Met alle feestdagen in zicht + gedeeltijke werkdagen lijkt het alsof ik amper aan het werk ben. Ik kom iig tijd tekort! Gelukkig kan ik wel goed m'n grenzen aangeven, al voel ik me dan wel lichtelijk schuldig omdat ik het gevoel heb dat mijn collega's meer onder tijdsdruk komen te staan... Herkennen jullie dit gevoel? Voor ons geen pretecho 2D 3D, om dezelfde reden dat we ook geen geslacht willen weten. Plassen is ook hier af en toe een crime. Vooral s nachts. Heb al een nacht meegemaakt dat ik echt ieder uur 'moest'... Volgende week start de zwangerschapscursus en krijg ik m'n eerste groeiecho om te kijken of het hoofdje nog binnen de normen ligt. Eerst maar deze week genieten van de zonnige dagen 😎
Hou op schei uit over schuldig voelen. Haha dat is mijn reden dat ik m'n grenzen niet kan aangeven qua werk. Wij moeten gewoon de feestdagen werken. Bah. Vooral met dit weer nu.
Zoooo herkenbaar dat schuldgevoel haha. Ik moet ook gewoon de feestdagen werken overigens. Hoe was je echo Tabbey?
Pfft ik heb vandaag na veel frustratie en tranen wel mijn grenzen aangegeven. Ik heb vakantie maar mijn klachten worden alleen maar erger. Gister 2.5 uur op werk (school) geweest om het eea bij te werken met mijn duo-collega en de rest van de dag alleen maar een superstrakke en pijnlijke buik. Hoe moet ik dan volgende week de hele ochtend voor de groep staan. Voel me idd, heel herkenbaar, superschuldig maar dit kan ook niet. Dus heb de directeur gemaild en hopelijk kan ik op therapeutische basis aan de slag. Nu ik het eenmaal geuit heb, voel ik me rustiger maar de weg ernaartoe heeft me veel tranen gekost.... Bah!!!! En het ergste vind ik nog wel dat ik het zwanger zijn nu helemaal niet leuk vindt.... Terwijl ik juist graag wil genieten, hebben jullie dat ook, andere dames met klachten?
Ja herkenbaar! Ben vandaag thuis gebleven. Kwam maandag weer huilend thuis van de pijn. Dat m'n vriend ook zei; als je zo door gaat help je je lichaam om zeep (ik zeg t netjes ) Vond 't super moeilijk om te bellen naar werk. Iedereen is anders taallig en om dan goed uit te leggen hoe jij je voelt is zooo moeilijk...! En dan voel je je schuldig. Te dom. Dus heb alle keuken kastjes uitgesopt en schoongemaakt. En de badkamer ook. Verder heb ik t soms zo benauwd als ik zit. Dan moet ik echt ff opstaan om lucht te krijgen! Ga deze week lekker van de zon genieten! Samen klussen in de babykamer en m'n nieuwe auto (lees: burgerlijk ) op halen.
He wat naar meiden Goed dat jullie je grenzen hebben aangegeven op werk, maar vervelend dat dit er allemaal aan vooraf gaat. Veel sterkte met de klachten!
💖 Bevallingslijst 10 t/m 31 juli 2016 💖 13 juli ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - jongen 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje - meisje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje - jongen 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes - jongens ♡ Mich92- 23 jaar - 1ste kindje - meisje 21 juli ♡ B3ngel - 31 jaar - 1ste kindje verrassing ♡ Harlene2014 - ? jaar - 1ste kindje - meisje 22 juli ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje - jongen ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 25 juli ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje - meisje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje - meisje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje - meisje 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Manutje - 30 jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje jongen 30 juli ♡ Chezzy - 30 jaar - 1ste kindje verrassing 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje - meisje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Yakout - 33jaar - 5e kindje - meisje Totaal: 26 zwanger 13 meisjes 9 jongens 2 verrassing 📅 Afspraken mei 4 mei om 13:30 uur | Roosje24 | controle verloskundige 11 mei om 09:00 uur | Tabbey | controle verloskundige 18 mei om 15:30 uur | Nobely | groeiecho 25 mei | Vrolijkelente | groeiecho 2 ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Destiiny ~ weer zwanger Talvi Manutje: 1⭐️ Bevallingslijst 💕 NicoleAM: Aimee Nina is stil geboren op 2 maart 2016 Sam01: Pip en Noor zijn geboren op 8 maart 2016, maar 1 uur geleefd
Hee meiden, Wat vervelend allemaal die klachten, ik heb weer een hoop meldingen gemist van berichten merk ik. Hier gaat het eigenlijk wel goed, vandaag een goede controle gehad. Over 2 weken mag ik voor de groeiecho. Op dit moment is mijn man aan het helpen het kamertje naar boven te sjouwen, die wordt nu geleverd. Ook de kozijnen worden deze week/weekend aangepakt. Dus we zijn lekker bezig. Beterschap voor allen!
Hi all, Ik heb voor het eerst dat ik afgelopen week van m'n zwangerschap kan genieten, want vermoeidheid is niet meer zo prominent aanwezig als ik mij maar rustig houd. Pozen met energie lijken dus langer te duren. Helaas wel vaak eruit s nachts door plassen en nu ook door maagzuur. Ik hoop dat ik nog lang genieten, maar vrees dat door mindere nachtrust de vermoeidheid weer zal toenemen. Maar was blij om van andere moeders herkenning van klachten te krijgen, raar dat dat zo werkt 😜 We zijn nu aan het kijken voor een tijdelijke huishoudelijke hulp, omdat ik al bijna vanaf begin geen energie heb voor zwaardere klussen. En m'n man begint nu ook moe te worden van de extra klussen en veeleisende baan. Misschien ook een idee voor jullie, mocht het financieel kunnen. Ben van plan om straks 1 dag ouderschapsverlof op te nemen per week, maar vind het relatief behoorlijk wat je dan inlevert, vooral als je van kinderopvang gebruik gaat maken. Veel sterkte meiden met jezelf heel houden!
Mijn volgende controle is 10 mei, die mag ook op het lijstje, net als de intake kraamzorg 18 mei. Nobely, wat fijn dat het kamertje er is! Goed bezig. Chezzy fijn dat je nu een beetje van de zwangerachap kunt genieten, hopelijk blijft dat zo. Marrieb wat jij zegt herken ik wel, als je veel klachten hebt, is het moeilijk om van de zwangerschap te genieten. Wel doen hoor! Focus op de mooie momenten, de schopjes, het voorbereiden etc. Is lastig, maar is zo zonde anders.
💖 Bevallingslijst 10 t/m 31 juli 2016 💖 13 juli ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - jongen 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje - meisje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje - jongen 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes - jongens ♡ Mich92- 23 jaar - 1ste kindje - meisje 21 juli ♡ B3ngel - 31 jaar - 1ste kindje verrassing ♡ Harlene2014 - ? jaar - 1ste kindje - meisje 22 juli ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje - jongen ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 25 juli ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje - meisje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje - meisje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje - meisje 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Manutje - 30 jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje jongen 30 juli ♡ Chezzy - 30 jaar - 1ste kindje verrassing 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje - meisje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Yakout - 33jaar - 5e kindje - meisje Totaal: 26 zwanger 13 meisjes 9 jongens 2 verrassing 📅 Afspraken mei 4 mei om 13:30 uur | Roosje24 | controle verloskundige 10 mei | B3ngel | controle verloskundige 11 mei om 09:00 uur | Tabbey | controle verloskundige 18 mei | B3ngel | intake kraamzorg 18 mei om 15:30 uur | Nobely | "30 wk" groei-echo 25 mei | Vrolijkelente | groeiecho 2 ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Destiiny ~ weer zwanger Talvi Manutje: 1⭐️ Bevallingslijst 💕 NicoleAM: Aimee Nina is stil geboren op 2 maart 2016 Sam01: Pip en Noor zijn geboren op 8 maart 2016, maar 1 uur geleefd
Mijn controle was goed nobely. Bloeddruk normaal, hartje klopt goed. Van het weekend had ik steken en krampen en dat was dus waarschijnlijk draaien van baby want hij ligt nu met zijn hoofd naar beneden hihi Volgnde afspraak 26 mei om 10:15
💖 Bevallingslijst 10 t/m 31 juli 2016 💖 13 juli ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - jongen 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje - meisje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje - jongen 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes - jongens ♡ Mich92- 23 jaar - 1ste kindje - meisje 21 juli ♡ B3ngel - 31 jaar - 1ste kindje verrassing ♡ Harlene2014 - ? jaar - 1ste kindje - meisje 22 juli ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje - jongen ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 25 juli ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje - meisje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje - meisje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje - meisje 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Manutje - 30 jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje jongen 30 juli ♡ Chezzy - 30 jaar - 1ste kindje verrassing 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje - meisje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Yakout - 33jaar - 5e kindje - meisje Totaal: 26 zwanger 13 meisjes 9 jongens 2 verrassing 📅 Afspraken mei 4 mei om 13:30 uur | Roosje24 | controle verloskundige 10 mei | B3ngel | controle verloskundige 11 mei om 09:00 uur | Tabbey | controle verloskundige 18 mei | B3ngel | intake kraamzorg 18 mei om 15:30 uur | Nobely | "30 wk" groei-echo 26 mei om 10:15 uur | Roosje24 | controle verloskundige 25 mei | Vrolijkelente | groeiecho 2 ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee Bugs bunny Destiiny ~ weer zwanger Talvi Manutje: 1⭐️ Bevallingslijst 💕 NicoleAM: Aimee Nina is stil geboren op 2 maart 2016 Sam01: Pip en Noor zijn geboren op 8 maart 2016, maar 1 uur geleefd
Ja eigenlijk de laatste week wel goed, dus daar ben ik heel blij mee. Soms slaap ik een aantal dagen slecht, maar dat gaat ook de laatste 5 nachten weer goed. Gisteren hebben we de commode nog in elkaar gezet, en dat voel ik wel weer in mijn rechter bil/onderrug. Maar de ervaring leert dat dat ook wel weer over gaat 😉.
Heeft iemand binnenkort ook de 30 weken echo? Wij mogen dinsdag middag! Nu al zin in om de baby te zien! Is al weer 10 weken geleden. Ondanks t lekkere weer, weer verder in de baby kamer 😉
Morgen controle Vk + kraambureau en as maandag een groeiecho met 28 weken en dus 1e x zwangerschapscursus. Krijg ook nog controles met 32 en 36 weken. Voel de baby iets minder de laatste dagen maar nog wel steeds voldoende naar mijn idee. Vooral in bed is het nog een echte druktemaker 😏
Ik heb de 18e de 30 weken echo harlene ben dan 30+4. Die dagen heb ik er ook tussen chezzy om de zoveel weken, misschien komt het doordat je baarmoeder dan weer even is gegroeid? De laatste keer was het 3 dagen "rustig". Vervolgens voelde ik hem weer als vanouds, en inderdaad nog het meeste 's morgens en 's avonds in bed.