Goedemorgen! Op dit moment voel ik me net zwanger (door misselijkheid), ongesteld (door menstruatiekrampjes, maar dan weer verlepte licht dan dat je denkt, oh nu gebeurt er iets) en hoogzwanger (doordat buik in de weg zit). Een mooie cocktail dus voor weer een zonnige dag. Over een uur mag ik naar gyna, hoop dat we dan voorlichting krijgen over evt. Inleiding na week 40. Dat filmpje ga ik dus na die tijd kijken 😉 Had de hitte erger verwAcht. Maar was elk half uur op de wc te vinden, dus sowieso niet veel slaap gehad. Hoop straks ook de uitslag van de test te krijgen, wish me luck! Denk dat ik er weer een leesdag van maak, dat beviel me gisteren prima en de echte huishoudelijke klussen mag ik toch niet doen. Ook niet iets voor jou @ Fas?
Vond t filmpje ook wel echt bizar. Die kids scharrelen er maar een beetje omheen idd. Pfft vannacht was wel echt heet al heb ik redelijk geslapen. Maar werd tegen 5 uur wakker met een loeiharde buik, deed hartstikke zeer. Nu heb ik dat wel elke keer als ik even uit bed moet maar dan trekt het snel weg. Nu leken het haast weeen. Helaas nu is het toch weer weg. Toch hoop ik dat het het begin is van....
Nog steeds geen baby!!! 🙁 ze mogen wel komen hé!!! Ik heb echt super goed geslapen. Succes bij de gyn Chezzy @marrieb ik zit elke keer op symptomen te wachten haha. Maar nee. Heb nergens last van. Opzich fijn maar denk dat als de bevalling begint, straks niet weet wat harde buiken zijn of weeën 😉
Zo ochtendje ziekenhuis ook weer achter de rug. Gyna vond dat m'n buik kleiner was geworden, dus ze denken nu dat het kindje niet meer is gegroeid of gaat groeien. Uit inwendig onderzoek bleek dat ik nog geen ontsluiting heb. Daarom word ik maandag opgenomen tot aan de bevalling of gaan ze evalueren als ik geen ontsluiting krijg. In ieder geval wordt er 2x geprobeerd om dmv ballon genoeg ontsluiting te krijgen voor inleiding. Ook nog aan ctg geweest vanwege het weinig leven voelen op zondag en maandag. Maar voor de rest is alles goed incl. Vruchtwater. Dus nu geestelijk voorbereiden om aantal dagen ik ZK te blijven, zonder vertrouwde omgeving en met prima weer buiten.... Echt niet het scenario wat ik voor ogen had..... Dus ik hoop dat het van het weekend toch nog begint door te zetten!
@chezzy ach sjees wat super vervelend! Hoop hier ook dat t door zet een deze dagen... Wel fijn dat ze je goed controleren. Maar dit verwacht je ook niet. Succes met voorbereiden en hopen dat alles ander natuurlijk gaat voor maandag!
Jammer chezzy dat het zo loopt! Hoop voor je dat het dit weekend natuurlijk komt. Maar uiteindelijk alles voor een gezond kindje! Zet 'm op!
Wow, dat filmpje.. Bijzonder en tegelijkertijd heel apart. Ah Chezzy vervelend! Ze hebben dus wel een echo gemaakt om naar het vruchtwater te kijken, maar ook naar de groei van de baby? Fijn dat verder wel alles in orde was. Hopelijk komt het 1 dezer dagen toch nog spontaan op gang!! En probeer zoveel mogelijk van deze mooie dagen dan nog te genieten, omdat dat je zo goed doet! Heb vannacht enorm beroerd geslapen. Heb nog gedoucht om af te koelen om 3 uur en dat heeft wel iets geholpen. Straks eerst maar een ventilator kopen, in de hoop dat dat iets helpt. Zit nu al de hele dag binnen, maar zelf in huis is t 25 graden. Lekker met de voeten in een koud badje, dat geeft wel verkoeling!
Gyna heeft echo voor vruchtwater gedaan en dat zag er mooi uit. Groei is niet meer te meten na 36 weken dmv echo. Maar ze heeft meerdere keren aan m'n buik gevoeld en eerdere notities er bij genomen om tot conclusie te komen dat m'n buik minder hoog zat dan in eerdere notities, waardoor hij kleiner is. Ze zei wel dat kind niet gekrompen is, maar snap ook niet helemaal hoe het dan opgevat moet worden. Had ook de gang van zaken (van inleiding in week 38 naar uiterlijke inleiding in week 40, wat gebaseerd was op groeiecho van een eerdere week en slechts eerste echo waarin baby op eigen lijn groeide) benoemd en dat ik het vreemd vond dat ze besluit op oude informatie maakte. Dus wellicht dat ze getriggerd was om extra aandacht aan grootte van m'n buik te geven en zodoende dus primen as maandag gevolgd door inleiding. @mich, heb je vannacht om drie uur staan douchen? Zou er meer wakker door worden, dus respect!
Kind kan ook verder ingedaald zijn, waardoor het minder hoog zit. Dat was bij mij zo iig. Ach! Het is toch maar afwachten als de baby er uit is hoe het allemaal is! Ben om 3 uur nog wezen douchen ja, was helemaal klam en zweterig en daarna niet meer! Dus lag veel lekkerder in bed als daarvoor, haha.
Hier is t droog maar betere temperatuur. Ook al heb ik slecht geslapen. Werd wakker met van een steek in m'n buik. Dacht: yes!!! Haha maar nee daar bleef t bij 😒
Hmmm, beetje zon zou wel lekker zijn. Balen @Harlene, maar je weet nooit wat de dag brengen zal! Hier meer pijntjes omdat de kleine aan het trappen is. Daarnaast weer moe en misselijk, dus hoop dat m'n accu snel kan opladen met zon!
Hoi hoi. Hoe gaat het met de zwangere meiden. Laatste dagen zijn zwaar he. Harlene, bij mij begon het ook lichte steken en pijn en daarna begon het. Maar zal eerlijk zeggen dat het na seks kwam. Had gelezen over dat het de bevalling zou opwekken en bij mij is het dus gelukt hihi Na het douchen braken mijn vliezen en daarna weeen
Dat hebben we van de week ook geprobeerd maar heeft niets geholpen 😣 misschien moet je daar ook wat ontsluiting voor hebben. Had 1 steekje pijn vanacht en voel me nu weer gewoon goed. Mevrouw vermaakt zich volgens mij wel. Zit nu met alle rampscenario in m'n hoofd waarom ze niet inhaald etc. Wil gewoon dat ze komt en wel nu haha 😃
Ja idd harlene. Misschien had ik al ontsluiting wie weet want toen vk kwam had ik dus al 4 cm. Nou nog effe geduld meid. Geniet nog effe. Hier gaat het goed met Hamza Eymen. Hij slaapt veel hihi. Bv geef ik op verzoek meestal. Hij laat wel soms 4 uurtjes ertussen
Pfft meiden, ik ben al vanaf 4 uur vannacht aan het 'werk'. Heb stevige (rug)weeën maar net als bij mijn zoon, verandert de frequentie/lengte telkens en zet het dus niet écht door. Van 3,5 minuut naar 9 minuten en dat dus al uren lang. Vind de weeën wel erg pittig, bah. Verloskundige is net wel geweest, wel 1 cm ontsluiting, daar werk je dan zo hard voor... Pffff Nu moet ik afwachten, gewoon dingen gaan doen en dan maar hopen dat het toch doorzet. Ik wil iig niet net als de vorige keer nog een nacht doorhalen.... Beetje gek om het hier neer te zetten misschien, maar moet het even kwijt Ik ga zo maar even douchen, hopelijk helpt dat...
@ roosje fijn dat jullie zoontje het goed doet! @marrieb wauw sterkte! En succes hoop dat t door zet allemaal! Zet um op 😚
@roosje. Fijn dat alles goed gaat! @Marrieb. Al het voorwerk heeft zeker nut! Ga duimen voor je dat het doorzet en dat je kleintje snel komt! Succes!