Uitslag van de bloedtest: super gezond. 😲 HA heeft net gebeld. Ik moet morgen bijhouden hoeveel ik drink en plas.
Fijn Vrolijkelente! Haha die app heb ik ook Marrieb, ik moet om sommige stukjes wel lachen. Ik werd net gebeld door een vriendin, ze is 8 weken zwanger maar word vandaag voor de 3e keer in 4 weken opgenomen vanwege HG. Super rot natuurlijk maar gelukkig gaat ze nu kleine beetjes binnen houden. Vorige week is er nog met sonde voeding gedreigd, maar dat wilde ze echt niet. Ik hoop voor haar dat het niet de hele zwangerschap duurt. Hoe gaat het nu bij jou Twigs? (als je nog meeleest af en toe )
Oh trouwens, ik ben vandaag EINDELIJK geslaagd voor een badpak. Een normale en schreeuwend duur, maar hij gaat hopelijk genoeg meerekken en geeft voldoende steun. Ik ben er in elk geval blij mee. We gaan dit weekend met de familie naar Weerterbergen van Roompot, en nu kan ik zwemmen zonder voor mijn gevoel voor schut te lopen
Wat super rot voor je vriendin Nobely! Wel lekker dat je eindelijk een badpak hebt gevonden. Ik heb eindelijk een tankini gevonden. Ook wel fijn, als ik moet plassen hoeft niet het hele ding uit, maar je ziet ook niet mijn buik vol tijgerstrepen. Heb zo zin in de vakantie! Fijn weekendje alvast! <3
Thanks! Ja ik zie wel hoe ik dat plassen aan ga pakken, ben voor nu in elk geval heel blij. Wanneer ging jij ook alweer?
Oh dat valt wel mee hoor!! Bij mijn vorige zwangerschap ook een badpak gehad. Alleen was die na de hele zwangerschap elke week zwemmen en ook het baby zwemmen (je buik is niet meteen plat en mooi na de bevalling) was hij best wel versleten. Wij gaan in de meivakantie lekker 2 weken.
Haha ja! Heb sneakers in een maat groter gekocht. Ik hou sowieso vocht vast in m'n onderbenen en voeten. Ze zeggen veel bewegen. Maar ik sta al de hele dag ivm m'n werk. Soms doet 't echt super pijn!
Zit in in het ziekenhuis voor de gucose tolerantie test. Kortaf: suikertest haha. Heb die vieze suikerdrankje op, bleeh wat was het vies, maar wiel toch wel mee. Nasmaak is nog steeds vies. Moet over een half uur weer bloed laten prikken en daarna weer na een uur. Ben benieuwd wat de uitslag zal zijn
Ben ook benieuwd Roosje. Ik ben net weer op controle geweest, alles was goed. Ik ben nu 8 kg aangekomen maar daar waren ze tevreden over.
💖 Bevallingslijst 10 t/m 31 juli 2016 💖 10 juli ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - jongen 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje - meisje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes - jongens ♡ Mich92- 1ste kindje 21 juli ♡ B3ngel - 31 jaar - 1ste kindje verrassing 22 juli ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje ♡ Ktink - 25 jaar - 1ste kindje ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje - jongen ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 24 juli ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje 25 juli ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje - meisje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje - meisje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje 28 Juli ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje ♡ Manutje - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje jongen 30 juli ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje ♡ Chezzy - ? jaar - 1ste kindje 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje - meisje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Mamachrisje - 33 jaar - 3de kindje ♡ Yakout - 33jaar - 5e kindje Totaal: 36 zwanger 8 meisjes 8 jongens 2 verrassing 📅 Afspraken april 📅 Afspraken mei 4 mei om 14:00 uur | Nobely | controle verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Desstiiny Talvi Manutje: 1⭐️ Bevallingslijst 💕 NicoleAM: Aimee Nina is stil geboren op 2 maart 2016 Sam01: Pip en Noor zijn geboren op 8 maart 2016, maar 1 uur geleefd
Wanneer hebben jullie weer afspraken meiden? De lijst die ik als laatste vond is al best even geleden. Ik moet 4 mei dus weer. Ik heb trouwens bij de trekpleister XL hydrofieldoeken gescoord. 4 euro per stuk nu, misschien nog een tip voor jullie. Ze hebben ook slaapzakjes etc.
Die heb ik ook zien staan in de folder idd! Ik heb de 20e weer een afspraak. Hoe was je uitslag Roosje?
ja heb er idd ook niets meer opgezet: Wij moeten volgende week vrijdag (weet even de datum niet) om 9:00 voor de intake naar de gynaecoloog ivm de keizersnee. Geen idee wat ik ervan moet verwachten.. Gewoon gesprekje/kennismaken.