16 t/m 31 juli 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bintje83, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Net controle gehad bij de gyn. Krap 2cm ontsluiting en donderdag word ik ingeleid dmv vliezen breken, tenzij de baby zichzelf eerder aankondigt en de weeën vanzelf beginnen. Dus dit weekend is hij/zij er! :)

2. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    Fijn bengel! Het einde is dus in zicht. Echt spannend om dit weekend zo mooi wondertje in je armen te mogen houden! Maar hoop dat het inleiden niet nodig blijkt te zijn.

3. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Wordt je ingeleid omdat je al ontsluiting hebt bengel? Of andere redenen? Spannend zeg

4. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Beetje combi, kindje heeft een wat vergroot nierbekken. Niet direct acuut een probleem maar wel iets om de gaten te houden. Als ik nog geen ontsluiting had gehad, had ik maandag terug moeten komen en dan zouden we dan de inleiding afspreken als het dan nog niet vanzelf op gang gekomen zou zijn.

5. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk Bengel!! Duurt niet lang meer voor jullie! 😄. Die 2 cm ontsluiting is het resultaat van harde buiken? Vind het zo leuk voor jullie! 💜

6. Nobely

Nobely Actief lid

13 nov 2015
    442
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk dat je kleintje er het weekend is Bengel. Fijn vooruitzicht!

7. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Kan t ook zijn dat je nergens last van hebt en dat je spontaan weeën krijgt of je water breekt 🙄

8. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Wauw bengel wij ware de zelfde dag uitgerekend. Ik ga morge naar de VK. Had ze uit zichzelf gekeken of je ontsluiting hebt? Spannend!!

9. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Bengel, wat ontzettend fijn om te weten waar ja aan toe bent!! En wat onwijs spannend. Heerlijk te weten dat je je kindje voor t weekend in je armen hebt!!

Harlene: er valt geen zinnig woord over te zeggen helaas, haha.. bij de een rommelt het weken lang en bij de ander begint het hoppa. Vandaag ook nergens last van, voel me best goed. Waardoor ik ook erg het gevoel krijg dat het nog 2.5 weken gaat duren..

10. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    @mich92 nou dat idee heb ik dus ook dat nog tot week 42 moet 🙁

11. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow spannendb3ngel!!!! Fijn om het te weten idd.
    Helaas harlene kwaaltjes en pijnjes zeggen idd niets :)
    Vol verwachting klopt ons hart!!

12. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi hoi meiden. Heb babynieuws voor jullie. En ja hoor mijn eigen baby hihi

Na een supersnelle treinvaart bevalling ben ik bevallen op 12 juli om 02:15 met 38+3 weken
    Hij weegt 3476 gram en is 51 cm. Dus schatting bij groeiecho klopte niet helemaal denk ik. Ach ja beter toch.

Sinds vanochtend had ik lichte menstruatiepijn die kwamen en weggingen. Dacht dat zijn voorweeen. Gisteravond wilde manlief knuffelen hihi en hadden we gemeenschap gehad. Na het douchen ging ik liggen en viel net in slaap en plop om ongeveer 00:45 braken mijn vliezen. Daarna begon ik om de 2 a 2.5 min weeen. Heb gelijk vk gebeld omdat mijn eerste bevalling heel snel ging dus is ze toch direct gekomen. Om ongeveer 01:30 kwam ze en had ik al 4 cm. Gelijk zkh gebeld en mochten we gaan. Ik ben met de vk gereden omdat mijn man me schoonmoeder moest ophalen en naar ons brengen voor dochterlief. Onderweg begon ik ergere weeen te krijgen. Daar aangekomen met rolstoel naar boven naar de kamer. Ik begon al persdrang te krijgen. Mocht gelijk liggen en ja hoor 10 cm. Na 7 min persen is hij geboren. Dus binnen 3 kwartier van 4 naar 10 cm. Om 5 uur in de ochtend mochten we naar huis. Heb nog steeds niet geslapen door de adrenaline denk ik. Mijn man heeft het trouwens niet gered helaas omdat het zoooo snel ging. Hij was wel op tijd voor navelstreng uitkloppen en knippen.

13. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Wauw roosje!! Wat is het super snel gegaan, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Wat een plaatje😍😍. Wat balen dat je man er niet op tijd kon zijn, maar ben blij dat t verder erg goed is gegaan en jullie al weer lekker thuis zijn! Geniet van jullie kleine man en van elkaar!

14. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Roosje met jullie lieve mannetje!! Wat onwijs snel. Ze kunnen er 10% naast zitten. En ze gaan uit van het gewicht op 40 weken. ;) Jij bent lekker vroeg. Heeft het gezellig doen gewoon zin gehad. Lekker genieten samen! 💙💚💜💟

15. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Bedankt meiden. Ja het is idd een schatting en ben natuurlijk eerder bevallen ook. Ja ik verwachtte het niet maar idd heeft knuffelen met manlief een zet gegeven.

16. B3ngel

B3ngel Actief lid

2 sep 2013
    433
    161
    43
    NULL
    NULL
    Wow wat een turbo bevalling! Wel jammer dat je man er niet bij kon zijn.

Gefeliciteerd met jullie kleine man, geniet van en met elkaar als gezin! :)

17. Bintje83

Bintje83 Niet meer actief

Wouw wat heerlijk! En wat een prachtig mannetje 😍 heb ik over de naam heen gelezen? Of wil je die liever niet op internet delen?

Lekker genieten nu met je gezinnetje 😘😘

18. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    412
    309
    63
    Wauw wat super Roosje! Gefeliciteerd! En wat is het snel gegaan! Hoop dat je geen weeenstorm hebt gehad. Jammer dat je man er niet op tijd bij was, maar nu alle tijd om elkaar te leren kennen! Hoop dat alles goed gaat en vind het bijzonder dat je dit mooie nieuws al zo snel met ons wilde delen 😀
    Nu vooral genieten van jullie gezinnetje! Ben benieuwd wat je dochter vindt van zo n mooi broertje 😊.

19. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Babynews!
    Hebben al die dingen toch geholpen, misschien moeten wij ook maar aan de ananas!
    Van harte gefeliciteerd met jullie mooie man! Heerlijk gaan genieten van en met elkaar!

20. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Roosje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Bengel, wat spannend en ook fijn om te weten dat je je kleintje snel in je armen mag sluiten! :D

Deel Deze Pagina