16 t/m 31 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bintje83, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Sam, wat ontzettend heftig en verdrietig! Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

2. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ook hier wens ik je sterkte sam01. Wat moet jij onwijs veel verdriet hebben, ondanks dat kom je zo sterk over! Ik hoop dat je het (snel) een plekje kunt geven. Neem de tijd voor je verwerking.

Ik ben vandaag met mijn moeder aan het behangen begonnen. Mijn moeder deed het meeste werk, ik mocht ondersteunen :p. Heel blij met het resultaat tot nu toe. Het lukt nu weer even niet een foto toe te voegen, als jullie het leuk vinden probeer ik het later nog eens.

3. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd Sam01, wat ontzettend heftig!

4. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de laatste dagen steeds als ik stukken loop bv hond uitlaten, dat ik al gauw erge steek ik mn rechter zij krijg. Zou dat met de banden te maken hebben ofzo?

En volgens mij krijg ik last van mn bekken. Sinds zaterdag steeds een hele gevoelige 'onderkant' bij de linderkant van mn lies/schaambeen vooral. Herkenbaar voor sommigen?

5. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sam, wat vreselijk verdrietig!
    Kan me niet voorstellen hoe het is .... 2 meiden kwijtraken!
    Loze woorden maar ik wens jullie alle kracht en sterkte toe!
    Weten ze ook hoe het komt?
    Hopelijk hebben jullie veel Steun aan elkaar!

6. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Jeetje, tijd hier niet geweest en schrik van de berichten!
    Nicole wat vreselijk!! Sam: jeetje, wat schrikken, en dat na een goede 20 weken echo... hoe kan zoiets gebeuren? ik weet eigenlijk bij beide niet goed wat te zeggen, wat een verdriet. ik wil jullie wel feliciteren met jullie kindertjes en tegelijk ook condoleren.. heel veel sterkte!!

Fas: ik herken het wel, na veel lopen ook gauw last van mijn zij, soort steken inderdaad.. denk dat het idd dat de banden zijn.
    Leuk Nobely,ik ben altijd erg nieuwsgierig, dus een foto vind ik leuk!! Ben benieuwd.
    Hier 2 weken terug een goede 20 weken echo gehad, kindje leek iets minder gemiddeld te zijn qua gewicht, maar alles nog netjes binnen de curve. Had de echoscopiste ook nog s de verkeerde uitgerekende datum ingevuld, dus het bleek allemaal mee te vallen. Maar voor eigen gemoedsrust rond de 30 weken nog wel een groeiecho. Verloskundige vond het in eerste instantie niet nodig, als blijkt dat verdere controles goed zijn.
    Ik ben trouwens 23 en verwacht een meisje!!!! We houden het in de omgeving wel geheim, maar ik heb mij al verlult bij een goede vriendin, oeps!! Kan ik iig wel met iemand samen shoppen!:) aangezien m'n vriend dat niet altijd even leuk vind, haha.

7. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Sam wat een vreselijk nieuws zeg, heel veel sterkte de komende tijd!

8. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    sterkte voor iedereen nav de nare berichten!

vraagje; wie hebben er een voorliggende placenta en voelen nu nog steeds niks tor nauwelijks? word er zo onzeker van dat ik niks voel!

9. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Nicole en Sam, allebei gecondoleerd. Heel veel sterkte. Wat een heftig nieuws zeg. :(

10. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik heb een voorliggende placenta en voel het al paar weken heel licht, plopjes. Nu ook niet super duidelijk maar plopjes haha :D

11. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Flauw hè. ik voel ook wel "iets" maar kunnen net zo goed mn darmen zijn 😂

12. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb ook voorliggende placenta en voel inderdaad ook voornamelijk lichte plopjes. Ene dag regelmatig en dan weer paar dagen bijna niets. Het is dat ik weet dat m'n darmen niet meer zo laag zitten, anders zou ik ook denken dat het m'n darmen zijn.

13. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die plopjes zijn echt plopjes van jullie kleintjes meiden. Je darmen zitten nu heel hoog (bijna) tegen je ribben aan. Ze zeggen dat je het steeds duidelijker gaat voelen en dan er achter komt dat het al die tijd idd de kleine is geweest. Bij een tweede voel je het eerder omdat je het gevoel herkend. 😉

14. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Irritant is dat he, als je niet zeker weet of het nou wel je beeb is of niet.
    Die van mij doet hele circus-acts, kan niet missen.
    Al voel ik haar overdag met drukte minder dan savonds!

Ik moest helaas aan de bel trekken op het werk. Alleen maar strakke/zere buik en savonds niets meer waard.
    Werkdag tot 5 uur is veel te lang.
    Nu ga ik waarsch weer halve dagen werken, sochtends zelf voor de klas en dan nog even afronden.
    Baal zo. Voel ik me mentaal weer ok, net een paar weken terug na mijn afwezigheid en nu alweer deels afwezig....

15. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hier heb ik tijdens werk ook harde buiken. Werk natuurlijk in de kinderopvang, vooral als ik op de babygroep ben. Voordeel is dat ik geen vaste kracht ben maar invalkracht dus heb een 0 uren contract. Dus kan niet halve dagen werken maar gewoon zelf bepalen hoeveel dagen ik werk etc.

16. Myon

Myon Lid

4 jun 2014
    20
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hier ook een voorliggende placenta maar voel de kleine juist heel goed bewegen. Ook voor mijn man is het voelbaar en zelfs momenten dat het ook duidelijk te zien is als je naar de buik kijkt. Ligt waarschijnlijk ook op de manier waarop je kindje ligt?

17. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ooh wauw fijn dat je de baby wel voelt ondanks de voorliggende placenta. ik voel nu ook "dingen" denk dat t de baby is. zou niet weten wat anders.. echt naast mn navel.

Ooh en dat werk herken ik. sinds deze week werk ik op een andere locatie van 10 tot 17 en lig al 3 dagen om 20.00 uur op bed. ben gesloopt. gisteren dacht ik: Hoe ga ik thuis komen?! ben strompelend van vermoeitheid en rug pijn thuis gekomen.
    vind het zo vreselijk om nu al te zeggen dat t te zwaar is ook ivm nieuwe locatie maar trek dit echt niet!
    Sta de hele dag en om 1400 uur kan ik niet meer.

18. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Bij mij ligt placenta achter. Heel fijn met de echo's maar ook met die kleine voelen bewegen. :) Had vanochtend voor het eerst dat ik het ook op mijn buik kon voelen ipv alleen in mn buik. Manlief was net te laat dus die heeft het niet gevoeld, maar dat kan niet lang meer duren want onze beeb is superbeweeglijk.

19. Mrsindustry

17 aug 2015
    35
    0
    0
    Harlene2014 Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant en voel ook nog steeds niks.. Afgelopen dinsdag controle gehad bij de vk en toen hebben we haar hartje kunnen horen. Stelt weer gerust!😊 De vk zei dat ik altijd een extra afspraak mag maken als ik ongerust ben en het hartje nog even wil horen.. Maar het kan nog goed 2 weken duren voordat ik iets voel.. Kan ook morgen zijn.. No worries in ieder geval, komt goed! X

20. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Meiden. Dit is al de 3e verkoudheid/griep in de zwangerschap. Waar gaat dit heen pff niet leuk meer. Deze keer weer heftig. Begon met hoesten en gisteren keelpijn. Nu vandaag ook hoofdpijn en loopneus.
    Werk natuurlijk met kinderen en in de zwangerschap heb je niet echt weerstand. Ging lekker vroeg naar ben gisteren na een lange werkdag. Dochterlief ging ook iets van 9 uur pas in slaap vallen. Wordt ze opeens tegen 00:00 huilend wakker en daarna sliep ze verder. Ik wil verder gaa slapen en moppert ze weer af en toe. Naar mij roepen of huilen. Zegt ze dat ze oorpijn heeft. Op dat moment wist ik niet wat ik kan doen dan wachten totdat ze in slaap valt. Had een kleine matras liggen onder bed dus ging naast haar liggen op de grond. Aan de ene kant keelpijn, hoofdpijn was kapot. Kan ik niet in slaap vallen want heb het ook koud, lig natuurlijk op de grond. Ik hoor haar niet meer en wil terug naar me bed. Binnen 5 min weer huilen. Ze wer gewoon wakker door oorpijn steeds. Ik kijk naar mijn telefoon en het is 01:30. Ik dacht gelukkig hoef ik niet te werken straks. Breng haar naar ons bed maar daar ook hetzelfde. Uiteindelijk wilde ze naar eigen bed en het is 03:00. Daar lag ik weer op de grond. Vest aan, sok aan, verwarming op 21 graden (ja echt waar haha had het vreselijk koud) we vielen in slaap en ik werd wakker om 04:30. Slaapt dochter al gelukkig sinds 03:00. Ik had het warm opeens. Verwarming minder, dacht dochter wort wakker door warmte. Vest uit en naar eigen bed. Heb ik geslapen tot wekker van manlief om 07:00. Daarna weer teruggeslapen tot 08:30. Want toen werd dochter wakker. Zegt ze mama heb geen oorpijn meer. Ik dacht gelukkig dan maar. Ikzelf voel me nog steeds niet goed. Lig nu op de bank. Sorry voor mijn lange verhaal maa moes het effe kwijt

Deel Deze Pagina