Daar zijn we weer!! Iedereen weer opgeknapt? Ik heb veel last van mn bekken op t moment, grrr, dus lig nu weer ff plat om te rusten. Beeb wordt dan altijd wel heel actief, zo leuk!
Marrieb: vervelend van je bekken!! Maar wel een gelukje, dat de baby dan lekker actief is, vind dat altijd zo gezellig!! Nu we weer online zijn, misschien een stomme vraag, maar hoe maak je nou een bedje op? Ik zie overal staan op uitzetlijstjes etc; molton onderleggers, zeiltjes, molton hoeslakens en ook nog gewone hoeslakens.. Hoe doen jullie dat? Ik wordt echt gek van het internet wat steeds weer wat anders zegt! haha
Is ook heel gezellig! Ik gebruik een molton en een hoeslaken en geen matjes oid. Verder een dekentje met lakentje.
Jeej de site is weer online!! Weet mijn wachtwoord niet meer alleen maar lukte plots toch om in te loggen zonder wachtwoord. Weet het niet Mich: wij hebben airgosleep. Matras, airgosleep toplaag en hoeslaken ook van airgosleep. Wij vinden het ideaal. Als het warm is zweet de kleine niet zo erg omdat het allemaal heel goed ventileerd. Toen onze man klein was en het zomer was hadden we eerst een lakentje. Toen hij ging bewegen in bed zijn we toch overgestapt op slaapzakjes. Kan mij herrineren dat we bij de eerste met hetzelfde gedoe zaten. Ze advieseren allemaal wat anders en de winkels zijn natuurlijk ook heel commercieel ingesteld. Wat vervelend dat je zoveel last hebt van je bekken marrieb. Wel heel fijn dat je de kleine voelt schoppen. Hier enorm in de stress. ML wil het bed voor de grote broer zelf maken, kamer schilderen in een heel landschap, allemaal met de hand en nog een kledingkast zelf maken. Ik kan helemaal niets doen vanwege mijn bekken. Kan wel wat lopen. Maar bukken en tillen e.d. gaat niet. Momenteel gaat het met ML zijn gezondheid ook niet goed. (Denk stress) Maar hij vertikt het om gewoon een kinderkamer te kopen. Hij wil het zelf maken. Ik weet dat ik straks niet meer zelf mijn sokken en schoenen aan kan trekken/ afdrogen na het douchen. Dus naast het verzorgen van de kleine komt er ook meer zorg voor mij. Ik werk ook nog steeds elke zaterdag dus de weekenden dat hij kan klussen zijn ook beperkt, want op de zaterdag moet hij dus ook nog eens op de kleine passen. Ik lees op internet dat alles echt klaar moet zijn voor de 34 weken ivm verflucht/vroeggeboorte. We gaan ook nog 2 weken op vakantie, hebben veel verjaardagen. En het ontwerp is nog niet eens af. We hebben ook nog geen naam en dat mis ik heel erg omdat ik de kleine niet kan aanspreken terwijl hij steeds meer gaat schoppen. Ik heb gewoon sterk het vermoeden dat de kleine vroeg komt. Ook omdat het weer een flinke knul wordt en ze me daar in het ziekenhuis vast niet te lang mee door laten lopen. Ligt dit aan nesteldrang? Of is 8 weken voor een wel heel ambitieuse kinderkamer best kort? Het wordt namelijk een halfhoogslaper. Dat ook nog in de grondverf moet en 2 x moet worden afgelakt. We hadden ook al gewoon een kleurtje gehaald voor op de muur, maar hij wil perse bergen met witte toppen, bomen en een zon. Totaal 5-6 verschillende kleuren of zo. Daarbij slaapt onze man ook in die kamer. We hebben maar 1 kamer waar twee kindjes op komen te liggen. De baby willen we de eerste 3 maanden bij ons op de kamer hebben liggen. Maar als de kleine er is kom je er echt niet meer aan toe. En vind dat de grote broer die van ledikant naar bed gaat ook wel even aan zijn bed mag wennen voordat hij meteen met een baby op een kamer ligt die dan "zijn" bed inpikt. Daarbij wordt het voor hem ook tijd dat hij een nieuw bed krijgt. Hij groeit uit zijn ledikant en slaapt heel slecht. Door ruimte gebrek? Geen speen meer? Of omdat zijn slaapzak (de grootste maat die bestaat) bijna niet meer past. Sorry voor mijn lange verhaal. Loop hier al dagen mee en mis jullie. Misschien heb ik van jullie even een schouderklopje nodig dat het goed komt en dat het aan mijn nesteldrang ligt en niet aan mijn soms iets te positief ingestelde/makkelijk dekende/eigenwijze man. Ik vind 8 weken (dus 10 dagen ongeveer) erg krap. Want vrijkrijgen van zijn werk.. ho maar..
Even meegelezen, ik wil toch weten hoe het met jullie gaat ook Ik ben van zetpillen Emesafene overgestapt op tabletten. Ging gelijk een stukje beter. Nog wel misselijk, vooral 's avonds en 's nachts, maar ik ben van drie keer per dag spugen over naar een keer per drie dagen. Zolang ik aan de Emesafene blijf gaat het goed. Hoop dat je vriendin snel over haar piek heen is! Ik ben nu 25 + 2 en ik ben het al een week of 14 zat Maar de kleine man doet het prima, buik groeit als kool en ik val momenteel niet meer af. Nog 15 weken
Fijn dat de site weer online is! Ik heb gisteren al even gelezen maar had echt geen zin om te reageren als ik eerlijk ben, ik heb sinds deze week zoveel last van mijn rug dan ik af en toe niet weet hoe ik moet zitten/liggen/staan. Word er gek van. Hopelijk is het van tijdelijke aard. Ik leef dus mee met ieder die ergens last van heeft Leuk om weer wat van je te horen Twigs. Gelukkig is het spugen toch een beetje geminderd, maar het blijft natuurlijk super vervelend. Gisteren hebben we hier op het kamertje de vloerplinten gelegd, en het weekend is er een nieuw bewegend raam in gezet. Eerdaags even de plafondplinten erop en dan kan het kamertje er sowieso in. Die willen we dit weekend gaan bestellen. Dat wordt trouwens bij Baby-Dump want bij de Prenatal is ineens de actie veranderd en werden we zo beroerd geholpen dat we dat hebben laten gaan. Verder nog even op zoek naar mooie gordijnen en er moet nog een bovenraampje worden vervangen door een raam met rooster, dan is het helemaal af. Zo blij om te zien hoe het vordert!
Wat een hoop plannen heeft je kerel nog vrolijklente. Wij wilden eerst ook een ander kamertje voor mijn zoontje, maar heb nu eerst alleen een peuterbedje neergezet. Dit weekend (pas?) gaan we de kamer leegruimen, wordt nu gebruikt als werkkamer, ofwel mega-rommel-hok. Geen zolder dus er moet gewoon veel weg!!! We zitten er toch nooit. Maar er zit nog een leuk pip-behang op, super meisjes-achtig dus dat laat ik lekker zitten. Ledikant en commode van zoonlief maken het iets stoerder en dan nog wel plinten verven/kastdeur verven en gordijnen. Dus je bent niet de enige die nog veel moet. Wil het wel graag klaar hebben, maar zit minder in de stress nu, het meeste is iig al in huis, dat scheelt. Maar, kan me wel voorstellen, dat als je man nog zoveel wil doen, hij nu toch maar eens moet beginnen... Haha. Twigs fijn dat het wat beter gaat! Eens in de 3 dagen is iig te overzien lijkt me. Maar nog steeds niet fijn! nobely klinkt leuk hoor! Meiden, wordt t tijd voor een buikfotootje? Ben wel benieuwd!
Vrolijklente: je man wil inderdaad nog veel doen, hij mag wel opschieten! Maar op een of andere manier krijgen mannen het vaak wel voor elkaar dat het goedkomt, of moeten ze zelf tot de ontdekking komen dat het allemaal te veel is.. Twigs: wat fijn dat het spugen en de misselijkheid minder zijn! En wat ben je inderdaad positief, we zijn er bijna!! Nobely: rugklachten zijn kut. ik heb er met name in de nacht van, en weet dus precies hoe je je voelt als je niet weet hoe je moet liggen en zitten. Het is zo leuk om bezig te zijn in het kamertje en leuk om te lezen hoe iedereen dat hier doet! Ik vind het ook leuk om buik foto's te zien!! ik zal proberen 1 te uploaden. Ik wil alleen niet met mijn gezicht op internet, dus zal ff kijken of ik een foto kan aanpassen! Haha.. Moet zeggen dat op de foto mijn buik wel groter lijkt als dat hij er uitziet/voelt met kleren aan.. vertekend wel weer iets zo'n foto. Nu jullie!!!!!
Hoi meiden. Hier gaat het goed hoor. Ben nog druk aan het werken 3 dagen. Deze week 4 dagen gewerkt. Merk dat het zwaarder wordt voorsl op een babygroep. Aanstaande week sta ik weer op de babygroep 3 dagen. Mijn contract verloopt 15 mei maar denk dat mijn laatste dag 12 mei zal zijn. Misschien stop ik selfs eerder. Dan ben ik ongeveer iets van 29-30 weken dus net goed. Heb soms nog last van hoge rugpijn en soms aan me been/heup. Lopen gaat dan moeilijk, hoop niet sat het bekken zijn. De baby voel ik nu elke dag bewegen. Nog niet echt harde schopjes, maar van buitenaf zie je het nu ook als hij beweegt. Ik ben vandaag precies 25 weken. Buik groeit nu ook hihi. 25 weken buikfoto
Mooie buikjes meiden! Kan nu zelf natuurlijk niet achterblijven! Moet eerlijk bekennen dat dit 1 van de 1ste buikfoto's is die ik gemaakt heb. Oeps. In pyama-outfit maar ok.... Tis er 1
Ik lees nu pas jouw bericht vrolijkelente, sorry vast overheen gelezen. Ik snap je stress helemaal, maar zou het wel proberen een beetje los te laten en dan maar je man zijn gang laten gaan. Kan het niet zijn dat het voor je man ook een stuk ontspanning is daarmee bezig te gaan? Hoe dan ook, ik snap dat je je druk maakt aangezien ik op het moment van een mug al een olifant maak. Ik weet niet zo goed hoe ik je verder "gerust kan stellen" maar vond het lullig dat ik niet op je bericht heb gereageerd dus bij dezen. Hoe was je intake bij de gyn? Mooie buikjes dames! Wij hebben zaterdag het kamertje en de wagen besteld. De kinderstoel is ondertussen al in huis, het is toch de Stokke Steps geworden. Als het goed is kan ik volgende week ook de wipper ophalen en dan is hij helemaal compleet. We hebben alle onderdelen van verschillende mensen cadeau gekregen. Ook is op de gordijnen en de vensterbank na het kamertje nu helemaal af. Als de meubeltjes begin mei komen kunnen ze er dus gelijk in. Heb er echt zin in! Weet iemand van jullie misschien waar je de geurbuideltjes kunt kopen van Zwitsal voor in de kast? Ik ben ze nog niet tegen gekomen. Iedereen een fijn weekend gehad?
💖 Bevallingslijst 10 t/m 31 juli 2016 💖 10 juli ♡ Aikie - 32 jaar - 2e kindje 13 juli ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - jongen 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje - meisje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes - jongens ♡ Mich92- 23 jaar - 1ste kindje - meisje 21 juli ♡ B3ngel - 31 jaar - 1ste kindje verrassing 22 juli ♡ Noettie - 31 jaar - 2de kindje ♡ Ktink - 25 jaar - 1ste kindje ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje - jongen ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 24 juli ♡ Vrolijkerd - 27 jaar - 2de kindje ♡ Gupperdegup - 32 jaar - 2de kindje 25 juli ♡ Remmar1982 - 33 jaar - 2de kindje ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje - meisje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje - meisje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje ♡ Amandie - 29 jaar - 2de kindje 28 Juli ♡ Heis - 33 jaar -1e kindje 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Essieee1983 - 32 jaar - 1ste kindje ♡ Manutje - 30 jaar - 1ste kindje ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje jongen 30 juli ♡ Blue lady - 27 jaar - 1ste kindje ♡ Chezzy - ? jaar - 1ste kindje 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje - meisje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Mamachrisje - 33 jaar - 3de kindje ♡ Yakout - 33jaar - 5e kindje Totaal: 36 zwanger 9 meisjes 8 jongens 2 verrassing 📅 Afspraken april 20 april | Marrieb | controle verloskundige 21 april | Tabbey | controle verloskundige 📅 Afspraken mei 4 mei om 14:00 uur | Nobely | controle verloskundige ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Desstiiny Talvi Manutje: 1⭐️ Bevallingslijst 💕 NicoleAM: Aimee Nina is stil geboren op 2 maart 2016 Sam01: Pip en Noor zijn geboren op 8 maart 2016, maar 1 uur geleefd
Mooi Roosje24 en Marrieb!! Nobely: ik zag ze laatst ook bij de AH! Ruikt inderdaad zo lekker. Wat fijn dat het kamertje klaar is, kunnen de meubeltjes er straks zo in! Wat een heerlijk weertje vandaag! Morgen begint m'n zwangerschaps cursus en duurt dan 7 weken.. ben erg benieuwd, meer mensen die een cursus gaan doen?
Ik heb de Zwitsal buideltjes gevonden! Kan ik ze straks lekker in de kast leggen als die er is, kan niet wachten haha. Zijn inderdaad wel prijzig, even een aanbieding afwachten voor de volgende keer!
Ik ga geen cursus doen maar vanaf donderdag wel yoga. Ben benieuwd! Hoop dat ik me iets fitter ga voelen. Voel me af en toe 75+.
Kan me voorstellen dat dat stress oplevert vrolijklente! Aan de andere kant ook wel weer mooi dat hij graag zelf iets wil maken voor de kamer. Maar wel heel ambitieus. Jullie zijn allemaal al ver met het kamertje zeg! Wij hebben vorige week eindelijk het kamertje leeg gekregen (was onze rommelkamer en stond nog vol dozen van de verhuizing). Mijn moeder gaat een muurschildering maken, maar we worstelen nog een beetje met het ontwerp. En er zit nog structuur op de muur dus we zijn (nuja, manlief eigenlijk) druk bezig dat te egaliseren. Voel af en toe de paniek ook wel opkomen dat we het niet op tijd af gaan krijgen. Hier trouwens ook bekkenklachten. Ik heb er al een tijdje last van, maar omdat ik ook voor mn zwangerschap al vaak last van mn (onder)rug had, heb ik er weinig aandacht aan besteed. Nu sinds 1,5 week ongeveer echt hevige klachten eigenlijk bij alles wat ik doe. Mijn docente van de zwangerschapsyoga denkt dat het bekkeninstabiteit is. Ik heb vanmiddag een afspraak bij de bekkenfysiotherapeut in de hoop dat die wat voor me kan betekenen. Ga namelijk volgende week weekje op vakantie...