0
    Prov. Groningen
    De groep is niet te "vinden" op Facebook, maar als je erbij wilt kunt je MamaChantal een privébericht sturen. Zij zal je dan toevoegen als vriend op Facebook en je aanmelden voor de groep op Facebook.

Het is een geheime groep juist om te voorkomen dat iedereen meeleest zoals rara zegt.

16. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Uitgerekend voor 6 juli 2015.

Hoe gaat het met jullie?

Deel Deze Pagina