Gefeliciteerd vrolijklente!! Klinkt heftig allemaal. Hoop dat je snel opknapt en naar huis mag!! 😚
gefeliciteerd @ vrolijklente met jullie zoon! Fijn dat het zo goed gaat na moeizame bevalling. Nu vooral genieten en hoop dat jullie snel naar huis mogen en dat je snel herstelt!
Van harte gefeliciteerd bintje en vrolijklente met jullie zonen! Bintje, wat fijn dat je zo'n prettige bevalling hebt gehad, helemaal zoals je wilde. Geniet lekker van de kleine man! Vrolijklente, vervelend dat je uiteindelijk alsnog een spoedkeizersnede moest, dat was juist wat je niet wilde. Hopelijk gaat het snel beter en mag je naar huis. Wel fijn dat hij zo goed drinkt en je genoeg melk hebt! Geniet ook van je kleine man! Voor alle meiden die nog in afwachting zijn: succes met de laatste loodjes! Ik hoop dat jullie ook snel jullie wondertjes in jullie armen mogen houden.
Dank jullie wel meiden!! Genieten doe ik zeker. Heb vandaag gelopen en gedouched. Gaat heel snel het herstel. Ben heel blij dat ik het nog geprobeerd heb natuurlijk. Hij was nu 8 pond maar idd over twee weken zeker 9 pond geweest. Hij lag niet goed met zijn hoofdje achteraf. Ben zo bljj dat we niet hebben doorgemodderd. Mocht zelf kiezen: door persen, maar dat leek ze niet verstandig. Vacuumpomp, dat vonden wij niets of KS. We hadden gekozen voor een KS. Omdat de kleine nog niet in nood was, hadden ze het optjjd gered. Als het met zeer snelle spoed had gemoeten, was het niet optijd gelukt. De chirurg zegt dat ik geen derde kindje meer mag krijgen. Ik heb te veel littekenweefsel van de eerste KS. Daar hadden ze nu al moeite mee. Nu nog meer littekenweefsel. Gelukkig willen we het bij 2 houden. Jij trouwens ook gefeliciteerd Bintje!! Super fijne bevalling gehad zo te lezen. Je hebt lang moeten wachten.
Wat fijn dat je inderdaad niet hebt aangemodderd, jullie hebben een goede beslissing genomen. klinkt dan wel eng als het met hoge spoed had gemoeten en je kleine had het dan niet gered. Gelukkig is dat helemaal niet aan de orde nu en is hij veilig uit je buik!! Ik begin er echt zat van te raken en met de hoge temperaturen die komen aankomende week word ik echt hartstikke chagrijnig, 😣 ik hoop zo dat ze snel komt! Op af en toe een pijnlijke harde buik na gebeurd er hier weinig.. Hoe is het met de rest? Ik zal de lijst er weer is bijhalen en aanpassen!
💖 Bevallingslijst 10 t/m 31 juli 2016 💖 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje - meisje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje - jongen 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡ Mich92- 24 jaar - 1ste kindje - meisje 21 juli ♡ Harlene2014 - ? jaar - 1ste kindje - meisje 22 juli ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 25 juli ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje - meisje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje - meisje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje - meisje ♡ Artife - 26 jaar - 2de kindje jongen 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Manutje - 30 jaar - 1ste kindje - meisje 30 juli ♡ Chezzy - 30 jaar - 1ste kindje verrassing 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje - meisje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Yakout - 33jaar - 5e kindje - meisje Totaal: 22 zwanger 13 meisjes 6 jongens 2 verrassing 📅 Afspraken juli 20 juli | Mich92 | controle VK ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee ~ weer zwanger Bugs bunny ~ weer zwanger Destiiny ~ weer zwanger Talvi Manutje: 1⭐️ Bevallingslijst 💕 NicoleAM: Aimee Nina is stil geboren op 2 maart 2016 Sam01: Pip en Noor zijn geboren op 8 maart 2016, maar 1 uur geleefd Annacatharina: Geboren op 4 juli Guus en 5 juli Daan Roosje24: Geboren op 12 juli Hamza Eyman Rae: Geboren op 14 juli zoon B3ngel: Geboren op 14 juli, Joachim Bintje83: Geboren op 16 juli Ruben Vrolijklente: Geboren op 16 juli James
Ook hier alleen harde buiken @Mich. Af en toe ook wat steken, maar niet meer zoals begin vorige week. Apart iets: net voor we weggingen keek de hond van m'n schoonmoeder keek me doordringend aan en toen we weggingen was ze helemaal enthousiast en begon ze te likken. Dat doet ze anders nooit en rest van de dag is ze rustig geweest. Hoop dat ze een onbekende extra zintuig heeft en dat ik de volgende keer dat ik zie een kleintje bij me heb haha.
haha chezzy; dat zou toch wat zijn! Onze hond was gister ook helemaal uit zijn doen en deed raar.. Helaas niks gebeurd, haha. We wachten maar weer verder af. Er staan trouwens heel veel mensen in de lijst die ik nooit meer zie in dit topic, laten staan of uit de lijst halen?
Ik heb constant harde buiken dames. En ook telkens weer wat buikpijn. Soms hoop ik er op maar wil ook niet te hard hopen want dan valt het zo tegen. De vorige keer was ik 2 dagen over tijd.... Dus daar moet ik nu ook maar van uit gaan.... Zie juist wel uit naar het mooie weer, al is onze bovenverdieping dan wel erg warm (niet handig tijdens het puffen). Misschien dan maar buiten bevallen in het zwembad? Haha. Wel bijzonder michdat van je hond. Wie weet heeft hij een voorgevoel idd! Duimen voor jou!
Hier gebeurd helaas ook weinig. Vorige keer liep ik 2 weken over tijd dus het kan nu misschien ook nog wel ff duren. Ik heb zelf zoiets van doe maar vannacht of morgen en anders na donderdag hoor, veel te warm om te bevallen anders haha.
Hier af en toe wat krampen in mijn onderrug en buik. Vanmiddag was ik echt beroerd met in mijn hele buik een "naar" gevoel. Hopelijk is het een voorbode. Het warme weer vind ik eigenlijk wel prima, beter dan binnen zitten met regen aangezien ik moeite heb met mezelf bezig te houden.
Wauw, bintje en vrolijklente gefeliciteerd !!!!!! Hier ook vaak harde buiken maar had vandaag drukke dag ... Ik loop ook nog wel twee weekjes rond haha
Hier is t ook rustig. Ben er echt wel heel erg klaar mee voor al met dit weer 🙁 word nog eens 2x zo bol van deze temperaturen!
Vraagje.. wat doen jullie met die warmte en zo hoog zwanger? Ik ben nu 39 weken en trek t bijna niet.. verkouden.. super benauwd overal vocht pff zou niet weten hoe ik de bevalling zo moet ingaan..
Vannacht een beroerde nacht gehad. Lijkt of ik last heb van obstipatie en moet veel plassen. Was ook nog eens klaarwakker door het vele wc bezoek, dus slapen lukte al nauwelijks. om drie uur kreeg ik pijnlijke steek links onderin bij bekken wat doortrok naar achteren. Dus geen pijn rechts... Dat heeft wel half uur lang aangehouden. Daarna leek het op een weeën achting patroon, behalve dat de pijn niet echt toe nam of afnam, maar dat het een paar minuten aanhield en weg was. Gelukkig uiteindelijk in slaap gevallen, rond half zes. Nu nergens meer last van. Zouden dit voorweeen geweest kunnen zijn? Vindt het zo raar dat het alleen links was..... Heb geen slijmprop oid verloren. Alvast Tnx voor meedenken. Ik houd normaal van warm/heet weer en log dan ook lekker in de zon. maar moet nu tijdens zwangerschap ook de schaduw opzoeken. Aan mij heb je dan ook geen goede voor tips hoe je om moet gaan met warm weer, want gok dat ik nog steeds beter de de gemiddelde Nederlander tegen warmte kan 😊
*meelezer* Van harte gefeliciteerd! En voor de zwangere veel succes! Al die voorweeen vind ook ik irritant. Wanneer zet het nou Door? ?
@chezzy ik heb echt geen idee wat het is? Heb zelf echt nog nergens last van en moet nog 3 dagen 😨 ben bang dat mevrouw langer blijft zitten dan ik zou willen 😄 Ik merk wel dat ik er snachts vaker uit ga om te plassen en m'n darmen iets sneller werken. Maar verder... Ja die "liespijn". Dacht eerst aan been weeën maar ja heb ook geen idee. Hoor vaak indalen etc maar de baby is dat nog helemaal niet... Oja heb ook nog geen slijmprop verloren. Las wel dat sommige die pas bij de bevalling verliezen.. Tja die warmte hé. Ik houdt echt van 30 graden+ maar nu even niet. Je kan weinig doen. Alleen de schaduw opzoeken. Veel water drinken. Komkommer en meloen eten. Verder eet ik veel waterijsjes 😆
Hoi dames, Ik heb zo lang niets laten horen. Sorry daarvoor!! Maar ik heb wel zo af en toe bijgelezen. Allereerst van harte gefeliciteerd aan degenen die al bevallen zijn. Wat heerlijk dat jullie je kindje al in je armen hebben! En ik zie hele leuke namen voorbij komen En sterkte voor iedereen die last heeft van alle kwaaltjes. Het wachten duurt lang hè. En dan wordt het ook nog zo warm... Hier: ben enorm druk geweest afgelopen tijd. We zijn twee weken geleden verhuisd en nu is alles een beetje op orde. Kan nu wat meer rust nemen, daar ben ik niet zo goed in namelijk. En zeker niet met een verhuizing haha M'n kleine meid doet het heel goed. Ze is erg beweeglijk en daar geniet ik enorm van. Verder helaas bekkeninstabiliteit. Al maanden alleen maar pijn bij elke beweging. Ben er dus ook echt wel klaar mee met dat zwanger zijn! Van mij mag ze komen. Ik heb alleen t idee dat ze wel lekker zit in m'n buik en dat het nog even duurt. Ze is in de 36e week gelukkig gedraaid van stuit/dwars naar hoofdligging. Ze moet alleen nog wel indalen. En volgens mij gebeurt dat nu ook wel, heb steeds zo'n menstruatie gevoel.
Harlene, is het geen bandenpijn wat jij bedoelt? Dat zijn ook steken in de lies bij mij. Verder zegt t niets hoor, slijmprop wel of niet verloren of wel of geen kwaaltjes. Het kan maar zo ineens beginnen. Vind het weer ook wel heel fijn, maar we hebben dan ook een fijne tuin. Die regen van de afgelopen tijd vond ik ook niets. Hoop alleen niet met 30 graden en een plat dak (boven) te moeten puffen... Welkom terug andere dames!