He bah Roosje! Wat een nacht! Veel beterschap! Werken met kinderen is idd erg besmettelijk. Onze zoon is sinds woensdag naar de PSZ. Verwacht ook vaker ziek te worden.. Heb wel resultaat van het lab: Ik heb antistoffen tegen de waterpokken, dus hoef mij tijdens de zwangerschap geen zorgen te maken.
Dankjewel meid! Gelukkig verloopt mijn contract 15 mei en daarna gaan ze hem toch niet verlengen omdat ik zwanger ben. Vind het niet erg hihi. Dan ben ik iets van 30 weken dus nog 8 weken te gaan. Normaal als ik niet zwanger ben werd ik nooit ziek haha dus moet je na gaan. Ja psz of kdv, ze worden er eenmaal ziek. Dochter hoest ook. Ah wat fijn dat je antistoffen hebt tegen waterpokken. Hoef je niet bang te zijn. Ik moet volgende week bloed prikken en suikerdrankje drinken. Lang leve glucosetest haha. Duurt iets van 2 uur. Maar eerst effe beter worden he
Oh gatsie! Hoop dat je voor die tijd beter bent Roosje! Anders de suikertest verzetten? Ik heb hem pas rond week 25-26. Lekker dat je optijd kan stoppen met werken. Kijk er ook erg naar uit. Eerst nog op vakantie. 😊
Ja ik had hem eigenlijk ook na 24 weken maar wilde hem eerder doen omdat ik soort van symptomen had. Veel dorst en plassen, droge mond. Had labformulier toen met 20 weken gekregen bij controle maar was gegevens van iemand anders dus heb het opnieuw gekregen en zijn we dus 2 weken voorbij, ben namelijk morgen 22 weken. Ik ga maar afwachten. Heb net getempt en heb 38.1 . Geen trek in eten. Heb net 1 paracetemol ingenomen. Ben nu thee aanhet drinken en daarna misschien weer innemen. Ik ben ook echt toe aan een vakantie pff maar we zien wel hoe en wat. Is wel stil hier he, de meesten zitten op facebook. Ze hadden het over voetenzakken voor maxi cosi enz. Ik had er een van eigen merk maxi cosi, heb jij het ook ? Of ga je aanschaffen of helemaal niet?
Balen Roosje van zo'n nacht voel je je alleen maar beroerder. Ik had ondanks mijn werk (nu gestopt) op het KDV ook verwacht veel ziek te worden, maar ben nog geen een keer ziek geworden. Dat valt mij weer mee. Ik hoop dat als het mooie weer er aan komt jij er ook vanaf bent! Ik ga denk ik morgen de kinderwagen bestellen en evt. de autostoel erbij. Heb contact gehad met baby dump. Zij hebben laagste prijs garantie maar ik zag online een andere site met een lagere prijs. Nu kan ik hem in de winkel bestellen voor nog 10 euro minder. Dat is weer een lekkere meevaller. Ik lees trouwens veel mee op Facebook, maar ik reageer lang niet op alles. Ik begreep nu volgens mij ook dat er mensen buiten het forum/bekenden om aangemeld waren. Misschien meld ik mij binnenkort wel af voor die groep, ik weet het nog niet zo goed.
Roosje heb je geen lieve vent die dan naast je dochter gaat slapen ipv zwangere jij? Lijkt me voor jou ook niet echt fijn meer! Bij oorpijn geef ik gewoon een zetpil hoor, das zo'n nare pijn!!! Ik heb ook een voetenzak van maxicosi zelf. Saai en zwart maar wel Lekker warm!
Nou ik ben er ook echt weer even klaar mee hoor, kan wel janken Elke week ga ik naar zwangerschapszwemmen met een vriendin. De bikini die ik nu heb kan eigenlijk al niet meer, mijn borsten vallen er bijna uit. Positie badmode met een grote cup is echt heel moeilijk te vinden. Ik zit nu denk ik op een grote H of een kleine I. Nu had ik twee "gewone" positie badpakken besteld maar beide zit echt voor geen meter. Het ziet er gewoon niet uit. Ik wil ook geen bikini meer straks omdat de kans er goed in zit dat ik gigantisch uit mijn vel ga scheuren en ik gewoon geen zin heb om dat iedereen onder zijn neus te houden. Nu zit ik te denken om een gewone tankini aan te gaan schaffen in een grotere cupmaat, in de hoop dat deze voldoende meerekt. Zijn er hier meer meiden met dat probleem, wat zouden jullie doen? Ik hoopte eigenlijk op eem goedkope oplossing maar dat gaat hem dus niet worden.
Ha Noble, Hier inmiddels cup J en dat wist al wat krap. Ik heb en badpak bij decathlon gekocht voor 20 euro. Niet dat ik nu zwem maar mochten er van het voorjaar weggaan dan kan ik m wel meenemen. Misschien is dat iets voor jou. Ik weet trouwens niet welke wagen je werkt maar prenatal heeft er volgende week heel veel in de aanbieding.
Heb je daar wel wat steun aan dan? Ik merk gewoon als ik geen steun heb het er niet uit ziet. Ik werk niet meer en wilde idd even langs de prenatal van de week. Thanks voor de tip!
He wat balen Roosje, zo wordt het dubbel zo zwaar. Hopelijk knap je snel weer op en je dochter ook. Nobely, wat jij zegt herken ik wel. Ik was zo blij dat ik 15kg kwijt was en weer in een 'normale' E-cup paste... Die 15kg zijn (gelukkig) lang niet allemaal teruggekomen (zit nu op +4 sinds begin van de zwangerschap dus volgens verloskundige heel netjes) maar wat er bij is gekomen zit grotendeels weer aan mn borsten voor mn gevoel. Ik vind het ook lastig met zwemmen.
Gisteravond 39.1 koorts en pcm ingenomen daarna gelijk slapen. Had vk gebeld voor advies en als koorts bleef moet ik naar de HAP. Ben net wakker en weer koorts 38.6 en dus weer een pcm ingenomen
Jeejtje Roosje dat is niet fijn! Hopelijk zakt de koorts snel! @ bikini problems: Ik heb maat 38/40 momenteel, maar heb er ook moeite mee. Heb eindelijk eentje gevonden die een beetje fatsoenlijk zit bij de C&A. Maatje 40. Had er al een paar besteld bij Zalando en weer terug gestuurd. Had hem alleen gepast met BH aan. Als mijn borsten hangen, jammer dan. Koste 30 euro, maar gebruik hem maar 2 weken op vakantie. Maar vind het ook zonde om een vakantie te boeken met tropisch zwembad en er dan niet in te kunnen. Maar misschien als er zoveel hitte is deze zomer dat ik hem in de zomer ook wel in de tuin aantrek. @gewicht: Ik ben deze week afgevallen. Niet veel, maar bij mijn eerste kwam ik alleen maar aan. Heb deze week heel veel momenten gehad dat ik bijna omviel en mijn armen en benen slap voelden, alsof je uren niet gegeten had terwijl ik het uur ervoor nog mijn ontbijt op had. Ik ben nog steeds zwaarder dan bij de eerste door dat mijn start gewicht zwaarder was. Maar vind het wel een beetje maf. Bij hem was ik nu 1,5 kilo meer aangekomen.
Thanks meiden, het doet mij wel goed dat ik dus niet de enige ben met dit probleem. Dat denk ik soms namelijk, wat het vervolgens alleen maar frustrerender maakt. Ik denk dat ik nu maar naar mijn vaste lingerie zaak ga waar ik een cup in de goede maat kan scoren, en dan hopelijk tegen een leuke tankini die voldoende mee rekt aanloop. Bedankt voor het aanhoren in elk geval. Wij hadden trouwens van de week wat proefdrukjes besteld voor geboortekaartjes. We zijn er al uit, super leuk. Maakt het ook zoveel echter ineens. Dat is gek Vrolijkelente, maar zolang je nog normaal functioneert moet het goed zijn toch? Ik ben aangekomen, voor mijn gevoel al flink. Nu bijna 8 kilo, maar alles gaat juist afzakken. Dat snap ik ook niet helemaal. Hoe gaat het nu Roosje? Heeft de vk aangegeven wat je moet doen als het aanhoudt, of heb ik daar overheen gelezen? Heeft de rest allemaal een fijn weekend?
Vind 't sowieso vreselijk dat er zo weinig is in grotere cup maten. Bij mij maar 1 maat gegroeid maar toch nog 70g. Niks zit mooi of netjes! Laat staan in bad mode 😠
Ik vind dat er opzicht zat te krijgen is, maar het prijskaartje wat daaraan hangt vind ik belachelijk. Volgens mij is de gemiddelde cupmaat in NL tegenwoordig D ofzo.. Ik snap niet waarom er dan niet naar grotere cups word gekeken. De grotere maten van Hunkemoller zijn voor mij inderdaad ook helemaal niks, ik draag nu eigenlijk alleen nog maar Prima Donna.
Nobely als ik nog koorts had moest ik de HAP bellen. Zaterdag had ik dus nog wel koorts maar had pcm ingenomen en hij zakte gelukkig wel. Ik ging gewoon afwachten. Nu heb ik geen koorts meer gelukkig. Wel ziek nog. Hoest echt van me longen denk k pfff doet zo een pijn
Fijn dat de koorts weg is roosje maar nog even goed uitzieken dus. Nogmaals beterschap! Vind ik ook harlene!
Hier ook binnen een paar uur snot en snot verkouden. Rode neus, keelpijn en hoesten. Heb vast vandaag alle visite aangestoken. Kan er niet meer van slapen. Al aan de luuf, thee, honing, drop, citroen sap en tijmsyroop. Bah bah. Het is wel extra vervelend als je zwanger bent zeg. Je bent al kortademig en moe. En dan die steken in je liezen elke keer als je niest. Hopelijk is het snel over.
Hey meiden, We zijn net terug uit het ziekenhuis. In Rotterdam zagen ze geen echodense darmen, wat een opluchting! Ze snapte wel dat verloskundige en echoscopiste het vermoeden hadden, maar ze vond de darmen veel te licht om het te beoordelen als echodens (dan moest het echt net zo wit zijn als het bot). Ze hadden met 20 weken echo ook nog een wit plekje boven bij de maag gezien. Dat zat er nog steeds en was wel echt wit, alleen verwachte de arts hier ook niets ernstigs van. Voor de zekerheid wordt het vanmiddag nog wel in overleg besproken en moet ik bloed laten prikken om infectieziekten uit te sluiten. Waarschijnlijk krijg ik later nog een extra echo, maar dat kan waarschijnlijk bij eigen ziekenhuis. Wij waren in ieder geval ontzettend opgelucht en hebben zelfs een 3d echo fotootje mee gehad, zo leuk! Beterschap voor alle zieken! Hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt!