Spannend Mich92! Ik ga om 1600 kijken of ze kunnen strippen. Hoop het zo. Fijn dat je naar huis mag zeg!!! Hier rustig. Mevrouw vind t te leuk in m'n buik denk ik 😉
Fas, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Spannende tijden hier, al best wel een aantal meiden die overtijd lopen zie ik... En ik vind het nu met 39.2 'al' vervelend worden . Vanochtend eerste "... en hoe gaat het?"-telefoontje gehad. Mich, hopelijk zet de bevalling vandaag door! Harlene, ik hoop voor jou dat de bevalling zich ook snel aan dient. Kan me goed voorstellen dat je het helemaal beu bent. Hopelijk kan VK vanmiddag strippen. Ik had gisterenavond ineens dat meneer extreem ver rechts in mijn buik ging liggen. Hele bult, keihard en pijnlijk, niet fijn! Nadat ik toen op m'n zij gedraaid ben ik hij gelukkig weer wat de andere kant op gezakt, maar merk wat dat betreft goed dat hij nog steeds lekker verder door groeit. En mijn buik ook...
@tabbey ja ik was met 39 weken er ook klaar mee hoor nu bijna 41. Hoop zo op iets van ontsluiting. Zou zo fijn zijn haha. Bij mij zit ze ook vaak rechts. Als ik snachts naar de wc ga, zit ze helemaal opgerold haha dan moet ik schuin op de wc zitten 😉
Hopelijk straks goed nieuws harlene! Tabbey snap wel dat je het zat bent! Had ik toe ook al wel.. op een gegeven moment ben je er aan toe. Ken dat gevoel wel als je kindje aan 1 kant ligt, voelt niet zo prettig. Ik ga dan altijd even op m'n rug liggen, want dan neemt ze alle ruimte in en ligt ze daarna weer anders, hehe. De harde buiken lijken helaas wat af te nemen, maar zodra ik in beweging kom, komen en gaan ze... alsof er dan meer druk ontstaat daar beneden? Ben bang dat het te weinig zal doen vandaag, zucht...
Helemaal dicht 😖donderdag weeer VK voor controle. Baarmoedermond is wel verstreken.. mevrouw ligt met dr hoofd meer m'n rug in.. 😖
Opzich is dat wel goed nieuws toch? Er gebeurd wel iets; je baarmoedermond moet eerst verstrijken voordat het kan ontsluiten. Dus nu kan je lichaam beginnen met ontsluiten. Maar snap wel dat het een tegenvaller is... hopelijk donderdag iets ontsluiting!! Zo niet, word je dan doorverwezen?
Ja dat is zeker zo! Ja ik ik krijg dan extra controle bij 41+3 en 41+5 of ik mag kiezen om ingeleid te worden bijv vrijdag of zondag. Moet ik wel savonds naar t ziekenhuis. Ze zei dat t scheelt dat de baarmoedermond verstreken is als ze gaan "primen". Bij sommige is dat niet zo en is alles super stug. Nu zou t dan wel sneller gaan. Vorige week was t matig verstreken nu volledig. Dus dat is wel heel fijn. Donderdag wel controle er achter aan aan de ctg omdat dat moet.
Hello ladies, Ik leek gisteren wel een flink stuk slijmprop te verliezen. Verder weinig nieuws, nogsteeds dezelfde steken en krampen. Morgen naar de vk, als ze kunnen gaan ze strippen. Ik hoop het van harte. Vanmiddag met spoed met de hond naar de dierenarts geweest. Die was zichzelf al niet sinds de ochtend en begon bloed met gal te spugen. Het lijkt nu iets beter te gaan. Dat soort dingen hebben altijd zo'n geweldige timing. Maar daar kan het beest ook niks aan doen.
@nobely hoop dat ze kunnen strippen. Hier weer niet. En ook net van de dierenarts terug! Allebei 2x spuit en allebei 2x pillen nou de kassa rinkelt daar 😉
Balen! Vanwege de diarree? Hier kreeg ze een prik en idd ook tabletten mee, de kosten vielen me mee moet ik zeggen, maar leuk is anders.
Hmm misschien dat er dan toch iets heerst.. Hier is ze ook echt niet zichzelf, heel zielig inderdaad. Morgen zullen we maar weer zien.
Hi meiden, even "kort" berichtje van mij. Excuses voor de late reactie. Ik ben vandaag om 7 uur bevallen van een prachtige dochter. Zoals verwacht is ze erg licht, zo'n 2100 gram. Ze wordt in de gaten gehouden door haar glucose om de paar uur te meten en om de drie uur bij te voeden. Helaas is ze ook erg misselijk, dus krijgt ze nu sondevoeding. Zelf heb ik best wat pijn van onderen en ben ik extreem moe, dus ik word ook nog goed in de gaten gehouden en gecontroleerd. Maar naar omstandigheden gaat het redelijk met ons. Was een redelijk zware bevalling, omdat ik weer erg moe was en ook hele nacht niet heb geslapen. Ben door de weeën ook niet meer ingeleid, omdat het in kracht flink doorzette en in een weeenstorm terech kwam. Ballon was er vervroegd uitgehaald om me rust te gunnen, maar weeën bleven in intensiviteit toenemen. Uiteindelijk bood keizersnede een uitkomst, omdat ik niet meer in staat was om de weeën op te vangen. Op het laatst kreeg ze het Flink benauwd in m'n buik vanwege de weeën, dus als ik toen niet snel bevallen was had ik een keizersnede gekregen. Nu bijkomen en erg rustig aan doen de komende dagen.
Wat mooi nieuws Chezzy, gefeliciteerd! Lekker rustig aandoen de komende dagen! Hoop dat de rest ook gauw aan de beurt is, weet hoe het is als je er zo lang op moet wachten. Hier gaat alles goed. I drinkt goed de flesjes leeg en slaapt bijna de hele dag. Tot nu toe een makkelijke baby. Onze zoon gaat er ook heel lief mee om, erg schattig om te zien. Welterusten voor strax!
@chezzy gefeliciteerd! Wauw vind het heftig klinken zeg! Al met al best lang geduurd toch? Hoop dat jullie snel herstellen en opknappen! Lekker rustig aan doen inderdaad 😘 @fas fijn dat de baby makkelijk is! Geniet er van!
Chezzy, gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk gaat het met jullie allebei snel beter en mogen jullie snel naar huis.
Gefeliciteerd Chezzy!! Wat een kleintje. Balen van de KS zeg! Doe rustig aan. Hopelijk mogen jullie snel samen naar huis. Veel geluk! 😙
Dank jullie wel voor de felicitaties. Zie nu dat ik een fout in mijn bericht heb staan, "de keizersnede bracht een uitkomst" bedoelde ik een ruggenprik mee. Hoezo moe 😜. Hoop dat er snel weer mooi baby nieuws komt! Heel veel succes voor degenen die nog moeten bevallen!