Ik vind het hier erg rustig met betrekking tot babynieuws, hopelijk is het stilte voor de storm. Ik heb vanmiddag weer controle gehad bij VK, bloeddruk, buikomvang, hartje allemaal goed. Heb het niet over strippen gehad met VK, wel gevraagd wat beleid is na de 40 weken en laten merken dat, ondanks dat het met mij goed gaat en ik wat dat betreft absoluut niet mag zeuren, ik het zwanger zijn inmiddels wel beu begin te raken. Volgende week donderdag (op mijn verjaardag) nog een keer 'gewone' controle en daarna word ik doorverwezen naar gynaecoloog voor afspraak om te kijken of we gaan inleiden, daarvoor houden ze ongeveer termijn van 41.2 voor aan. Maar hopelijk is hij er gewoon binnen nu en een week, dat was namelijk wel het 'plan', vóór mijn verjaardag te bevallen .
Oooh ja heb ook ooit een spiraal gehad. Pfff deed inderdaad super veel pijn. Dacht dat ik wat gewend was met al die iui's maar vond 't erg pijnlijk. Nu ook rugpijn etc. Ben blij dat er wat van beweging in zit. Morgen nog een keer hoop dat t zin heeft! Ooo wauw zo snel een inleiding. Als ik morgen plan kan ik vanaf maandag terecht. EINDELIJK. Hoop dat t niet nodig is. Is het heel heftig een inleiding? Ja echt zo lief zo'n klein mensje helemaal opgevouwen in je buik haha.
Ooooo tabbey hoop inderdaad voor je verjaardag. Straks op je verjaardag 😉 fijn dat alles goed was! Denk dat we allemaal op dezelfde dag gaan bevallen 😄😃
Tabbey hopelijk komt die vanzelf ja ik heb ook nog hoop 😄 Nou over inleiding ga ik niet teveel uitweiden... Bij mij was het heel pijnlijk, ze zeggen dat bij inleiding weeen heftiger zijn en dat was bij mij echt zo. Maar nog scheelt het van persoon tot persoon. Ze hadden bij mij ballon gestoken maar eerste keer zat die niet goed. Ik had zoveel pijn en toen begonnen de weeen meteen. Dag erna was mijn meisje er. Ik had een vingertop ontsluiting, niet volledig ingedaald, uur geperst en uiteindlijk vacuuumpomp. Dus bij mij niet vlotjes! Nu iets gunstigere omstandigheden waardoor ik hoop dat het snel spontaan gebeurt. Enja het zwanger raken word je idd beu.... Je wil je kindje bij je. Maar dames volgdende week hebben we ons kindje allemaal zowizo, kan niet anders.....
Klopt artife zaterdag ben ik precies 41 weken en als hij er dan nog niet is moet ik dan dus voor controle naar de gynaecoloog. Ik dacht dat strippen binnen 24 uur iets moet doen wil je kunnen zeggen dat het geholpen heeft. Hier dus niet het geval. Ik had gisteravond ook heel erg last van mijn rug harlene, heb er zelfs paracetamol voor genomen voor ik ging slapen. Ik duim voor je dat hij er voor je verjaardag is tabby
Ja ik hoor van veel mensen dat inleiden heftig is.. daarom hoop ik zo dat ze gewoon zelf komt! Scheelt wel denk ik als er al iets van ontsluiting is etc. Hoooooo wil dat de baby komt!!!!!!! Voelt alsof je ongesteld moet worden die pijn in je rug maar dan erger 😖 maar pijn is vooruitgang toch 😉
Ervaar het precies zoals jij. Alleen heeft het hier nog nergens toe geleid, hoop dat t voor jou beter uitpakt 😉
Ja en toch kies ik weer voor inleiding als hij niet vanzelf komt. Liever dan nog wachten. Ik denk dat het bij mijn dochter niet een dag langer had geduurd want ik was een paar uur voor de inleiding mijn slijmprop verloren. En normaal beginnnen na inleiding ween pas volgende dag. Ik vraag me wel af nu ik al ontsluiting heb hoe ze gaan inleiden... Mss heb ik al 2 en dan doen ze toch geen ballon meer? De gunstigere omstandigheden bij mij nu gaan idd hopelijk de bevalling wel beter doen verlopen maar dat zeggen ze wel vaker over een tweede. En mss komt hij dan toch vroeger.... Ik duim mee dat het doorzet! Je zou idd denken dat de pijn iets doet.... Mss iets meer ontsluitinfg ofzo.. Ik ging op 41 weken naar vk en die stuurde me de dag nog naar gyn. Die heeft echo gedaan enzo en denk ook ctg ik ging van hier naar daar. En dan die dag vroeg ze wat ik wou, ik zei de baby zo snel mogelijk. De avond erna werd ik ingeleid op 41+1. Mss had ik geluk dat het niet druk was, hopelijk deze keer dan ook
Volgens mij, wat de VK mij vertelde vandaag, is dat als je op een cm of 3 zit, ze je vliezen breken. Als dat geen weeen opwekt ga je aan 't infuus. Dus ik ben blij dat ik nu op 1cm zit. Dan hoeft dat hele ballonnen verhaal niet. Ja super fijn als je snel terecht kan. Vind dat best een ding als je een dag plant en als t dan te druk is ofzo! Je leeft er toch naar toe. Nou ben benieuwd morgen! Hier plaatsen ze savonds het ballonnetje en moet je blijven. Vraag me af of je vriend dan mag of kan blijven. Zitten met 2 honden thuis dus dat is wel een ding. Nou hoop dat we allemaal dit weekend aan 't werk mogen 😉
Over inleiden: Ik ben de eerste keer ingeleid en de tweede keer begonnen de weeen vanzelf. Ik zou toch echt eerder kiezen voor natuurlijk bevallen!! Inleiden is echt pijnlijk. Had toen echt een petedine prik nodig en daarna een ruggenprik voor de weeenstormen. Het persen ging door de ruggenprik moeizaam. De tweede keer alleen een petedine prik gehad (ook weeen storm maar toch draagelijker). Toen hij was uitgewerkt kon ik meteen gaan persen en dat ging veel beter!! Ze zeggen niet voor niets dat inleiden nog wel eens leid tot een KS. Je weeen zijn namelijk pijnlijker, maar ook minder krachtig. Hier aan het janken. Net als de vorige keer, is de KS weer opengebarsten. Morgen weer naar het ziekenhuis. Gatsiedarrie wat ben ik deze elende zat. Ben van onderen ook gehecht omdat ik door het persen opengescheurd was. Voelt ook niet helemaal zoals het hoort. Alsof er iets uitsteekt een pingpongbal of zo. Babyblues? Ik ben super blij met mijn twee jongens, maar wil echt nooit meer zwanger worden. (Mag ook niet meer van de gyn.) Ik voel mij lichamelijk geruineerd na 2 spoedkeizersnedes en bekkenproblemen.
Jeetje vrolijkelente wat akelig! Veel beterschap, wat moet jij je rot voelen. Hopelijk gaat de genezing verder wel goed wanneer je opnieuw geholpen bent. Hoe kan dat open gaan dan?
Kleine update: gister opgenomen in t zkh vanwege veel pijn en niet slapen. Heb pethidine prik gehad en heeeeul goed geslapen. Gister ook weer nieuwe ballon gekregen., voor de 2e keer, want eerste x heeft het niet geholpen. Vanmorgen 2 cm ontsluiting en gestart met inleiding. Gelijk flinke weeën en om 3 uur dachten ze 8 cm ontsluiting. Helaas kwamen we er om half 5 achter dat ze verkeerd had gevoelt en pas zaten op 5 cm. Ik had gelukkig voor 3 uur net een ruggenprik gekregen omdat ik geen rust meer had tussen de weeën en erg vermoeid raakte. Nu is t verder afwachten, baalde er wel enorm van even, omdat we er bijna waren, dachten we... Ik wou absoluut geen ruggenprik van te voren, maar ben daar nu enorm blij mee. Verder dus afwachten hoe het verder gaat lopen. Ze zijn hier iig allemaal super lief en aardig, en slepen je er goed doorheen. Dus ik heb alle vertrouwen, hopelijk vordert de ontsluiting!
Dat klinkt erg heftig vrolijklente. Je hoopt nu toch vooral uit te kunnen rusten en te genieten van je kleine man. Veel sterkte en beterschap!
@vrolijklente jeetje meis wat heftig! Hoe kan dat tot gebeuren?!?! Heel veel sterkte! En thanks voor je inleid verhaal! @mich92 succes en sterkte hoop dat t sneller doorzet! Wauw bijna je baby'tje!!!
Mijn inleiding verliep ook niet helemaal fijn maar ik kies er toch weer voor! Ik heb het er wel voor over, liever dan nog met deze kwaaltjes langer rondlopen, al denk ik niet dat het langer dan 41 weken gaat duren maar moest het zo zijn... Overtijd gaan lijkt niks omdat het eigenlijk maar hooguit twee weken is maar toch is het echt niet fijn als je het moet doen Wat erg dat het is opengebarsten De nasleep is niet fijn! Hopelijk is het snel achter de rug hoor! En ja de babyblues inderdaad het is wat... Ik had ontsteking bij de hechtingen gekregen dus geneesde ook niet als normaal. echt rot! En ja er hangt net iets extra te bengelen ik weet wat je bedoelt! Ik zei ook, even niet meer zwanger worden. En nu is het ook genoeg voor mij! Twee keer is genoeg. Snap dat jij zeker stop zegt nu, helemaal niet fijn hoe het allemaal moet lopen. Gelukkig hou je er wel super mooie geschenkjes aan over! Sterkte ermee nog !
Aah, dat is ook een heel gedoe om je kindje ter wereld te brengen zeg Goed dat je blij bent met de ruggeprik! Ik had dezelfde ingesteldheid en was uiteindelijk ook erg blij met het besluit! JE hebt geprobeerd maar je hebt ook grenzen he! Heel veel succes nog en hopelijk is je kindje er snel!
Ooh, dan hoop ik dat ze deze keer gewoon mijn vliezen breken als ik nog niet bevallen ben! Zou veeeel fijner zijn dan die ballon! Ja hier ook savonds ballon maar dan mag je kiezen of naar huis of blijven. Inderdaad allemaal dit weekend gewoon
Ooh lekker als je naar huis mag.. Hier moet je blijven.. nou m'n rugpijn etc heeft niet doorgezet. Morgen nog een keer strippen!!!!
Ik ben bij deze bevalling ingeleid.. eerst gestript.. paar uur later vliezen breken en twee uur daarna aan t infuus met weeopwekkers.. binnen een uur heftige weeen die goed weg te zuchten waren mocht ik persen. Ik vind mijn ingeleide bevalling veruit echt veruit de beste bevalling van de drie! Maar een uurtje pijn GEWELDIG
Fijne inleiding oumi!! Ik was 13 uur aan het infuus met weeopwekkers. Haha. Verschilt zo per persoon/bevalling. Is dat gevoel van onder vanzelf weggegaan artife? Hoelang duurde dat? Voelt echt alsof ik een verzakking heb of zo. Maar dat zal wel niet. Zit precies op de plek van hechten. Dank jullie wel meiden!! Geen idee hoe en waarom het bij mij steeds open scheurt. Wist ik dat maar dan kon ik het voorkomen. Doe zo rustig aan. Ik wens alle meiden die nog moeten bevallen veel sterkte!! Jullie moeten lang wachten. Nog even en dan zijn alle kleintjes geboren.