Marrieb: spannend!! Probeer zoveel mogelijk te ontspannen, veel succes. You can do it! Fijn dat t goed gaat roosje. ik verveel me, weet iemand nog een leuke serie, bij voorkeur op netflix😆?
Haha ik weet niet wat voor series je leuk vind? Ik vind kostuumdrama leuk dus heb downton abbey gekeken, the paradise en mr selfridge. Nu kijk ik, hoe toepasselijk, call the midwife. Jij nog leuke tips?
Marrieb heel veel succes! Nou hier vanmorgen voor het eerst gestript maar had maar 1cm ontsluiting en dan kunnen ze er niet heel goed bij dus tis ff afwachten. Maandag evt nog ern x strippen en anders woensdag naar zh voor paar onderzoeken, ctg scan enz. Hopelijk komt ze eerder!! Ben er ook echt klaar mee nu. Steeds huilbuien van de pijn en frustratie van mn bekkenpijn en nu ook nog een hele pijnlijke aambei!! Heb ik nu zalf voor maar helpt nog niet...
@fas30 wat "raar" dat ze strippen net pas geprobeerd hebben. En je bent al 41 weken.. Hier afgelopen dinsdag met 39+5 geprobeerd maar geen ontsluiting. As dinsdag 40+5 en dan weer proberen te strippen. Mogen ze je niet inleiden omdat je zo'n pijn hebt?
Dat doen ze hier vanaf 41 weken pas. Waarom weet ik niet. Inleiden doen ze ook pas als dat voor het kind niet anders kan. Die paar dagen maakt dan ook niet meer uit zeiden ze net al. Maar wil ook eigenlijk niet ingeleid worden omdat ik heel graag thuis wil bevallen. Dus nog ff tandjes op elkaar.
Oh meiden toch!! Leef zo met jullie mee. Had al veel meer babies verwacht!! Afgelopen dagen met die hitte lijkt het mij erg vervelend. Hier ook niet heel prettig, het zweet prikt in mijn KS wond. Veel luchten en liggen voor een snelle wondgenezing dus. Vandaag zijn de nietjes verwijderd. Langzaam aan begint de pijn minder te worden. Ben blij dat we na alle bekkenklachten weer voorruit kunnen kijken. Al zijn de nachten weer erg pittig met alle voedingen en krampjes. Overdag slaapt hij en in de nacht is hij wakker. Haha. Heel veel sterkte chezzy in het ziekenhuis. Knuffel voor jouw!! Hopelijk komt de kleine snel. Zijn inmiddels de weeen doorgezet marrieb? Bij mij begon het ook zo. Was bang dat we weer naar huis moesten. Maar dat mocht niet ivm de ks de vorige keer. Gelukkig zette het direct na die conclusie toch door.
Thnx! Call the midwife is nog wel een goeie denk ik harlene! Downton abbey en mr selfridge heb ik ook gezien. Alleen jammer dat de volgende seizoenen van downton abbey nog steeds niet te zien zijn op netflix. Uhm, ik heb ondertussen echt teveel gezien: bloodline, the walking dead, drop dead diva, breaking bad, sherlock holmes, orange is the new black, the killing, homeland, jericho, suits.. mijn vriend en ik kijken nu samen the mentalist. Wel veel detective dus zeg maar :'), haha. Hopelijk geeft het toch nog even dat zetje fas... snap dat je er helemaal flauw van bent! Nog eventjes! Strippen doen ze bij ons officieel ook pas vanaf 41 weken, vooral bij een eerste, omdat daarvoor eigenlijk alles vaak nog dicht zit en het dus geen zin heeft. Maar goed, kijken of t kan is natuurlijk nooit verkeerd. Fijn om even van je te horen vrolijklente! Fijn dat t langzaamaan de goede kant op gaat. Met deze hitte is t voor de kleintjes ook niet lekker meer. Het lijkt inderdaad wel even een baby stilte hier... stilte voor de storm? Kom op dames, laten we 's gek doen en dit weekend bevallen! Mijn harde buiken nemen wel meer toe afgelopen dagen, ze doen ook zeer en geeft een drukkend gevoel van onderen.. nouja ik reken nergens meer op! Haha.
Ja echt vervelend dat er geen nieuwe afleveringen zijn. Downton abbey zonden ze op Nederland 3 uit en nu mr selfridge ook op Nederland 3 maar toen was ik nog niet zo ver met kijken 😒 We kunnen niets anders doen dan wachten wachten wachten 😥
Rita is leuk!!! En Orphan black heel spannend! Hier nog steeds maar 1 cm en moet (mag) zo naar t ziekenhuis omdat ik al wel erg vermoeid raak. Veel meer dan vorige keer en ook meer pijn. Krijg waarsch een prik om de scherpte er af te halen en te kunnen ontspannen, maar hoop dat het voor die tijd toch losbarst....
💖 Bevallingslijst 10 t/m 31 juli 2016 💖 15 juli ♡ Fas30 - 34 jaar - 2de kindje - meisje ♡ lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje - jongen 16 juli ♡ DIYMommy - 28 jaar - 3de kindje - jongen ♡ Nathalie83 - 32 jaar - 1e kindje - meisje 18 juli ♡ Twigs - 40 jaar - 1e kindje - jongen 19 juli ♡ Twinkle78 - 37 jaar - 2de kindje - meisje 20 juli ♡ Mich92- 24 jaar - 1ste kindje - meisje 21 juli ♡ Harlene2014 - ? jaar - 1ste kindje - meisje 22 juli ♡ Mrsindustry - 29 jaar - 1ste kindje - meisje 23 juli Nobely - 24 jaar - 1ste kindje -jongen 25 juli ♡ Amanda28 - 30jaar - 1ste kindje - meisje ♡ Marrieb - 30 jaar - 2de kindje - meisje 26 juli ♡ Adinka - 28 jaar - 1ste kindje - meisje 27 juli ♡ Bo87 - 28 jaar - 3de kindje - meisje ♡ Artife - 26 jaar - 2de kindje jongen 29 juli ♡ Martina79 - 36 jaar - 2de kindje - verrassing ♡ Manutje - 30 jaar - 1ste kindje - meisje 30 juli ♡ Chezzy - 30 jaar - 1ste kindje verrassing 31 juli ♡ Emma79 - 36 jaar - 2de kindje - meisje ♡ Tabbey - 32 jaar - 1ste kindje jongen ♡ Yakout - 33jaar - 5e kindje - meisje Totaal: 22 zwanger 13 meisjes 6 jongens 2 verrassing 📅 Afspraken juli ⭐️ Sterretjes ⭐️ ElisabethD ~ weer zwanger Mawaikee ~ weer zwanger Bugs bunny ~ weer zwanger Destiiny ~ weer zwanger Talvi Manutje: 1⭐️ Bevallingslijst 💕 NicoleAM: Aimee Nina is stil geboren op 2 maart 2016 Sam01: Pip en Noor zijn geboren op 8 maart 2016, maar 1 uur geleefd Annacatharina: Geboren op 4 juli Guus en 5 juli Daan Roosje24: Geboren op 12 juli Hamza Eymen Rae: Geboren op 14 juli zoon B3ngel: Geboren op 14 juli, Joachim Bintje83: Geboren op 16 juli Ruben Vrolijklente: Geboren op 16 juli James
@marrieb. Echt balen dat het niet doorzet. Hopen dat je met pijnbestrijding meer energie krijgt! Heel veel succes in ieder geval, zet 'm op! @Fas. Nu hopen dat het strippen snel werkt! Kan me voorstellen met alle kwalen dat je er snel van af wilt zijn! Ik hoop in ieder geval op minimaal twee baby's dit weekend😉 @vrolijklente. Fijn dat de pijn begint af te nemen en te horen dat het goed met jullie gaat! De kleine man heeft dus nog niet helemaal goed door waar dag en nacht voor bedoeld zijn 😉
Bedankt allemaal! Marrieb wat balen dat het zo lang duurt, zet hem op meid! Vlolijklente: fijn dat het steeds iets beter gaat! Onze zoon heeft in het begin ook zn dag en nacht ritme doorelkaar gehaald, verschrikkelijk vermoeiend! Je weet het vast al wel maar overdag tijdens het slapen gewoon de kamer licht laten en savonds echt donker, zo raakt hij het snelst gewend. Succes!
@marrieb sterkte! Hoop dat je pijn afneemt! @Chezzy haha hoop ook op minimaal 2 baby's dit weekend. Was wel de laatste dag zo'n beetje om een Kreeft te zijn nu worden het Leeuwen denk ik?
Hoi dames Sorry voor mijn afwezigheid, heb even lastige dagen achter de rug! Maar loop nog steeds rond ! Gefeliciteerd nog aan trutje. Geen bevallen dames meer sinds vrolijklente ... zal toch niet lang meer duren hoor! Fas, mijn konden ze bij mijn eerste niet strippen wegens geen ontsluiting! Hopelijk helpt deze stripbeurt en komt er wat op gang! Ik heb toen voor inleiding gekozen na de 41 weken , ik wou echt bevallen! Ga ik nu ook weer doen, maar ze gaan wel proberen vroeger te strippen als ik ontlsuiting heb. Spannend allemaal he hoe dichtbij het komt! Marrieb, hopelijk zet het toch door bij je en is het ondertussen goed bezig! Hier daarnet een stuk wit slijmpropje verloren, verlies al enkele weken slijm maar dit was ineens een stuk. Weet niet of het deel van de slijmprop was .... Verder heel snel en steeds vaker harde buiken... Ik hoop dat er wat opgang komt hehe
Hoi meiden , Ik werd ingeleid omdat ze een groeiachterstand had ! Ze werd maar op 1900 gram geschat 😱 Maar zaten er dus flink Naast ! X x
Vervelend dat het maar niet opschiet Marrieb! Ik hoop dat de pijnstilling wat verlichting brengt. En Fas wat vervelend dat het met strippen niet gaat. Kan me voorstellen dat je er wel een beetje klaar mee bent nu. Hopelijk lukt het toch nog om thuis te bevallen. De baby's laten een beetje op zich wachten deze week, hopelijk dit weekend meer babynieuws! Roosje en Vrolijklente, goed om te horen dat het met jullie kleintjes goed gaat. Hoop dat je snel weer wat herstelt van de ka vrolijklente. Gisteren is ml met de kleine man naar het ziekenhuis geweest: ze vermoeden toch milde vorm van urinereflux dus we moeten door blijven gaan met de preventieve antibiotica tot aan 18 augustus. Dan moet hij voor dagopname naar het ziekenhuis en keijgt hij blaasonderzoek dmv cathether. Zo zielig, heb nu al met mn manneke te doen Verder had kinderarts tijdens algehele controle een hartruisje gehoord; hij heeft waarschijnlijk een gaatje tussen 2 hartkamers. Nu is dat iets dat bij de meeste kinderen die er mee geboren worden spontaan dichtgroeit, maar het is toch wel weer een zorgendingetje erbij. Volgende week terug om de uitslag van het hartfilmpje te bespreken dat hij gisteren heeft gehad. Overigens doet hij het verder hartstikke goed. Kraamverzorgster denkt dat hij aan het clusteren is 's avonds, nou ik vind het allang prima als hij daardoor 's nachts langer doorslaapt. Veel sterkte en succes nog meiden! Ik hoop dat de voortekenen bij jullie doorzetten en er snel meer babynieuws is.
Vannacht om 00.27 geboren: onze dochter Linne. Na breken vliezen, was ze er binnen 1,5 uur! We zijn alweer thuis en ze is zo mooi en lief! Praat jullie later bij. Xx
Gefeliciteerd! Dat is dan uiteindelijk nog snel gegaan zeg! En dat ze midden in de nacht al weer naar huis sturen... Heel veel geluk met elkaar in ieder geval, geniet ervan!
Gefeliciteerd @Marrieb! Heel veel geluk samen! Fijn dat alles goed gaat en het ritje naar ZK goed geholpen heeft!😀