Goeie controle gehad hoor, dame was lekker druk en dat kon je horen aan het hartje haha. Volgende week weer, dan ben ik 40+2, ze kijken gewoon per keer zei ze.... Hoop zelf dat het een afspraak voor de show is. Dat van die handen onder de buik herken ik wel, en ook dat ik haar hoofd letterlijk tussen mijn benen voel... 😊
Hier ook geen volle maan baby. Wel beter geslapen gelukkig, dat is ook wat waard. Op mijn rug liggen lukt alleen in bed, op een hardere ondergrond doet het heel erg pijn. Opstaan na op mijn rug liggen doet sowieso veel pijn, alsof mijn benen dan weer goed in mn heupen moeten zinken. Ik mag vanmiddag weer op controle, ik ben benieuwd. De rest van de dag maar zo min mogelijk, moet wel nog boodschappen doen. Bah!
@Harlene. Hmmm, misschien bedoelde hij dat je morgen uitgerekend bent? Sommigen geloven echt dat het op de uitgerekende dag komt. Maar hoop het in ieder geval wel voor je! Maar ben je dan al zo vroeg getoucheerd dat ze weten dat je geen ontsluiting hebt? Doordat dit m'n eerste kind wordt, heb ik nu een bezinning over me heen dat ik blij ben dat ik uit kan slapen, lekker buiten liggen lezen om ongestoord tv kijken. Dagen gaan nu sneller en zo zing ik het wel uit tot het einde! Komt echt door zonnetje dat ik alles veel positiever inzie dan vorige week en natuurlijk helpt het dat ik dat ik nu veel minder last heb van kwaaltjes. Dat is bij mij altijd zo geweest, met warm weer zit ik beter in m'n vel en voel ik me op m'n best. En als de zon placebo is of dat het fantoom achting verschijnsel is, dan helpt het wel!😝
Hoi meiden, wat vervelend dat het bij jullie allemaal maar niet op gang komt! Al die kwaaltjes zijn alleen maar lastig, en helemaal als het dan ook nog tot 'niets' leidt. Ik leef met jullie mee, deze hitte is echt vreselijk, helemaal als je zo op alledag loopt. Jammer dat de volle maan niet geholpen heeft. Ik zit met spanning te wachten op meer babynieuws. Trutje, gefeliciteerd met jullie dochter! Ging het niet goed met haar dat je al vroeg bent ingeleid? Hier even een kleine update van mijn kant: Joachim is nu een week oud en doet het supergoed. Borstvoeding gaat super, gisteren ivm stuwing en omdat hij morgen naar ziekenhuis moet wel een keer gekolfd: zat op meer dan 100cc :O Hij slaapt lekker en we mogen van de kraamverzorgster zelfs al kijken of hij zonder de nachtvoeding van half 4/4 uur kan. Dus dan hoeven we hem 's nachts niet om de 3u wakker te maken voor de voeding, maar dat we hem zelf laten komen. Met mij zelf gaat het langzaam iets beter. De hechtingen beginnen wat los te laten en vanmiddag komt de verloskundige de resterende hechtingen verwijderen indien nog nodig. Ik ben nog steeds ontzettend moe. Ik leef momenteel op de slaapkamer, mwt af en toe een uitstapje naar de badkamer waar de postoel staat. De zon staat op het raam dus we hebben de hele dag de verduisteringsgordijnen dicht, dan wordt je wereld wel heel klein hoor. Maar het is nu gewoon even nodig. We zijn heel blij met ons besluit voorlopig geen bezoek te doen muv ouders en zussen. Ik baal wel dat ik morgen niet mee kan voor Joachim's nierecho, maar dat is gewoon echt nog te belastend. Ml gaat vragen of hij mij tijdens gesprek met de kinderarts mag bellen en dan de telefoon op handsfree, zodat ik wel mee kan luisteren en evt vragen kan stellen.
@chezzy de VK zei gisteren ik kan kijken of je ontsluiting hebt en als t zo is kunnen we kijken of je gestript kan worden. Maar helaas. Baby is ook niet ingedaald en nog geen millimeter ontsluiting 😉 dus as dinsdag ben ik... 40+5 en dan nog eens kijken maar hoop zoooooooooooooooo dat het niet nodig is en dat ze komt in t weekend ofzo. Die vriend had t gedroomd haha. Nou ja ik ben benieuwd. @b3ngel fijn dat t goed gaat met jullie zoontje! Dattie goed eet! Heel fijn. En inderdaad goed aangeven qua bezoek. Ga ik ook doen. Is toch super heftig allemaal. Succes morgen en zal fijn zijn als je op luidspreker mee kan luisteren. Zou vast mogen toch? Geniet van je zoontje en succes met je herstel! @marrieb fijn dat alles goed is! Inderdaad hoop hier ook niet naar de volgende VK te hoeven 😆
Leuk iets van je te horen b3ngel, fijn dat je zoon het zo goed doet. Snap wel dat je baalt dat je wereld zo klein is. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en kun je weer wat meer! Hier is de kraamweek voor maar toch! Iig goed dat jullie voor jezelf kiezen!! Succes morgen met de echo! Chezzy verlof is bij een 1e idd wel anders als bij de 2e. Al heb ik gelukkig mijn zoon 3 dagen nAar de opvang, uitslapen is er niet bij. Maar het maakt ook weer dat de tijd sneller gaat.... Ik voel me ook wonderbaarlijk goed met dit weer, heel fijn, alleen al die strak blauwe lucht. Maar zodra ik iets ga doen heb ik wel direct harde buiken dus ik vreet dan ook echt niets meer uit als ik alleen ben haha.
@bengel, top dat het goed gaat met Joachim. Hoop dat je zelf weer snel opkrabbelt. Maar denk dat als het goed gaat met de kleine man, dat dat ook een enorme boost geeft. Lukt het slapen wel een beetje? Tot wanneer heb je kraamhulp? Ik hoop nog ff, dat zorgt ook voor meer rust. En mag vast wel, meeluisteren bij de echo! Hoop dat alles goed is! @Marrieb. Als je al kinderen hebt, zorgt dat inderdaad ook voor afleiding, maar kan me voorstellen dat het soms zwaar is! Dit is al m'n 6e week thuis. Hoop volgende x dat ik langer mag/kan doorlopen, mocht ik ooit weer zwanger worden.
Fijn dat alles goed was Marrieb. Leuk om van je te horen B3ngel en wat fijn dat hij het zo goed doet. Hopelijk knap je zelf ook gauw wat meer op! Net bij de VK geweest, strippen is niet gelukt, want ik heb nog geen ontsluiting. Bloeddruk was ook iets aan de hoge kant, dus moet even goed opletten. Kon ook met het weer te maken te hebben. Heb verder niet echt ergens last van, dus hopelijk valt het mee. Aangezien ik niet veel verder mag lopen dan 41 weken, moet ik a.s. maandag naar het ziekenhuis. Hopelijk is het niet nodig!
@mich oooh is t bij jou ook niet gelukt? Nou je weet in ieder geval al dat je binnen een week de baby in je armen hebt! Mag je medisch gezien niet langer dan 41 weken? Kan best door t weer komen je bloeddruk. Hier was tie wel goed maar heb altijd een lage bloeddruk.. Moet je ook nadenken over inleiden? Ik denk dat ik tot 41 weken ga en daarna ingeleid wil worden... vind t echt moeilijk heb liever dat de natuur z'n werk doet...
Nee helaas niet gelukt, maar was wel te verwachten ergens, maar stiekem hoop je toch van wel! Haha. Heb veel groeiecho's gehad en ze verwachten dat de baby groot is. Dus de gyn had bij de laatste controle gezegd mij liever niet verder te willen laten lopen dan 41 weken. Maar het komt nu allemaal wel erg dichtbij.. Wanneer ze er nog niet is maandag, moet ik wel echt serieus overwegen of ik ingeleid wil worden of misschien heb ik dan ook niks meer te willen? Hm... Vind het maar lastig. Maar zo doorlopen is ook niks! Het is gewoon erg dubbel.... Blegh hopelijk komen onze meisjes gewoon van het weekend! Ik zie ook ineens allemaal horror scenario's in mijn hoofd voorbij komen bij een inleiding,
Ja ik had dat gisteren ook. De kosten ze is niet ingedaald. Geen buikpijn etc. Dus toen ze over strippen begon had ik al bijna m'n broek uit haha denk nou kom maar op 😆 Ja lastig hé. Ik twijfel ook heel erg. Je leest veel over weeeenstorm omdat die weeeen opwekkend etc natuurlijk lastig te doseren zijn. En ik las vandaag dat je bij een inleiding 20% kans hebt op bijv een vacuümpomp etc. Krijg daar dan weer de kriebels van... Wij moeten t dinsdag laten weten... bedoel je leest ook van die enge dingen als je echt tegen week 42 aanloopt. Placentas die minder werken etc. Blehhhhh 😨
Hey meiden, degenen die inmiddels zijn bevallen, van harte gefeliciteerd! Ik lees dat er een behoorlijke groep is die inmiddels al de 40 weken is gepasseerd. Blijft afwachten, ik denk dat ik die onzekerheid over wanneer het nu eindelijk zover is nog het vervelendst vind. Daarnaast ook hier last van het weer, slecht slapen en weinig energie hebben om iets anders te doen dan te liggen of te zitten. Vanochtend weer controle gehad bij de vk en alles was goed, mooie bloeddruk en hartje klopt goed. Nog niet gesproken over inleiden of strippen, dat vond ik met 38.3 nog wat aan de vroege kant. Volgende week maar eens vragen hoe dat werkt en wat het beleid van de vk is. Meteen ook afspraak gemaakt voor over 2 weken want dan was er vroeg op de ochtend nog plaats en dan kan vl nog een keer mee. Eigenlijk hoop ik dat die afspraak gewoon niet meer door gaat, want dat is dan op mijn verjaardag en eigenlijk zou ik toch wel heel graag willen dat hij er dan gewoon is, haha. Maarja, daar heb ik weinig over te zeggen . Is er trouwens nog ergens een lijst met wie er nu is bevallen en wie nog niet?
Bah begin me te vervelen! Normaal ben ik altijd wel bezig maar kan nu niet zoveel sinds ik op krukken loop ivm mn bekken. Thuis zitten word je wel een keer zat en helemaal met dat warme weer. Gelukkig word het nu iets koeler. Nu maar een beetje de was bijhouden enz. Maar wel lange dagen zo. *klaagmodus uit*
Video: vrouw bevalt in de natuur van vierde kind - Ouders van Nu Voor de verveling. Zo bevallen kan ook altijd nog???? Pffft
Omg!! Heb een beetje met afgrijsen zitten kijken! Gewoon waar die kinderen bijzijn en je ziet echt álles! 😳
Okee wauw. Ik snap nog steeds niet dat de baby daar door heen past 😆 Maar uhm nee iedereen loopt er zo om heen etc. Toch een beetje awkward ofzo 😨 Verveel me ook echt suf met dit weer. Vandaag bij de ah geweest 50% op pampers 😉
Ik ben niet eens zwanger en ik vind het al niet te doen. Moet je nagaan hoe het voor jullie is.... Sterkte meiden!