Dank je Roosje. Het is ook heel moeilijk te verwoorden. Er zijn letterlijk geen woorden voor. Het is zo verdrietig. Ik vind het onwijs lief dat ze een mooie naam heeft gekregen. Nogmaals heel veel sterkte Nicole! Ik hoop dat jullie haar een plekje kunnen geven.
In de facebook groep is ook al iemand bevallen van een meiden tweeling. Als ik naar de lijst kijk denk ik aan Sam01, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Echt super naar, ik word er helemaal stil van als ik aan al die nare verhalen denk, wat een verdriet moet dat geven. Ik hoop dat alles goed blijkt te zijn Tabbey! Inderdaad mooi verwoord vrolijkelente.
@ Vrolijklente, ze kunnen niet zeggen hoe groot de kans is. Echoscopiste en verloskundige geven aan dat zij niet deskundig genoeg zijn om hier verder een oordeel over te geven. Ze spraken ook over 'vermoeden van echodense darmen'. Over het algemeen, ook als ik verhalen op internet lees, is de kans klein dat er daadwerkelijk iets mis is, bij 50% wordt er nooit een verklaring gevonden, daarnaast blijkt ook dat deze 'softmarker' steeds vaker wordt geconstateerd omdat echoapparatuur steeds beter is. Daarnaast las ik ergens anders weer dat darmen eigenlijk pas vanaf week 28 écht goed te beoordelen zijn. Maar had liefst nu meteen een goede echo gehad, had er van te voren ook gewoon heel goed gevoel over. Als er bij zkh nog steeds iets te zien is over 1,5 week, dan moeten we waarschijnlijk meteen vwp laten doen en dat zie ik eigenlijk helemaal niet zitten... Het is ook allemaal extra spannend omdat bij mijn zwager een maand geleden is gebleken dat nav vwp afwijking bij hun kindje zodanig was dat ze de zwangerschap af hebben laten breken. Toen was kans ook erg klein dat er daadwerkelijk iets mis was, maar die minikans zaten ze toen net wel in, echt het verkeerde lot in de verkeerde loterij... We willen nu ook mensen om ons heen niet te bezorgd maken, dus vertellen nu dat we nog een keer terug moeten omdat ze niet alles goed hebben kunnen meten. Anders hele familie weer 1,5 week in de stress en daar zit ik helemaal niet op te wachten. Over het algemeen heb ik er nog steeds een goed gevoel over, alhoewel ik mezelf erop betrap dat het toch wel door m'n hoofd maalt. Dus het is wel fijn dat ik hier m'n verhaal beetje kwijt kan...
Onze dame is goed gekeurd. Ze ligt qua groei iets voor, ze heeft lange benen! voor iedereen die minder goed nieuws hebben en/of afwachtend zijn heel veel sterkte! duim dat alles goed gaat/komt 💕
Ik zag het idd en dacht ook gelijk Sam01 van onze lijst maar weet het ook niet zeker. Echt heftig weer pff
Tabbey wat een tegenvaller.. Hopelijk is het niks maar je maakt je toch zorgen natuurlijk. Sterkte met wachten, dat lijkt me lastig dat je niet gelijk weet waar je aan toe bent.
Dat is een tegenvaller Tabbey, hopelijk komt het toch goed. Snap wel dat je je zorgen maakt, zeker nadat je van zo dichtbij hebt meegemaakt dat het ook anders kan. Wat naar voor de meiden bij wie het mis gegaan is. Heel veel sterkte allemaal. Vrolijklente, om op jouw vraag terug te komen: het blijft een verrassing voor ons! En voor de statistiekjes: ik ben 31.
Tabbey. Wat een tegenvaller. Hopelijk krijgen jullie over 1.5 week alsnog goed nieuws Voor de meiden met een goede 20 weken echo. Wat een goed nieuws. Lekker genieten Hier lig ik in het ziekenhuis. Heb waarschijnlijk galstenen of een ontsteking aan me galblaas. Daarom had ik steeds van de pijn aanvallen. Krijg vandaag onderzoek en gaan ze kijken wat ze kunnen doen. Me lever werkte niet zoals het hoorde. Maar omdat ik zwanger ben is de behandeling wat lastiger. Normaal wordt je geopereerd maar dat doen ze nu liever niet. Daarom is het straks kijken wat het nu precies is en wat de behandeling wordt
Wat een spanning bij velen. Sterkte allemaal! Duim dat alles goed gaat. Zelf ben ik afgelopen week ook naar gyna doorgestuurd. vanwege het vele afvallen en mijn extreme vermoeidheidsklachten die niet over lijken te gaan. Kon dinsdag al terecht en had echt het gevoel dat ik werd gehoord door de gyna. Vandaag uitslag teruggekregen. Bloedonderzoek was (weer) goed, maar wel doorgestuurd naar internist voor as maandag, voor verder onderzoek. Het belangrijkste: het afvallen kan geen kwaad voor de kleine, dus dat vond ik fijn nieuws! Baby is verder bij gyna niet onderzocht, maar heb volg. week vrijdag de 20 weken echo, dus dan weten we meer. Een spannende week voor de boeg! Maar het is fijn om ook berichten te lezen dat vele zwangerschappen goed gaan! Zijn er trouwens nog meer mensen die er voor kiezen om niet te weten wat het gaat worden? Ik begin een beetje aan mijn eigen besluit te twijfelen, omdat er voordelen zijn als je het wel weet...
Wat een spannende verhalen allemaal meiden! Tabbey hopelijk hoor je snel meer. Door dit soort verhalen besef je je zo Goed wat een wonder het is als alles goed gaat! Alle omstandigheden, alles wat goed bij elkaar moet komen en dan nog alles wat er mis kan gaan. Niet altijd over nadenken en vooral genieten maar pff, soms ook beseffen hoe gelukkig ik ben dat het nu al 20 weken goed gaat!
Heb dus galstenen. Ze weten alleen niet zo goed wat ze moeten doen nu. Normaal wordt je meteen geopereerd maar dat kan nu niet omdat ik zwanger ben. Morgen weer onderzoeken en dan gaan ze weer kijken. Blijven ze zitten waar ze zitten is er niets aan de hand maar gaan ze zweven dan heb ik een probleem. Dan zullen ze verder gaan kijken wat ze kunnen doen. Kans is dan groot dat ze in mijn galgang terecht komen en dan wordt het gevaarlijk voor mij. Dus laten we hopen dat ze blijven zitten. Waar ze zitten
Jeetje wat een heftig nieuws allemaal. Iedereen heel veel sterkte, succes en die rustig aan. Ik ben inmiddels al 3 weken thuis van werk. Ik slaap vanaf dag 1 al zo slecht dat ik het niet meer volhield. Daarnaast ben ik bang voor vroeggeboorte dus liever nu al een stapje terug. De jongens voel ik steeds beter dus dat is fijn. Kan niet wachten op de dag dat mn man ze ook kan voelen.
Nou Nathalie dat blijft dus spannend . Ik duim voor je dat ze blijven zitten waar ze zitten tijdens je zwangerschap! Goed dat je een stapje terug hebt gedaan annacatharina. Ik heb het zelfde met het voelen, ik voel hem echt veel maar aan de buitenkant nog niks. Vind ik best zielig soms.
Sterkte Nathalie en Chezzy! Vervelend zeg dit soort dingen. Chezzy, voor ons blijft het ook een verrassing dus je bent zeker niet de enige! Wat jullie zeggen heb ik ook: die kleine buitelt er flink op los en maar man checkt meerdere keren per dag maar hij kan nog niets voelem.
Dit was ik inderdaad Ivm drukte heb ik het hier niet meer zo bijgehouden en was de FB pagina wel makkelijk. Op goede dagen zal ik zeker weer een beetje proberen bij te lezen hoe het met jullie gaat. Meiden ik wens jullie heel veel succes in de tweede helft van jullie zwangerschap!!!
Ik heb het gelezen idd op facebook maar wil hier ook sterkte wensen sam, het is best heftig en moeilijk te verwerken dus neem je tijd. Toen ik het las kreeg ik gewoon kippenvel. En wat een mooie namen hebben jullie gegeven aan jullie meiden. Nogmaals veel sterkte voor jou en je man/vriend.
Wat verschrikkelijk Sam! Hoe heeft zoiets kunnen gebeuren met een goede 20 weken echo 5 dagen eerder? Het is zo verdrietig. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Dikke knuffel!
💖 Bevallingslijst 10 t/m 31 juli 2016 💖 10 juli ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - jongen 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje - meisje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes - jongens ♡ Mich92- 1ste kindje 21 juli ♡ B3ngel - 31 jaar - 1ste kindje verrassing 22 juli ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje ♡ Ktink - 25 jaar - 1ste kindje ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje - jongen ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 24 juli ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje 25 juli ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje - meisje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje - meisje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje 28 Juli ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje ♡ Manutje - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje jongen 30 juli ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje ♡ Chezzy - ? jaar - 1ste kindje 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje - meisje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Mamachrisje - 33 jaar - 3de kindje ♡ Yakout - 33jaar - 5e kindje Totaal: 36 zwanger 8 meisjes 8 jongens 2 verrassing 📅 Afspraken maart 11 maart om 13:50 | Amanda28 | controle gynaecoloog 14 maart om 9:00 | DIYMommy | controle bij ziekenhuis verloskundige 21 maart | Tabbey | GUO Erasmus ziekenhuis ivm echodense darmen bij 20 weken echo 22 maart om 11:00 | mamachrisje | 20 weken echo (21wk) 30 maart om 15:00 | Nobely | controle verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Desstiiny Talvi Manutje: 1⭐️ Bevallingslijst 💕 NicoleAM: Aimee Nina is stil geboren op 2 maart 2016 Sam01: Pip en Noor zijn geboren op 8 maart 2016, maar 1 uur geleefd
Ik ben zo verdrietig! Zoveel kindjes die het niet gered hebben. Ik gun jullie allemaal gezonde voldragen kindjes! 1 uurtje geleefd.. Echt hartverscheurend.