Fijn dat alles goed gaat Mrsindustry! Balen van de maagzuur, kan erg vervelend zijn. Je hebt het wel erg vroeg al volgens mij? Had er bij de eerste echt pas tijdens mijn verlof last van omdat de baby dan echt alles omhoog drukt. Extra kussen erbij in de avond in bed en op tijd stoppen met eten voor het slapen gaan. Heb toen geen medicijnen oid gehad. Wij hebben een meisjes naam sinds vandaag!! Ik ben zo blij! Vind hem zooo mooi! Je gaat bijna hopen op een meisje. De vorige keer hadden we ook als eerste een meisjes naam, bleek het een jongen. Het is overigens een andere meisjes naam dan die we toen hadden. ML kwam er mee. De vorige keer moest ik alles verzinnen. Dus vind het wel leuk dat hij deze naam heeft bedacht. Vind het alleen super spannend, vrienden van ons verwachten een meisje en die naam vind ik ook wel bij hun passen. Ze zijn 6 weken eerder uitgerekend. Toch wel de ergste schrik als je eindelijk een naam hebt dat iemand anders die ineens inpikt! Maar bij de vorige zwangerschappen waren ze ook precies 6 weken eerder uitgerekend en kregen we allebei een jongen. Gelukkig leek het totaal niet op elkaar, maar was er toen ook al bang voor. Eerst maar eens de 20 weken echo afwachten.
Ik herken de klacht van maagzuur ook MrsIndustry. Heb daar ook af en toe last van. Probeer er op te letten om kleinere porties te eten en anders helpt een rennie echt geweldig goed. Wat leuk dat jullie een meisjesnaam hebben Vrolijklente! Hopelijk is het ook een meisje, over een weekje weet je het zeker . Er mogen nog wel een paar meisjes bij op de lijst . Wat andere vrienden doen blijft altijd spannend. Wij wisten al heel snel een jongensnaam en toen we hoorde dat het daadwerkelijk een jongen werd hoorde we dat m'n zwager ook een naam in gedachte had voor hun zoontje met precies even veel letters, dus dat was wel even spannend, maar vervolgens toch een totaal andere naam (gelukkig). Bij de rest van de vriendenkring worden voorlopig alleen maar meisjes verwacht. Marrieb, gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk vandaag weer mooie berichten na echo's van vandaag! Succes allemaal!
Bedankt allemaal! Hier ook maagzuurklachten hoor! Moet er idd aan wennen dat ik minder moet eten dan gewend, terwijl ik wel zin heb aan meer. Tis vooral als ik in bed lig, maar een rennie werkt idd fantastisch! Leuk vrolijklente! Wij hebben de naam ook al een hele tijd maar nu kregen we vorige week van mijn stiefzus een berichtje, hun pasgeboren dochter heeft als doopnaam een flink stuk van de naam van onze keuze.... Tsja.... Toch besloten het zo te houden, we zien ze niet eens heel veel en het is voor hun de doopnaam. Moet dan kunnen toch? Ik ga zo inslaan op de stoffenmarkt, wil iig stof voor een boxkleed, hangmatje en kruippakje. Zin in!!!
Balen dat jullie allemaal zoveel maagzuur klachten hebben. Kleine beetjes eten lijkt mij nu heel moeilijk. Ik heb soms enorme vreetbuien. Gelukkig heb ik er nu nog geen last van. Sterke voor de dames die wel last hebben. Mijn nichtje was eerder geboren en mijn ouders hadden dezelfde naam.. Die hebben ze toen als 2e naam gebruikt. Maar omdat ik mijn eerste naam totaal niet bij mij vind passen heb ik die veranderd in mijn tweede naam toen ik 20 (of zo) was. We hadden ook dezelfde achternaam, maar zag haar idd nooit. Wel eens haar ouders. Nu woont ze in het buitenland en heb ik een andere achternaam. Dus merk er weinig van. Dus zou jullie naam lekker houden Marrieb! Een doopnaam wordt toch geen roepnaam. Veel plezier op de stoffen markt Marrieb! Erg leuk dat je het allemaal zelf gaat maken! Laat je een fotootje zien? Een jongen vind ik ook leuk hoor. Maakt mij niet uit. Maar dan moeten we wel nog een naam gaan verzinnen. Ik ben gewoon helemaal verlieft op de meisjes naam die we nu hebben. Deze week is zo spannend!! Kan niet wachten tot de 20 weken echo.
Woehoeee we hebben de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit gelukkig en we krijgen nu een meisjeee!! We hebben een jongentje dus vind een meisje wel erg leuk. Al was een jongen natuurlijk ook super geweest! Wel spannend hoor! Ik ben blijkbaar moeilijk te 'echo'en' en de baby lag steeds verkeerd dus was nog wel een klus om alles goed erop te krijgen. Had ook nog een stagaire dus die had mooi een lastig model haha. Maar het is goedgekomen gelukkig.
Gefeliciteerd Fas!! Wat leuk! Hebben jullie wel extra lang naar jullie kleine kunnen kijken. 💟
Yes Fas, gefeliciteerd!!!! Een koningspaar noemen ze dit schijnbaar😊 Nog een jongen is idd ook leuk, maar nu is het allemaal wel net ff anders. Tutten met haarknipjes, rokjes etc... 😁 Vrolijklente, gaan we doen hoor, tis ook net iets anders waardoor het wel echt anders klinkt vind ik! Een fotootje van mijn stofjes. Ik kwam iemand tegen die het blauw/groene zag en dacht het een jongen zou worden hahaha. Maar ben zelf niet zo van het roze, en dit hebben we ook in de woonkamer. De linker 3 stoffen worden vierkanten in het midden van het kleed, de sterren een rand en de egale mint de achterkant.
Lieve meiden, Ik neem even afscheid in dit draadje, niets aan de hand met de baby maar ik mis even wat aansluiting. Ik zit momenteel vooral op het HG-forum. Ik wens jullie allemaal fantastische zwangerschappen toe! Groetjes, Twigs
Jammer Twigs! Als je tijd hebt kom gerust nog een keertje kijken of laat wat van je horen. Jij ook een fijne zwangerschap. Hopelijk wordt de misselijkheid toch ergens een keer wat minder. Sterkte. <3 Hier vallen mijn bekkenklachten eigenlijk heel erg mee deze week. Deze zwangerschap vind ik veel makkelijker dan de vorige qua kwaaltjes. Sinds eergisteren voel ik de kleine schopjes geven. Zo lief!! Die dagen tot de 20 weken echo duren hier alleen wel heel lang.
Wat jammer twigs. Maar sterkte meid. Marrieb, gefeliciteerd meid. Verder wie ben ik vergeten? Vrolijklente. Hier gaat het ook heel goed nog. Ben morgen 20 weken. Ik vind kinderen optillen nu zwaarder, bukken en tillen. Het valt nog wel mee. Ik heb maandag de 20 weken echo bijna spannend.
💖 Bevallingslijst 10 t/m 31 juli 2016 💖 10 juli ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - jongen 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 17 juli ♡ NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes - jongens ♡♡ Sam01 - 31 jaar - 1ste 2 kindjes ♡ Mich92- 1ste kindje 22 juli ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje ♡ Ktink - 25 jaar - 1ste kindje ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje - jongen ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 24 juli ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje 25 juli ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje - meisje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje - meisje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje 28 Juli ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje ♡ Manutje - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje 30 juli ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Mamachrisje - 33 jaar - 3de kindje Totaal: 36 Waarvan al 34+ 2 extra ♡ gezien zijn! 6 meisjes 8 jongens 1 verrassing 📅 Afspraken maart 7 maart om 11:00 en 12:15 | Roosje24 | 20 weken echo daarna controle verloskundige 7 maart | essieee1983 | 20 weken echo 7 maart | Emma79 | 20 weken echo 9 maart om 16:00 | Vrolijklente | 20 weken echo 9 maart om 17:15 | Nobely | 20 weken echo 9 maart om 17:00 | Amanda28 | 20 weken echo 10 maart om 08:30 | Tabbey | 20 weken echo 11 maart om 13:50 | Amanda28 | controle gynaecoloog 14 maart om 9:00 | DIYMommy | controle bij ziekenhuis verloskundige 22 maart om 11:00 | mamachrisje | 20 weken echo (21wk) 30 maart om 15:00 | Nobely | controle verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Desstiiny Talvi
Ktink en mrindustry hoe waren jullie 20 weken echo's? Volgens mij zag ik op facebook dat het goed was bij ktink de echo. Geslacht blijft verrassing? Heb ik dat goed gelezen.
20 weken echo was goed! Alles zag er goed uit. Het is nog steeds een meisje Mijn placenta ligt aan de voorkant dus ik kan haar nog steeds niet voelen helaas.. we wachten geduldig af.
Gefeliciteerd met een goede 20 weken echo Mrsindustry! Altijd weer een hele opluchting als die echo's goed zijn! Fijn dat het niet ineens een jongen is geworden. Hebben jullie al veel leuke rosé baby spulletjes gekocht? Ik heb geen FB Roosje (Helemaal niet meer). Dus zou het niet weten. Wat gaaf Roosje morgen 20 weken! Op de helft! Hier slaapt onze kleine man na dagen alleen maar janken en mopperen weer. Ik ben zo blij! Kan zo erg boos en moe worden erom. Was eergisteren in slaap gevallen terwijl hij om mij heen aan het spelen was. Hij maakte mij wakker omdat hij in mijn gezicht ging poken. Gister op het werk ook zo moe. Dan moet je echt even doorzetten. Het is gewoon zo vermoeiend een jankende kleine man om je heen die niet kan zeggen wat er aan de hand is. Heb ook uitslag op mijn onderrug. Jeukt zo als de ziekte. ML zei steeds dat er niets te zien was. Net een vriendin laten kijken, die zei meteen eczeem. Schijnt vaker voor te komen bij zwangere. Het was ook precies begonnen toen ik zwanger was maar het wordt steeds erger. Er zit ook een moedervlek dus was eerst bang dat die was gaan jeuken. Nu speciaal zalfje voor zwangeren gehaald. Hopelijk werkt het snel. Had hier bij de eerste helemaal geen last van. Elke zwangerschap is weer zo anders.
Hallo meiden. Vanuit mijn kant een beetje stil geweest. Heb de laatste tijd veel last van harde buiken gehad en ben dus gestopt met werken. Mag nu nog maar 3 uur per week aanwezig zijn. Krijg nu ook extra controle bij de verloskundige. Moet Veel rusten en alles in een tempo van een bejaarde doen. Ben ook naar de 9 maandenbeurs geweest. Vond het heel erg tegenvallen. Veel dingen waren zelfs duurder dan in de winkel. Enige wat ik gekocht heb is een draagdoek. Hier ook de 20 weken echo gehad. Alles was goed met ons meisje. Ze is goedgekeurd. Ze was iets kleiner dan gemiddeld maar dat was niet erg gezien wij ook niet heel groot zijn. Nu heb ik een flinke griep. Pfff. Lig de hele dag al in bed. Overgeven hou niets binnen. Hoop snel van de griep af te zijn.
Allemaal weer gefeliciteerd met de goede echo's! Ik moet nog even wachten tot woensdag, ik ben zo nieuwsgierig. Ik heb weer veel hoofdpijn gehad, inclusief een nacht spugen. Word er soms een beetje moedeloos van. Jammer twigs maar ik begrijp je wel, sterkte. Hopelijk kom je nog eens buurten! Balen nathalie83 hopelijk knap je snel op, beterschap!
Sterkte Nathalie! Klinkt heel pittig! Hopelijk knap je snel weer op! Heel fijn dat jullie meisje is goedgekeurd! En bij die metingen kijken ze idd naar gemiddelden. Wel goed dat ze ook naar jullie lengte kijken. Ken mensen (2 Chinese ouders) die heel erg in de stress zaten vanwege een "te kleine" baby. Beetje flauw dat ze daar geen rekening mee hielden. Jammer dat de 9 maanden beurs tegen viel. Lees allemaal verschillende verhalen hier. Ben zelf jammer genoeg niet geweest.