@marrieb ja ik heb geen idee. Morgen VK en dan ga ik het even vragen. Kan er moeilijk door lopen eigenlijk. Oooh fijn dat je een lekkere tuin hebt. Wij pakken as lente de tuin aan. Als ik nu buiten ga zitten schieten de buren meteen naar buiten. Geen zin in 😆 allemaal bejaarden. Verder is de baby super rustig. Voel haar wel gelukkig maar een stuk minder en m'n darmen rommelen ontzettend. Als ze morgen nog rustig is maken ze een ctg voor de zekerheid.
Welkom terug! Nou inderdaad Fas dan liever na donderdag Vervelend dat je een rot nacht had Chezzy, hopelijk vannacht beter. Ik weet niet wat het geweest kan zijn. Heb je niet een vreemde beweging gemaakt waardoor je last hebt van je banden? Oef Marrieb: daar word je inderdaad niet blij van, dan is het goed warm! Hebben jullie iets van een ventilator of zo? Bij ons schijnt vanaf de middag tot aan de avond ook de zon vol op onze slaapkamer, blegh! Kunnen ook goed je banden zijn Harlene, maar vind het allemaal maar lastig. Alle pijntjes en dingetjes liggen allemaal vlak bij elkaar en het kan van alles zijn :') Mijn darmen rommelen ook als een malle, wordt er soms helemaal gek van, wat een lawaai! Haha. Fijn dat je je meisje wel voelt bewegen! Met deze warmte doe ik niet zoveel, hebben wel een fijne tuin, maar vind het binnen wel beter te houden. En inderdaad lekker veel waterijsjes
Spannend harlene iig fijn dat ze het in de gaten houden. Haha lekker die nieuwsgierige buren. Er hoeft nu idd maar iets te gebeuren of iedereen denkt dat je aan het bevallen bent. We hebben wel een airco gelukkig, maar die zet ik aan als ik er niet ben. Misschien woensdag maar lekker laten loeien dat ding. Ben vandaag toch nog begonnen met een babydeken haken, volgens een patroontje. Hopelijk krijg ik die niet meer af
Ooo heerlijk een airco. Daar ben ik nu wel jaloers op. Wij hebben zo'n lelijk ventilator ding aan 't plafond. Dat wou m'n vriend per se in de slaapkamer daar ben ik voor t eerst blij mee 😉 Haha ik ben bezig met een wagenspanner haken of t gaat een mobiel worden. Weet t nog niet.. hoop stiekem dat ik hen ook niet af krijg 😆 Ja vreselijk die nieuwsgierige mensen. Hou daar absoluut niet van 😄 heb je in een dorp.
Goedemorgen! Komt iedereen nog een beetje haar dagen door? De afgelopen twee dagen voelde ik de kleine nauwelijks, behalve s avonds in bed. Gisteren probeerde ik de baby wakker te maken en later m'n man ook, maar duurde toch wel Fftjes. Rare is dat m'n man wel elke x hartslag hoorde de afgelopen twee dagen dus daarom niet gebeld met ZK. Maar als ik kleine vanochtend nog niet had gevoeld, zou ik ZK bellen. Gelukkig had ie daar geen zin in, want het schopte zelfs haha. Dus wordt vandaag een mooie dag 😎
Ohhh dat haken! Ik hoop ook dat jullie het niet meer af krijgen, haha. 2 weken geleden zelf begonnen aan een dekentje met dezelfde gedachten en die is nu wel af, haha. Wat heerlijk zeg een airco! Zo'n waaier aan t plafond lijkt mij ook wel wat! Ik ken t wel harlene, ik woon ook in een dorp, en in de straat aantal oude mensen, maar die houden mij goed in de gaten.. 😂 ergens ook wel super lief! Chezzy: trek op tijd aan de bel hé, als je minder leven voelt. Het gaat er niet om of je de hartslag nog hoort maar om de conditie van je kindje.. ik wil je niet bang maken, maar VK en GYN hameren er altijd zo op. Gelukkig schopte de kleine weer! Hier eindelijk weer een nacht goed geslapen, ondanks de hitte!
Oh Tnx @mich. Ik dacht dat als je hartslag voelt het ook goed is, omdat het normaal is dat je kind minder gaat voelen, vanwege beperkte ruimte. kijk het vandaag even aan en anders bel ik voor de zekerheid ZK.
Whaaaaa madame is nog steeds niet ingedaald. Ze wouden kijken of ze me kon strippen maar ook nog geen ontsluiting. Alles zit nog dicht. Volgende week nog een keer proberen en dan beslissen of ik ingeleid wil worden. Baby beweegt weer wat meer. En inderdaad hartslag zegt niet alles. Bij minder leven gewoon bellen. Heb ik gisteren ook gedaan. Tis zo warm en doe geen oog dicht. Echt vreselijk!
Balen dat het niet gelukt is harlene! Hoe denk je zelf over inleiden? Ik ga het morgen ook vragen of ze willen strippen. Ik moet voor de 40en half week terug komen bij de gyn, dus da zal hooguit maandag worden.. hoop dat t niet nodig is! Het is volle maan vannacht trouwens, ze zeggen toch dat er dan meer baby's worden geboren? 😉🤗 Ik heb net nog een stukje bestrating onkruidvrij gemaakt, maar pff veel te warm en veel te energieslopend, 😂. Ik verveel me.....
Ben nu beetje aan 't kijken op internet over inleiden. Ja liever niet.. maar als t veiliger is en als t moet zou ik t zeker doen. Vind het wel lastig eigenlijk. Moet dinsdag weer terug. Kijken of ze kunnen strippen en anders aangeven of ik wil wachten of ingeleid wil worden. Als ik wacht moet ik met 41+3 &41+5 terug om te checken of alles nog goed werkt.. Als ik dinsdag aangeef dat ik ingeleid wil worden zal t donderdag worden. Maandag word woensdag etc. VK zei vandaag of morgen zal eer niks gebeuren maar t kan zo zijn dat ze van t weekend denkt: Let me out!!! Dus dat hoop ik maar. Haha ja klopt dat heb ik wel eens gehoord en vollemaan is elke keer rond de 21e/ 23e dus ja wie weet alsnog 😉 Ja verveel me ook suf zeg.. wasjes draaien, stofzuigen etc. Ben er wel klaar mee. Lekker klusje dat onkruid. Laat t mooi zitten 😉😆
Wel gek he, dat wachten. Ik voel me niet geroepen tot de onkruid hahaha Ik moet morgen weer op controle, wil liever niet teveel overlopen idd. Maar ik voel me nu best ok. Lekker op de tuinbank, haken, en mn zoon vermaakt zich al de hele ochtend met een teil water, een vergiet en een gieter. Daar heb ik dan wel weer geluk mee. Ik doe idd verder ook niets meer haha. Inleiden lijkt me ook geen pretje trouwens, maar alles voor een gezonde baby. Willen jullie graag thuis of in het zhuis bevallen? Ik hoop toch lekker thuis te blijven!
Zit nu binnen. We hebben nog steeds geen parasol oid...... en zonder wind is het niet lang uit te houden. Dus nu wachten tot de zon gaat draaien. Verveelde ik me vorige week nog veel, deze week gaat dat een stuk beter! Waarschijnlijk door het mooie weer en dat de kwaaltjes minder aanwezig zijn, dat ik andere gemoedstoestand heb 😜 Wil liever ook natuurlijk bevallen. As donderdag hebben we gesprek met gyna. Waarschijnlijk horen we dan ook wanneer ik in week 40 zal worden ingeleid als ik nog niet bevallen ben. Bij ons wordt het sowieso ZK. De kleine blijft bewegen, dus voorlopig is er geen reden tot onrust.
Nee zolang de baby beweegt vind ik het goed, voor mijn gevoel maar denk niet dat ik het laat oplopen tot 41+5. Wij hebben een jaren "60 woning en geloof me dat is echt prut bouwwerk en best gehorig dus ik wil in t ziekenhuis bevallen 😆 anders geniet de hele straat mee ook aangezien t een dorp is... Als we voor inleiden kiezen wil ik het liever aan niemand vertellen want m'n schoonouders wonen in de buurt en kunnen hun mond nooit houden. Maar we hebben 2 honden die uit moeten dus ik denk dat ik t m'n vader vertel zodat hij die twee kan uitlaten etc. Hij is rustig etc. Net lekker 2 uurtjes geslapen heerlijk!!! Ben vandaag wat rustiger omdat de VK zei dat de baby vandaag echt zal komen 😆 dus ga straks nog wat ijsjes halen 😉
Ben er ook weer mee gestopt, maar de hele oprit ziet er niet uit, haha. VL moet maar wat azijn erover gieten. Fijn dat je zoon zich zo goed vermaakt! Kun je zelf ook lekker uitrusten. Inderdaad lastig harlene... heb gelijk ook even gekeken naar informatie over inleiden, wil dat liever ook niet. Maar als het moet, moet het. ik wilde heel graag thuis bevallen, maar ik moet naar het zh, helaas. Fijn dat je je goed voelt Chezzy! 😆 Heb ook net ijsjes gehaald 😍
Hoop het voor je @Harlene! Wat heerlijk dat je kan slapen! Ik slaap overdag niet, want ondanks de toilet bezoeken, zou ik saafs dan niet kunnen slapen...
Aan ML gevraagd of hij ijsje wou meebrengen als hij uit z'n werk komt, maar hij is bang dat het smelt haha. Dus geniet van jullie ijsjes meiden, heb er zelf ook voor noodgeval nog 1 in de vriezer liggen 😉
Heb al drie ijsjes op 😆 heerlijk! Trouwens zijn alle jongens al geboren en zijn nu de meisjes nog over? Of is t voor sommige nog een verassing? Las laatst dat jongetjes over t algemeen eerder worden geboren.
Bij ons is het een verrassing. Ben nog steeds blij dat we het weten, al is/was het wel lastig met kleertjes. Ben ook benieuwd of er rekening wordt gehouden met de groeicurve van een jongen dan of meisje. Bij een jongen zou de groei eerder moeten afwijken dan bij een meisje... Heb zelf geen voorgevoel, wisselt per x, maar m'n omgeving denkt dat we een jongen krijgen.
Nee hoor bij ons moet er echt nog een jongen komen Ik zit vandaag binnen, koeler als buiten. Af een toe een rondje met de hond in de zon vind ik voldoende. Vannacht super slecht geslapen, de rookmelder ging af -.- Nu hoef ik mijn bed niet op te zoeken want de zon staat op de slaapkamer, niet te doen daar. Op de bank lig ik ook niet lekker dus ik zit hier maar als een zombie XD