Chezzy: klinkt pittig! Maar van harte gefeliciteerd! Heb geen oog dicht gedaan vannacht, weeën kwamen sinds gister begin avond om de 3-9 minuten maar dus nog wel onregelmatig.. Ene keer heftiger en langer als de andere x. Daarbij vooral erg last van mijn rug en bovenbenen, dat in bed liggen echt geen optie was. Zou anders vanochtend ingeleid worden, maar verloskamers waren vol, nu heb ik vanmiddag weer ctg check en om te kijken of er nu wel ontsluiting is zodat ze me kunnen inleiden morgen. Ben nu al gesloopt. Ben m'n slijmprop wel kwijt, jeetje wat veel :') vl werd er niet goed van toen ik het hem liet zien, haha. Weeën nemen nu in de ochtend trouwens weer af, richting 20 min en dan weer halfuur om de 8 min. Valt niks over te zeggen dus😣
@Mich92 wat spannend! Pfff ik wou dat ik iets van een week had of what ever. Hier is er echt geen beweging in te krijgen! Morgen weer VK om te strippen maar zit ik al op 41 weken en 3e poging. Pfff weet het wat te doen. Ook met dat inleiden. Lijkt me zo heftig en inderdaad afhankelijk of er plek is.....
Ha meiden, Ik breek eventjes in !.. In stilte heb ik jullie zo nu en dan gevolgd en aangezien het nu de maand is van de bevallingen even gelezen hoe het nu gaat met jullie ! Van harte gefeliciteerd voor diegene die intussen al bevallen zijn, hopelijk herstellen jullie snel weer van de bevalling en kunnen jullie lekker genieten van jullie kindjes ! Lees dat er nog wel spannende dagen zijn voor de rest die nog in afwachting is, maar zal vast allemaal niet meer lang duren voordat iedereen zijn of haar kleintje in de armen mag sluiten. Heel veel succes met wachten! Hier intussen bijna 21 weken zwanger, dus we zijn intussen over de helft en alles gaat dit keer tot nu toe goed. We verwachten een 2e meisje, dus grote zus is helemaal happy want dan kunnen ze samen met de speelgoed spelen, aldus mijn dochtertje van 2,5 jaar . Groetjes xxx
@Mich. Echt balen dat je vandaag niet ingeleid kan worden, vooral omdat je nu al paar dagen zo rommelt. Wel raar dat ze dat niet gelijk na primen doorpakken... Lekker dat je primen thuis mocht doormaken ipv in ZK te moeten blijven. Hoop voor je dat ctg positief nieuws brengt en de bevalling snel in zicht komt! @Harlene. Hè meid, baal met je mee dat er nog amper beweging bij je is! hopen dat derde x scheepsrecht is en je niet hoeft te worden geprimed/ingeleid. Natuurlijk verloop is het meest fijne. Duim voor je dat je baby zo snel mogelijk de wereld wilt ontdekken ipv veilig in je buik "verstoppertje" blijven spelen! @desstininy. Gefeliciteerd en fijne zwangerschap nog gewenst. @tabbey en @nobely heeft VK jullie nog kunnen strippen? Zou mooi zijn!
Er zijn er toch al heel wat bevallen die hier op de lijst staan... Lachebekje, DIYmommy, Twigs, Twinkle78, mrsindustry, Bo87, Manutje. Martina is nog wel zwanger
Hallo dames Ik heb de laatste tijd niet zoveel meegeschreven. Wel heb ik af en toe meegelezen. Ik ben inmiddels ook bevallen. Van een lief klein meisje zoë genaamd. Zoë werdt 20 juli geboren. Wil iedereen feliciteren die al bevallen zijn van hun wondertjes. Voor de nog zwangere nog even geduld
Ik duim voor je dat het door gaat zetten Mich. Ik ben vanmiddag gestript, als het niks doet dan vrijdag weer. Maar hoop van harte dat hij vandaag of morgen komt! Nathalie gefeliciteerd!
@nobely wat fijn dat t kon! Ik ga morgen weer. Fingers crossed.... Gelijk controle ctg etc of alles nog goed werkt. Als t zo doorgaat gewoon 9,5 zwanger 😖
Ik duim voor je dat ze morgen wel wat kunnen harlene. Trouwens, 2 weken geleden gaf ik aan het idee te hebben een grote baby te krijgen. Gewoon door wat ik zelf (als leek) voelde. De laatste tijd schatte ze hem op 6 pond, en dat gaat er gewoon niet in bij mij. Ik ben 1.84m en man 1.86m zelf was ik 9 pond als baby. Man maar 6 maar die was erg lang (moeder rookte heel veel die zwangerschap). Ze heeft toen gevoeld maar nee hoor, gemiddeld kindje, hooguit wat langer dan gemiddeld. Nu zet ze dus de echo eropen hoor ik, ooh hij is toch wel wat boven gemiddeld aan de maat hoor ik denk 8,5 pond... Tjongejongejonge... Ik dacht bij mezelf, ik zei het toch?! Maargoed ik zou hem er toch uit moeten krijgen dus ik zit er mooi zelf mee 😂. We zullen zien, ik hoop dus dat hij niet te lang meer wacht met komen.
Pff meiden, wat een gewacht voor jullie!!! Hoop echt snel meer babynieuws te horen hier! Nog ff volhouden!!! Hier gaat alles goed. Linne is heel makkelijk en tevreden en slaapt veel. Ze houdt ons nu wel wat vaker wakker door krampjes maar dat is, vergeleken met mijn 1e, nog goed te doen. Ik voel me al weer meer mezelf, al begin ik wel vermoeider te worden. Weer even wennen dat je snachts om de 2,5 a 3 uur uit je slaap gerukt wordt. Maar verder intens genieten! Het is het wachten waard hoor!!!!
@ Nobely haha grappig dat je gelijk hebt. Nou bij mij werd de baby met 40 weken op 3600 gram geschat dat is zo'n 8 pond denk ik... nu een week verder... Ben zelf maar 162cm m'n vriend is wel 190+cm... ik woog met de geboorte maar 2900 gram.. dus ben benieuwd. Ga t morgen vragen. Ik heb t idee dat ze niet indaalt omdat ze niet past. Ben niet zo groot 😉 @marrieb wat fijn dat het goed gaat fijn om te horen!
Oei ik hoop dat dat niet het geval is Harlene! Ik was als baby ook niet ingedaald hoor, maar paste er wel "gewoon" door. Ik hoop voor ons allemaal gewoon op een soepele bevalling. Super fijn marrieb, ik ben echt klaar met het wachten maar het is ook leuk om te lezen hoe alle baby's het doen.
Haha ja dat hoop ik ook. Nou baby is sinds een paar uur super druk. Super veel steken van onderen. Alsof er iemand met een vork in je prikt... Ben benieuwd wat dat nou is...
Ik had indalingsweeen afgelopen week, baby helemaal ingedaald en 1 cm ontsluiting Die steken onderin kan ook van indalen zijn hoor harlene!
Spannend, hopelijk word je gestript en schiet het in gang. Ik maandag kijken of ik gestript kan worden. Zoniet, ga ik voor inleiding zoals bij mijn dochter. Heeft geen zin ver over de 41 weken te gaan in mijn ogen, ik ben helemaal op!
Jeej ik ben gestript! Zat op 1cm haha en t deed echt pijn! Die druk op je onderrug man man... echo gehad dus mevrouw weer een keer gezien. Helemaal opgefrommeld 😉 Morgen controle gynaecoloog en datum prikken voor de inleiding en als ze plek hebben nog een keer strippen.
Yaaay super fijn harlene! Bij mij viel de pijn wel mee, spiraal plaatsen vond ik 10 keer erger! Ik baal echt enorm dat het strippen hier niks lijkt te doen. Ik moet morgenochtend bellen dan komt ze nog een keer strippen en dan zaterdag naar de gynaecoloog. Grappig om te zien hoe opgerold ze liggen hè? Zo'n heel krom ruggetje ☺️
Fijn harlene. Ik heb schrik voor het strippen, inwendig onderzoek deed al zoveel pijn..... Maar ga het wel laten doen maar ik moest meer dan 1cm hebben.... Fijn morgen gynaecoloog voor inleiding. Doe maar beetje pushen hoor! Echt aangeven dat je het zo snel mogelijk wil. Ik had bij mijn dochter de dag erna al inleiding. Hoop dat nu ook snel kan geregeld worden. Liefst op 41 weken nog inleiding 😄 Jammer nobely maar het kan even duren ook he, maarja als je als overtijd bent lijkt me dat sterk ja... Ja meestal mag je pas op 41 weken naar gyn voor inleiding, vind t stom Hopelijk morgen toch meer geluk voor je!