Aah okee okee ik zat zo te kijken en dacht: hee volgens mij alleen nog maar meiden 😆 Ja hier is t niet te doen binnen. Heb zo'n ventilator neer gezet naast me 😉
Heel verstandig Nobely. Het was toch geen veilige plek in de vriezer voor het ijsje ☺️. Wel gelijk afgestraft, want ben misselijk nu. Had ik na andere maaltijden vandaag ook. Darmen werken dan wel weer optimaal. Lijkt wel of m'n hele lijf zich leeg wil maken, terwijl ik alle energie nog steeds goed kan gebruiken.
Hopelijk is het een voorteken bij je chezzy ik loop sinds zondag al met een "rare buik". Ook met vlagen héél misselijk, en aan ontlasting ook geen touw vast te knopen. Ik zit ook voor de ventilator hoor harlene het is hier 26,5 binnen. Ik hoop zo dat ik vannacht beval (met volle maan, ondanks dat dit een fabel lijkt te zijn). Kan echt niet meer wachten.
Haha ik dacht ook al dat er alleen nog meiden moesten komen. Lekker die ijsjes! Vaak wel een voorteken, dat je lichaam zich leegmaakt! Heb een babybadje opgezet vanmiddag voor de hond en zelf met de voeten er in! Wat een verkoeling!!
Nou heb al zoveel voortekens voorbij zien komen dat ik nu zo iets heb "eerst zien, dan geloven". Officieel heb ik nog meer dan week te gaan. Dus als ik me daarop instel, kan het niet tegenvallen. Ook omdat inleidingsdatum dan ook bekend is, ga ik van uit. Heerlijk nog, zo buiten kunnen zitten op dit tijdstip! We zullen zien wat volle maan gaat brengen! Zie ook Worden er meer baby's geboren bij volle maan?
Had het inderdaad gelezen chezzy! We zullen zien, ik voel nog helemaal niks 😉. Ik geloof inmiddels ook niet meer in de voortekenen, maar we zullen zien. Morgen weer controle bij de vk, ik ben benieuwd...
Hoi meiden , ik heb een poos bij jullie in de groep gezeten maar ben er toen uit gegaan om wat meer rust te nemen ! Ik was eigenlijk 25-07 uitgerekend ! Maar ben op 06-07 bevallen van een prachtige dochter Jinte-Esmee 2550 gram en 47 cm ! Ik ben ingeleid op 04-07 middels een ballon die er avonds uitviel maar helaas niet goed bleek te zitten de volgende dag ! Toen opnieuw een ballon gekregen die er avond's uitviel , op woensdagochtend om 09:30 hebben ze me vliezen gebroken om 10:00 weeenopwekkers , 12:30 4cm onsluiting en verschrikkelijke onder buik weeen die niet op te vangen waren ,om 13:30 toch maar een ruggenprik genomen en om half 3 5cm onsluiting en volledige verweekte baarmoedermond . Om half 4 moest ik poepen waarop iedereen zei poep dan gewoon 😂ik moest niet poepen maar bleek pers drang te hebben . Om half 5 kwam de gynacoloog en had ik 10 cm ... 17:10 begonnen met persen na 2 persweeen kwam de vacuümpomp er aan te pas omdat mw haar hartslag van hoog naar laag ging toen na nog 1 perswee met de pomp werd ze geboren om 17:30 en 17:38 kwam de placenta ... We doen het allebei hartstikke goed en wil jullie succes wensen met de bevalling en echt waar het was het allemaal dubbel en dwars waard ! X x
Gefeliciteerd @trutje. Jeetje, klinkt als een heftige bevalling. Wel ironisch dat je van forum meer rust nam en dan met de bevalling zoveel voor je kiezen kreeg. Fijn dat alles goed is gegaan en veel geluk gewenst!
Chezzy en Nobely ik geloof er inderdaad ook niet meer in, in al die voortekenen! Het begint waarschijnlijk zo anders als je in eerste instantie denkt. Hier geen volle maan baby 😉 haha. Trutje: van harte gefeliciteerd! Fijn dat het goed is gegaan, klinkt wel heftig!! Waarom ben je ingeleid als ik vragen mag? Geniet er van, mooie naam!!
Gefeliciteerd trutje Helaas, hier heeft de volle maan ook niet geholpen. Wel een leuk artikel trouwens! (In de link er in staat wanneer de meeste baby's dan wel geboren worden.... Toch nog steeds na de 40 weken schijnbaar... Grrr) Vandaag wordt vast overleven met die hitte. Heb vannacht bijna niet geslapen, bah! Zometeen naar de vlk, ben benieuwd of ze nog iets te 'zeggen' hebben...
Hier heeft de volle maan ook niets geholpen! Ben helemaal lekker gestoken vanacht! Rot muggen... mag je eigenlijk wat gebruiken tegen muggen en tegen de jeuk? Succes bij de VK marrieb hoop dat t er bij jou gunstiger uitziet 😉
Hier ook niets. Van vorige week maandag tm afgelopen maandag gerommel en nu al twee dagen alleen harde buiken. Dus geen krampen of wat dan ook. Zou de natuur vergeten zijn dat ik nog moet bevallen? 😜 Ik geloof niet meer in volle maan, vooral omdat Mich vandaag is uitgerekend en de baby nog steeds veilig in haar buik zit hihi. Goed teken overigens dat ons groepje wel steeds kleiner wordt. Denk dat de rest druk is met kolven en pampers! @Harlene, ik heb geen idee. Vaak staat het wel op de verpakking. Weet dat je deet tot 30% mag gebruiken, maar dat is -denk ik- een beetje overdreven voor onze huismuggen, alhoewel het buiten wel tropisch is.... Heb gelukkig de luxe dat we gelijk overal op mast gemaakte horren hebben geplaatst, dus knappe mug als ie nog binnen weet te komen!
Goedemorgen, Hier heeft de volle maan ook niet geholpen. En ik wil echt wel graag bevallen! Gister bij de verloskundige geweest en de kleine meid is nog niet ingedaald. Hoop dat ze dat wel snel gaat doen haha. Hebben jullie ook zo veel moeite om op je rug te liggen? Bij de verloskundige moet ik wel maar daarna ben ik gebroken en kan ik de rest van de dag niks meer. Trutje, gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet er lekker van!
Nou ik loop er ook nog steeds hoor. Vandaag hoeft het van mij ook niet haha. Eerst de warmte weer een beetje weg. Op mn rug liggen kan ik ook heel slecht, word er benauwd en duizelig van maar als ik overeind kom gaat het ook weer weg gelukkig.
Hebben ze jou al gestript oid Fas??? Op de rug liggen is idd niet heel fijn haha. Met opgetrokken benen lukt het gelukkig nog ff
Vandaag hoeft het van mij inderdaad ook niet, veel te warm! Het waait hier wel harder dan gister, dat is wel fijn! Die muggen zijn echt irritant, ik kan echt niet slapen als er zo'n beest om mij heen loopt te zoemen. Ik word regelmatig nog wakker op mijn rug, maar merk dan wel dat ik gelijk weer anders moet gaan liggen, heel prettig is het inderdaad niet! Succes Marrieb! Ik moet vanmiddag ook, hopelijk kunnen ze kijken of ik gestript kan worden.
Ik gebruik sinds een paar dagen wel van dat muggenspul met citroen, werd er helemaal gek van en het helpt wel! Ik moet vrijdag weer naar de vk en dan gaan ze kijken of ik gestript kan worden. Geloof dat de meeste vk dat pas vanaf 41 weken doen omdat het anders niet zoveel zin heeft tenzij je al heel iets ontsluiting hebt.
Citronella bedoel je @Fas? Succes meiden bij de VK, hopelijk kunnen ze meer vertellen! Hier geen last van rug, dat was allemaal vorige week 😜. Kom overigens niet meer aan en ook m'n buikomtrek blijft gelijk. Heb wel idee dat m'n buik elke dag lager begint te hangen. Soms doe ik gewoon m'n handen eronder omdat ik het gevoel heb dat m'n buik er anders af zal vallen. Heel maf ja!
Strippen doen ze bij ons als je minimaal 2 cm ontsluiting hebt. Maar alles zit potdicht dicht. Ze zijn ons vergeten denk ik... Vriend van m'n vriend appte vanochtend naar m'n vriend; jullie baby komt binnen 24 uur... Echt creepy maar hoop dat hij gelijk heeft 😆 Heb verder geen harde buiken etc..helemaal niks. Nog met vriend gezellig gemaakt maar dat heeft ook niet geholpen. Lagen alleen maar in een deuk door die dikke buik 😆 Ik zag indd dat je niet maar dan 30%deet mag gebruiken en in die kinder dingen zit minder dan 10% dus misschien haal ik die wel en wat citronella dingen. Op m'n rug liggen gaat bijna niet krijg geen lucht joh.. vreselijk.