💖 Bevallingslijst 10 t/m 31 juli 2016 💖 13 juli ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - jongen 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje - meisje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje - jongen 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes - jongens ♡ Mich92- 24 jaar - 1ste kindje - meisje 21 juli ♡ B3ngel - 31 jaar - 1ste kindje verrassing ♡ Harlene2014 - ? jaar - 1ste kindje - meisje 22 juli ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje - jongen ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 25 juli ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje - meisje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje - meisje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje - meisje ♡ Artife - 26 jaar - 2de kindje jongen 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Manutje - 30 jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje jongen 30 juli ♡ Chezzy - 30 jaar - 1ste kindje verrassing 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje - meisje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Yakout - 33jaar - 5e kindje - meisje Totaal: 26 zwanger 13 meisjes 9 jongens 2 verrassing 📅 Afspraken juli 5 juli | Artife | controle verloskundige 5 juli | Mich92 | controle gynaecoloog 7 juli | Mich92 | controle verloskundige 25 juli | Vrolijklente | De grote dag: geplande keizersnee 💙 ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee ~ weer zwanger Bugs bunny ~ weer zwanger Destiiny ~ weer zwanger Talvi Manutje: 1⭐️ Bevallingslijst 💕 NicoleAM: Aimee Nina is stil geboren op 2 maart 2016 Sam01: Pip en Noor zijn geboren op 8 maart 2016, maar 1 uur geleefd
Wat vervelend al die familieperikelen meiden. Maar laat het hen inderdaad zelf uitzoeken voor ze naar jullie komen, dan kunnen jullie focussen op de bevalling/de kleine. Ik herken die steken wel, zoals die in het schaambot (bekkenklachten) als onderin mijn buik (indaling). Naja nog maar even! Artife, niet slim van je schoonzus inderdaad, als ze er nu niets aan doet kan ze er nog jaren last van hebben!
💖 Bevallingslijst 10 t/m 31 juli 2016 💖 13 juli ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - jongen 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje - meisje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje - jongen 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes - jongens ♡ Mich92- 24 jaar - 1ste kindje - meisje 21 juli ♡ B3ngel - 31 jaar - 1ste kindje verrassing ♡ Harlene2014 - ? jaar - 1ste kindje - meisje 22 juli ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje - jongen ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 25 juli ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje - meisje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje - meisje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje - meisje ♡ Artife - 26 jaar - 2de kindje jongen 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Manutje - 30 jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje jongen 30 juli ♡ Chezzy - 30 jaar - 1ste kindje verrassing 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje - meisje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Yakout - 33jaar - 5e kindje - meisje Totaal: 26 zwanger 13 meisjes 10 jongens 3 verrassing 📅 Afspraken juli 4 juli | B3ngel | controle verloskundige + controle echo 5 juli | Artife | controle verloskundige 5 juli | Mich92 | controle gynaecoloog 7 juli | Mich92 | controle verloskundige 11 juli | B3ngel | controle gynaecoloog 25 juli | Vrolijklente | De grote dag: geplande keizersnee 💙 ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee ~ weer zwanger Bugs bunny ~ weer zwanger Destiiny ~ weer zwanger Talvi Manutje: 1⭐️ Bevallingslijst 💕 NicoleAM: Aimee Nina is stil geboren op 2 maart 2016 Sam01: Pip en Noor zijn geboren op 8 maart 2016, maar 1 uur geleefd
💖 Bevallingslijst 10 t/m 31 juli 2016 💖 13 juli ♡ Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje - jongen 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje - meisje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje - jongen 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡♡ Annacatharina - 35 jaar - 1ste 2 kindjes - jongens ♡ Mich92- 24 jaar - 1ste kindje - meisje 21 juli ♡ B3ngel - 31 jaar - 1ste kindje verrassing ♡ Harlene2014 - ? jaar - 1ste kindje - meisje 22 juli ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli ♡ Roosje24 - 28 jaar - 2de kindje - jongen ♡ CiDa84 - 31 jaar - 2de kindje ♡ Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 25 juli ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje - meisje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje - meisje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje - meisje ♡ Artife - 26 jaar - 2de kindje jongen 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Manutje - 30 jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Vrolijklente - 28 jaar - 2de kindje jongen 30 juli ♡ Chezzy - 30 jaar - 1ste kindje verrassing 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje - meisje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Yakout - 33jaar - 5e kindje - meisje Totaal: 26 zwanger 13 meisjes 10 jongens 3 verrassing 📅 Afspraken juli 4 juli | B3ngel | controle verloskundige + controle echo 5 juli | Artife | controle verloskundige 5 juli | Mich92 | controle gynaecoloog 7 juli | Mich92 | controle verloskundige 7 juli | Bintje83 | controle verloskundige 11 juli | B3ngel | controle gynaecoloog 25 juli | Vrolijklente | De grote dag: geplande keizersnee 💙 ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee ~ weer zwanger Bugs bunny ~ weer zwanger Destiiny ~ weer zwanger Talvi Manutje: 1⭐️ Bevallingslijst 💕 NicoleAM: Aimee Nina is stil geboren op 2 maart 2016 Sam01: Pip en Noor zijn geboren op 8 maart 2016, maar 1 uur geleefd
@ waterdichte molton; ik heb ook die van de alles gehaald. Die uit het Kraampakket kraakt meer en is ook meer plastic dan deze. Scheelt zweten 😉 @ hier; ik zit mezelf zoooooo in de weg...is echt niet grappig meer. Wil de bevalling nu wel gehad hebben...nog eventjes maar man o man wat is vandaag ruk @ alle berichten; ik zal morgen bijlezen want volgens mij hebt ik flink qat gemist, sorry voor het late reageren alvast 😘
Ik had vandaag trouwens echt een beetje een baaldag. Je weet wel, zo'n waarop je om alles in janken uitbarst en je je uiteindelijk met een zak chips op de bank plant om je favo serie te binge-watchen. Voelde me echt niet fijn en was even helemaal klaar met zwanger zijn etc. Krijg ik ineens vanuit het niets (we hadden eergisteren voor het laatst geappt) een berichtje van mijn vriendin: 'ik wil je even laten weten dat je mijn allerliefste vriendin bent!' Maakte gelijk mijn dag weer goed!
Als je geen fysio pakket hebt en je hebt het geld ook niet kan ik het ergens wel begrijpen. Een echte bekkenfysio kost 30 euro per half uur. Ik had toen 12 behandelingen nodig en was ook niet verzekerd. Nu dus extra fysio verzekerd. Maar de eerste keer koste het dus 360 euro. Overigens zegt mijn fysio nu ook heel eerlijk: Ik ben uitbehandeld. In het begin heeft het heel goed geholpen . Maar de klachten die ik nu heb aan de voorkant gaan niet weg met oefeningen en massage. Maar zit ook tegen het einde van de zwangerschap aan nu. Overigens komt het nauwelijks nog voor dat vrouwen lang last hebben na de bevalling. Meestal verdwijnt het spontaan en anders binnen 3 maanden. Soms met fysio binnen 6 maanden. Maar 0,2% (iets in die richtkng) blijft blijft langer last houdsn. Ook dan kunnen ze met fysio heel veel.
Wat een lieve vriendin Bengel! Balen van de baaldag. Laatste loodjes!! We zijn er bijna met zijn allen. Soms is evennop de bank een hele zak chips leegeten helemaal zo gek nog niet. Niet elke dag doen hoor. 36 weken!! Jeej! Iedereen denkt dat ik elk moment kan bevallen met mijn dikke buik. Oh en ML net tijdens het knuffelen: "Zo van achter knuffelen voelt het net alsof je helemaal niet zwanger bent. Alleen die buik en borsten zijn te groot " Dat vind ik dan weer even fijn.
Gaat niet om het geld hoor, ze is gewoon te koppig, en ze zitten bij fbto dus ze kan zo overschakelen. Verder zit het bij haar niet bij haar schaambot zoals jij hebt maar in haar lies en ze kan amper lopen.ze moet nog meer dan twee maanden, waarom zou je het jezelf zoveel moeilijker maken ?
Je lies kan ook een spier zijn of je banden. Maar dat is haar keus toch. Zal vast niets ernstigs zijn. Misschien wil ze de deur niet uit of heeft ze geen oppas voor de oudste. Je weet het niet. En voor de FBTO betaal je dan ook meer door modules aan en uit te zetten.
Als iets beter zou zijn voor mezelf of de kleine, zou ik al snel hulp accepteren. Maar je weet niet wat haar beweegredenen zijn, misschien speelt angst een rol? Vanmiddag weer echo voor doormeten navelstreng en vruchtwater bekijken. Moet toegeven dat ik de kleine elke x minder voel, maar naar mijn idee nog wel voldoende. In het begin voelde ik de baby meerdere keren per uur en dan vooral S ochtends en saafs. Komt denk ik omdat ie meer draait dan schopt. Maar hij heeft dus geen actief uurtje meer s ochtends en saafs. M'n man luistert nu ook elke dag met wc rolletje naar hartslag (just for fun) dat is wel lief. Wat is het punt om extra te laten controleren?
@b3ngel. Kan het me helemaal voorstellen. Laatste dagen ook flink last van de zwangerschap. Daarnaast heb ik zo beetje alle klusjes die ik kon doen, ook nu gedaan.... Alle kwaaltjes komen voorbij en ben daardoor pinnig naar ML, die vervolgens ook korter reageert. De laatste loodjes zijn idd het zwaarst, maar dan voor iedereen 😜
Spannend Chezzy!! Lukt dat goed met de wc rol luisteren? Hier heeft ML volgens mij niet zo veel geduld. Die luistert 10 sec.. "ik kan niets vinden". Naar het einde toe worden alle kindjes minder beweegelijk. Ik moest bij de eerste de laatste weken hem altijd wakker maken door mijn buik te masseren als ik op mijn rug lag. Je moet ze minimaal 1 keer per dag even voelen werd er toen gezegd.
De wc rol werkt uitstekend. Meestal hoort ie de kleine gelijk linksonderin en hoeft hij dus amper te zoeken. Vind het alleen jammer dat ik het zelf niet kan horen!
Haha, ze kan amper lopen, meteen pijn en ze zeurt erover... Ze heeft nog geen kinderen en zit thuis, ze kan niet werken met deze pijn. Is schoonmaakster dus kan niet stilzitten op haar werk. Dus ik vind het niet slim dat ze nog zo wil blijven rondlopen, maarja moet zij weten. Zelfs pijnstilling wil ze niet nemen .... Ik weet haar beweegredenen ook niet helemaal waarom ze er niks aan doet. Vast omdat ze toch niet vaak de deur uit MOET. Ik heb al een dochter, ik zou het echt wegwillen want anders kan ik niks meer doen met mijn dochter. Ze staat er gewoon heel anders in dan ik, ook dan toen ik voor de eerste keer zwanger was. En ik vind als ze er zo over zeurt en last van heeft kan ze er beter iets aan doen. Maarja is niet mijn zaak uiteindelijk
Het is gezegd dat naarmate de baby groter wordt je minder beweging zult voelen en minder als echte schopjes zal zijn. is hier ook zo hoor. Zolang je je kindje blijft voelen is dat het voornaamste! Je moet eens gaan liggen en er bewust op letten dan zul je zien dat je je kindje nog best vaak voelt Die actieve uurtjes nemen hier ook af hoor. Extra controle zal je gerust stellen...
Meiden even tussendoor. Ik heb gelezen over frambozenbladthee ook hier op zp. Het helpt bij bloesverlies tijdens en na bevalling. Je verliest minimaal bloed als het helpt natuurlijk. Bij sommigen heeft het wel geholpen. En het kan volgens mij bevalling ook opwekken. Is ook aan te raden in de laatste weken. Ik heb het gekocht en ben gisteren begonnen mwt drinken
Borstkolf spullen zijn binnen en klossen zijn besteld en worden volgende week gebracht (wat een luxe). Voel me beetje bij beetje steeds meer voorbereid. Had dat eerst helemaal niet. Al die uitzetlijsten nog eens nagekeken. We hebben alles nog van de eerste. Dus was al best wel voorbereid. Kraamzorg heeft inmiddels ook gebeld. Volgende week mag de baby komen. Vind het zo leuk dat er hier meiden zijn die 2 weken verder zijn. Kunnen we vast in spanning meegenieten.