Dan denk ik dat het je bekken zijn harlene. Ik kan ook bijna niet lopen, gaat echt voetje voor voetje en dan steeds een pijnscheut bij bepaalde bewegingen. Heel vervelend.
Heb trouwens een bekkenband te leen gekregen maar kan niet echt zeggen dat dat nu zoveel verlichting geeft eigenlijk...
Bengel, gefeliciteerd met jullie zoon! Lastig dat het zo een zware bevalling was, hopelijk ben je er snel bovenop en kan je tenvolle genieten van jullie mannetje! Alle pijntjes die we nu voelen zijn er gewoon omdat onze babies groot worden Hier ook overaal wel wat pijn. Baby zit goed ingedaald, maar nog niet vast maar hij kan er ook niet meer uit omdat hij geen plaats meer heeft omdat zn kont al best hoog zit haha Vrolijklente, spannend als je al op een kwartier tussen weeen zit ! En je slijmprop verloren ......
Nu elke 8 min. Moet bij elke 7 min het ziekenhuis bellen. Val helaas niet onder de VK, dus moet meteen oppas regelen en naar het ziekenhuis als het zo ver is. Pfff.. ze doen zo veel pijn!! We gaan zo bellen. ML moet door de paniek nog even naar de WC.
Succes vrolijklente!!!! Er is een baby op komst denk ik, hihi. Let op je ademhaling en niet op de pijn!
Ik moet wachten tot ik elke 5 min weeen heb. Pffff.. het kon begin bevalling zijn, maar hoeft nog niet. Mag btw niet meer kolven van ML
Jeetje Vrolijklente wat ontzettend spannend, kan je ze goed weg zuchten? Toitoitoi lieverd 😘😘 *klaagmodus AAN* Zou ook zo graag aan het 'werk' zijn, maar nu is m'n vriend vanmiddag thuisgekomen met 39+ koorts en is m'n zoontje nog steeds knetter verkouden. Ben zo enorm gefrustreerd 😑 Een situatie waar je niks aan kan doen. Maar zo bevallen is ook geen lolletje. Laat staan de laatste dagen door buffelen. M'n vriend is te ziek en m'n kleintje put me uit. Heb aan het eind van de dag zo'n rugpijn 😢 maja is niet anders we komen er wel 💪🏻 *klaagmodus UIT*
Ja precies dat! Heb t zelfde... Succes vrolijklente!! @bintje sjees wat vervelend zit je nu ook niet op te wachten. Sterkte!
Sommige wel en sommige niet. Gelukkig is dit heel anders dan een weeen storm en dus nog te doen. Maar helaas. Volgens mij zwakken ze af. Heb een uur lang op 7,5 min gezeten. Nu ga ik weer naar de 8-9 min. Vind het wel jammer eigenlijk. Lijkt mij zo fijn natuurlijk bevallen. Zit nu wel op een matje.
Super @ vrolijklente! Dat gaat ineens snel, al zul je het misschien niet zo ervaren. Succes en hoop dat je snel en fijn mag bevallen! @bintje. Kop op, straks is alles beter als je eenmaal de kleine in je armen hebt!
Hè balen, snap dat je daar een beetje teleurgesteld van bent. Wellicht dat je lichaam je even laat rusten en het straks weer oppikt. Ik zit hier met niet pijnlijke harde buiken die ontzettend veel druk geven en een drukke baby. Wordt er niet lekker van...zo maar gaan slapen wie weet brengt dat e.a. tot rust of zet het door 😁😌. Ben benieuwd of we morgen/dit weekend baby nieuws hebben...ik hoop het zo....baby's 😍😍😍😍
Pffff het doet zo veel pijn!! Ik weet het echt 100% zeker. Dit zijn echte weeen. Maar nog steeds zet het niet door tot elke 5 min. Heb denk ik 30 min geslapen en nu weer wakker. Had op een gegeven moment maar paracetamol ingenomen. Kan echt niet slapen zo. Wat een hel. Nog meer prop verloren. Bizar hoe groot en hoeveel slijm en narigheid er ineens uitkomt. Nu mogen die vliezen van mij ook wel breken. Ben er al zo klaar mee!! Hoelang kan dit zo doorgaan? Niet dat iemamd reageerd op dit bizarre tijdstip..
Ben je nog wakker? Hier snel een stijfharige door onze zoon die bijna in z'n hoest bleef 😳 Je hebt nog nooit zo'n snelle hoogzwangere van de trap zien rennen haha. Gelukkig alles goed, maar wel klaar wakker nu 😑 Hoe frequent komen ze nu? En hoe lang houden ze aan?
Oh jeetje Bintje!! Lig nu aan de ctg. Elke 4 min en 1 cm ontsluiting. Mag het natuurlijk proberen maar ze gaan er niets aan doen. Geen vliezen breken, niet inleiden en geen vaccuum pomp. Als een van die dingen nodig blijkt te zijn wordt het een spoed KS. Schiet niet op zo en het doet zoveel pijn.
Ah shit zeg! Als je van de CTG af bent zou ik kijken of je kan douchen. Misschien dat de warmte wat verzacht en je even op adem kan komen.
Bintje: dat is ook ff schrikken, hoe gaat het nu met hem? Beide nog wat kunnen slapen? Vrolijklente: hopelijk zet t door en wat fijn dat je het natuurlijk mag proberen!! Hopelijk geen spoed KS nodig. Hier ook weer beroerd geslapen... 😪
Och jee vrolijklente hoe gaat het nu?! Wat een nacht voor jou! Ik hoop voor je dat het heeft doorgezet!